Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ FIA 2015: ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ J1 ΚΑΙ J2 (N KAI A) , ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4, (1982-1985 ΚΑΙ 1986-1990.)

 Στο Συνέδριο της FIA που έγινε τον Σεπτέμβριο στο Πεκίνο, αποφασίσθηκε ότι για το 2015 στα Πρωταθλήματα Ράλλυ και Αναβάσεων στην Κατηγορία 4 (1982-1985) θα επιτρέπεται η συμμετοχή ΚΑΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ αυτοκινήτων που ανήκουν στις χρονολογικές κατηγορίες  J1 και J2 (1986-1990). Eπιτρέπονται Touring cars και GT,  των Gr Ν και Gr A. Τα J1 θα ακολουθούν το Appendix K, ενώ τα J2 τους κανονισμούς J της περιόδου τους (τα Turbo θα έχουν περιοριστές 36 ή 38 ανάλογα αν ανήκουν στο Ν ή στο Ε). O λόγος αυτής της απόφασης, που δεν επηρεάζει φυσικά τις άλλες χρονολογικές κατηγορίες (1, 2 και 3, έως το 1981) γιατί η βαθμολόγηση είναι χωριστή και δεν υπάρχει Γενική κατάταξη, είναι απλός: Το ότι τα αυτοκίνητα αυτά το 2015 θα είναι πλέον...25 έως 29  ετών, και φυσικά θεωρούνται και ΕΙΝΑΙ ιστορικά. Δεύτερον, η κατηγορία 4 (1982-1985) δεν έχει πολλά ομολογκαρισμένα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να "πάσχει" απο συμμετοχές. Αυτό το βλέπουμε και στην "φτωχή" δική μας πραγματικότητα, όπου στις Αναβάσεις το μόνο Ιστορικό Κατηγορίας 4 που εμφανίσθηκε ολο το χρόνο, ήταν ένα Lada 1600 στην τελευταία ανάβαση στα Δερβενοχώρια. Να σημειωθεί βέβαια, ότι αν ένα αυτοκίνητο J2 θελήσει να συμμετάσχει στην Κατηγορία 4 Ιστορικών, θα πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΤΡΕΧΕ ΤΟ 1986-1990. Αν δηλαδή έχουν γίνει μετατροπές και σύγχρονες αλλαγές και προσθήκες εξαρτημάτων για την Κατηγορία ΕΕ ας πούμε, θα πρέπει να αφαιρεθούν και να επιστρέψει το αυτοκίνητο στις προδιαγραφές της εποχής του (και εδώ, ο έλεγχος λόγω J είναι πιο εύκολος απ' ότι στις παλαιότερες Κατηγορίες με το Κ). Εν πάση περιπτώσει, ιδού μια ευκαιρία να αυξηθούν ουσιαστικά οι Ιστορικές συμμετοχές, έστω και στην Κατηγορία 4 που είναι πιο οικονομική γιατί τα αυτοκίνητα του 1986-1990 είναι πολύ φτηνότερα (σε αγορά, μετατροπές και συντήρηση/ανταλλακτικά) απο ότι τα παλαιότερα του 1960-1981. Εξ' άλλου όπως είπαμε κάθε χρονολογική Κατηγορία είναι ανεξάρτητη και δεν υπάρχει συναγωνισμός "παλιού- καινούργιου", αλλά ενδυνάμωση των Ιστορικών ΣΥΝΟΛΙΚΑ. Ας ανοίξουν μάτια, μυαλά και αυτιά όλοι λοιπόν για την πρόοδο των Ιστορικών γενικά, και ας σταματήσουν να... συνεδριάζουν "συνωμοτικά" (έγινε κι αυτό, ερήμην των περισσότερων άμεσα ενδιαφερομένων!!!) με στόχο οι μισοί να βρουν τρόπο να καταργήσουν τους τεχνικούς κανονισμούς  της FIA, και οι άλλοι μισοί να "φορμάρουν" έτσι τους κανονισμούς ώστε να εξασφαλίσουν την ..."αιώνια διάκριση"! Δ.Π.

  *Aκολουθεί η ανακοίνωση της FIA.
** Παρακαλούμε οι απορίες, οι ερωτήσεις και τα σχόλιά σας, μόνο ΕΠΩΝΥΜΩΣ. Θα απαντηθούν σε επόμενη ανάρτηση, περί αγώνων ιστορικών ( και...Αρχών γενικώς!). Θυμίζουμε ότι λόγω ουσιαστικής δημοσιογραφικής ιδιότητας, τίποτε δεν γράφεται "τυχαία", χωρίς στοιχεία ή χωρίς να έχει προηγηθεί ανακοίνωση ή δημοσίευση σε άλλο μέσο, που τυγχάνει σχολιασμού ΕΑΝ έχει σχέση με το αντικείμενό μας. Η κριτική είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθ' ενός, με στόχο την βελτίωση, την πρόοδο και την διόρθωση λαθών ή κακώς κειμένων. Επίσης, η προσπάθεια του blog είναι να σταματήσει η "μυστικότητα" στην λήψη αποφάσεων που αφορούν ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ, να "χτυπηθούν" οι παρέες, και να   πάψουν έτσι να έχουν τον πρώτο λόγο οι προσωπικές φιλοδοξίες και τα "χαζοσυμφέροντα".


3 σχόλια:

  1. (τα Turbo θα έχουν περιοριστές 36 ή 38 ανάλογα αν ανήκουν στο Ν ή στο Ε).

    Αυτο το 38 οπως γνωριζεις αγαπητε μου Doberman , ειναι εθνικη αποκλειστικοτητα ,ραμμενο και γραμμενο στα μετρα ενος και μονον αγωνιζομενου ,( που χαιδευει η αρχη του σπορ 3 δεκαετιες με τις ευλογιες του δημοσιογραφου που αρχουσε στο σπορ) απλα για να αποκλειει καθε αγωνιζομενο που θα ηθελε να φερει ανταγωνιστικο wrc και να του χαλασει το μονοπωλιο .
    Κατι που πρεπει να εχεις υπ'οψην σου , σχετικα με την διαμορφωση των κανονισμων που ξεκινησε η νεα αρχη του σπορ και προτεινε η τεχ.επιτροπη (και δεν προκειται να γινει τιποτα για τους γνωστους λογους και τα γνωστα ατομα ) , ηταν να μπορουν να συνεχισουν να τρεχουν τα ομολογκαρισμενα στο Ν και Α αυτοκινητα σαν να μην εληξαν ποτε (τουλαχιστον μεχρι το 2020), να μπορουν επισης να τρεχουν με ελευθεριες στο Ε οσοι θελουν , και να μπορουν οταν συμπληρωσουν τα 29ετη να τρεχουν σαν ιστορικα τα Ν & Α .Απ'οτι φαινεται το προβλημα των συμμετοχων που εχουμς εμεις , ειχε αρχισει να εμφανιζεται διεθνως .
    Για το ιστορικο σπορτινγκ δε ειδικα , πιστευω οτι δεν ενδιαφεροντε ανθρωποι που γνωριζουν πραγματικα το σπορ , και εχουν αφησει ορεξατους ημιμαθεις ,η καποιους που ειδαν φως και μπηκαν και επιασαν θεσεις ,που δεν εχουν ιδεα ποσο ευκολα μπορουν να φερουν τον μαρασμο του .
    Ειδικα με τους αγωνες ταχυτητας στην πιστα , επρεπε να εχουν μπει βασεις σωστες και δικαιες ωστε να απολαμβανουν ολοι ενα ομορφο αποτελεσμα .
    Σε χαιρετω , και σε συγχαιρω σαν μοναδικο που ασχολειται με ουσιαστικα νεα του ειδους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεκινώ ανάποδα: Κρίμα για τις μόνο 25 συμμετοχές στα Μέγαρα, μεταξύ των οποίων μόνο μία "ιστορική" (κι αυτή "εκτός κατάταξης" λόγω τεχνικών θεμάτων). Ηταν αναμενόμενο ότι οι συμμετοχές θα ήταν περιορισμένες, για οικονομικούς λόγους, όμως η μηδενική παρουσία των ιστορικών δεν πιστεύω ότι οφείλεται (μόνο) στο οικονομικό αλλά πιθανώς σε μια γενικότερη στάση ("πολιτική") την οποία αδυνατώ να καταλάβω. Κι αυτό γιατί γνωρίζω ότι υπήρχαν τουλάχιστον τρείς "ιστορικοί" που θα συμμετείχαν οπωσδήποτε (άτομα εκτός κυκλωμάτων), οι οποίοι ξαφνικά άλλαξαν γνώμη! Επιφυλάσσομαι βέβαια για την περίπτωση που υπάρξει παράταση συμμετοχών (με ή χωρίς επιβάρυνση) μέχρι την Δευτέρα ή την Τρίτη και εγγραφούν περισσότεροι, δεν μπορώ όμως να μην παρατηρήσω ότι στο Τατόϊ της ΦΙΛΠΑ τον Σεπτέμβριο συμμετείχε στην "Super classic" ολόκληρο το Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ, ενώ στα Μέγαρα έχει εγγραφεί μόνο ο Π. Πουλιάδης (ο οποίος, εκτός του ότι συχνά εγγράφεται και συμμετέχει σε αγώνες, προσπαθεί να προωθήσει και το Αθλητικό Σωματείο που έχει ιδρύσει, με στόχο την διοργάνωση αγώνων. Θεμιτό, αλλά να τα λέμε όλα). Τι συνέβη λοιπόν; Εγινε, μαθαίνω, μια "συγκέντρωση" αγωνιζομένων ιστορικών με ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ προσκλήσεις, στην οποία παρευρέθησαν 16 (δεκαέξη) άτομα. Εχει άραγε σχέση αυτό με την επιδεικτική απουσία όλων απο τα Μεγαρα; Εχει σχέση με τις -για μια ακόμα φορά "ατυχείς", αν και βελτιωμένες- προτάσεις που απεστάλησαν στην ΟΜΑΕ για το 2015; Πόσοι, ποιοί και με ποιό δικαίωμα "προτείνουν" το πως θα τρέξουν τα Ιστορικά αυτοκίνητα; Μια ομάδα φίλων θα κάνει κι εδώ κουμάντο; Δεν χρειάζεται διαφάνεια, τώρα που άλλαξαν τα πράγματα στην κορυφή του σπορ; Δεν χρειάζονται πια οι γενικές συνελέυσεις; Ελπίζω ότι αυτή τη φορά απέκτησαν οι φύλακες (ΟΜΑΕ) την γνώση που δεν είχαν πέρυσι!
    Η FIA εντάσσει τα J2 του 1986-1990 στα Ιστορικά Κατηγορίας 4 με την ομολογκασιόν και τις μετατροπές της εποχής τους (J) γιατί είναι 25 ετών αυτοκίνητα και κάπου πρέπει να τρέχουν (η Τεχνική Επιτροπή εδώ πρότεινε 29 έτη. Αυτό όμως θα τα οδηγήσει μέχρι το 2020 στην Ε, όπου οι μετατροπές που ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα κάνουν, θα τα απομακρύνουν απο τον J του 1990, και θα πρέπει να μετατραπούν και πάλι για να τρέξουν -τότε- στα Ιστορικά. Γιατί όχι "κάντο όπως η FIA", για να φτιαχτούν αλλά και να "σωθούν" τα Gr N και A του 1986 -1990; Για τους περιοριστές, η απόφαση της FIA αναφέρει 36 στο Ν και 38 στο Α. Το τι γίνεται στη χώρα μας το ξέρουν όλοι, καθώς και τις προτάσεις των τεχνικών επιτροπών (που διαρρέουν σαν τα κυβερνητικά νομοσχέδια). Είναι γεγονός ότι χρειάζονται γνώστες, συνειδητοποιημένοι, σοβαροί και "υπεράνω υποψίας" άνθρωποι για να συντάξουν "αναπτυξιακούς" για το άθλημα κανονισμούς, ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ιδιομορφίες κάθε χώρας. Μόλις όμως το κάνουν, "κατηγορούνται" για "συμφέροντα", και αν παραιτηθούν για λόγους ευθιξίας, και πάλι κατηγορούνται γιατί... παραιτήθηκαν "και δεν έμειναν να το παλέψουν" (μου έχει συμβεί!!!). Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διορθώνω τα περί "επιφύλαξης" περισσότερων συμμετοχών και "παράτασης", γιατί αναφερόμουν στην ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ εβδομάδα και στην "συγκέντρωση" ιστορικών (για την οποία δεν θα επεκταθώ περισσότερο, μια και σημασία έχει τι θα γίνει ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ, ΑΦ' ΟΣΟΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΟΥΝ). Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή