Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

1ο ΙΣΤΟΡΙΚΟ REGULARITY RALLY ΠΑΛΛΑΔΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ START LINE (ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ AUTO CLASSIC)

  Η START LINE διοργανώνει το 1ο Ιστορικό Regularity Ράλλυ Παλάδιο ελπίζοντας πως ο αγώνας θα γίνει θεσμός και θα φτάσει τον αριθμό των διοργανώσεων του ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ!
  Η Οργανωτική Επιτροπή θέλησε να σχεδιάσει έναν αγώνα βασιζόμενη στην γενική κατάσταση που επικρατεί αυτήν την εποχή, δηλαδή «εύκολο» και οικονομικό, με αποτέλεσμα ο αγώνας να καλύπτει σύνολο περίπου 180 χλμ. στις γνωστές διαδρομές του ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ, όταν ο αγώνας είχε κέντρο την Νοτιοανατολική Αττική.
  Ο αγώνας που τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Λαυρεωτικής, θα διεξαχθεί την Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011 στην ευρύτερη περιοχή του ομώνυμου Δήμου, με την εκκίνηση να γίνεται από την Κερατέα (Β’ Είσοδος) στις 10:30, ενώ ο τερματισμός θα γίνει στον ίδιο χώρο στις 15:30.
  Θα ακολουθήσει γεύμα και απονομή των επάθλων στους νικητές στο «Attart Off Road Park».
  Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές μέχρι την Δευτέρα 3 Οκτωβρίου στις 20:00, στα γραφεία της START LINE.
  Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 210 9812341 και 6944 308148.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ AUTO CLASSIC
  Λόγω των σταθερά μειούμενων συμμετοχών (αποκλειστικά για οικονομικούς λόγους), είναι αναμενόμενο ότι κάποιες εκδηλώσεις μπορεί και να ματαιωθούν, όπως έγινε προσφάτως με το Ιστορικό Ολυμπιακό Ράλλυ. Το πρωτάθλημα Regularity Rally που έχει προκηρύξει η ΕΛΠΑ, είναι αυτό που συγκεντρώνει τις λιγότερες συμμετοχές -πλην Ιστορικού Ακρόπολις- ενώ έχουν αναλάβει την διοργάνωση αγώνων και Λέσχες που είναι εκτός του Ιστορικού αυτοκινήτου, όπως η ΑΟΛΑΠ και βέβαια η Start Line. Για να είμαστε απόλυτα σαφείς, μ' αυτό εννοούμε ότι είναι κατ' αρχάς "άδικο" το να αναθέτονται αγώνες Regularity σε Λέσχες οι οποίες στην επιτυχημένη ιστορία τους των πολλών δεκαετιών ασχολήθηκαν -και ασχολούνται- αποκλειστικά με μεγάλες πρωταθληματικές διοργανώσεις σύγχρονων αυτοκινήτων, σε ράλλυ, ράλλυ σπριντ, αναβάσεις, σιρκουΐ, δεξιοτεχνίες, drift και time trials (GTCC). Αντίθετα, οι απόλυτα εξειδικευμένες Λέσχες κλασσικών που μέσα από μεγάλες δυσκολίες ασχολούνται αποκλειστικά με την διοργάνωση εκδηλώσεων Ιστορικών αυτοκινήτων, είναι αποκλεισμένες φύσει και θέσει από την σκηνή των σύγχρονων αγώνων (που έχει και τα περισσότερα χρήματα λόγω υψηλών παραβόλων, χορηγών, μεγάλου πανελλαδικού ενδιαφέροντος και προβολής κτλ.). Έτσι, η ΕΛΠΑ στην προσπάθειά της να κρατήσει (ή να "μοιραστεί") το Ιστορικό αυτοκίνητο, επιστρατεύει οικείες Λέσχες σύγχρονου αυτοκινήτου για εκδηλώσεις Regularity, αποδυναμώνοντας ταυτόχρονα τις "αμιγώς κλασσικές" Λέσχες, οι οποίες από όποια πλευρά κι αν εξετάσουμε το θέμα, είναι οι "φυσικές διοργανώτριες" αγώνων Regularity, όχι μόνο γιατί γνωρίζουν άριστα το αντικείμενο, αλλά και γιατί δεν είναι επιχειρήσεις διοργάνωσης αγώνων με στόχο το κέρδος χωρίς πολλά μέλη αλλά μόνο με διοικητικά-οργανωτικά συμβούλια (όπως κάποιες μεγάλες Λέσχες), αλλά μη κερδοσκοπικά σωματεία με δεκάδες-εκατοντάδες μέλη, όλα ιδιοκτήτες ή φίλους κλασσικών αυτοκινήτων. 
  Παρακολουθήσαμε τη συζήτηση που ακολούθησε την ματαίωση του Ολυμπιακού Ράλλυ και είναι πολύ πιθανόν να υπάρξει σχετικό θέμα και με το "1ο Ιστορικό Παλλάδιο", την συμμετοχή στο οποίο ήδη έχουν αρχίσει να προπαγανδίζουν σε Ιστορικά fora διάφορα (ας μας επιτραπεί η έκφραση, γιατί είναι ακριβής) "παπαγαλάκια" της ΕΛΠΑ.
  Βρισκόμαστε λοιπόν μπροστά σε ένα "δίλημμα", το οποίο δεν έχει να κάνει τόσο με έναν αγώνα Regularity και την Λέσχη που τον διοργανώνει, αλλά με μιά γενικότερη μεθόδευση, που όπως κι αν το δούμε θα οδηγήσει στον μαρασμό των Ιστορικών Λεσχών, και στη συγκέντρωση όλων των αγώνων μοντέρνων και Ιστορικών αυτοκινήτων, στα χέρια των Λεσχών της ΕΛΠΑ και της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ (οι οποίες συνεχίζουν να αποτελούν ενιαίο σώμα, με μόνη -και σημαντικότατη- διαφορά από το παρελθόν, την εκλογή των μελών των Προεδρείων).
  Είναι γνωστό ότι λίγα χρόνια πριν, το Αγωνιστικό της ΕΛΠΑ διοργάνωσε (επί Αποστολίδη) Ιστορικό Ακρόπολις διεθνούς επιπέδου (ως προς την οργάνωση), το ίδιο δε έπραξε και με το διήμερο "Ιστορικό Φθινοπωρινό". Οι τεχνικές δυνατότητες και τα μέσα της ΕΛΠΑ έδωσαν άλλο αέρα σ' αυτές τις διοργανώσεις (π.χ. άμεση έκδοση αποτελεσμάτων, ένα αδύναμο σημείο των μικρών "κλασσικών" Λεσχών μέχρι και σήμερα), οπότε μιά "Ελπική" Λέσχη σαν την Start Line με την τεράστια πείρα δεκαετιών, αλλά και την μεγάλη της σχέση με τα Ιστορικά αυτοκίνητα μέσω των Sporting αγώνων, είναι σίγουρο ότι θα διοργανώσει έναν άριστο σε σχεδίαση, ωράρια και χρονομέτρηση, αγώνα Regularity. Δεν είναι όμως αυτό το θέμα, ούτε το πρόβλημα: Επαναλαμβάνουμε, ότι πέραν του ενός αγώνα και των δέκα συμμετοχών που έχουν βαθμολογηθεί και ακολουθούν το πρωτάθλημα ΕΛΠΑ, τίθεται το σοβαρό ζήτημα επιλογής του μεγάλου κοινού των Ιστορικών αυτοκινήτων (ΟΧΙ των Sporting): Επιθυμούν άρτια διοργανωμένα αλλά "απρόσωπα" πρωταθλήματα, ή την πιό "ερασιτεχνική" αλλά και σαφώς πιό κοντά στην ιδεολογία του κλασσικού αυτοκινήτου πραγματικότητα των κλασσικών Λεσχών, που μέσα από προβλήματα και αντιξοότητες κατάφεραν να δυναμώσουν τα Ιστορικά τόσο πολύ ώστε να ενδιαφέρονται και οι "μεγάλοι" γι' αυτά;                 Dobermann

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου