Το γράψαμε σε προηγούμενο σημείωμά μας (μετά την ανάβαση Πλατάνι-Πιτίτσας), το επαναλαμβάνουμε και τώρα, μαζί με τα αποτελέσματα του αγώνα της Τρίπολης που δικαιώνουν την άποψή μας: Στην κατηγορία Ιστορικών, ισχύει «ο νόμος του ισχυροτέρου», όσον αφορά την Ταχύτητα. Μέσα στις –κατ’ όνομα- «πίστες» της Πάχης και της Τρίπολης, όπου ο τρόπος οδήγησης συνοψίζεται στο «φρένο-γκάζι» (ή πιό σωστά «πολύ γκάζι-λίγο φρένο») λόγω του σχεδιασμού τους, οι όποιες οδηγικές ικανότητες ενός εκάστου εξανεμίζονται, σκορπίζονται και υποκλίνονται μπροστά στον ισχυρότερο παράγοντα όλων: Την ιπποδύναμη!
Μιά ματιά στα αποτελέσματα, θα δείξει του λόγου το αληθές: Πρώτο, το TVR με τους 400+ ίππους. Δεύτερη, η Porsche 911 RSR με τους 300+ ίππους. Τρίτη και τέταρτη θέση, στα δύο Escort BDA με τα 250/270 άλογα. Η πέμπτη, στην 911 RS του Α. Καροτσιέρη, που δεν πρέπει να έχει πάνω από 240 ίππους. Στις υπόλοιπες θέσεις, η κατατάξη ήταν επίσης ανάλογη με τα άλογα (και τα κιλά ανά ίππο!). Οπότε, εάν θελήσετε να συμμετάσχετε σε Ιστορικούς αγώνες το 2011 και πιστεύετε ότι είστε καλός οδηγός, έχετε δύο επιλογές: 1) Να φτιάξετε ένα ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ αυτοκίνητο, 2) Να ασχοληθείτε αποκλειστικά και μόνο με το Πρωτάθλημα Rallye, όπου οι οδηγικές διαφορές και μετράνε και φαίνονται. Διαφορετικά, η ικανοποίηση και η ευχαρίστηση της οδήγησης μετριάζονται και χάνονται, όπως τα δυνατά αυτοκίνητα θα σας σβήνουν κυριολεκτικά από τον χάρτη στις πολλές και συνεχόμενες μικρές και μεγάλες ευθείες των αγώνων ταχυτήτας. Περί ορέξεως ουδείς λόγος βέβαια, αλλά και το... «αυτομαστίγωμα» των (όποιων και όσων) γρήγορων οδηγών με τα αργά αυτοκίνητα, κάποιες φορές αγγίζει τα όρια του μαζοχισμού!
Περί Τριπόλεως συνέχεια: Τα αποτελέσματα δεν επηρέασαν τις δύο πρώτες θέσεις στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος Ταχύτητας και Αναβάσεων 2010, το οποίο κατέκτησε ο Γιώργος Κατσαρός, με δεύτερο τον Λάμπρο Αγγελάκη. Τρίτος όμως πέρασε ο Α. Καροτσιέρης, χάρις στους βαθμούς της 5ης θέσης. Το Κύπελλο της Κατηγορίας 3 ανήκει βεβαίως στον Γ. Κατσαρό, και της Κατηγορίας 2 στον Α. Καροτσιέρη (το Κύπελλο της Κατηγορίας 1 μάλλον δεν προσμετρά, εξ’ αιτίας των ελαχίστων συμμετοχών). Όσο για τα έπαθλα, που αφορούν πολλές κατηγορίες κυβισμών οι οποίες έχουν συμπτυχθεί λόγω λίγων συμμετοχών, δείτε τις (διορθωμένες) βαθμολογίες στην διεύθυνση ethea.gr.
Τι θα γίνει στα Ιστορικά το 2011; Εάν και εφ’ όσον υπάρξει πρόγραμμα, υπάρξουν πρωταθλήματα, υπάρξει Αρχή του Σπορ και υπάρξει ενδιαφέρον από το (αδιευκρίνιστο και) παράξενο «καθεστώς» της bain-mixte ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ/ΟΜΑΕ/ΕΠΑ, τότε θα γίνει ό,τι γίνεται πάντα σε κάθε κατηγορία αγώνων: Θα κερδίζουν τα πιό δυνατά αυτοκίνητα, κάτι που θα ενισχυθεί ακόμα περισσότερο με την κλάση «J1», δηλαδή τα υπερ-αυτοκίνητα Group B της περιόδου 1982-1985, που θα τρέχουν εκτός βαθμολογίας το 2011 και θα βαθμολογούνται το 2012! (Ποιός είπε ποτέ ότι οι αγώνες αυτοκινήτου δεν είναι ένα ΠΟΛΥ ακριβό σπορ; Έ, «διπλασιάστε» αυτό το θεώρημα για τα Ιστορικά!). Δημ. Παπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου