Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΚΡΙΜΑ ΚΙ' ΑΔΙΚΟ: H ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ ΜΕ ΑΝΑΚΡΙΒΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΜΑΤΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ "ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ" ΤΗΣ CLASSIC MICROCARS!

Η ιστορία επαναλαμβάνεται! Η ΕΛΠΑ- ΕΘΕΑ δεν αλλάζει πρόσωπο, όσα χρόνια κι αν περάσουν! Ακόμα και σήμερα που βρίσκεται σε πλήρη διάλυση, μια και κανείς δεν ξέρει ποιος διοικεί το Σπορ (και ΑΝ υπάρχει μέλλον, μια και οι άνθρωποι της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ είναι ακριβώς τα ίδια άτομα των προηγούμενων ετών της ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ), η τακτική της ΕΛΠΑ δεν αλλάζει: Προσπαθεί με καταγγελίες στην αστυνομία, ανακριβή στοιχεία και αιώνια επίκληση του άρθρου 49 του ΚΟΚ, να εξαφανίσει οποιονδήποτε θεωρεί ότι μπορεί να πάρει ένα κομμάτι από τις δραστηριότητές της, ακόμα και αν αυτός ο κάποιος προσφέρει πραγματικά στο Σπορ και αφήνει τους συμμετέχοντες απόλυτα ικανοποιημένους.

Η Classic Microcars είχε προκηρύξει μία εκδήλωση για τις 18/12 με όνομα "ανηφορική επίδειξη", σε περιφραγμένο χώρο, με άδεια της ΕΟ ΦΙΛΠΑ (και του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη), με ταχύτητες κάτω των 50 χ.α.ω. και με δεκτά μόνο ιστορικά αυτοκίνητα έως το 1981, ενώ υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία για αυτοκίνητα έως το 1984, πάντα με ταχύτητες κάτω των 50 χ.α.ω. (για να συμμετέχουν τα ιστορικά 25ετίας, όπως όριζε και η FIVA μέχρι το 2009). Δήλωσαν συμμετοχή 65 πληρώματα, τα οποία συγκεντρώθηκαν το πρωί του Σαββάτου στο χώρο της εκδήλωσης. Το προηγούμενο βράδυ όμως, η ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ έστειλε μια επιστολή στα αστυνομικά τμήματα της περιοχής,   την οποία υπέγραφε ένας διοικητικός της υπάλληλος, ζητώντας να ληφθούν μέτρα επειδή, τάχα, επρόκειτο για κανονικό αγώνα με σύγχρονα αυτοκίνητα και υψηλές ταχύτητες! Διαβάστε την επιστολή και συνεχίζουμε:  

Πατήστε 2 φορές για μεγέθυνση



Όποιος έχει λάβει μέρος σε εκδήλωση της Classic Microcars γνωρίζει ότι η συγκεκριμένη λέσχη είναι πολύ πιο προσεκτική και αυστηρή στα θέματα ασφαλείας, ακόμα και από το ίδιο το αγωνιστικό της ΕΛΠΑ! Είναι η πρώτη (και μοναδική) λέσχη ιστορικών αυτοκινήτων που απαιτεί roll bar για την κατηγορία Super Sport Regularity, παρ΄οτι όλες οι διοργανώσεις της μένουν αυστηρά στα πλαίσια της FIVA (και της άδειας της ΕΟ ΦΙΛΠΑ), δηλαδή οι ταχύτητες ποτέ δεν υπερβαίνουν τα 49 χ.α.ω., όλα τα αυτοκίνητα έχουν αριθμούς κυκλοφορίας, όλες οι εκδηλώσεις είναι ασφαλισμένες και δεν γίνεται δεκτό κανένα αυτοκίνητο πέραν του 1984. Γιατί λοιπόν η ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ προσπάθησε με ανακρίβειες να ματαιώσει μια αδειοδοτημένη εκδήλωση, κάνοντας να την αντιπαθήσουν βαθύτατα οι 65 οδηγοί που συγκεντρώθηκαν το πρωί του Σαββάτου στο Πέραμα περιμένοντας ματαίως να εκκινήσουν; Σημειώστε επίσης ότι την επιστολή- καταγγελία δεν υπογράφει κανένα μέλος της ΕΛΠΑ, της ΕΘΕΑ, της ΟΜΑΕ ή της ΕΠΑ, ακριβώς γιατί αυτά που αναφέρει είναι ψευδή- ψευδέστατα. Πολύ απλά λοιπόν, η ΕΘΕΑ-ΟΜΑΕ-ΕΠΑ (πρόκειται ακριβώς για τους ίδιους ανθρώπους) θέλει να εξαφανίσει τις λέσχες που θεωρεί "ανταγωνιστικές", επειδή επιχειρεί για το 2011 να επεκτείνει τις κατηγορίες Ιστορικών μέχρι το 1985, ίσως και το 1989 (J1 και J2) έτσι ώστε να διαλυθεί τελείως το πνεύμα των ιστορικών Sporting, μια και σύντομα όλοι θα προμηθευθούν αυτοκίνητα της δεκαετίας 1981-1990. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι ως γνωστόν πολύ κοντά στα σύγχρονα (απόδειξη οι κατηγορίες Ε και ΕΕ) και κανείς πια δεν θα βάζει στη φωτιά τα αυτοκίνητα του 1960 και του 1970. Σε forum για ιστορικά αυτοκίνητα (στο οποίο η δημοσιογραφική δεοντολογία δεν μας επιτρέπει να συμμετάσχουμε) εμφανίστηκε διορισμένος τεχνικός έφορος της ΕΛΠΑ, που σε πρώτο πρόσωπο (!) λέει ότι "θέλω να φέρω αυτοκίνητα του 1985 και 1989 στους αγώνες", λες και οι αγώνες Ιστορικών στην Ελλάδα είναι ενός ανδρός αρχή! Φυσικά, όχι μόνο ο ΣΟΑΑ αλλά ούτε και ο ΣΟΑΙΣΤΑ δεν έχουν διατυπώσει θέσεις πάνω στο θέμα, ή -το χειρότερο- ΙΣΩΣ κινούνται παρασκηνιακά κλείνοντας συμφωνίες με παράγοντες και παραγοντίσκους του Σπορ, ερήμην των οδηγών, οι οποίοι μπορεί ξαφνικά να έρθουν αντιμέτωποι με άμεσα εφαρμόσιμους νέους κανονισμούς που θα τους υποχρεώσουν, περίπου, να σταματήσουν τους αγώνες (όπως έγινε και μετά την αποχώρηση Αποστολίδη το 2008, όταν η ΕΘΕΑ αποφάσισε ότι θα ίσχυαν ΑΜΕΣΑ οι κανονισμοί FIA- HTP, από το 2009!)
     Δυστυχώς η παλιά (κακή) ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ είναι πάντα εδώ, προσπαθώντας να κρατήσει τα ηνία του Σπορ με απειλές, καταγγελίες και διώξεις, όπως έκανε και το μακρινό 1984 στη μοτοσυκλέτα, στέλνοντας στο αυτόφωρο τους διοργανωτές αγώνων Enduro. Σήμερα η ΕΛΠΑ έχει χάσει την μοτοσυκλέτα αλλά προφανώς πιστεύει ότι μπορεί με τις ίδιες μεθόδους (που φαίνονται και αποδεικνύονται από την παραπάνω επιστολή) να ελέγξει το Ιστορικό αυτοκίνητο. Και πάλι δυστυχώς, η νεοσύστατη ΟΜΑΕ με τον "Ελπικό" πρόεδρο και την ταυτόσημη ΕΘΕΑ-ΕΠΑ, φαίνεται να προσυπογράφει την επιστολή αυτή, γεμίζοντάς μας απογοήτευση για τη συνέχεια, και στενοχώρια στη διαπίστωση της "ζημιάς" που κάνουν οι καρέκλες και τα αξιώματα ακόμα και σε σωστούς ανθρώπους... 

Δημήτρης Παπανδρέου

Σημείωση 1: Σε προηγούμενη, πρόσφατη ανάρτησή μας για το 24 Lap Grand Prix στα Μέγαρα, προειδοποιήσαμε για τους "κινδύνους" της συμμετοχής σύγχρονων αυτοκινήτων σε εκδηλώσεις Sporting- Regularity με αδειοδότηση ΕΟ ΦΙΛΠΑ. Προφανώς, ή η ΕΛΠΑ έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά (σε σχέση με τις καταγγελίες της!) ή δεν αντελήφθη εγκαίρως τις συμμετοχές των Porsche Cayman, Mazda RX8 και Audi R8 του 2009, οπότε πήγε να "βγάλει τα σπασμένα" με τα μοντέλα 1984 της Microcars! 

Σημείωση 2: Η ΕΟ ΦΙΛΠΑ φάνηκε "λίγη" στη περίπτωση αυτή, γιατί έπρεπε να υπερασπίσει τη λέσχη της, και να πάει στο Α.Τ. Περάματος να απαντήσει στην καταγγελία της ΕΛΠΑ. Ποιό το νόημα λοιπόν να ζητά άδεια εκδηλώσεων από το Υπ. Προστασίας του Πολίτη σαν ΕΟ ΦΙΛΠΑ, τη στιγμή που η ΕΛΠΑ μπορεί με μια ανυπόστατη καταγγελία να ακυρώσει αυτές τις εκδηλώσεις, κάνοντας μεγάλη οικονομική ζημιά στη λέσχη και ταλαιπωρώντας τους συμμετέχοντες; 


Σημείωση 3: Οι κρίσεις, δικές σας. Τα σχόλιά σας προς ανάρτηση στο email: papandre@otenet.gr ή στα φιλικά fora. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου