Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ: ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΝΟΜΕΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ

  Όπως αναφέραμε στην προηγούμενη ανάρτησή μας, η διοργανώτρια λέσχη δεν φάνηκε να δίνει ιδιαίτερη σημασία στην κατηγορία των Ιστορικών. Πριν πάμε στις παραλείψεις και τα λάθη των απονομών, αξίζει να αναφέρουμε ένα περιστατικό που δείχνει το πως αντιμετώπισαν, ορισμένοι τουλάχιστον από τους ανθρώπους της λέσχης, την κατηγορία των Ιστορικών. Στο Α' σκέλος λοιπόν, ενώ με θαυμαστή επιμονή ο εκφωνητής καλούσε ανά τριάδες τα νούμερα των αυτοκινήτων να συγκεντρώνονται στο warm up για να μην χάνεται χρόνος, όταν έφτασε στα Νο 74, 75 και 76 σταμάτησε και δεν ανήγγειλε κανένα νούμερο στη συνέχεια, παρ' ότι τα Ιστορικά ξεκινούσαν από το 76 και έφταναν μέχρι το 85. Υποθέσαμε ότι θα είχε γίνει κάποια από τις συχνές (αλλά σύντομες) διακοπές του αγώνα, και περιμέναμε να ακούσουμε τη συνέχεια των αριθμών, δηλαδή 77, 78, 79, κατόπιν 80, 81, 82 κ.ο.κ. Αντί γι' αυτό όμως, ο εκφωνητής ανήγγειλε έντονα ότι σε τρία λεπτά η έξοδος του warm up κλείνει και όποιος δεν έρθει εντός τριών λεπτών τίθεται εκτός αγώνος! Αυτό σημαίνει ότι θεωρούν την κατηγορία των Ιστορικών κάτι σαν "κοπάδι", που δεν έχει ανάγκη προετοιμασίας, προθέρμανσης ελαστικών κτλ., ούτε φυσικά ισχύει το τρίλεπτο καθυστέρησης που δίνει ο κανονισμός σε ΚΑΘΕ αυτοκίνητο. Όταν δε ρωτήσαμε κάποιον υπεύθυνο γιατί έγινε αυτό, μας απάντησε το εξής αμίμητο: "Έπρεπε να έχετε συγκεντρωθεί όλοι εδώ να σας βλέπω" (!). Ευτυχώς, στο Β' σκέλος η εκφώνηση/κλήση των αριθμών συμμετοχής έγινε κανονικά. 
  Στις απονομές, δόθηκαν δύο "μοναχικά" κύπελλα κατηγοριών Ιστορικών ανάμεσα στις διάφορες απονομές των άλλων κατηγοριών, και κατόπιν δόθηκαν τα κύπελλα κλάσης Ιστορικών άνω των 1.600 Ιστορικών. Είχε ξεχαστεί εντελώς η απονομή της κατηγορίας 2 Ιστορικών, η οποία έγινε στο τέλος κατόπιν δικής μας παρέμβασης. Όμως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα, έγιναν και λάθη όπως και παραλείψεις, ως εξής:
1) Η Λέσχη είχε την ευγένεια να απονείμει κυπελλα και στους συμμετέχοντες των κλάσεων που δεν συμπληρώνονταν. Έτσι απονεμήθη κύπελλο στον νικητή της κατηγορίας 1 Ιστορικών, ο οποίος όμως δεν ήταν ο Κ. Καπουρελάκος αλλά ο Γ. Μάγγελ (που ποτέ δεν πήρε το κύπελλο του).
2) Για την κατηγορία 2 Ιστορικών απονεμήθη κύπελλο μόνο στο νικητή Α. Καροτσιέρη. Όμως κύπελλα 2ου και 3ου έπρεπε να πάρουν και οι Γ. Λάγγας και Κ. Καπουρελάκος.
3) Για την κλάση Ιστορικών μέχρι 1.600 c.c., δεν έγινε απονομή. Όμως στην κλάση αυτή υπήρχαν τρία αυτοκίνητα και η απονομή έπρεπε να γίνει με την εξής σειρά: Κ. Καπουρελάκος, Λ. Παπάζογλου και Γ. Μάγγελ (ούτε αυτή η απονομή έγινε).
  Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές παρατηρήσεις βασισμένες σε πραγματικά γεγονότα. Εάν κάπου κάνουμε λάθος ή κάτι έχουμε παρεξηγήσει, ευχαρίστως να ζητήσουμε συγνώμη. Ο λόγος όμως αυτής της αναφοράς, δεν είναι βέβαια οι παρατηρήσεις στην πολύ προσεγμένη διοργάνωση του Α.Ο.Π., αλλά η προσπάθεια διατήρησης του υψηλού status, του σεβασμού και της ίσης αντιμετώπισης που αξίζουν τα Ιστορικά αυτοκίνητα.


(ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Επαναλαμβάνουμε ότι σύμφωνα με τον κανονισμό η λέσχη δεν υποχρεούται να δώσει κύπελλα εάν οι κατηγορίες και οι κλάσεις δεν συμπληρώνουν έναν ελάχιστο αριθμό συμμετοχών. Ο Α.Ο.Π. όμως είχε αθλοθετήσει και ετοιμάσει εντυπωσιακά κύπελλα που κάλυπταν, τιμής έννεκεν, όλες τις κλάσεις ακόμα και με ένα συμμετέχοντα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου