Συμπερασματικά, για όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως ηλικίας, ισχύουν τα ίδια τέλη (χωρίς προσαυξήσεις «παλαιότητος»), που για τα 1600 c.c. (1549-1738 c.c.) είναι χαμηλά, με 240 Ευρώ. Για τα 1800 c.c. (1739-1928 c.c.) είναι επίσης λογικά, με 270 Ευρώ. Δυστυχώς όμως, στη συνέχεια τα δίλιτρα τσακίζονται κανονικά, αφού η κλιμάκωση είναι 1929-2357 c.c. και το κόστος του σήματος 600 Ευρώ (από 820 πέρυσι). Τι να πούμε... Έτσι που μας έχουν τρομοκρατήσει μάλλον ευτυχείς πρέπει να είμαστε, που:
α) Δεν εμπνεύστηκαν κάποια φοβερή τιμωρία για όσους επιμένουν να έχουν –και να κυκλοφορούν- το άριστα συντηρημένο παλιό αυτοκίνητό τους (γιατί αν δεν είναι άριστα συντηρημένο, δεν μπορεί να επιβιώσει στις σημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες), και,
β) Πληρώνουμε κάτι λιγότερο από πέρυσι (πρέπει να είναι η μοναδική περίπτωση αυτή, Σσσσς... μη μας ακούσουν!), και ναι, όντως, μέχρι και τα 1800 c.c. τα τέλη του 2011 είναι λογικά (και χαμηλά τα λες).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου