Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

Η «ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ», ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ ΚΑΙ ΟΜΑΕ, Η REGULARITY ΤΟΥ ΚΙΑΤΟΥ, ΚΑΙ ΟΙ 300 ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ!

 




Η «ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ», ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ ΚΑΙ ΟΜΑΕ, Η REGULARITY ΤΟΥ ΚΙΑΤΟΥ, ΚΑΙ ΟΙ 300 ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ!

Του Δημητρη Παπανδρεου

(Στο τελος του άρθρου αναρτώνται -και σχολιαζονται- τα δελτια Τυπου των οργανωτων του  Regularity Σικυωνιων και του Rally Sprint Σπαρτης)

Με ασυνήθιστη ορμή ξεκίνησαν οι αγώνες των Ιστορικών αυτοκινήτων, καθως δυο και τρείς εκδηλώσεις στριμώχνονται στα ίδια Σαββατοκύριακα, και οι συμμετέχοντες σε μια επίσης πρωτοφανη «φρενίτιδα», ξενυχτούν μετακινούμενοι απο τον έναν  αγώνα στον άλλον!

Ειναι καλο αυτο; Αναμφισβήτητα ναι, επι της αρχης τουλάχιστον, επειδή ειναι καλύτεροι οι πολλοί αγώνες απο τους καθόλου αγώνες, όπως ειναι προτιμότερες οι πολλές συμμετοχές απο τις λιγες (ή τις καθολου) συμμετοχές. Οταν με το καλο καταλαγιάσουν τα πραγματα, και «μετρηθούν» οι σταθεροί συμμετέχοντες που ακολουθουν τους πρωταθληματικούς θεσμους, τοτε θα μπορέσουμε να μιλησουμε, να κρινουμε και να αναζητήσουμε το είδος, την ποιότητα και το επίπεδο όλων αυτων των αγωνιστικων εκδηλωσεων (Sporting και Regularity), που θα μπορούσαν με την σωστή προβολή να δημιουργήσουν ενα ενδιαφερον Ιστορικό αγωνιστικό πλαίσιο στο μηχανοκίνητο Σπορ της χωρας μας. Επι του παρόντος, έχουμε μόνο πολλές εκδηλώσεις, μαζι με διοργανωτικό ανταγωνισμό αλλά και είσοδο των επαγγελματικών εταιριών χρονομέτρησης ως «οργανωτών» και «σχεδιαστών» των αγώνων της Regularity.

Ετσι, με τους νέους κανονισμούς της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ που ακολουθησαν τους φετινους της ΟΜΑΕ, η Regularity έπαψε πια να υπηρετεί τον βασικό στόχο και σκοπό της FIVA και της FIA,  δηλαδη την αναδειξη και την διατηρηση των Ιστορικων οχηματων, και έγινε ενα ιδιαιτερα ανταγωνιστικο πρωταθλημα ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ, με (συνηθως) τα νεωτερης ηλικιας και μη συλλεκτικα αυτοκινητα, οπου απαιτείται μεγαλη εμπειρια (αλλά όχι ιδιαιτερη ικανότητα) καθως και προηγμενης τεχνολογιας ψηφιακα προγραμματιζομενα οργανα μετρησης αποστασης και ταχυτητας, που κυριολεκτικα «σου λενε» τι να κανεις και πως να κινηθεις (ΟΚ, το τιμονι και το γκαζι-φρενο τα χειριζεσαι εσυ-προς το παρόν!).

Με αυτα τα δεδομενα, και με τους, θα έλεγε κανείς «κατά παραγγελία και πανομοιότυπους» ως προς το νόημα , κανονισμους που πρωτη η ΟΜΑΕ δημοσίευσε και έσπευσε η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ να «ακολουθησει», το πρωτο πραγμα που πρέπει να υπαρχει σε καθε διοργανωση ειναι η εταιρεία δορυφορικης χρονομετρησης. Πρωτα αυτη, και μετα η διαδρομή, που λέει ο λογος! Οποτε, η πάλαι ποτέ διασκεδαση της οδηγησης του Ιστορικου αυτκινητου, παει περίπατο, δεν υπαρχει χρονος γι’ αυτο, μια και οι Ειδικες διαδρομες με τις πολλαπλές χρονομετρησεις και ο χειρισμος των οργάνων μέτρησης, δεν αφηνουν στο πληρωμα «ποιοτικο χρονο ιστορικης απολαυσης».

Είναι άραγε αυτο που ζητουν οι περισσοτεροι, παλαιοι αλλά και νεοεισερχόμενοι φιλοι του ιστορικου οχηματος απο μια εκδηλωση; Φυσικα και όχι, αλλά οπως παντα, ό,τι γίνεται στη χωρα μας γινεται κοντοφθαλμα και βιαστικα, τρεχουμε να μην χασουμε την ευκαιρία, και οι πολλοί υποχρεούνται να ακολουθησουν τις προτιμησεις και τα γουστα των λιγων «που ξερουν καλύτερα». Προφανως και ξερουν, μονο που αυτο που ξερουν είναι ό,τι ικανοποιεί τους ίδιους (σε καθε επίπεδο, διοργανωτικο και αγωνιστικο).  Και για του λογου το αληθες, παρακαλουμε δειτε τα αποτελεσματα των regularity rallies των τριών τελευταίων ετών, και δειτε/μετρηστε τα πληρωματα με τις μικροτερες ποινες (β.π.) που βρισκονται περιξ της κορυφης.

 

Ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ REGULARITY ΤΗΣ ΟΜΑΕ (2024)

Ας δούμε ομως τον εντελως νεο κανονισμο regularity της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ  για το2024: https://omaeepa.gr/images/documents/2024/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%9A%CE%97%CE%A1%CE%A5%CE%9E%CE%97%20REGULARITY%202024.pdf  (οι προσθηκες του 2024 ειναι οι κίτρινες διαγραμμισεις). Ο κανονισμος αυτός συνταχθηκε απο συνεργατες της ΟΜΑΕ (οχι απο την ΕΠΑ) και έχει επαγγελματικες προδιαγραφες και  υποχρεωτικη υπαρξη δορυφορικης χρονομετρησης:


8.5 Προδιαγραφές / Προσμέτρηση / Συντελεστές αγώνων

8.3.1 Σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί δορυφορικό σύστημα παρακολούθησης των οχημάτων για λόγους ασφαλείας.

8.3.2 Κατά τη διάρκεια του αγώνα στο κέντρο του αγώνα θα πρέπει να υπάρχει ψηφιακός χάρτης που θα απεικονίζει σε πραγματικό χρόνο τη θέση των οχημάτων.

8.3.3 Δεν επιτρέπεται να υπάρχει ψηφιακός χάρτης σε οποιαδήποτε μορφή κατά τη διάρκεια του αγώνα, στην οποία μπορεί να έχει πρόσβαση το κοινό / αγωνιζόμενοι κλπ, υπενθυμίζεται ότι η διαδρομή του αγώνα είναι κρυφή.

8.3.4 Οι μετρήσεις θα γίνονται σε ακρίβεια δεκάτου δευτερολέπτου.

8.3.5 Η χιλιομετρική απεικόνιση των σχημάτων (τουλίπες) του roadbook θα είναι με ακρίβεια ενός (1) μέτρου

8.3.6 Κατά τη διάρκεια του αγώνα θα πρέπει να υπάρχουν προοδευτικά αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο.

8.3.7 Η συνολική μέγιστη ποινή ανά διαδρομή ακριβείας δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ξεπερνά τους 600 βαθμούς. Η συγκέντρωση περισσοτέρων βαθμών συρρικνώνεται στους 600.

8.3.8 Για τον υπολογισμό των ποινών κατά τη διάρκεια των διαδρομών ακριβείας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά το σύστημα Α-Β, Α-Γ Α-Δ κλπ. Σε περίπτωση που ο οργανωτής θέλει να χρησιμοποιήσει σύστημα Α-Β, Β-Γ κλπ., τότε θα πρέπει τα σημεία μέτρησης να είναι φανερά, να εμφανίζονται στο roadbook, στις εκφωνήσεις και να υπάρχει σχετική σήμανση στη διαδρομή (ταμπέλες).

8.3.9 Ο συντελεστής κάθε αγώνα εξαρτάται από τον παρακάτω πίνακα ελάχιστων προδιαγραφών:

Συντελεστής 1 Ελάχιστος αριθμός δοκιμασιών ακριβείας: 6 Ελαχιστες μετρησεις: 50,  Ελάχιστα χλμ. αγωνα: 160                       

Συνελεστής 1.5 Ελάχιστος αριθμός δοκιμασιών ακριβείας: 10 Ελαχιστες μετρησεις: 80,  Ελάχιστα χλμ. αγωνα: 220                

Συντελεστης 2.0 Ελάχιστος αριθμός δοκιμασιών ακριβείας: 20, Ελαχιστες μετρησεις: 110,  Ελάχιστα χλμ. αγωνα: 400

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ας δούμε τωρα και το συμπλήρωμα κανονισμου 2024 της Ε.Ο., ΦΙΛΠΑ:

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΟ ΦΙΛΠΑ

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ:

Το πρωτάθλημα της Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α. αποτελείται από ΕΠΤΑ (7) εκδηλώσεις που ανακοινώνονται στην αρχή του κάθε έτους. Στην βαθμολογία των συμμετεχόντων επιλέγονται και προσμετρούν τα ΠΕΝΤΕ (5) καλύτερα αποτελέσματα.

Οι εκδηλώσεις του Πρωταθλήματος δύνανται να είναι μονοήμερες, διήμερες ή τριήμερες.

Ο συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν μια από τις παρακάτω κατηγορίες:

– SPORT REGULARITY με πολλές ΕΔΑ, πολλές χρονομετρήσεις και ΜΩΤ έως 50 χλμ.

– TOURING REGULARITY με λίγο λιγότερες ΕΔΑ, λιγότερες χρονομετρήσεις και χαμηλότερες ΜΩΤ.

– CLASSIC REGULARITY με λίγες ΕΔΑ, λίγες χρονομετρήσεις, χαμηλές ΜΩΤ και μικρότερες διαδρομές.

ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΝΟΝΕΣ:

Α) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ “SPORT REGULARITY

1. Μinimum αριθμός συμμετεχόντων: 20.

2. Μinimum μήκος ημερήσιας διαδρομής: 150 (130) χλμ. από το οποίο το 30% να αποτελεί Ειδικές Δοκιμασίες Ακρίβειας (ΕΔΑ).

3. Μinimum αριθμός ΕΔΑ: 6.

4. Μinimum αριθμός χρονομετρήσεων ανά ΕΔΑ: 1 ανά χλμ.

Β) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ “TOURING REGULARITY”

1. Μinimum αριθμός συμμετεχόντων: 20.

2. Μinimum μήκος ημερήσιας διαδρομής 130 χλμ. από το οποίο το 20% να αποτελεί τις Ειδικές Δοκιμασίες Ακρίβειας

3. Μinimum αριθμός ΕΔΑ: 6.

4. Μinimum αριθμός χρονομετρήσεων ανά ΕΔΑ: 1 ανά 2 χλμ. για τα αυτοκίνητα – 1 ανά 3 χλμ. για τις μοτοσικλέτες.

Γ)   ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ “CLASSIC REGULARITY”

1. Τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα να είναι κατασκευής μέχρι το 1979.

2. Να χρησιμοποιούν μόνο τα όργανα του οχήματος ή πρόσθετα, απλά, όργανα μέτρησης απόστασης που δεν υπολογίζουν Μ.Ω.Τ.

3. Μinimum αριθμός συμμετεχόντων: 10.

 4. Μinimum μήκος ημερήσιας διαδρομής – 100 χλμ. από το οποίο το 20% να αποτελεί τις Ειδικές Δοκιμασίες Ακρίβειας.

 5. Μinimum αριθμός ΕΔΑ: 3.

6. Μinimum αριθμός χρονομετρήσεων ανά ΕΔΑ: 1 ανά 2 χλμ. για τα αυτοκίνητα – 1 ανά 3 χλμ. για τις μοτοσικλέτες.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

 1. Απαγορεύεται αυστηρά η διέλευση ΕΔΑ μέσα από χωριά.

2. O κανονισμός αυτός αφορά όλες τις εκδηλώσεις που προσμετρούν στο πρωτάθλημα της Ομοσπονδίας (ράλλυ, πλοηγήσεις, αναβάσεις κλπ) εφ’ όσον χρονομετρούνται και εκδίδουν τελική κατάταξη νικητή.

3. Οι χρονομετρήσεις πρέπει να γίνονται με δορυφορικό σύστημα και ακρίβεια στο δέκατο του δευτερολέπτου.

4. Η εμφάνιση αποτελεσμάτων επιτρέπεται να γίνεται ζωντανά (Live) μόνο στην 1η ΕΔΑ κάθε ημέρας/σκέλους. Τα υπόλοιπα αποτελέσματα θα παρουσιάζονται μετά τον τερματισμό και του τελευταίου αυτοκινήτου στην κάθε ΕΔΑ.

5. Πριν κάθε αγώνα πρέπει να γίνεται αυστηρός τεχνικός έλεγχος βάσει του κανονισμού της ομοσπονδίας.

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Εδώ, σαν εκπρόσωπος της FIVA, η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ έπρεπε να κρατήσει τα προσχήματα της «ιστορικότητας» των συμμετοχών (και αυτο το καταφερε σε μεγάλο βαθμο), να θεσπίσει "υποχρεωτικές" προδιαγραφές δορυφορικών πολλαπλών μετρήσεων για την ομάδα των «experts», αλλά να ικανοποιήσει και τις Λέσχες-μέλη της, που απλώς θέλουν πολλές συμμετοχές, όλων των κατηγοριών, ειδών, εμπειρίας, ηλικίας, κτλ. Γι’ αυτό και όπως θα δείτε, δεν αναγράφεται εδώ η υποχρέωση πιστοποιητικού αυθεντικότητας στους κανόνες όλων των κατηγοριών (εκτός αν το πιστοποιητικό, ή η κάρτα FIVA, ή το HRCP της ΟΜΑΕ-FIA, είναι υποχρεωτικά στον τεχνικό έλεγχο). Oσο για τις τρεις κατηγοριες, όντως δινουν την δυνατοτητα σε ολα τα οχηματα να συμμετασχουν (παραβλεπουμε τα  μηχανικά οργανα άνευ ενδιεξης μ.ω.τ.στην classic regularity και το θεωρουμε ως απόπειρα χιούμορ, αφου πρωτίστως πρεπει να απαγορευθουν smart phones και tablets, κατι που ειναι αδυνατον να γινει γιατι θα τα έχουν κρυφα οι συμμετεχοντες, ή έστω, καποιοι εξ' αυτών, οπως άλλωστε διδασκει το παρελθόν!). 

Θα πρεπει ομως να εχουμε κατα νου, οτι ο κάθε αγωνας παντα σχεδιαζεται αποκλειστικα για την κορυφαια κατηγορια και αυτο πολλες φορες κανει τη διαφορα, και στον βαθμο δυσκολίας, και στις περιοχές τέλεσης, και στις αποστάσεις (π.χ. αγωνας 100 χιλιομετρων, με την εκκινηση να απεχει 120!) αλλά και στο κοστος. Κοινος παρανομαστης και εδω οι πολλαπλές μετρησεις, άρα η υποχρέωση δορυφορικης χρονιμετρησης. Και εν τέλει, δεν είναι "προβλημα" η αύξηση του βαθμου δυσκολίας και η διοργανωση "επαγγελματικων αγωνων σαν αυτους του εξωτερικου", καθε άλλο, η προοδος και η εξέλιξη είναι παντα καλοδεχτες , και η άνοδος του επιπεδου παντα το ζητουμενο. Οταν όμως εχουμε προσανατολισει την regularity αποκλειστικα προς το Monte Carlo, τότε δεν σχεδιαζουμε εκδηλωσεις με την κυριολεκτικη σημασια του "rallying" για τα κλασσικα αυτοκινητα της πλειοψηφίας (που την παραδιδουμε σε low budget διοργανωσεις), αλλά τα χρησιμοποιούμε σαν απαραίτητο (οικονομικό) συμπληρωμα, μια και δεν θα μπορουσε να γινει ένας δυσκολος, διήμερος αγωνας μονο με 15 η 20 πληρωματα. Δηλαδή, ας έρθουν ολοι, κι ας κανουν τις μισες διαδρομες αλλά ολοκληρο (ή σχεδόν) το παραβολο, πολύ ωραία. 

Αρνητικό επίσης είναι, ότι ταυτόχρονα, για λόγους ενος ανώφελου ανταγωνισμού μεταξυ διοργανωτων (και των αυλικών τους), όσες εκδηλώσεις έχουν στόχο την οδηγική απόλαυση και χρήση του Ιστορικού οχήματος και όχι το κυνήγι των δορυφορων, αντιμετωπίζονται με ειρωνικη διαθεση εως και χλευασμό, κατι σιγουρα προσβλητικό, πρωτιστως για τους συμμετεχοντες. Δηλαδή, όπως παντα, ή άσπρο ή μαύρο σε αυτή τη χώρα των αντιγραφέων της Ευρωπης.

Aς δουμε ομως τους δυο αγωνες Ιστορικων, τον Regularity του Κιατου και τον Sporting της Σπαρτης, και θα εχουμe πολλες ευκαιρίες να σχολιασουμε την εφαρμογη των νεων κανονισμών τους επομενους μηνες, μια και προβλεπονται δυο εκδηλωσεις, ή και παραπανω, κάθε εβδομαδα!


ΤΟ RALLY REGULARITY ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ (ΑΠΟ ΤΗΝ Α.Λ.Α.Κ.)



Συμφωνα με το δελτίο Τύπου, αλλά και με κάποια εγκωμιαστικά δημοσιευματα (τόσο εγκωμιαστικα που δημιουργουν ερωτηματικα, αλλά επιτρέψτε μας να μην σχολιάσουμε περαιτερω εδώ, ετοιμαζεται γενικο άρθρο επι του «δημοσιογραφικου» θεματος), το Ραλλυ Regularity του Κιάτου ήταν εξαιρετικο. Και θα πρέπει να ήταν, μια και το διαδίκτυο δεν αφηνει τίποτα κρυφό, οποιος έχει οποιοδήποτε παράπονο ή παρατηρηση, έχει τον τροπο να το κανει γνωστό. Και τέτοια δεν υπηρξαν, άρα μπράβο στους διοργανωτες και στους αρκετους συμμετέχοντες, που φετος έδωσαν νεα δυναμικη στο πρωταθλημα Regularity της ΟΜΑΕ.

Το Δελτιο Τύπου με τις  φωτογραφίες των νικητων (απο την (A.S GR) και τα αποτελεσματα δεν εσταλη στο Auto CLASSIC (οπως και καμμια άλλη ενημέρωση για τον αγωνα regularity), αλλά μπορείτε να το δειτε στην ιστοσελιδα της Α.Λ.Α.Κ., εδω:

https://www.alak.gr/2024/04/01/8%ce%bf-rally-regularity-%cf%83%ce%b9%ce%ba%cf%85%cf%89%ce%bd%ce%af%cf%89%ce%bd-%ce%b9%ce%ba%cf%84%ce%b5%ce%bf-%ce%ba%ce%b9%ce%ac%cf%84%ce%bf%cf%85-x%ce%b1%cf%84%ce%b6%ce%b7%ce%ba%cf%89/


ΤΟ RALLY SPRINT ΣΠΑΡΤΗΣ (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), ME 59 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ KAI 23 ΙΣΤΟΡΙΚΑ SPORTING


Με τον άκυρο, άσχετο όσο και ανιστόρητο τίτλο ...«ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ» (!!!), έγινε το Rally Sprint Σπαρτης στην επαναλαμβανομενη χωματινη ΕΔ Καρυές, το οποιο συγκεντρωσε πολλες συμμετοχες, κυριως απο τα Ιστορικα Sporting,  μια και ο αγώνας  μετρουσε για το Πρωταθλημα Ιστορικων Ραλλυ του 2024. Και σε αυτη τη περιπτωση ολοι περασαν πολυ καλα, διασκεδασαν, ικανοποιήθηκαν απο την οργανωση του Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. και την υποδοχη των τοπικων Αρχών, αλλά και απο το θετικό, συναδελφικό κλίμα μεταξυ των συμμετεχοντων της Ιστορικής κατηγορίας. Παντα τετοια, συγχαρητηρια στους νικητες και διακριθεντες (ιδιαιτερα στον ταχυτατο οδηγο κ. Γ. Χατζηρήγα), και ένα ειλικρινες «δεν πειραζει» αφιερωμενο σε αυτους που εγκατέλειψαν νωρίς απο μηχανικα προβληματα.

Σε αυτη τη περιπτωση, λαβαμε Δελτιο Τύπου του αγωνα (μεσω ΟΜΑΕ) και το δημοσιευουμε ολοκληρο εδω. Σημειωνουμε οτι η ηγεσία της ΟΜΑΕ –ΕΠΑ ήταν σύσσωμη στη Σπαρτη, και βρισκουμε πολυ θετικο το ότι διαβασαμε εξαιρετικούς "προσωπικούς" επαίνους (αντι για τις συνηθεις κατηγορίες) απο διαφορες πλευρές, που μας κανουν να ελπιζουμε οτι η τοξικότητα αποτελεί πλέον μόνιμο μερος του παρελθοντος. Ποτέ δεν είναι λάθος το να παραδέχεσαι το λάθος (σου) εφ’ όσον κοινός σκοπός ειναι η πρόοδος του σπορ που αγαπάς. Δ.Π.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΣΣΟΑΑ (ΜΕΣΩ ΟΜΑΕ)

Δελτίο Τύπου Rally Sprint Σπαρτης Νο3 1/4/

Πάθος για Rally…!

Το rally sprint “Μολών λαβέ”2024  το οποίο ολοκληρώθηκε με επιτυχία αποτέλεσε τον 1ο χωμάτινο αγώνα για την φετινή χρονιά, ο οποίος προσμέτρησε στα κύπελλα ράλλυ χώματος και ράλλυ χώματος ιστορικών αυτοκινήτων.

Πάθος για Rally, είχαν όλοι, τα πληρώματα, οι θεατές, και η κοινωνία των Καρυών και της Σπάρτης που αγκάλιασαν τον αγώνα χορηγώντας άμεσα βοήθεια όπου χρειαζόταν.

Το αγωνιστικό διήμερο ξεκίνησε το Σάββατο στον χώρο του Διοικητηρίου Σπάρτης που φιλοξένησε ιδανικά  τον Διοικητικό και Τεχνικό έλεγχο των πληρωμάτων.

Στην συνέχεια ακολούθησε η Πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης, όπου χιλιάδες κόσμου θαύμασαν σχήματα, χρώματα και λίγο ήχο αγωνιστικών αυτοκινήτων που είχε λείψει τα προηγούμενα χρόνια όπως φάνηκε από τις αντιδράσεις του κόσμου που το καταευχαριστήθηκαν.

Την Κυριακή το πρωί ξεκινάει η δράση από τον αθλητικό χώρο  των Καρυών. Σε απόλυτα καλοκαιρινές καιρικές συνθήκες οι θεατές που έκαναν ρεκόρ προσέλευσης χόρτασαν θέαμα , αλλά και σκόνη…!  Τα 58 πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα αντιμετώπισαν μια τεχνική ειδική διαδρομή που σε δώδεκα χιλιόμετρα έχει μεγάλη ποικιλία στροφών από φουρκέτες μέχρι ανοιχτές καμπές με διάφορες κλίσεις και πολλά πονηρά γρήγορα κομμάτια.

Στο γνωστό σημείο με το άλμα και τους πολλούς θεατές είχαμε πτήσεις  πολλών μέτρων και πολύ θέαμα. Τα περισσότερα μέτρα στον αέρα έκαναν οι Μ.Παυλή  με την Β.Παπαδάκη και το rοζ Hyundai !!!

Στα Ιστορικά αυτοκίνητα  που είχαν την πρώτη θέση στο μενού της ημέρας,  οι Χατζηρήγας- Σταφυλοπατης με Escort MkII κέρδισαν τους Χριστοδούλου-Σαμαρά οι οποίοι οδήγησαν μια “δόξα” των ελληνικών αγώνων, την “fruit of the loom” Integralle του Κ.Αποστόλου. Τρίτοι στην γενική των Ιστορικών οι Δελαπορτας-Παναρίτης με Golf Mk2, 8 μόλις δευτερόλεπτα μπροστά απο τους Γ. Παραδείση-Στεργίου με Εscort MkII.

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα οι Παπαδημητρίου-Κουζιώνης (New Fabia Ra2) κέρδισαν στη γενική κατάταξη με το έργο τους να γίνεται ευκολότερο μετά την  εγκατάλειψη των Ξανθάκου-Σαϊνη ίδιο αυτοκίνητο που έγινε πολύ νωρίς. Δεύτεροι γενικής και πρώτοι στην C2 οι Π.Παραδείσης-Φράγκου με Εvo9  με τρίτους γενικής και δεύτερους C2 τους ταλαντούχους και πολύ γρήγορους Βιγκόπουλο-Ζακχαιο με το Clio Ra3, κλάση που θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον πληρωμάτων και θεατών στο επόμενο διάστημα αφού αποτελεί “συνέχεια” της Ν4. Τέταρτοι γενικής και τρίτοι στην C2 οι Ισμαήλος-Σούκουλης με Εvo9.

Σε αυτό τo σημείο το σωματείο μας θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους τους συμμετέχοντες και τις ομάδες τους, τους μεγάλους χορηγούς μας γι’ αυτό τον αγώνα (Xanthakos Group- Rectifie Original) ,την Π.Ε. Λακωνίας, τον Δήμο Σπάρτης, τον Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α,  την Κοινότητα Καρυών  η οποία αποδείχθηκε εξαιρετικά  φιλόξενη και βέβαια τoυς ανθρώπους μας στην Σπάρτη, τον Ν.Πουλόπουλο, τον Ν.Μαλικότση  και Λ. Λαμπρόπουλο πρόεδρο της Αγωνιστικής Λέσχης Σπάρτης που διοργάνωνε στο παρελθόν τον αγώνα. Ραντεβού του χρόνου, στο “Μολών Λαβέ” του 2025 !!!

*Τα επίσημα αποτελέσματα του αγώνα θα τα βρείτε στο

www.Infomega.gr

*Οι φωτό είναι από το laconiatv

 

 

 

 

 

 


1 σχόλιο:

  1. Aγαπητέ Δημήτρη,
    1.Ξεκινώ από το διαφωνία μου με Ομοσπονδίες και Λέσχες που ονοματίζουν Πρωτάθλημα τις εκδηλώσεις Regularity για ευνόητους λόγους. Ορθά η αρχή του motorsport το ονομάζει FIA Trophy for Historic Regularity.Όπως γνωρίζεις μόνο το Sporting διοργανώνει championship . Η ΕΟ ΦΙΛΠΑ μέχρι το 2015 αν θυμάμαι σωστά διοργάνωνε το Κύπελλο Πολυνίκους. Η ΟΜΑΕ που δρυός πεσούσης ΕΛΠΑ, το 2015 προκήρυξε "πρωτάθλημα Regularity" .Κάπως έτσι παρασύρθηκε και η ΕΟΦΙΛΠΑ και μετονόμασε το "πολυνίκους" σε "Πρωτάθλημα" για ευνόητους λόγους. Ο AC3 διοργανώνει απο το 2010 το Argolis Historic Trophy με 4-5 εκδηλώσεις regularity. 2.Σε ότι αφορά τους κανόνες "Πρωταθλήματος" ΕΟΦΙΛΠΑ συντάχθηκαν απο τριμελή επιτροπή εν αγνοία των Λέσχων (είχα προτείνει στην Επιτροπή να συζητηθούν ΠΡΙΝ την δημοσίευση οι κανόνες με τις Λέσχες αλλά δεν,,) που καλούνται να τους εφαρμόσουν ΕΦΟΣΟΝ θέλουν να θέσουν εκδηλώσεις στο "Πρωτάθλημα" . Με εκτίμηση. Αποστόλης Λακασάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή