Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΛΥΝΙΚΟΥΣ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ: ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΚΟΥΣΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ AUTO CLASSIC!

 Μην περιμένετε βέβαια να αναγνωρισθεί, ούτε καν να αναφερθεί απο κανέναν ότι το blog του AUTO CLASSIC έχει "δώσει μάχη" με τα κείμενά του για το Πρωτάθλημα Πολυνίκους. Δεν πειράζει, είμαστε συνηθισμένοι εδώ και δεκαετίες στις "συμμαχίες των μετρίων". Σημασία έχει ότι τα Πρωταθλήματα Ιστορικών (Αναβάσεις και Ραλλύ) φέτος θα μετράνε με το σύστημα Πολυνίκους, αφού η ΕΠΑ της ΟΜΑΕ έκανε δεκτή την σχετική -διορθωμένη σύμφωνα με τα όσα εμείς προτείναμε- πρόταση του ΣΟΑΙΣΤΑ. Φυσικά, με την βαθμολόγηση έστω και ενός αυτοκινήτου αλλά και με την επαναφορά των χρονολογικών κατηγοριών, η ζυγαριά γέρνει υπέρ των πολύ λίγων παλαιότερων αυτοκινήτων (Κατηγορίας 1, 1958-1969), που θα μαζεύουν ανενόχλητα "μόνοι τους" βαθμούς ενώ πιο ψηλά θα..."σφάζονται"! Επρεπε λοιπόν εδώ να ακολουθηθεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ η μόνη σωστή αλλαγή της ΟΜΑΕ στην προηγούμενη προκήρυξη, δηλαδή να υπάρχουν μόνο κατηγορίες ΚΥΒΙΣΜΩΝ και όχι χρονολογικές ( τουλάχιστον για φέτος που οι συμμετοχές θα είναι ξανά ισχνές λόγω οικονομικών). Ετσι, όλα τα 1300 θα ήταν μαζί, όλα τα 1600 μαζί κ.ο.κ., έχοντας φυσικά ένα ελάχιστο αριθμό αυτοκινήτων που θα αύξανε κατά τι τις συμμετοχές, και όλοι γνωρίζουν ότι στα σωστά φτιαγμένα Ιστορικά δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές απόδοσης. Θυμηθείτε λοιπόν στο τέλος του Πρωταθλήματος ότι κάποιο "μοναχικό"αυτοκίνητο του τέλους δεκαετίας '60 θα έχει πάρει το Πολυνίκους, και θυμηθείτε επίσης ότι δεν υπάρχει "υποχρέωση" συμμετοχών, άρα δεν θα δούμε μεγάλη αύξηση, όπως ήταν το βασικό ζητούμενο. Τότε θα πούμε περισσότερα, γιατί εμείς θέλουμε νέες συμμετοχές στα Ιστορικά, και όχι την εξασφάλιση ενός τίτλου για τους παλιούς!!! Πρός το παρόν, θέλουμε να είμαστε θετικοί και δίκαιοι, γι' αυτό και μένουμε μόνο στη βελτίωση της προκήρυξης Ιστορικών με το Πολυνίκους, μια θετική αλλαγή που επετεύχθη χάρις στην εισήγηση του ΣΟΑΙΣΤΑ και την αποδοχή της απο την ΕΠΑ-ΟΜΑΕ. Και αυτό είναι ιδιαίτερα θετικό για το μέλλον, μια και δείχνει διάθεση συνεργασίας χωρίς ανόητους "εγωισμούς" εκ μέρους της Αρχής του Σπορ.  Δ.Π.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΔΩ: www.omae-epa.gr


Υ.Γ. Ας σταματήσουν οι προσπάθειες "νόθευσης" των τεχνικών κανονισμών για τα Ιστορικά. Δεν μπορείς απο τη μια να απαιτείς εγγράφως επίσημα και αυστηρά HTP για όλα τα αυτοκίνητα, κι απο την άλλη να βγαίνεις στη γύρα τηλεφωνικά και να ζητάς μετατροπές εκτός κανονισμών και εκτός εποχής για τα 2-3 συγκεκριμένα αυτοκίνητα των φίλων σου... Εντάξει;

6 σχόλια:

  1. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ-ΣΗΜΕΡΑ-ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ "ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ"ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΦΤΙΖΟΥΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΣΑΣ .
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΣΟΑΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ .
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΠΟΡ.

    ΕΝΑΣ ΡΕΓΚΟΥΛΑΡΙΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα να κρατάμε τα θετικά και να αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες όλων των πλευρών (Λεσχών, Συνδέσμων ή και μεμονωμένων ατόμων). Και η εξέλιξη αυτή είναι θετική κατ' αρχάς, δυστυχώς όμως αποτυγχάνει στο σημαντικότερο: Στο να δώσει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κίνητρο στα μικρού-μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα. Αυτό χρειαζόμαστε σήμερα, και το τι λέει και κάνει η FIA στην Ευρώπη δεν έχει καμμία σχέση με την πτωχευμένη Ελληνική πραγματικότητα.

      Διαγραφή
  2. Φυσικά, με την βαθμολόγηση έστω και ενός αυτοκινήτου αλλά και με την επαναφορά των χρονολογικών κατηγοριών, η ζυγαριά γέρνει υπέρ των πολύ λίγων παλαιότερων αυτοκινήτων (Κατηγορίας 1, 1958-1969), που θα μαζεύουν ανενόχλητα "μόνοι τους" βαθμούς ενώ πιο ψηλά θα..."σφάζονται"
    Σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα, σε περίπτωση που δεν τερματίσουν τουλάχιστον 3 αυτοκίνητα στην Κατηγορία τότε οι τερματίσαντες δεν παίρνουν πλήρεις βαθμούς...Άρα δεν ισχύει οτι θα μαζεύουν ανενόχλητα βαθμούς αφού για να συλλέξουν βαθμούς αρκετούς για να διεκδικήσουν Πρωτάθλημα θα πρέπει να ανταγωνιστούν τουλάχιστον άλλους 3!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όλοι γνωρίζουν ότι στα σωστά φτιαγμένα Ιστορικά δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές απόδοσης

    Ένα 1600 Κατηγορίας 1 (όσο σωστά και φτιαγμένο να είναι) δεν έχει μεγάλες διαφορές με ένα ίδιο μοντέλο της Κατηγορίας 2 ??
    Σαν να λέμε δηλαδή ότι ένα καλό (αλλά νόμιμο πάντα!) Group N είναι το ίδιο περίπου ανταγωνιστικό με ένα Group A του ίδιου κυβισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν κι άλλοι κυβισμοί, όπως για παράδειγμα τα 1000-1100-1300 (Simca, Renault, Mini Cooper, Alfa Romeo, NSU TT , Fiat Abarth, Alpine, Ford (Anglia) και πολλά άλλα, που θα έδιναν νέο και μοναδικό χρώμα. Εμείς στους Ελληνικούς Ιστορικούς αγώνες εδώ και χρόνια βλέπουμε σχεδόν αποκλειστικά δίλιτρα Escort και BMW, δυό- τρείς τρίλιτρες 911 και ένα-δύο starlet. Υπάρχουν, εν τούτοις, πολλά μοντέλα κατηγορίας 1 που αν φτιαχτούν νόμιμα μεν-οριακά δε, είναι απολύτως ανταγωνιστικά των κατηγοριών 2 και 3. Πάντως, το νόημα του "Πολυνίκους" όπως το εννοούμε εμείς, είναι να ευνοηθούν ΤΑ ΜΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ αυτοκίνητα έχοντας πιθανότητες να κατακτήσουν το Πρωτάθλημα, και ΟΧΙ τα παλαιότερα ΔΙΛΙΤΡΑ έναντι των πιο καινούργιων πάντα κα μόνο δίλιτρων! Παρακαλούμε, σχολιάζετε επι του νοήματος των αναρτήσεών μας, και αν δεν το καταλαβαίνετε (επειδή εμείς δεν εκφραζόμαστε σωστά), ζητήστε μας διευκρινίσεις.

      Διαγραφή
    2. Προς τον "ΑΝΩΝΥΜΟ 4 Μαρτίου-12:40μ.μ."
      Αυτό ακριβώς λέμε: Ο "ΜΟΝΟΣ" του της Κατηγορίας 1 π.χ., θα πάρει 6 (μειωμένους) βαθμούς για την Κατηγορία και άλλους 6 για την κλάση κυβισμού της συγκεκριμένης Κατηγορίας, σύνολο 12 βαθμούς επειδή... εμφανίσθηκε ("άμα τη εμφανίσει"! Ούτε τραπεζογραμμάτιο να ήτανε!). Ομως ο τρίτος της Κατηγορίας 3 π.χ. όπου θα συμμετέχουν 10 οδηγοί π.χ., θα πάρει επίσης 6+6=12 βαθμούς, αφού όμως έχει αγωνιστεί (και πιθανόν ρισκάρει και "ιδρώσει") για να περάσει τα 7 αυτοκίνητα που είναι πίσω του! Ο ένας δηλαδή τρέχει μόνος του και ο άλλος παλεύει με δέκα, για να πάρουν στο τέλος τους ίδιους βαθμούς! Που ακριβώς βλέπετε την "δικαιοσύνη"; Και το σπουδαιότερο: Τι αξία θα έχει το "Πρωτάθλημα" ενός "Πρωταθλητή" που μάζευε βαθμούς μόνος του, ελλείψει δεύτερου;;; Και δευτερος και τρίτος να έρθει στο Πολυνίκους, δεν θα το αξίζει αν δεν μπεί όριο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τριών συμμετοχών ανά κατηγορία και κλάση για να μετρήσουν. Αγαπητοί φίλοι, μην υπερασπίζεσθε κάτι που δεν έχει σχέση με άμιλλα, αγώνα και συναγωνισμό, παρά μόνο με σκοπιμότητα. Δ.Π.

      Διαγραφή