Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΟΙ, ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ; (Παρακαλούμε διαβάστε τα σχόλια και συμμετάσχετε στη συζήτηση)

 Και για την ακρίβεια, "ποιοί είμαστε" όλοι όσοι ασχολούμεθα με τέτοια προσοχή, επιμέλεια, πάθος ή και "μανία" με τα κλασσικά αυτοκίνητα και τις εκδηλώσεις τους, τη στιγμή που η χώρα που ζούμε πάει κυριολεκτικά για φούντο, έχοντας απωλέσει τα πάντα, ήτοι:
-Εθνική κυριαρχία
-Οικονομική επάρκεια 
-Διοικητική αυτοτέλεια
-Κυβερνητική νομιμοποίηση
-Συνταγματική νομιμότητα

 Όλοι γνωρίζουμε τι εννοώ (άλλο αν υπάρχουν και μερικοί που βολεύονται). Γεγονός παραμένει ότι η χώρα διαλύεται, και οι όψιμες "κόντρες" μιας Κυβέρνησης της οποίας μερικά κορυφαία στελέχη θα έπρεπε να είναι προφυλακισμένα με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας, δεν είναι αρκετές για να αντιστρέψουν την πορεία συντριβής. Θα πρότεινα λοιπόν λίγη αυτοσυγκράτηση στα "ιστορικά μεγαλεία" μας, γιατί στους επόμενους μήνες, αν δεν γίνει κάποιο "Ευρωπαικό θαύμα", θα πάψει να υπάρχει η Ελλάδα μας όπως την ξέρουμε...

Δ.Π.

12 σχόλια:

  1. Εντυπωσιάζομαι απο την απουσία σχολίων. Διαφωνούν, συμφωνούν, ή απλά "πάγωσαν" οι αναγνώστες σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμμμ... Θα έλεγα το τρίτο, αλλά θα προτιμούσα να απαντήσουν εκείνοι. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν αναφερεσθε στην εκδηλωση της ΦΙΛΠΑ ,οντως η χλιδή και η επίδειξη πλούτου προκαλούν.
    τωρα τα μικρα ημερησια-διημερα ραλλακια , θα μπορουσαν να εκληφθουν ως εκδρομες , ως οικονομικοτερο hobby απο κυνηγι και ψαρεμα .
    στο κυριο θεμα , αυτο που δυσκολα πλεον ανακταται ειναι η εθνικη κυριαρχια.

    co-driver

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι γεγονος οτι καποιες λεσχες ΔΕΝ εχουν καταλαβει τιποτα και συνεχιζουν το αγωνιστικο τους (και οχι μονο ) προγραμμα σαν να μην συμβαινει απολυτως τιποτα. Καλο θα ηταν να αλλαξουν τακτικη γιατι καραδοκουν πολλοι ''δημοσιογραφοι'' που ψαχνουν και θελουν να ''γεννησουν'' θεματακι. Ας μεινουμε αθεατοι για λιγο καιρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εν μερει συμφωνω ,αλλα οπως εγραψα παραπανω οταν υπαρχουν ,συμμετοχες που επιθυμουν να κανουν το hobby τους ,αρα εχουν αποφασισει απο το εισοδημα τους και οχι απ΄ το υστερημα τους ,να διαθεσουν ενα μερος για τις εν λογω εκδηλωσεις ,γιατι να μη γινουν ; εφοσον ειναι οικονομικες φυσικα .
    πιστευω οτι αν δεν γινουν ,οι ιδιοκτητες θα πανε μια βολτα με το ιστορικο τους ,για χιλιομετρα συντηρησης;;;;;


    co-driver

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν θα αργήσει η στιγμή σε μια επίδειξη πλούτου αλά φιλπα να μπούνε στον χώρο τίποτα αναρχικοί και να τα κάψουν όλα. Όταν προκαλείς τέτοιες εποχές τα λουζεσαι. Κοντός ψαλμός αλληλούια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το νόημα του σύντομου σημειώματός μου έγινε κατανοητό, και δεν παρεξηγήθηκε. Φυσικά και οι φίλοι του Ιστορικού αυτοκινήτου έχουν κάθε δικαίωμα (και "υποχρέωση" στον εαυτό τους) να διασκεδάζουν και να εκφράζονται όπως θέλουν, διαθέτοντας προς τούτο μέρος του εισοδήματος, ή και του "υστερήματός" τους. Είναι όμως και θέμα συγκυριών, εποχής και-κυρίως-τρόπου για την άσκηση κάθε δραστηριότητας.Σε μια χώρα 1.500.000 καταγεγραμμένων ανέργων, όλοι οφείλουν να είναι προσεκτικοί και να μην εκδηλώνουν αφασικές συμπεριφορές, γιατί αυτό ισοδυναμεί με αντικοινωνιική θέση απέναντι σε μια κοινωνία που διαλύεται και δεν ξέρει απο που και από ποιόν να φυλαχτεί. Αλοίμονο αν πρέπει όλοι να βρεθούν στη θέση αυτών που έχουν μείνει χωρίς εισόδημα για μήνες ή και χρόνια, για να κατανοήσουν το πρόβλημα! Όλοι οφείλουμε, ειδικά σ' αυτές τις τόσο δύσκολες στιγμές που έχει πια γίνει πασιφανές ότι το σχέδιο "δεν βγαίνει" και οδεύουμε (ίσως) προς δραματικές εξελίξεις, να προσαρμόσουμε την πολιτεία, την συμπεριφορά μας και τις αντιδράσεις μας στον (πολιτικό) δρόμο τέλος πάντων που θα επιλέξουμε ως σωστότερο, πριν προστεθεί και το δικό μας όνομα στις λίστες των ανέργων. Ακριβώς όμως πάνω σ' αυτή την συγκυρία, διαβάζω στο δημοφιλές πόρταλ Historic-racing βαθείς προβληματισμούς για το αν οι χρονομετρήσεις των ψευτο-"αγώνων" της μ.ω.τ. των 50 χ.α.ω., πρέπει να γίνονται ηλεκτρονικά ή χειροκίνητα, ενώ προκηρύχθηκε μέχρι και...δημοψήφισμα επι του θέματος! Κάποιοι... "ψηφοφόροι" μάλιστα που πλειοδοτούν υπέρ των ηλεκτρονικών, είναι τόσο άνετοι ώστε εκφράζονται με ατάκες όπως: "Και 200 Ευρώ να πάει η συμμετοχή, δεν πειράζει"! Ταυτόχρονα, τις ίδιες αυτές δύσκολες μέρες, δεν γίνεται απλώς κάποιο ραλλάκι στα πέριξ, αλλά όλα τα μεγάλα πολιτικά και μη sites έχουν γεμίσει με φωτογραφίες συλλεκτικών αυτοκινήτων αξίας εκατοντάδων χιλιάδων Ευρώ με φόντο εξ' ίσου πανάκριβα σκάφη, και λεζάντες που μιλούν "για εφοπλιστές που παραλαμβάνουν τα κύπελλα και σαρώνουν τα βραβεία". Στο δικό μου βιβλίο, όταν κάποιοι δίπλα σου αποδεδειγμένα υποφέρουν, εσύ σιωπάς, μένεις για λίγο χαμηλά και σε καμμία περίπτωση δεν επιδεικνύεις την άνεσή σου στον ταλαιπωρημένο. Δυστυχώς όμως, τις τελευταίες μέρες και -επαναλαμβάνω- ακριβώς σε μια εξαιρετικά δύσκολη, ευαίσθητη και επικίνδυνα απρόβλεπτη για το μέλλον όλων μας συγκυρία, ο χώρος μας επιδεικνύει μια "απαθή αναισθησία" (κυριολεκτικά σαν να ζει σε άλλη χώρα) αντάξια ενός...Αδώνιδος Γεωργιάδη (τον οποίο φυσικά θα κρίνει η Ιστορία, μαζί με τους άλλους "προθύμους"). Δ.Π.

      Διαγραφή
  7. συγχαρητηρια κε Παπανδρέου απο εναν τακτικό αναγνώστη σας .
    τα γραπτά σας ,σπάζουν κόκκαλα .
    συμφωνώ σε ολα.
    άλλωστε τι να προσθέσει και που να διαφωνήσει κάποιος ;;;;
    κάποιο ευτυχώς ελάχιστοι ζουν για να τρέξουν στο 24ωρο ;; LE MAN ;;;;;;;;;;;;

    co-driver

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτοί που κάνουν υπερβολική επίδειξη πλούτου στις μαρίνες είναι γνωστοί ανέκαθεν συνεργάτες της εκάστοτε εγχώριας και ντόπιας εξουσίας και η φιλπα που ελέγχεται από αυτούς φυσικά και δεν νοιάζεται να κρατήσει χαμηλούς τόνους.Για τις υπόλοιπες λέσχες που στεγάζουν τους μικροσυλκεκτες και λοιπούς χομπιστες δεν βλέπω υπερβολές εκτός αν ψάχνω γιατί ενοχλούμαι που πετυχαίνουν καλές συμμετοχές και πολλά σχόλια που γίνονται_γαμωτο_εκτός αυτού του μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν διαβάσατε την επομενη ανάρτησή μας που περιέγραφε την καταστροφή ενός παραγωγικού κλάδου όπως αυτός της κατασκευής μικρών σκαφών με οικονομική ΖΗΜΙΑ στα Δημόσια έσοδα, μόνο και μόνο για λόγους "προπαγάνδας" και "ικανοποίησης" του δημοσίου αισθήματος ότι τάχα η Κυβέρνηση παίρνει μεν απο τους φτωχούς αλλά τσακίζει τους πλούσιους, αντιλαμβάνεστε τον κίνδυνο. Πόσω μάλλον που η κατοχή και χρήση (!) ενός ή περισσότερων Ιστορικών οχημάτων ΔΕΝ είναι παραγωγική και εύκολα μπορεί να συνδεθεί με μια "ελίτ" η οποία μπορεί να κυνηγηθεί φορολογικά για το θεαθήναι (ενώ απο την άλλη θα έχουν ξεκινήσει κατασχέσεις και πλειστηριασμοί). Η τακτική των Κυβερνώντων είναι τόσο παλιά και προβλέψιμη, που κανείς δεν νομιμοποιείται να πεί "δεν κατάλαβα, δεν είδα, δεν φαντάστηκα, δεν υπέθεσα". Πάει αυτό. Ως προς τις Λέσχες τώρα, οι εκδηλώσεις που διοργανώνουν είναι μικρού εύρους και δεν παίρνουν δημοσιότητα, πρέπει όμως να είναι όλοι πολύ προσεκτικοί γιατί τα αυτοκίνητα είναι παλιά χωρίς μέσα παθητικής ασφάλειας, και οι επιβαίνοντες κινούνται ευτυχείς, λυτοί και άνετοι, πολλές φορές με μικρά παιδιά και κυρίες μέσα στα αυτοκίνητα (πάντα στη διάρκεια αγώνων regularity και "regularity"). Αν, αυτή ειδικά την περίοδο, συμβεί το παραμικρό, οι Ιστορικές εκδηλώσεις θα πάνε 5 χρόνια πίσω. Όσο για τις διαμάχες που συχνά ξεσπούν διαδικτυακά, οφείλονται βασικά στον χαμηλό αριθμό συμμετοχών και στον μεγάλο αριθμό εκδηλώσεων (τα ίδια ακριβώς συμβαίνουν και στους αγώνες/ Λέσχες της ΟΜΑΕ, για τους ίδιους ακριβώς λόγους!). Καταλαβαίνετε, υπάρχουν οι "οπαδοί" της μιας ή της άλλης Λέσχης, που λένε τα δικά τους στα φόρα. Για κάποιον με στοιχειώδη νοημοσύνη, αυτά είναι αθώα και παιδιάστικα σχόλια, και δεν πρέπει να τα παίρνει σοβαρά, όχι σε..."βάθος" τουλάχιστον! Δυστυχώς όμως, δεν υπάρχει και έγκυρη ενημέρωση και σχολιασμός, αφού η "δημοσιογραφία του Internet και του χαρτζηλικιού" έχει σκοτώσει προ πολλού την αντικειμενικότητα. Δ.Π,

      Διαγραφή
  9. Με χαρά (και αρκετή συγκίνηση, είναι η αλήθεια) διαπιστώνω ότι ο παλιός καλός Doberman του πάλαι ποτέ μηνιαίου Motosport είναι εδώ, ίδιος κι απαράλλαχτος, ίσως λίγο πιο ώριμος αλλά σίγουρα όχι λιγότερο τσεκουράτος. Εύγε!

    ΥΓ: Και αφού ανέφερα το Motosport, θυμάμαι ακόμα 30 -σχεδόν- χρόνια μετά την σχεδόν μόνιμη καταληκτική αποστροφή του editorial: "κλείστε τις τηλεοράσεις"... Προφητικά λόγια, ακατάληπτα τότε για τους περισσότερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν... Είχα γράψει το '90 ένα κομμάτι ή στο "Χωρίς Εικόνες" ή στο "Σημείο Επαφής", που περιέγραφε το (μελλοντικό) οικονομικό κουμάντο των Βρυξελλών και Σια, και είχε μέχρι και φυσιογνωμική περιγραφή των ατόμων που θα έρχονταν να μας διοικήσουν (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα είχαμε καλώς καμωμένα). Θα το βρω τώρα που ψάχνουμε τα αρχεία εν όψει της επανέκδοσης του MOTOSPORT και θα το αναρτήσω προς...αυτοθαυμασμόν! Για τα λοιπά, ευχαριστώ.

      Διαγραφή