Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

"ΠΑΝΙΚΟΣ" ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ REGULARITY: ΟΙ ΠΙΟ ΨΥΧΡΑΙΜΟΙ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΟΥΝ ΝΙΚΗΤΕΣ.

Συνεχίστηκε το θρίλλερ των δεκάτων του δευτερολέπτου διαφοράς ολόκληρη tην δεύτερη μέρα, καθώς ο Ι. Καρούμπας φάνηκε να αντέχει την πίεση του Θ. Χαρμάνη, που είχε πλησιάσει κυριολεκτικά στον "μισό πόντο". Αυτά μέχρι το απόγευμα, λίγο πριν τον τερματισμό, όταν ο Ι. Καρούμπας στην 27η Ε.Δ. πήρε 18.2 β.π., αφήνοντας την κορυφή ελεύθερη στους Χαρμάνη (34.2), Φωτόπουλο (34.4)  και Αντωνόπουλο (35.7). Μια ανάσα πίσω με 36.1 β.π. ακολουθεί ο Κονταράτος με πέμπτο τον Haberl (38.4), ενώ στην έκτη θέση βρέθηκε ο Καρούμπας μετά το λάθος του, με 49.2 β.π., ακριβώς όσους έχει και ο Σούρλας με τον οποίο μονομάχησε χτές. Στην 8η θέση έχει βρεθεί ο Τζώρτζογλου με 63 β.π., κάτι που δείχνει την δυσκολία του αγώνα, ενώ ακολουθεί 9ος ο Κατσαούνης με 65.7 β.π. και την δεκάδα κλείνει ο Βασιλόπουλος με 82.5 β.π.
 Είναι σαφές ότι οι βαθμοί ποινής που έχουν μαζέψει τα κορυφαία πληρώματα της Ελληνικής  regularity, οφείλονται στον συνδυασμό πολλών Ε.Δ. με δύσκολη πλοήγηση. Έτσι, παρ' ότι οι τεχνικές δυνατότητες πολλών οδηγών είναι σχεδόν...μαγικές (είπαμε, συμβαίνει μόνο στο Ακρόπολις) σε σημείο που οι πρώτοι...15 καθε ειδικής έχουν μόνο απο 0 μέχρι 0.9 του δευτ. σφάλμα, παραδόξως στην κατάταξη, μετά τα 2/3 του αγώνα και 28 Ε.Δ., ο πρώτος έχει 34.3 β.π. και ο δέκατος 82.5. Δηλαδή, αν κάποιος έπαιρνε 1 β.π. σε κάθε Ε.Δ. (αντί να κάνει μαγικά κυνηγώντας το 0), θα είχε 28 β.π. και θα ήταν άνετα πρώτος Γενικής. Αγώνας για γερά νεύρα και ψύχραιμα πληρώματα λοιπόν το φετεινό Ακρόπολις, ακριβώς όπως θα έπρεπε να είναι η υψηλού επιπέδου regularity. Τώρα αν για να επιτευχθεί αυτό έχουν χρειαστεί κάποια "κόλπα" εκ μέρους της οργάνωσης, θα το μάθουμε μετά τον τερματισμό, και μάλλον απο τους...χαμένους.


*Παρακολουθείτε τον αγώνα ειδική προς ειδική με  on line αποτελέσματα στο ΟΜΑΕ live results.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου