Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

"24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ" : Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΚΛΕΙΣΕ, ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ, Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να κλείσει τον πρώτο (και ΜΕΓΑΛΟ) κύκλο ζωής του ένας θεσμός όπως το 24 Ωρες Ελλάδα, όπως μετά απο μια επιτυχημένη διοργάνωση όπως η φετεινή. Ναι, είναι δύσκολο για όλους, σε κάθε τομέα και σε κάθε δραστηριότητα της ζωής, το να δεχτούν ότι έφτασε το (όποιο) τέλος, αφού είναι ¨εγκλωβισμένοι" στις συνήθειες και τις υποχρεώσεις τους και περιστοιχίζονται απο ομοϊδεάτες που θεωρούν εξ' ορισμού τις εξωτερικές φωνές και τις διαφορετικές προτάσεις ως αιρετικές. Ομως, ζούμε στο 2014 και ο 20ος αιώνας είναι ο περασμένος αιώνας! Και μάλιστα ΠΟΛΥ περασμένος, γιατί το millennium που όσοι το έζησαν και το γιόρτασαν το θεωρούν περίπου ως "πρόσφατο γεγονός", βρίσκεται ήδη μιάμιση δεκαετία πίσω! Στην προχτεσινή απονομή των 24 Ωρών (σε χώρο, ας μας επιτραπεί η κρίση, εντελώς λανθασμένο και σαφώς ακατάλληλο -κάτι καλύτερο θα άξιζε το 24ωρο, γιατί ο Σύλλογος δεν μας έχει συνηθίσει στο να διαφημίζει επιχειρήσεις φίλων του, πόσω μάλλον γυμναστήρια) οι περισσότεροι βραβευθέντες των Κατηγοριών και πολλοί απο τους συμμετέχοντες (εκτός φίλων και γνωστών), θα ήταν δεν  θα ήταν 10-12 χρονών στην αλλαγή της χιλιετίας! Γι' αυτούς, "αντίκες" είναι τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του '90, σαν κι αυτά που είχαν οι παππούδες, οι πατεράδες και οι θείοι τους. ΑΥΤΟΣ ήταν ο σκοπός και ο στόχος της FIVA όταν δημιούργησε την (εκτός συναγωνισμού) κατηγορία αυτοκινήτων 20ετίας (μέχρι το 1994, και το 1995 απο του χρόνου), ενώ πινακίδες ΦΙΛΠΑ απο το 2015 θα εκδίδουν πλέον τα μοντέλα μέχρι τέλους 1985, σαν κι αυτά με τα οποία πολλοί κυκλοφορούμε (με κρατικές πινκίδες βέβαια), όχι απαραίτητα λόγω "χόμπυ" αλλά επειδή είναι αυτοκίνητα που έμειναν στην παραγωγή μέχρι και μετά το 1990, δηλαδή μια χαρά "σύγχρονα", με ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, κλιματισμούς, ψεκασμούς, καταλύτες και ABS! Ειναι εντελώς λάθος το να θελήσουν οι πενηντάρηδες και εξηντάρηδες που έχουν μείνει στην εποχή των δικών τους παππούδων, πατεράδων και θείων με τα Cadett και τα 403, να "περιορίσουν" τις Ιστορικές εκδηλώσεις στο κλουβί των αναμνήσεών τους. Ο κόσμος αλλάζει, προχωράει, έρχονται καινούργια πράγματα και καινούργιοι άνθρωποι και πρέπει να δημιουργηθεί χώρος και κίνητρο γι' αυτούς, διαφορετικά αρχικά θα γίνουμε μια "ελίτ του Μπύθουλα" (κατά Μαντάμ Σουσού) και στη συνέχεια θα παραμεριστούμε και θα γκρινιάζουμε "γιατί τάχα δεν αναγνωρίζεται η προσφορά μας για ένα άθλημα που εμείς χτίσαμε" και όλα αυτά τα παράπονα των μεσόκοπων και των ηλικιωμένων που τα ακούνε οι νέοι απο ευγένεια και μετά χαιρετούν βιαστικά και φεύγουν ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.
 Αυτά τα λίγα σαν "εισαγωγή", για όσους φυσικά επιθυμούν να συνεχίσουν να ζουν στην εποχή μας και είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν το καινούργιο για την εξέλιξη (και όχι "την αλλαγή για την αλλαγή", σαν τους Υπουργούς Παιδείας και Οικονομικών των τελαυταίων δεκαετιών που διαλύουν  τα πάντα ανα τετραετία, ή πιο σωστά ανα διετία!). Θα ακολουθήσει άλλο άρθρο με προτάσεις για τον δεύτερο κύκλο ζωής των εκδηλώσεων σαν το 24 Ωρες Ελλάδα, ενώ με χαρά θα διαβάσουμε τα σχόλια και τις τοποθετήσεις σας, που καλό θα είναι να ξεφεύγουν απο τα στερεότυπα και να  βλέπουν την μεγάλη εικόνα, τον κόσμο που φεύγει και τον κόσμο που έρχεται.      Δ.Π.

17 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κ. Παπανδρέου,
    Επί 67 εκκινησάντων δεν τερμάτισαν 11.ασχολίαστο από όλους! ποσοστό που αγγίζει τους sporting αγώνες ιστορικού ακροπολις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ασχολίαστο από όλους"; Στο άρθρο μας με τίτλο "24 Ωρες Ελλάδα - Τερματισμός" που αναρτήθηκε την Κυριακή το μεσημέρι, αναφέρουμε επί λέξει: "...οι πολλές και όπως είπαμε "σφιχτές" Ειδικές και απλές, προσέδωσαν (στον αγώνα) μια ιδιαίτερη δυσκολία, που είχε σαν αποτέλεσμα τις αρκετές εγκαταλείψεις". Αρα, εμείς το σχολιάσαμε. Ομως δεν είναι αυτή η ουσία αλλά το γιατί συνέβησαν αυτές οι εγκαταλείψεις: Κάποιοι έμειναν απο μηχανικές βλάβες. Κάποιοι ίσως να αποχώρησαν για προσωπικούς λόγους. Κάποιοι ίσως να εγκατέλειψαν λόγω κόπωσης, δικής τους ή των συνοδηγών τους. Και ίσως να υπήρξαν και πληρώματα που σταμάτησαν λόγω γρήγορου "ρυθμού" του αγώνα, αν και οι ανασυγκροτήσεις ήταν αρκετές και το πρόβλημα μάλλον βρισκόταν στην υποχρέωση να "κυνηγούν" τον χρόνο συνεχώς, κάτι ποτυ είναι αγχωτικό και κουραστικό μόνο στην περίπτωση που το αυτοκίνητο δεν βοηθάει. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε κ. Ανωνυμε,
    Σε εναν εσπασαν τα μπουλονια στην ΕΟ Αθηνων-Κορινθου.
    Σε εναν χαλασε ο εγκεφαλος σπορ γερμανικου οχηματος με αλογακι στο καπω στα Καλαβρυτα και προτιμησε (σωστα) να γυρισει σπιτι του. Γνωριζουμε οτι το αυτοκινητο αυτο δεν κινειται πολυ.
    Ενας τσαντιστηκε με εναν κριτη και τα παρατησε (μετα μιλησαμε φιλικα, εδωσε την εξηγηση του και μου παραδεχθηκε οτι το μετανιωσε και ολα καλα...)
    Ενας εκκινησε με την γυναικα του και προτιμησε στη ναυπακτο να παει για υπνο.
    Αλλος ενας χαθηκε και (κακως) τα παρατησε
    Εχουμε 6 καταγεγραμμενες οδικες βοηθειες (επι 67) οπου μπορει να οφειλονται σε τυχαια βλαβη ή ακινησια ή ελλιπη συντηρηση. Φυσικα μπορει να οφειλονται και σε βλαβη λογω σκληροτητας του αγωνα.
    Σε αυτην τη φαση θελω να μου πειτε μια αλλη λεσχη που φροντιζει και εχει οδικη βοηθεια για ολους τους συμμετεχοντες. Ακομα και στη σπορτινγκ, ερχεται ο γερανος και σε βγαζει απο την ειδικη, δεν σε παει σπιτι σου!
    Αρα ενα 10% επι των εκκινησαντων ειναι πολυ καλο ποσοστο για να μιλησουμε και με στατιστικα.
    Το θεμα ειναι οτι πριν πεταξουμε την μπηχτη μας, ψαχνουμε, ρωταμε και μαθαινουμε.
    Και για τις κακες τις γλωσες: Δηλωσαν 72, εκκινησαν 67 και δεν πληρωσαν μονο 2. Το πως και γιατι δεν αφορα αυτην τη συζητηση. Το θεμα ειναι οτι σε αντιθεση και κοινη πρακτικη αλλων λεσχων δεν υπηρχε ουτε μια μαϊμου.
    Φιλικα,
    Μιχ.Μουζουκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την ίδια διάθεση σας απαντώ φιλικά .
      Η οργάνωση σας ήταν υπεράνω κριτικής σύμφωνα με τους συμμετέχοντες.Η οδική βοήθεια( σε endurance regularity) μέχρι το σπίτι είναι πράγματι ¨εξαιρετική¨ οργάνωση.
      Δεν έχω τη δυνατότητα να ρωτήσω και να μάθω γι΄αυτό απευθύνθηκα στον κ. Δ Π ως συμμετέχοντα.
      Λυπάμαι και ζητώ συγνώμη αν το σχόλιο μου θεωρήθηκε¨ μπηχτή¨,απλά θεωρώ ότι και οι αριθμοί (στατιστική ) δίνουν την εικόνα του αγώνα ,όπως και ο αριθμός συμμετοχών.
      Εξαιρετικό το ποσοστό του 10% συγκρινόμενο με το περυσινό (51 εκκινήσαντες ,16 DNF 31%).
      Νά είστε καλά,πάντα τέτοιες επιτυχίες ,και του χρόνου .

      Διαγραφή
  4. Αγαπητε Δημητρη, εχεις απολυτο δικιο για την δεξιωση. Μας προτειναν τον χωρο, τον επιθεωρησα προσωπικα και θεωρησα οτι μας εκανε. Το φαγητο το κανονισε ο ΣΙΣΑ και νομιζω οτι αρεσε. Μας ειχαν υποσχεθει ποτα (και μας σερβιραν αθλιες Coles του Lidl), μικροφωνικη και tv που δυστυχως δεν τα τηρησαν. Το λαθος ειναι δικο μας που δεν πηγαμε 3-4 ωρες πριν να ελεγξουμε τα συμφωνηθεντα και να προλαβουμε να τα διορθωσουμε.
    ΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο μόνος λόγος για το σχόλιο, ήταν επειδή η απονομή, λόγω της κατάστασης που επικρατούσε στον χώρο (ο οποίος κατά τα άλλα ήταν όμορφος), δεν στάθηκε στο επίπεδο του αγώνα. Προς θεού, αντιλαμβάνομαι την ευαισθησία σας, αλλά δεν χρειάζονται τόσες διευκρινήσεις. Όσο για το φαγητό, ναι ήταν πράγματι πολύ καλό (τόσο καλό, ώστε ορισμένοι ΕΚΤΟΣ οργάνωσης, πήραν φεύγοντας μαζί τους και για το... σπίτι, μέσα στα κουτιά του σερβιρίσματος!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Προσωπικά δεν θεωρώ την ανανέωση επιβεβλημένη (η έννοια της επιβολής είναι που "θυμώνει" τους "παλαιότερους"), αλλά ως κάτι το υγιές και το φυσιολογικό.
    Και οι λέσχες οφείλουν να διαδραματίσουν σημαίνοντα ρόλο στη διαμόρφωση μίας τέτοιας αντίληψης.
    Από την άλλη, κάθε προσπάθεια ανανέωσης θα πρέπει να γίνει με σεβασμό στην ιστορία των θεσμών αυτών.
    Είναι πολύ σημαντικό να εμπεδωθεί σε όλους (μεγαλύτερους και νεότερους) ότι ο χώρος του κλασσικού αυτοκινήτου δεν απευθύνεται σε ορισμένους ιδιοκτήτες ορισμένων αυτοκινήτων (Ε ή F). Απευθύνεται σε όσους (ανεξαρτήτως ηλικίας) αγαπούν το κλασσικό αυτοκίνητο. Και το κλασσικό αυτοκίνητο δεν έχει ημερομηνία λήξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ απλά, το ότι το παλιό κρασί είναι καλό και ακριβό, δεν συνεπάγεται ότι πρέπει να σταματήσουμε να απολαμβάνουμε νεότερες, επίσης καλές και φθηνότερες σοδειές/ετικέττες. Τίποτα δεν χάνει την αξία του: Και το παλιό διατηρείται και συνεχώς σπανίζει και ακριβαίνει (για όσους το μπορούν), και το καινούργιο προσφέρει ευχαρίστηση σε λογικό κόστος για τους πολλούς του φίλους (ιδιαίτερα τους νεώτερους). Αλλά για να μην μιλάμε με παραβολές, σύντομα θα διαβάσετε το άρθρο μας με τις απόψεις μας για τις ιστορικές εκδηλώσεις του σήμερα (που είναι κιόλας το αύριο, άλλο αν βρίσκουμε δύσκολο να το δεχτούμε και είναι σχεδόν αδύνατον να το συνειδητοποιήσουν οι παλαιότεροι!). Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έγω δεν μπορώ να καταλάβω ποια ακριβώς είναι αυτά που θέλουνε ανανέωση που είναι και επιβεβλημένα κι όλας κατά την άποψη σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. H ανανεωση θα ειναι απλη ,πρασινοι /κοκκινοι ,ετσι θα μπορεσουν να τον κανουν πιο ¨ζορικο¨ για τους κοκκινους ,χωρις να μπορει να παραπονεθει κανεις ,αφου η επιλογη ηταν δικη του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το πιο πάνω σχόλιο "δεν θεωρεί την ανανέωση επιβεβλημένη, αλλά σαν κάτι υγιές και φυσιολογικό". Οσο για τους "Κόκκινους και Πράσινους", είναι κάτι που έχει δοκιμασθεί με σχετική επιτυχία αλλά και πάλι αφήνει στον συμμετέχοντα την επιλογή και -ιδίως- την ευθύνη, και δεν αποτελεί "ανανεωμένο κανονισμό" (που τον ακολουθούν υποχρεωτικά όλοι). Οι ιδέες και οι προτάσεις καλόδεχτες και σίγουρα πάντα μπορεί να ακούσουμε κάτι που δεν έχουμε σκεφτεί (αναφέρομαι σε Αρχές και Λέσχες). Πάντως, η "ανανέωση" που έχουμε εμείς στη σκέψη μας, αλλού στοχεύει. Σύντομα το άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξανά διαβάστε τον τίτλο του άρθρου σας όσον αφορά την λέξη "επιβεβλημένη"
    μάλλον δεν θυμάστε το γράφετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βεβαίως. Απλώς θεώρησα εσφαλμένα ότι αναφερθήκατε στο προηγούμενο σχόλιο του "αναγνώστη 8.59" (έτσι που είστε όλοι "ανώνυμοι" -γιατί άραγε;- για να συνεννοούμαστε παίρνετε ονόματα "ώρας"!). Ομως όταν αναρτήσουμε το σχετικό άρθρο θα καταλάβετε γιατί χρησιμοποιήσαμε τον όρο "επιβεβλημένη". Πως λέμε για παράδειγμα ότι "επιβάλλεται να προστατεύσουμε και να αναστηλώσουμε ένα διατηρητέο για να μην καταρρεύσει και το χάσουμε"; Κάτι τέτοιο. Γιατί πέραν της καλής οργάνωσης, υπάρχουν πολλά που πρέπει να προστατευθούν σε ένα πολυετή θεσμό, ο οποίος απο ένα σημείο και μετά "ανήκει" εξ' ισου στους φίλους και οπαδούς του όπως και στους εμπνευστές και οργανωτές του, άρα έχουν και αυτοί λόγο για το μέλλον του (και με χαρά διαβάζουμε σχετικά σχόλια και προτάσεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Eπίσης να συμπληρώσω ότι κρίνοντας απο τον φετεινό (άρτια οργανωμένο και σωστά σχεδιασμένο) αγώνα, γίνεται σαφές ότι είναι σε λάθος κατεύθυνση όσοι προσπαθούν και ψάχνουν να "χωρίσουν" τα αυτοκίνητα σε παλιά και νεώτερα, μικρά και μεγάλα, κτλ. Αν οι τρείς πρώτοι Γενικής δεν αποδεικνύουν ότι μπορείς να κερδίσεις και με "παλαιότερο μικρό" και με "νεώτερο μεγάλο", τότε δεν μπορεί να το αποδείξει κανείς! Ειναι γνωστό ότι γενικά στη χώρα μας και στα χόμπυ μας "αγαπάμε" τις πολλες κατηγορίες γιατί έχουμε περισσότερες πιθανότητες διάκρισης. Μέχρι ενός ορίου όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές μαζί σας από την αρχή του άρθρου έως τα διευκρινιστικά σχόλια.
      ΄Ομως (κατά την άποψη μου πάντα):
      το ¨καταλληλο αυτ/το είναι υποκειμενικό ,όπως βολεύεται ο καθένας και όπως του αρέσει ,αλλοιώς στρίβει το ενισχυμένο (αναρτήσεις -φρένα -μοτερ ) mini (φονέας γιγάντων)παρότι θα το φτάσεις στα όρια του (αυτό δεν θέλουν απο το 24ωρο κάποιοι ;;) και άλλη ευχαρίστηση προσφέρει το ¨ταξί , που θα ρίξεις και τον υπνάκο σου στην ανασυγκρότηση).(αν είχα την δυνατότητα ,ανάμεσα στα παραπάνω 2 το mini θα επέλεγα, η ενα σπόρ δίπορτο η ενα με σπορ συμπεριφορά σαν το δικό σας .(θα ήθελα να βγώ στον τερματισμό ασφαλής ,ευχαριστημένος,κουρασμένος και όχι ατσαλάκωτος). Ο 1ος-3ος (δεν γνωρίζω τον 2ο)είναι έμπειροι στους αγώνες ΣΙΣΑ(δεν γνωρίζω πόσα 24ωρα εχουν κανει) ,σημαντικό για διάκριση.(Οι περυσινοί νικητές ήταν η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.)
      Οι πολλές κατηγορίες έχουν ως σκοπό την προσέλκυση συμμετοχών .
      Παρατηρούμε στις συμμετοχές ότι υπάρχουν αρκετοί που έχουν και άλλα ιστορικά και youngtimers.
      Μάλλον κάποιοι επέλεξαν το κατάλληλο για 24ωρο(προετοιμασία ,ασφάλεια,ευχαρίστηση),με δυνατότητες διάκρισης . Έτσι κρίνει ο οργανωτής ότι εξισορροπεί τις ηλικιακές και κυβικές¨¨ ανισότητες των αυτ/των και μάλλον ο αριθμός των συμμετοχών τον δικαιώνει;;;
      οι συμμετοχές φέρνουν χρήμα και χορηγούς ,απαραίτητα για την επιβίωση κάθε λεσχης.
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  14. Πολλά θέματα ανοίγετε. Και κατ' αρχάς να βγάλουμε απο την εικόνα τον οργανωτή. Ο οποίος πολύ σωστά ακολουθεί τον κανονισμό της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ -FIVA, και δέχεται τα αυτοκίνητα των κατηγοριών που οι κανονοσμοί ορίζουν. Αν "ανακατευόταν" στους κανονισμούς και "δημιουργούσε" κατηγορίες κατά την άποψή του πιο "ταιριαστές" στον αγώνα, τοτε να είστε σίγουροι ότι και πάλι θα δεχόταν κριτική. Αρα, οι κανονισμοί είναι αυτοί και όποιος θέλει τρέχει με όποιο αυτοκίνητο έχει, παίρνει, φτιάχνει και βρίσκεται στα πλαίσιά τους. Ως προς την επιλογή, λίγα μόλις χρόνια πριν, ο Γ. Νίκας έπαιρνε νίκες ΚΑΙ το "Πρωτάθλημα Σ.Ι.Σ.Α." με μια μεγάλη και βαρειά Mercedes W114. Και κάποια στιγμή, άλλαξε αυτοκίνητο και συμμετείχε με μια Celica, αναζητώντας κάτι πιο ελαφρύ και (πολύ) πιο Σπορ, χωρίς την ίδια επιτυχία. Σήμερα, μια περίπου όμοια Mercedes κερδίζει ένα Civic 1200 και δύο Mini! Αρα, είτε τα αυτοκίνητα δεν έχουν σημασία αν είναι σωστοί οι οδηγοί, ή ο σχεδιασμός του αγώνα επιτρέπει ΣΕ ΟΛΟΥΣ να διεκδικήσουν την νίκη. Μπορώ να πω ότι συμβαίνει το δεύτερο, έχοντας πείρα ως συμμετέχων σε περισσότερα απο 10 24ωρα. Κι αυτό γιατί η ομάδα που σχεδίασε τον αγώνα έχει επίσης πείρα απο το παρελθόν και διορθώνει τα όποια λάθη. Ας θυμηθώ ένα 24ωρο σχετικά πρόσφατο, το 2006 ή 2007, με νυχτερινή ανασυγκρότηση στην Πάχη Μεγάρων και ανασυγκρότηση στην Αράχωβα, για επιστροφή ξανά στην Πάχη αν θυμάμαι καλά, και μια τελευταία Ε.Δ. πριν τον τερματισμό. Ηταν ένας εύκολος αγώνας, με λίγες Ειδικές και πολλες ισοβαθμίες. Η τελευταία Ειδική όμως, ήταν ένα ανηφορικό σπριντ μόλις ενός χιλιομέτρου με μ.ωτ. 49 χ.α.ω. (!), με συνεχείς φουρκέτες και εκκίνηση απο μια ανηφόρα τόσο έντονη που το αυτοκίνητο έκανε πάνω απο 5 δεύτερα να ξεκινήσει με φουλ συμπλέκτη! Ηταν μια "φωτογραφία" των νικητων του βάθρου, που ΑΠΕΚΛΕΙΕ όλους τους άλλους συμμετέχοντες, πλην 3-4 ΠΟΛΥ δυνατών αυτοκινήτων (για κακή συγκυρία κάποια απ' αυτά είχαν σχέση και με την Λέσχη). Αυτό δεν επαναλήφθηκε έκτοτε, και σήμερα είδαμε ότι ο σχεδιασμός είναι τόσο καλός, που ενώ ο αγώνας έχει γίνει πιο δύσκολος, μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη ένα απλό 1200άρι Civic. Αλλά ισχύει (ακριβώς λόγω σχεδιασμού) και το δευ΄τερο, ότι αν το πλήρωμα είναι δυνατό και έμπειρο δεν έχει σημασία το αυτοκίνητο. Και πράγματι, πλην των πρώτων, και τα δύο ΜΙΝΙ έχουν γνωστούς αγωνιζόμενους Sporting σαν οδηγούς αλλά και το πλήρωμα του Civic συμμετέχει πολλα χρόνια και έχει φτάσει επανειλημμένως κοντά στη νίκη σε 24ωρο (με Opel Manta). Συμπέρασμα; Στο 24ωρο κερδίζεις κατ' αρχάς αν είσαι έμπιρος σε τέτοιας φύσης αγώνες, και εκτός απο καλός οδηγός έχεις εξ' ίσου έμπειρο και ικανό συνοδηγό. Φέτος τουλάχιστον αυτά μέτρησαν. Τα αυτοκίνητα, όχι (πέραν της κριτικής που μπορεί να δεχτεί το γούστο, η αισθητική και η "κλασσικότητα" του καθενός).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα περισσότερα μαθαίνει κάποιος νεώτερος για τα παλιά 24ωρα ,τόσο περισσότερο εκτιμά τους σημερινούς οργανωτές! Ουδέν σχόλιο περαιτέρω ,εν αναμονή των προτάσεων σας._

      Διαγραφή