Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

2ος ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕΓΑΡΑ 2/6: ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΕ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ (ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΛΗΞΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ!).

  Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στην υπερβολική "άνεση" που έχει δημιουργήσει το διαδίκτυο, ακόμα και σε όσους λόγω επαγγέλματος ή ιδιότητος είναι υποχρεωμένοι να επικοινωνούν άμεσα και συνεχώς με το κοινό τους. Ανάμεσα σ' αυτούς, βρίσκονται φυσικά και οι Λέσχες Διοργάνωσης Αγώνων, οι οποίες τον τελευταίο καιρό περιμένουν από τους ενδιαφερόμενους να επικοινωνήσουν μαζί τους και δεν ενδιαφέρονται να δημοσιοποιήσουν σε κάποιο από τα πολλά sites που ασχολούνται με τους αγώνες, τις όποιες εξελίξεις γύρω από τις εκδηλώσεις που διοργανώνουν. Πολλοί (αν όχι όλοι!) αφήνουν το ευαίσθητο έργο της επικοινωνίας στην διακριτική ευχέρεια της ΟΜΑΕ, η οποία έχει ένα αρκετά πλήρες site, που όμως ενημερώνεται προφανώς από κάποιον επαγγελματία δημοσιογράφο που δουλεύει πενθήμερο, και όχι από φανατισμένους ιδιώτες οι οποίοι βρίσκονται μέσα στο Internet όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Έτσι, λόγω του "τριημέρου" του Αγ. Πνεύματος, το site της ΟΜΑΕ "πάγωσε" και δεν υπήρξε ενημέρωση για την πορεία των δηλώσεων συμμετοχής στην Λέσχη Start Line για τον αγώνα ταχύτητας Μεγάρων της 10ης Ιουνίου. Συγκεκριμένα, η Start Line έδωσε παράταση λήξης συμμετοχών από την Παρασκευή 1η Ιουνίου, για την Τρίτη 5 Ιουνίου στις 21:00 το βράδυ, αυτό όμως δεν ανεφέρθη πουθενά, ούτε καν στο site της ίδιας της Λέσχης και οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να το μαθαίνουν από στόμα σε στόμα και από κινητό σε κινητό. Εν πάση περιπτώσει, την Δευτέρα 4 Ιουνίου το βράδυ υπήρχαν τρείς συμμετοχές Ιστορικών, και την επομένη Τρίτη 6 Ιουνίου λίγο μετά τις 18:30 το απόγευμα, η λέσχη αποφάσισε να ματαιώσει την κατηγορία αυτή, χωρίς καν να περιμένει να λήξει και τυπικά ο χρόνος. Μαθαίνουμε ότι υπήρχαν τρείς ακόμα συμμετοχές, που όμως δεν είχε νόημα να υποβληθούν αφού είχε ματαιωθεί η κατηγορία.
  Μετά από αυτή την εξέλιξη, τα Πρωταθλήματα Αναβάσεων και Ταχύτητας Ιστορικών 2012 που προέβλεπαν 7 αγώνες (από τους οποίους θα μετρούσαν οι 6), μένουν με 6 αγώνες που προφανώς θα μετρήσουν όλοι. Έτσι, ο επόμενος αγώνας είναι η Ανάβαση Αιγείρας στις 24 Ιουνίου, για την οποία όμως υπάρχει επιστολή της διοργανώτριας ΦΙΛΜΠΑ που καταγγέλει ότι γίνονται κάποιες "συνεννοήσεις" αποχής (χωρίς να αναφέρει από ποιούς). Η άποψή μας είναι ότι αδίκως ψάχνουν/ψάχνουμε φαντάσματα και συνωμοσίες, μιά και το πρόβλημα είναι απλά και καθαρά οικονομικό. Από την άλλη όμως, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι την ευθύνη των πρωταθλημάτων την έχει η Αρχή του Σπορ και οι Λέσχες της, δηλαδή η ΕΛΠΑ/ΟΜΑΕ:  Παρά την οικονομική καταστροφή της χώρας και του μεγαλύτερου μέρους του λαού της, η ΕΛΠΑ από την μία αφήνει απλήρωτο το προσωπικό της και αλλάζει εσπευσμένα διοικητικό συμβούλιο ώστε ο νέος Πρόεδρος να μην κινδυνεύει ποινικά λόγω ηλικίας (!), και από την άλλη αδιαφορεί εντελώς για τα κόστη των αγωνιζομένων,  και προκηρύσσει Πρωτάθλημα επτά αγώνων για τα Ιστορικά, δεν μειώνει ούτε κατά μισό Ευρώ τα παράβολα συμμετοχής (!), δεν εξασφαλίζει την παραμικρή έκπτωση ή διευκόλυνση σε αναλώσιμα και γενικά έξοδα, και περιμένει από τους αγωνιζόμενους να συνεχίσουν τους αγώνες σαν να μην τρέχει τίποτα, ενώ στο σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας, τα πάντα έχουν γκρεμιστεί... Ειλικρινά, δεν ξέρουμε πως σκέπτονται οι άνθρωποι που παίρνουν τις αποφάσεις. Το μόνο που μπορούμε να υποθέσουμε, είναι ότι ίσως επειδή οι ίδιοι (ως ιδιώτες) δεν έχουν επηρεαστεί τόσο πολύ από την κρίση, θεωρούν ότι αυτό συμβαίνει και με τους εμπλεκόμενους στο Σπορ, ή ίσως προσπαθούν να επιστρέψουν το αγωνιστικό αυτοκίνητο στην ελιτίστικη μορφή που είχε τις δεκαετίες του 1950, 1960 και 1970, όταν στην φτωχή Ελλάδα οι αγώνες ήταν προνόμιο των "εχόντων". Το άμεσο μέλλον θα δείξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου