Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

9o ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ, AC3

Με μεγάλη επιτυχία (και πολύ καλό καιρό την Κυριακή) ολοκληρώθηκε το 9ο Ράλλυ Δαναών. Όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα που μπορείτε να δείτε στο www.sportstiming.gr, ο διήμερος αγώνας, παρά τα σχετικά λίγα συνολικά χλμ., είχε πολλές Ε.Δ. (διπλές χρονομετρήσεις), με αποτέλεσμα να υπάρξουν μεγάλες εναλλαγές και έντονος συναγωνισμός στην κορυφή, ιδίως την Κυριακή. Ένα μόνο στοιχείο μένει προς διευκρίνιση (κάτι που σίγουρα θα κάνει ο πάντα τυπικός ΑC3 στο δελτίο Τύπου), και αυτό είναι ο τελικός αριθμός των συμμετεχόντων: Ενώ στις συμμετοχές εμφανίστηκαν 34 πληρώματα, στα αποτελέσματα αλλά και στις Ε.Δ., φαίνονται να βαθμολογούνται αρκετά λιγότερα. Αυτό το αναφέρουμε, γιατί το ίδιο είχε συμβεί και στον πρόσφατο διήμερο αγώνα της ΕΛΠΑ (Ράλλυ Μαραθώνα), με την οποία είναι σαφές ότι ο AC3 διατηρεί στενούς δεσμούς, κάτι που φαίνεται βεβαίως και από τα ονόματα των συμμετεχόντων. Καμμία σχέση δεν έχει αυτό με το επίπεδο της διοργάνωσης, που ήταν για μία ακόμα φορά υψηλό, αλλά καλό θα είναι να δηλώνονται ακριβώς αυτοί που θα τρέξουν και όχι περισσότεροι για δημιουργία εντυπώσεων (εννοείται ότι πάντα θα υπάρχουν ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής για διάφορους λόγους, το ποσοστό τους όμως δεν μπορεί να φτάνει το 15 ή το 20% του συνόλου). Αυτά από εμάς, συγχαρητήρια σε οργάνωση και συμμετέχοντες, και περιμένουμε το δελτίο Τύπου του AC3.

9 σχόλια:

  1. Που ειδες αγαπητο auto classic τη διαφορα των συμμετοχων με τα αποτελεσματα στο Δαναων??? 34 πληρωματα εχουν οι συμμετοχες και 32 πληρωματα εχουν βαθμολογηθη στα αποτελεσματα!!!!2 πληρωματα μονον δεν ελαβαν μερος στον αγωνα της ac3 .πιστευω και εγω πως στο δελτιο τυπου της ac3 θα σας δοθουν περισσοτερες λεπτομεριες
    Και με ποια λογικη γινετε η συγκριση με το ολυμπιακο ραλλυ της ελπα (και οχι ραλλυ Μαραθωνα )που παρολο που προσμετρουσε και στο ευρωπαικο πρωταθλημα ειχε μονο μια ξενη συμμετοχη (και αυτη με δανεικο αυτοκινητο)και δηλωμενες συμμετοχες 57 και πραγματικες 31 !!!!!!!!!εδω μας λειπουν 26 πληρωματα!!!!!Δεν υπαρχει κατα τη γνωμη μου καμμια συγκριση μεταξυ των δυο διοργανωσεων ουτε καν με προσχημα τις πραγματι αρκετες κοινες συμμετοχες και μαλιστα πολλες απο αυτες πρωτοκλασατες................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρακαλούμε μόμο επώνυμα σχόλια. Το άρθρο αναφέρει επί λέξει ότι " στις ΕΙΔΙΚΕΣ φαίνονται να βαθμολογούνται λιγότερα πληρώματα", όπως εμφανίζονταν τουλάχιστον στα αποτελέσματα του επίσημου χρονομέτρη το διήμερο. Αρα,περιμένουμε το δελτίο Τύπου, οπως δυο φορές αναφέραμε. Αποκαλέσαμε το Ολυμπιακό "Ράλλυ Μαραθώνα", γιατί αφ' ενός δόθηκε περισσοτερη δημοσιότητα στον Δήμαρχο Μαραθώνα παρά στους αγωνιζόμενους, και αφ' ετέρου γιατί επιστολή ευχαριστήρια στελέχους του Δήμου (;) που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, με απόλυτη σαφήνεια αναφέρει ότι η εκδήλωση " θα ξαναγίνει του χρόνου πάντα και μόνο με την ΕΛΠΑ" (δηλαδή, την διοργανώτρια Λέσχη του κ. Αποστολίδη της ΕΛΠΑ, διευκρινίζουμε εμείς). Αυτή η αναφορά πέρασε απαρατήρητη και ασχολίαστη απο όλους, ενώ αντίθετα όλοι εξήραν -και πολύ σωστά- την φιλοξενία και το "marketing" του νέου Δημάρχου Μαραθωνα (που μακάρι να τον μιμηθούν κι άλλοι, συμπληρώνουμε). Σε αυτό το σημείο λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε ότι ο Δήμος Μαραθώνα είναι -και πρέπει να είναι- ανοιχτός σε συνεργασίες με όλους όσοι έχουν κάτι πραγματικά καλό να προτείνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαι επι των ανωτέρω, ας μας μας επιτραπεί να προσθέσουμε κάτι: Είδατε τα αποτελέσματα και τις ποινές των Ειδικών, όπου απο την αρχή εμφανίζονται τουλάχιστον 6 να έχουν ακριβώς ίδιες ποινές (600άρια) και στο τέλος να συγκεντρώνουν 6000 και 7500 βαθμούς ποινής; Η διευκρίνιση θα είναι αν όλα αυτά τα πληρώματα εγκατέλειψαν ή αν δεν εμφανίστηκαν στην εκκίνηση. Και επι των αποτελεσμάτων, εκτός αν δεν βλέπουμε την ίδια σελίδα sportstiming, δεν μετράμε 32 αλλά λιγότερους. (Να σημειώσουμε όμως εδώ ότι υπήρξαν παράπονα για την λειτουργία της εταιρείας στις χρονομετρήσεις της ανάβασης Δερβενοχωρίων την προηγούμενη εβδομάδα. Μπορεί το λογισμικό που χρησιμοποιεί να οδηγεί σε παρανοήσεις ή λαθη, όμως αυτό αναρτάται και επ' αυτού σχολιάζουμε. Διαφορετικά, ας ανεβάζει τα αποτελέσματα η Λέσχη στην ιστοσελίδα της.

    *ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: ΜΟΝΟ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Ghost Writer,

    Συμβαίνει να συμφωνούμε με το "μόνο επώνυμα σχόλια".
    Αν βέβαια με το "Ghost Writer" θεωρείς ότι γράφεις επώνυμα, είναι κάτι που πρέπει να κοιτάξεις "επιστημονικά".
    Στην ανάβαση Δερβενοχωρίων, υπήρχαν δικαίως παράπονα διότι το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας μέσω του οποίου συνδέονταν διαδυκτιακά η αφετηρία με τον τερματισμό, είχε πάρα πολύ χαμηλό σήμα και διακοπτόταν συνεχώς η επικοινωνία. Αποτέλεσμα, να καθυστερούν αρκετές φορές οι χρόνοι της αφετηρίας και έτσι να μην προκύπτει αποτέλεσμα. Όταν επανασυνδεόταν (2-3 λεπτά καθυστέρηση), αυτόματα εμφανίζονταν τα χρεωστούμενα αποτελέσματα.
    Υπενθυμίζουμε ότι ακριβώς το ίδιο είχε συμβεί και στην ανάβαση Αχλαδόκαμπου, αλλά από άλλον "αλάνθαστο" χρονομέτρη.

    Αυτά, για την "ταμπακιέρα". Για την ουσία θα ακολουθήσουν διευκρινήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αναφορά για τα Δερβενοχώρια έγινε για την ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ κάποιας σχετικής περίιπτωσης. Η εξήγησή σας σαφής, για τους ενδιαφερομένους. Επί του θέματος, οι εκκινήσαντες στο Ράλλυ Δαναών φαίνονται περισσότεροι σε σχέση με τους βαθμολογηθέντες στις ΕΔ. Γράψαμε, ότι είναι ΠΙΘΑΝΟΝ ο χρονομέτρης στο λογισμικό του να έχει τους αρχικά δηλωθέντες, όσοι εκ των οποίων για διάφορους λόγους ΔΕΝ εκκίνησαν, συνεχίζουν να εμφανίζονται στα αποτελέσματα, "μπερδεύοντας" έτσι κάποιους φίλους όπως ο αρχικός σχολιαστής μας. (Και μάλιστα, επειδή είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, είπαμε οτι "μπορεί να ΟΔΗΓΕΙ σε παρανοήσεις", όχι ότι δεν είναι σωστό!).
    Επι του ονόματος, μάλλον είστε νέος επισκέπτης του ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ αυτού blog, το οποίο α) Εχει ως διαχειριστή τον υπογράφοντα που απο την αρχή της λειτουργίας του (2010) υπογράφει ως "Ghost Writer", και β) Ανεξάρτητα από την υπογραφή, φέρει το βάρος και την ευθύνη των γραφομένων στα άρθρα χωρίς να υποχρεούται να αποκαλύπτει τις πηγές ή/και τους συνεργάτες του. Αντίθετα, τα σχόλια των αναγνωστών-επισκεπτών πρέπει να είναι επώνυμα για να υπάρχει ανάλογη ευθύνη των σχολιαστών. Ευχαριστώ για την παρέμβασή σας, και σας έυχομαι καλή επιτυχία στο διπλό σας έργο ως μέλους του Διοικητικού Συνμβουλίου της ΟΜΑΕ και υπευθύνου πιστοποιημένης επιχείρησης χρονομέτρησης των αγώνων των Αθλητικών Σωματείων της ΟΜΑΕ (και όχι μόνον, προσθέτω). Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μανώλης Γιαννούλης13 Νοεμβρίου 2014 - 6:05 π.μ.

    Αγαπητέ Κύριε Παπανδρέου,

    Με την διπλή ιδιότητα, τόσο του Αντιπροέδρου του AC3 όσο και του Προέδρου της οργανωτικής επιτροπής του 9ου Ράλλυ Δαναών, και αφού διάβασα το σχόλιο σας για την εκδήλωση μας, αισθάνθηκα την ανάγκη να τοποθετηθώ σε μερικά σημεία.
    Κατ αρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια σε σχέση με το επίπεδο της διοργάνωσης τα οποία προστίθενται στα πάντοτε θετικά σας σχόλια για τις εκδηλώσεις της λέσχης μας.
    Δράττομαι της ευκαιρίας για να σας ευχαριστήσω που θέτετε το σημαντικό θέμα των εικονικών συμμετοχών στις εκδηλώσεις των ιστορικών αυτοκινήτων, και να σας διαβεβαιώσω ότι η σημερινή διοίκηση του AC3 έχει συνειδητά αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσει ποτέ παρόμοιες πρακτικές οι οποίες το μόνο που εξυπηρετούν είναι την δημιουργία εντυπώσεων, και δεν συνάδουν με την φιλοσοφία της λέσχης μας.
    Το 9ο Ράλλυ Δαναών είχε 33 συμμετέχοντες από τους οποίους οι 30 δήλωσαν συμμετοχή και για τις δύο ημέρες του αγώνα ενώ οι 3 μόνον για την Κυριακή.
    Η λέσχη μας την Τετάρτη 5/11 ανακοίνωσε τον πίνακα συμμετοχών και ασφάλισε τα 33 αυτοκίνητα (παρακάλεσα τον Γραμματέα μας να σας στείλει με mail την βεβαίωση ασφάλισης που αποδεικνύει τα της διαδικασίας).
    Το Σάββατο παρουσιάσθηκαν στην εκκίνηση 26 πληρώματα αντί των 30 δηλωμένων και ασφαλισμένων.
    Είχαμε 4 απουσίες εκ των οποίων η πρώτη οφειλόταν σε μηχανική βλάβη της τελευταίας στιγμής, η δεύτερη σε αιφνίδιο πρόβλημα υγείας, και οι δύο άλλες στις προβλέψεις της ΕΜΥ για επερχόμενη "συντέλεια του κόσμου και έκτακτα καιρικά φαινόμενα" κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, που απέτρεψαν τα δύο πληρώματα να συμμετάσχουν.
    Την Κυριακή παρουσιάσθηκαν και συμμετείχαν τα 3 δηλωμένα πληρώματα, ενώ είχαμε και μία απώλεια λόγω μηχανικής βλάβης από τους συμμετάσχοντες του Σαββάτου.
    Ποσοστό απωλειών λοιπόν 12%, βεβαίως υψηλό και καθόλου ευχάριστο για τους οργανωτές, αλλά απόλυτα δικαιολογημένο και σε καμία περίπτωση φαινόμενο εικονικών συμμετοχών.
    Σε σχέση με την αναφορά σας για στενούς δεσμούς με την ΕΛΠΑ θα ήθελα να παρατηρήσω, ότι προσπαθούμε με κάθε τρόπο η σχέση μας με όλους τους φορείς στο χώρο του ιστορικού αυτοκινήτου να είναι σχέση φιλίας, καλής συνεργασίας και ίσων αποστάσεων. Άλλωστε η άδεια τέλεσης αγώνα για την συγκεκριμένη εκδήλωση μας χορηγήθηκε από την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, με την οποία επίσης έχουμε άριστη σχέση όπως και με την ΕΛΠΑ.
    Η παρουσία κοινών συμμετοχών με την τελευταία εκδήλωση της ΕΛΠΑ αλλά και με άλλες εκδηλώσεις, πιθανότατα οφείλεται στο ολιγάριθμο των συμμετεχόντων σε αγώνες regularity με συνέπεια την συνεχή παρουσία των ιδίων πληρωμάτων στις περισσότερες εκδηλώσεις, αλλά σε καμία περίπτωση σε φαινόμενο "συγκοινωνούντων δοχείων" μεταξύ του AC3 και λεσχών και φορέων του χώρου.
    Τέλος θέλω να σας ευχαριστήσω για τα πάντα καλά σας λόγια και τα θετικά σχόλια σας για τον AC3 και την ποιότητα των εκδηλώσεων μας, και να χρησιμοποιήσω το βήμα του Auto Classic για να ευχαριστήσω εκ μέρους του AC3 τους φίλους του ιστορικού αυτοκινήτου που μας τιμούν με την στήριξη τους, ζητώντας ταυτόχρονα συγγνώμη για τυχόν σφάλματα και λάθη τα οποία όταν τυχόν παρουσιάζονται για κανένα λόγο δεν αποσκοπούν στην αλλοίωση αποτελεσμάτων ή την δημιουργία εντυπώσεων, αλλά αποτελούν τυχαία γεγονότα τα οποία οφείλονται στους περιορισμούς που από τη φύση της έχει η προσπάθεια μίας παρέας ερασιτεχνών φίλων του ιστορικού αυτοκινήτου όπως ο AC3.
    Εύχομαι καλό χειμώνα και συγχαρητήρια στην προσπάθεια του Auto Classic.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαμμία διαφορά στις τοποθετήσεις μας λοιπόν! Οι καλές σχέσεις με την ΕΛΠΑ και προφανώς με το τμήμα της που ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, είναι κάτι θετικό (και έτσι το εννοούσαμε), δεδομένου ότι η ΕΛΠΑ και οι Λέσχες που συνεργάζονται όπως ας πούμε το Lancia club και ο Ac3, διοργανώνουν τους απολύτως καλύτερους αγώνες Regularity (σε επίπεδο αυθεντικής εκτέλεσης και υψηλού βαθμού δυσκολίας). Αυτό είναι γνωστό στον, περιορισμένο πλην ΙΡΑ, κύκλο των τακτικών και υψηλών απαιτήσεων και επιπέδου συμμετεχόντων, εξ' ου και οι "κοινές" συμμετοχές. Ενα είναι κατά την άποψή μου το (σημερινό, γενικό) "πρόβλημα": Η τεχνική αδυναμία ελέγχου των επιτρεπόμενων βοηθημάτων πλοήγησης, με αποτέλεσμα να..."έχει χαθεί η μπάλλα", αφού επιτρέπεται να μεταφέρουμε smart phones, tablets ή και laptops με προηγμένους δέκτες GPS και προγράμματα- applications που διαθέτουν ακριβέστατες ενδείξεις ταχύτητας, απόστασης ΚΑΙ Μ.Ω.Τ. Ετσι, ουσιαστικά "όλα επιτρέπονται" και βεβαίως και εδώ διακρίνονται οι ικανότεροι, μόνο που έχουν μεταβληθει σε "πλοηγούς- χειριστές" πλέον. Αναρωτιέμαι, με αυτή την ευκαιρία: Θα ήταν δυνατόν να προκηρυχθεί και μια καυτηγορία για όσους ενυπογράφως δηλώσουν ότι έχουν μόνο ένα μηχανικό οδόμετρο και κλασσικά πινακάκια και χρονόμετρα (ούτε smart phones, εννοείται), ή πιστεύετε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν γιατί θα υπήρχαν συμμετέχοντες που δεν θα τιμούσαν την υπογραφή τους; Τέλος πάντων, ρητορικό το ερώτημα, αλλά όπως και να το κάνουμε μας λείπει (και όχι μόνο σ' εμάς) η παλιά καλή, δύσκολη regularity,που απαιτούσε γνώσεις, εξάσκηση, εμπειρία, ψυχραιμία, άριστο οδηγό, τέλειο συνοδηγό, εξαιρετική συνεργασία, και προσεκτικό καλιμπράρισμα αυτοκινήτου. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ghost Writer. Νομίζω ότι υπερεκτιμάτε τις δυνατότητες αυτών των συσκευών που αποκαλείτε προηγμένα βοηθήματα. Έχω την βεβαιότητα ότι οι πρώτοι 10 σε κάθε regularity που έχω μετάσχει τα τελευταία χρόνια δεν τα εμπιστεύονται περισσότερο από ένα χρονόμετρο που μετατρέπει το χρόνο σε μέτρα (Brantz, Blitz κλπ). Αυτό είναι η εξέλιξη του συνδυασμού χρονόμετρα + πινακάκια και αν χρησιμοποιηθεί σωστά πιστεύω ότι είναι πιό αξιόπιστο από οποιοδήποτε application.
    Εγώ πάντως πιστεύω ότι οι αγώνες regularity εξακολουθούν να κερδίζονται από αυτά που αναφέρετε παραπάνω: Γνώσεις, εξάσκηση, άριστο οδηγό και συνοδηγό, εξαιρετική συνεργασία, ψυχραιμία, προσεκτικό καλιμπράρισμα. Και να χάνονται κυρίως από μικρά ανθρώπινα λάθη και στιγμιαία έλλειψη συγκέντωσης, κάτι που μπορώ να επιβεβαιώσω τουλάχιστον για την κατάταξη του φετεινού "Δαναών".
    Α.Κουνέλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  9. Δεν έχει ποτέ αμφισβητηθεί η κατάταξη οποιουδήποτε Regularity Rally. H αξιοπιστία σας δεδομένη, ωστόσο πολύ θα θέλαμε να γινόταν μια εκδήλωση χωρίς "τις ηλεκτρονικές εξελίξεις", χωρίς τα χρονόμετρα "που μετατρέπουν τον χρόνο σε μέτρα" (πολύ "απλό" το θεωρείτε αυτό;), χωρίς έξυπνα κινητά και χωρίς tablets. Tα προσόντα του πληρώματος και τα μικρά λάθη που τελικά κάνουν την διαφορά, αποκτούν ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ σημασία ακριβώς γιατί οι διαφορές είναι μικρές και απο πολλούς, λόγω της χρήσης των σύγχρονων μέσων μέτρησης που μειώνουν τον βαθμό δυσκολίας στον υπολογισμό, κυρίως απο τον συνοδηγό. Σιγουρα πάντα ο ανθρώπινος παράγοντας είναι αυτός που θα κάνει ή δεν θα κάνει το λάθος. Αλλο όμως το να κάνεις δύσκολες μαθηματικές πράξεις με το χέρι, στο χαρτί, και άλλο με αριθμομηχανή. ΑΥΤΗ είναι η διαφορά του χτες με το σήμερα. Κατανοητόν ότι η "νέα γενιά" οδηγών Regularity που ενεπλάκη κυρίως μετά το 2004 (και κάποιοι παλαιότεροι), ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ τον, ας τον πούμε, "κλασσικό" τρόπο υπολογισμού. Και επειδή οι οργανωτές (όχι μόνο εντός Ελλάδος αλλά κυρίως απο την Ευρώπη και μετά την εμπλοκή της FIA στην Regularity την περασμένη δεκαετία) θέλουν να "ανοίξουν" τις συμμετοχές στο ευρύ κοινό, κάνουν το Σπορ πιο "απλό", κατανοητό και εν τέλει πιο "εύκολο". Οι οργανωτές, με τις πολλές Ε.Δ. και τις διπλές χρονομετρήσεις στο δέκατο του χλμ. και δευτ., είναι πλέον υπεύθυνοι για την "σχεδιαστική" αναπλήρωση του βαθμού δυσκολίας που "χάθηκε" στην μέτρηση. Και ευτυχώς που έχουμε 4-5 αγώνες regularity rally τον χρόνο στην Ελλάδα (Ι.Ρ.Α., Δαναών, Φθινοπωρινό, Διεθνές, Ολυμπιακό -ας μας συγχωρήσετε που δεν τα αναφέρουμε όλα-) τα οποία κρατούν ψηλά τη σημαία της "πραγματικής", απαιτητικής" Regularity. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή