Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

ΑΓΩΝΑΣ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΣΤΟ ΤΑΤΟΙ


Τεχνικός κανονισμός μοτοσυκλετών για τον αγώνα Ιστορικών Οχημάτων που θα διεξαχθεί στο Τατόι στις 8-9 Σεπτεμβρίου 2012.

Ο Τεχνικός – Διοικητικός έλεγχος θα διεξαχθεί το Σάββατο 08.09.12, ώρα 15.00-19.00 στο «Μπαρουτάδικο» Ιερά Οδός 290, Αιγάλεω (200 μ. μετά την Θηβών με κατεύθυνση προς
Ελευσίνα).

Γενικά.
Λαμβάνοντας υπόψιν τους κανονισμούς της FIVA, την ιδιαίτερη μορφή του συγκεκριμένου αγώνα και τις απαιτήσεις για πρόσθετη ασφάλεια στον αγώνα μοτοσυκλετών, θα ελεγχθούν τα παρακάτω σημεία και θα πρέπει οι αναβάτες και οι μοτοσυκλέτες  να διαθέτουν τον αναφερόμενο ελάχιστο εξοπλισμό και τις ανάλογες τροποποιήσεις ανά κατηγορία.

REGULARITY/CLASSIC
Στην κατηγορία REGULARITY/CLASSIC Ιστορικών μοτοσυκλετών οι ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις για την συμμετοχή είναι:

Αναβάτης: Κράνος προδιαγραφών ΚΟΚ, με προστατευτική ζελατίνα ή       προστατευτικά γυαλιά, μπουφάν μοτοσυκλέτας, γάντια και μπότες μοτοσυκλέτας. 

Μοτοσυκλέτα:
Έλεγχος κάρτας FIVA.
Έλεγχος σφιξίματος κάθε τάπας συμπλήρωσης και αδειάσματος λιπαντικού.
Έλεγχος κατάστασης ελαστικών με βάση τις προδιαγραφές του Κ.Ο.Κ.
Έλεγχος λειτουργίας των  φρένων και γενικά των χειριστηρίων.
Έλεγχος για διαρροές λιπαντικού, καυσίμου η άλλων υγρών.
Οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να έχουν καλυμμένα τα γυάλινα και πλαστικά μέρη των φωτιστικών σωμάτων με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία.
Τα σταντ (κεντρικό και πλαϊνό) καθώς και οι αναβατήρες (μαρσπιέ) συνεπιβάτη θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα με σύρμα η πλαστικό τιραντάκι (zip tie) στην κλειστή θέση.
Οι καθρέπτες θα πρέπει να αφαιρεθούν.
Οι σχάρες φορτίου που προεξέχουν θα πρέπει να αφαιρεθούν.

Σε κάθε περίπτωση η οργάνωση διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείσει την συμμετοχή σε αγωνιζόμενο, για τεχνικούς λόγους που κατά την κρίση της σχετίζονται με την ασφάλεια και ενδεχομένως δεν περιγράφονται στον τεχνικό κανονισμό.

SUPER CLASSIC

Για την κατηγορία SUPER CLASSIC Ιστορικών μοτοσυκλετών
οι ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις για την συμμετοχή είναι:

Αναβάτης: Κράνος κλειστό (full-face) προδιαγραφών ΚΟΚ,  δερμάτινη φόρμα μοτοσυκλέτας, ολόσωμη η διαιρούμενη, δερμάτινα γάντια και μπότες μοτοσυκλέτας.

Μοτοσυκλέτα:
Έλεγχος κάρτας FIVA.
Έλεγχος σφιξίματος κάθε τάπας συμπλήρωσης και αδειάσματος λιπαντικού.
Οι τάπες συμπλήρωσης και αδειάσματος λιπαντικού πρέπει να είναι συρματασφαλισμένες.
Πρέπει να υπάρχει δοχείο συλλογής χωρητικότητας τουλάχιστον 0,5l: σε αυτό θα οδηγούνται οι σωλήνες αναθυμιάσεων και υπερχειλίσεων του κινητήρα.    
Έλεγχος κατάστασης ελαστικών με βάση τις προδιαγραφές του Κ.Ο.Κ. Τα ελαστικά θα πρέπει να είναι τουλάχιστον κατηγορίας ταχύτητας Τ.
Έλεγχος λειτουργίας των φρένων και γενικά των χειριστηρίων.
Έλεγχος για διαρροές λιπαντικού, καυσίμου η άλλων υγρών.
Οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να έχουν καλυμμένα τα γυάλινα και πλαστικά μέρη των φωτιστικών σωμάτων με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία.
H τάπα καυσίμου θα πρέπει να είναι ασφαλισμένη με σύρμα, τιραντάκι (zip tie) ή αυτοκόλλητη ταινία.
Τα σταντ (κεντρικό και πλαϊνό) θα πρέπει να  αφαιρεθούν.
Οι αναβατήρες (μαρσπιέ) συνεπιβάτη θα πρέπει να  αφαιρεθούν ή να ασφαλισθούν στην κλειστή θέση.
Οι καθρέπτες και οι σχάρες φορτίου θα πρέπει να αφαιρεθούν.

Σε κάθε περίπτωση η οργάνωση διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείσει την συμμετοχή σε αγωνιζόμενο, για τεχνικούς λόγους που κατά την κρίση της σχετίζονται με την ασφάλεια και ενδεχομένως δεν περιγράφονται στον τεχνικό κανονισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου