Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΑΓΩΝΩΝ REGULARITY: Η ΦΙΛΠΑ "ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ" ΤΟΝ...ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ!

Στις 5 και 6 Απριλίου η ΦΙΛΠΑ διοργανώνει το Εαρινό Ράλλυ, το οποίο είναι διήμερο, με εκκίνηση απο τον Ισθμό και κατάληξη στην Κόστα μετά απο διαδρομή 150 χλμ. Στη συνέχεια τα αυτοκίνητα θα περάσουν στις Σπέτσες με φέρρυ για την διανυκτέρευση, ενώ την επομένη θα γίνει μια ευχάριστη βόλτα 25 χλμ. στο νησί. Ομορφη εκδήλωση, με οπωσδήποτε υψηλό κόστος λόγω του διημέρου. Αν λοιπόν κάποια άλλη Λέσχη διοργάνωνε ένα διήμερο αγώνα regularity με αντίστοιχα υψηλό ή και υψηλότερο κόστος το αμέσως επόμενο Σαββατοκύριακο 12-13 Απριλίου, θα υπήρχε σίγουρα πρόβλημα επιλογής και συμμετοχών, μια και δεν είναι και τόσοι πολλοί αυτοί που έχουν την οικονομική και χρονική άνεση να συμμετάσχουν σε διήμερα regularity επι δύο εβδομάδες στη σειρά. Τι θα λέγατε όμως αν μαθαίνατε ότι η Λέσχη που διοργανώνει τα δύο αυτά συνεχή διήμερα Ραλλύ είναι η ίδια, δηλαδή η ΦΙΛΠΑ; Στις 12-13 Απριλίου δε, πρόκειται για το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδος που εκκινεί απο τις Θερμοπύλες και διανυκτερεύει στα Μετέωρα, μια διοργάνωση ΦΙΛΠΑ-Σ.Ι.Σ.Α. η οποία πέραν του ότι έχει γίνει θεσμός, είναι και ιδιάζουσας σημασίας για τον χώρο μια και άνοιξε τον δρόμο για τις πολυσυζητημένες συνδιοργανώσεις των Λεσχών κλασσικού αυτοκινήτου. Τώρα, η ΦΙΛΠΑ αλλά  στην ουσία η Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ (αφού συστεγάζονται και έχουν τον ίδιο -εκλεγμένο- Πρόεδρο), μάλλον "ζημιά" κάνουν σ' αυτήν την διοργάνωση -και σίγουρα στον Σ.Ι.Σ.Α.- παρά την πιστεύουν και την προωθούν. Γιατί αν την πίστευαν, έχοντας -ως υπεύθυνη για το πρόγραμμα εκδηλώσεων 2014 Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ- και το πεπόνι και το μαχαίρι, θα επέλεγαν μια άλλη ημερομηνία ώστε ολόκληρο το ενεργό δυναμικό (συμμετέχοντες) της ΦΙΛΠΑ να συμμετάσχει στο Κλασσικό, και να μην αρκεστεί στο Εαρινό των Σπετσών που θα έχει προηγηθεί κατά μια μόλις εβδομάδα. Παράλογο αυτό που λέμε; Τα σχόλια δικά σας.

10 σχόλια:

  1. ΤΗΝ ΚΥΡ. 23/3 Η ΜICROCARS ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΝΑΒΛΗΘΕΝ ΑΛΚΥΩΝΕΙΟ ,ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟ .
    ΤΗΝ ΚΥΡ. 30/3 Η ΟRΚΑ ΚΑΝΕΙ ;;;;;;;;;;;ΤΟ 15ο ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ,ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟ .
    4 ΣΑΒ/ΚΥΡΙΑΚΑ ΓΕΜΑΤΑ Ε.Ο ΦΙΛΠΑ.
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΥΜΕΝΕΣ ΟΙ ΛΕΣΧΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΜΕΤΡΑΝΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΠΑ.!
      ΜΗΠΩΣ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ ?

      Διαγραφή
  2. Αυτό είναι πρωτάθλημα για όλους!!!!!!!
    Για μεγάλα και μικρά πορτοφόλια , Σπέτσες -Μετέωρα;;;; η μονοήμερα κοντά στην αττική;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δύο Regularity rallies που θα γίνουν στις 23/3 απο την Classic Microcars και μια εβδομάδα μετά (30/3) απο την ORCA, έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά:
      1) Εκκινούν απο την ίδια περιοχή (το ένα απο το Δαφνί, το άλλο πριν τον Σκαραμαγκά).
      2) Κινούνται στην ίδια περιοχή, δηλαδή στα Δερβενοχώρια (η ORCA τερματίζει στο Πόρτο Γερμενό).
      3) Εχουν χαμηλό παράβολο (65 και 80 Ευρώ αντίστοιχα, ΜΑΖΙ με το γεύμα δύο ατόμων).
      4) "Μετράνε" στο Πρωτάθλημα που ανακοίνωσε για το 2014 η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.
      5) Τόσο η ORCA όσο και -τα τελευταία χρόνια- η Classic Microcars, δεν καταφέρνουν να συγκεντρώσουν ικανοποιητικές συμμετοχές στα rallies που διοργανώνουν, έχοντας μάλιστα βρεθεί και στην δυσάρεστη θέση να ματαιώσουν αγώνες τους εξ' αυτού του λόγου.
      ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί δεν συνδιοργανώνουν ΕΝΑΝ αγώνα και οι δύο μαζί, που θα μετράει στο Πρωτάθλημα και θα έχει μεγάλες πιθανοτητες να συγκεντρώσει αρκετές συμμετοχές; Και γιατί η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ δεν κατευθύνει τις Λέσχες ("της") προς αυτή την κατεύθυνση, μεσολαβώντας εγκαίρως ώστε να αποφευχθεί η πίεση και η δυσαρέσκεια των συμμετεχόντων, αλλά και να απομακρυνθεί η πιθανότητα δύο ακόμα πιθανώς αποτυχημένων (ή, αν θέλετε, "μη επιτυχημένων") διοργανώσεων; Ομως, απο την άλλη βλέπουμε ότι η ίδια η ΦΙΛΠΑ (που είναι "ίδια" με την Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ) διοργανώνει δύο διήμερα regularity με μια εβδομάδα διαφορά! Επειδή λοιπόν τα λάθη γίνονται για να διορθώνονται (συγνώμη για τον νεολογισμό!), ιδού, χρόνος υπάρχει να ενωθούν τα "δύο Δερβενοχώρια" σε ένα αγώνα, με την μεσολάβηση της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ που έτσι θα αποδείξει ότι ενδιαφέρεται για ΟΛΕΣ τις Λέσχες και όχι μόνο για την δυαδική της υπόσταση. Δ.Π.

      Διαγραφή
  3. Σωστές οι παρατηρήσεις και η ερώτηση -πρόταση σας .
    Για τον αγώνα της ΟRCA ,να παρατηρήσω ότι είναι πολλά τα 200 περίπου χλμ. για μονοήμερο.
    Όπως πολλά ήταν και τα 180 περίπου του ΣΙΣΑ στο Γύρο Αττικής ,αλλά γι αυτό αποφασίζουν οι συμμετέχοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΤΙ ΜΕΤΡΑΝΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ. ΛΑΘΟΣ !
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΕΟ ΦΙΛΠΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 80 ΧΛΜ. Η MICROCARS ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ 60 ΧΛΜ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ. ΑΡΑ ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΥΟ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΠΕΤΣΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕ ΧΟΡΤΑΣΟΥΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, ME TO ΑΡΝΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ, ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ- ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ CLASSIC ! ΜΑΛΛΟΝ ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τόσο δύσκολο ήταν να τον κάνουν 20 χλμ μακρύτερο;;; 60χλμ-65 ευρω ;;;;λάθος ηθελημένο;;; η εκ παραδρομής;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Εκ παραδρομής" απο οργανωτή τόσο έμπειρο όσο ο Γ. Κολοτούρος, μάλλον δύσκολο. Ας μην ξεχνάμε ότι το Αλκυώνειο παραδοσιακά ήταν μια εκδήλωση σε πίστα Καρτ που άνοιγε την χρονιά πάντα με επιτυχία απο πλευράς συμμετοχών, λόγω χαμηλού κόστους και ευκολίας συμμετοχής. Φέτος η Λέσχη προτίμησε (;) ένα διήμερο Ραλλύ μέσα στον Ιανουάριο, που παρά το χαμηλό κόστος είχε λάθος "timing". Μήπως αυτό έγινε μετά απο συνεννόηση για να "βοηθήσει" το νέο πρωτάθλημα της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, αλλά στη συνέχεια η Microcars δεν είχε τις συμμετοχές που περίμενε (ή που την είχαν διαβεβαιώσει ότι θα έχει); Και λίγες εβδομάδες μετά ήρθε η δεύτερη ματαίωση, αυτή της "Επίδειξης" στο Καρτόδρομο, την αδειοδότηση της οποίας είχε αναλάβει φυσικά η Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, που κατά τα φαινόμενα όχι μόνο δεν τα κατάφερε, αλλά άφησε και χωρίς έγκαιρη ενημέρωση ή εξηγήσεις την Λέσχη, εκθέτοντάς την στα μάτια των συμμετεχόντων. Μετά απ' αυτά δεν είναι παράξενο το να μην επιθυμεί η "παθούσα" Λέσχη να διοργανώσει Πρωταθληματικό αγώνα, αν και όντως τα 65 Ευρώ για 60 χλμ. -1,08 Ευρώ/χλμ.- ξεπερνούν ακόμα και τις παράλογες αυξήσεις των διοδίων (μόνο που στην Εθνική δεν σε κερνούν μεσημεριανό!).

      Διαγραφή
  6. Οι υποθέσεις σας κινούνται στα όρια της βεβαιότητας.
    Πάντως μονοήμερο ραλλύ με 60 χλμ (πόσες ΕΔΑ να έχει;;;) και 65 εύρώ παράβολο και λίγα λίτρα βενζίνη ,πρέπει να είναι εύχαριστη έκπληξη;;;;;;για τους regularity.
    Oμως ,τι να ευχαριστηθείς και τι να διορθώσεις σε 60 χλμ;;;;
    Καλό αγώνα στους συμμετέχοντες και καλή επιτυχία στη λέσχη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα ακόμα στοιχείο (μεταξύ υπόθεσης και "βεβαιότητας") είναι ότι στην αφίσα του αγώνα δεν αναφέρεται το αν μετράει στο Πρωτάθλημα Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ ή όχι. Πάντως και οι συμμετέχοντες πρέπει κάποια στιγμή να αποφασίσουν αν τους αρέσει ο μικρός και φτηνός αγώνας, ή αν θα τον ήθελαν μεγαλύτερο (άρα και ακριβότερο) για να έχουν περισσότερες είδικές (κάτι απόλυτα σωστό αγωνιστικά, ιδίως στην "καθαρή" regularity).

      Διαγραφή