Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: «ΙΣΟΤΗΤΑ ΥΨΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ»

  «Απλοποιήθηκαν» τα τέλη κυκλοφορίας όλων των αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν από το... 1900 έως την 31η Οκτωβρίου 2010: Για το 2011, θα πληρώσουν, ανάλογα με τον κυβισμό τους, τα ποσά που αναγράφονται στον πίνακα που ακολουθεί. Πρόκειται, αν θυμάστε, για τα «τσιμπημένα» τέλη του 2009 (που πληρώσαμε μέχρι 31/12/2008), και όχι για την ξεδιάντροπη «πράσινη κλοπή» του 2010, δηλαδή, τα «περιβαλλοντικά-φορομπηχτικά» τέλη που ήταν και το πρώτο δωράκι της (νέας τότε) Υπουργού Περιβάλλοντος  προς τους –ακόμα ανυποψίαστους!- Έλληνες.
  Συμπερασματικά, για όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως ηλικίας, ισχύουν τα ίδια τέλη (χωρίς προσαυξήσεις «παλαιότητος»), που για τα 1600 c.c. (1549-1738 c.c.) είναι χαμηλά, με 240 Ευρώ. Για τα 1800 c.c. (1739-1928 c.c.) είναι επίσης λογικά, με 270 Ευρώ. Δυστυχώς όμως, στη συνέχεια τα δίλιτρα τσακίζονται κανονικά, αφού η κλιμάκωση είναι 1929-2357 c.c. και το κόστος του σήματος 600 Ευρώ (από 820 πέρυσι). Τι να πούμε... Έτσι που μας έχουν τρομοκρατήσει μάλλον ευτυχείς πρέπει να είμαστε, που: 
α) Δεν εμπνεύστηκαν κάποια φοβερή τιμωρία για όσους επιμένουν να έχουν –και να κυκλοφορούν- το άριστα συντηρημένο παλιό αυτοκίνητό τους (γιατί αν δεν είναι άριστα συντηρημένο, δεν μπορεί να επιβιώσει στις σημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες), και, 
β) Πληρώνουμε κάτι λιγότερο από πέρυσι (πρέπει να είναι η μοναδική περίπτωση αυτή, Σσσσς... μη μας ακούσουν!), και ναι, όντως, μέχρι και τα 1800 c.c. τα τέλη του 2011 είναι λογικά (και χαμηλά τα λες).





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου