Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ 13/11: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  Ενώ στην Αττική επικρατούσε βαρυχειμωνιά, στην Πάτρα ο καιρός ήταν ηλιόλουστος για το διήμερο της ανάβασης, με αρκετό αέρα αλλά υποφερτές θερμοκρασίες. Παρ' όλα αυτά όμως, η πολύ κακή κατάσταση του οδοστρώματος δημιούργησε μεγάλα προβλήματα κρατήματος σε όλα τα αυτοκίνητα πλην των τετρακίνητων, που σημείωσαν χρόνους-ρεκόρ σε δοκιμές και αγώνα. Παρά τις 85 "δηλωθείσες" συμμετοχές, στο Α' σκέλος των δοκιμών πήραν εκκίνηση 71 αυτοκίνητα, ενώ σημειώθηκαν και δύο έξοδοι με "παραλίγο" σοβαρές συνέπειες. Πάντως, οι διοργανωτές (Α.Ο.Π.) κατέβαλλαν κάθε προσπάθεια ώστε σε συνδυασμό με το μικρό μήκος της διαδρομής να ολοκληρωθούν επιτυχώς τρία σκέλη δοκιμών. Στα Ιστορικά συμμετείχαν 10 οδηγοί και από το πρώτο σκέλος των δοκιμών ξεχώρισαν οι Γ. Κατσαρός και Α. Καροτσιέρης, ο οποίος όμως είχε μιά έξοδο στο Β' σκέλος που δεν του έδωσε την δυνατότητα να μάθει την, καινούρια για αυτόν, διαδρομή. Στην τρίτη θέση ήταν ο Dobermann, και στην τέταρτη ο Β. Γεωργούλας που βελτιωνόταν συνεχώς σε κάθε πέρασμα, επειδή και γι' αυτόν η διαδρομή ήταν άγνωστη. Ο Β. Γόντικας αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα που δεν του επέτρεψαν να είναι ανταγωνιστικός στις δοκιμές, ενώ βελτιούμενους χρόνους έκαναν οι Λάγγας, Παπάζογλου και Καπουρελάκος, με το NSU TT του Γ. Μάγγελ να δίνει το δικό του χρώμα.
  Την Κυριακή ο αγώνας κύλησε γρήγορα και εντός ωραρίων, με ελάχιστες καθυστερήσεις (χάρις στην άμεση επέμβαση των οργανωτών), παρ' ότι υπήρξαν δύο αρκετά σοβαρές έξοδοι, ευτυχώς χωρίς συνέπειες πέραν των υλικών ζημιών. Και στα δύο σκέλη το Audi Quattro STW του Π. Καμπύλη σημείωσε νέο ρεκόρ (κάτω του 1.50''), να σημειωθεί όμως ότι οι χρόνοι δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτούς του 2010 γιατί φέτος η διαδρομή ήταν μικρότερη (παρελήφθη η τελευταία δεξιά φουρκέτα και η ευθεία του τερματισμού). Ο επόμενος καλύτερος χρόνος ανήκε σε ένα ακόμα τετρακίνητο, το Escort WRC του Ν. Περατινού, με πολύ κοντά του τον Α. Χατζηβασιλείου που είχε επίσης ένα εργοστασιακό τετρακίνητο, το Seat Cordoba WRC. Πάντως, απορία προξενεί το ότι οι Π. Καμπύλης και Ν. Περατινός συμμετέχουν στην κατηγορία Formula Saloon, δηλαδή εκτός πρωταθλήματος, παρέα με τις "ντριφτάδικες" Ε 30. Καλό θα είναι για το 2012 να αφήσουν αυτή την κατηγορία στους νέους με τα διάφορα αυτοκίνητα που έχουν φτιαχτεί για drift και track days.
  Πάμε τώρα στα Ιστορικά, όπου και τα δύο σκέλη αποτέλεσαν μία επίδειξη ισχύος του Γ. Κατσαρού (ο οποίος συμμετείχε με το πολύ δυνατό μπλε Escort BDA RS 1800 του Λ. Αγγελάκη). Ο Κατσαρός συναγωνίστηκε τους χρόνους της κατηγορίας ΕΕ 11, καταφέρνοντας στο Β' σκέλος να "σπάσει" το φράγμα των 2 λεπτών, με 1.59.51. Ο Α. Καροτσιέρης ανέβηκε συγκρατημένα στο Α' σκέλος, γράφοντας το θαυμάσιο 2'.01'' στο Β' σκέλος για μιά άνετη δεύτερη θέση κλάσεων (και πρώτη κατηγορίας 2), θα έπρεπε όμως να παραστεί στην απονομή όπου περίμεναν οι συναθλητές του να τον χειροκροτήσουν. Νικητής στην κατηγορία 3 ήταν βέβαια ο Γ. Κατσαρός, με δεύτερο τον Dobermann, μόλις 0,72 του δευτερολέπτου εμπρός από τον ταχύτατο και διαρκώς βελτιούμενο Β. Γεωργούλα. Στην κατηγορία 1 υπήρχε μόνο το NSU του Γ. Μάγγελ, αλλά στην κλάση έως 1.600 c.c. το Simca του Κ. Καπουρελάκου κατάφερε να επικρατήσει σε χρόνο της Alfasud του Λ. Παπάζογλου, με τον Μάγγελ τρίτο. Τέλος, τρία ακόμα δίλιτρα αυτοκίνητα έδωσαν την δική τους μάχη χρόνων για την ενοποιημένη κλάση πάνω από 1.600, με τον Γ. Κάκαλη να επικρατεί των Β. Γόντικα και Γ. Λάγγα.
  Στα παραλειπόμενα του αγώνα καταγράφεται η υπερπροσπάθεια των συντελεστών του Α.Ο.Π. για μιά άψογη διοργάνωση, και η υπόσχεσή τους ότι το 2012 η ανάβαση θα γίνει σε νέο ασφαλτοτάπητα (μιά και αποκλείεται να χρησιμοποιηθεί ο παλιός παρά μόνο ίσως για ράλλυ κρος!). Θα πρέπει όμως εδώ να παρατηρήσουμε ότι είχαμε την αίσθηση πως η κατηγορία των Ιστορικών αποτελούσε κάτι σαν "τσόντα" των σύγχρονων κατηγοριών, κάτι που φάνηκε στην απονομή όπου τα Ιστορικά σχεδόν... ξεχάστηκαν! Επίσης, λόγω της ανοιχτής διαδρομής υπήρξαν όπως είπαμε έξοδοι με αρκετά χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει ότι: 1ον) Οι οδηγοί είχαν την τύχη με το μέρος τους, και 2ον) Τα φρεάτια, τα τοιχία, οι "κομμένες" μπαριέρες σε καμπές πολλών χιλιομέτρων (θυμηθείτε τον Kubica) κτλ., χρειάζονται περισσότερα και σοβαρότερα μέτρα ασφαλείας από μερικά σκόρπια λάστιχα. 
  Ο τελευταίος αγώνας του Πρωταθλήματος Ταχύτητας και Αναβάσεων Ιστορικών 2011, είναι η Τρίπολη στις 10-11 Δεκεμβρίου, όπου θα αναδειχθούν και τυπικά οι νικητές Τίτλου, Κυπέλλων και Επάθλων, μιά και τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα μαθηματικά (αν γίνονταν εννέα αγώνες θα μετρούσαν τα έξη καλύτερα αποτελέσματα του κάθε οδηγού για την τελική βαθμολογία. Τώρα που θα γίνουν οκτώ -ματαιώθηκαν οι Σέρρες- θα συνεχίσουν να μετρούν τα έξη καλύτερα αποτελέσματα, ή θα μετρήσουν τα πέντε; Οι απαντήσεις προσεχώς).


  Για τα αποτελέσματα Γενικής, πατήστε ΕΔΩ.
  Για τα αποτελέσματα του Α' Σκέλους, πατήστε ΕΔΩ.
  Για τα αποτελέσματα του Β' Σκέλους, πατήστε ΕΔΩ.
  Για τα αποτελέσματα των δοκιμών, πατήστε ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου