Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ ΜΕΓΑΡΩΝ: ΑΠΟ ΤΙΣ 173 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΡΙΤΣΩΝΑΣ, ΣΤΗ "ΜΙΖΕΡΙΑ" ΤΩΝ ΜΟΛΙΣ 28! (ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΕ 12 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΝΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙΔΑ)

 Την Κυριακή 26 Ιουνίου, γίνεται ο τρίτος αγώνας του Πρωταθλήματος Ταχύτητος, αυτή τη φορά στη πίστα των Μεγάρων. Δυστυχώς, παρά τις αισιόδοξες προβλέψεις (λόγω της μικρής απόστασης από την Αθήνα), οι συμμετοχές είναι ακόμα λιγότερες και από αυτές της Τρίπολης! Οι λόγοι είναι τρεις: Πρώτον, δεν συμμετέχουν οι δυναμικές λέσχες αυτοκινήτου της Τρίπολης και της Καλαμάτας, οι οποίες ουσιαστικά στήριξαν τους δύο πρώτους φετινούς αγώνες. Δεύτερον, ο ΣΟΑΑ, για μία ακόμα φορά, δείχνει ότι αδιαφορεί για τους αγώνες ταχύτητος (το ίδιο και ο ΣΟΑΙΣΤΑ). Και τρίτον, η οικονομική κρίση δεν επιτρέπει σε πολλούς οδηγούς να συμμετάσχουν σε έναν αγώνα ταχύτητος, επειδή λόγω της μεγάλης διάρκειάς του (χιλιομετρικής), χρειάζεται σωστό κινητήρα, δύο σετ ελαστικών, πιο σωστή υποστήριξη, περισσότερες βενζίνες κτλ. σε σχέση με μία ανάβαση των 16 έως 20 χιλιομέτρων (δύο σκέλη δοκιμών και δύο αγώνα). Το ότι τα Ιστορικά με δώδεκα συμμετοχές είναι η "πολυπληθέστερη" κατηγορία, δεν βελτιώνει την γενική εικόνα του πρωταθλήματος ταχύτητος, και ευλόγως αναρωτιέται κανείς, που είναι τα 28 Ιστορικά της Ριτσώνας; 
 Σημειώνουμε ότι μέχρι και σήμερα Πέμπτη το απόγευμα, η οργανώτρια λέσχη Start Line αλλά και η Αρχή του Σπορ ΟΜΑΕ-ΕΘΕΠΑ δεν είχαν ανακοινώσει επίσημα ούτε και αναρτήσει τις συμμετοχές, και αυτό μόλις δύο μέρες πριν τις χρονομετρημένες δοκιμές! Η διαφορά με τις άλλες κατηγορίες αγώνων είναι εμφανής: Ακόμα και το πιο απομακρυσμένο ράλλυ σπριντ προβάλλεται πληθωρικά στον ιστότοπο της ΟΜΑΕ εβδομάδες πριν, για να μην πούμε τι γίνεται με τα ραλλύ του πρωταθλήματος! Αν λοιπόν οι άνθρωποι που σε αυτή τη χρονική συγκυρία έχουν τις τύχες του Σπορ στα χέρια τους (και προέρχονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία από τον χώρο των ράλλυ) δεν θέλουν, ούτε (ας μας επιτραπεί η έκφραση) "γουστάρουν" τους αγώνες ταχύτητας, ας το δηλώσουν ευθέως και ας τους εκχωρήσουν σε έναν άλλο φορέα, όπως για παράδειγμα η ετέρα Ομοσπονδία αυτοκινήτου ΕΛΟΑΜ, παρά να τους αφήνουν να "σέρνονται" με αυτόν τον τρόπο, κρίση ή όχι κρίση! Και ας μην ξεχνάμε ότι τα ίδια ακριβώς έκανε η ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ με την μοτοσυκλέτα: Την "βούλιαξε" και τελικά την έχασε, αλλά η ΜΟΤΟΕ που ανέλαβε τους αγώνες έχει καταφέρει με τον ΣΟΑΜ να διοργανώνει κανονικότατα πρωταθλήματα ταχύτητος σε Τρίπολη, Τυμπάκι και Σέρρες, με τέσσερις κατηγορίες και 45-60 συμμετοχές.
 Οι αγώνες θα αρχίσουν την Κυριακή στις 10.30 αλλά καλού κακού επισκεφθείτε το blog μας και αύριο Παρασκευή, για τις επίσημες συμμετοχές. 


Πατήστε για μεγέθυνση


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο μόνος οδηγός- κάτοικος Τρίπολης που έχει εγγραφεί, είναι ο Τ. Χασάπης στη κατηγορία sport. Οι οδηγοί που δηλώνουν ως μέλη λεσχών Τρίπολης και Καλαμάτας στην κατηγορία Open είναι όλοι  κάτοικοι Αθηνών και Χαλκίδος. Δυστυχώς οι ταχύτατοι οδηγοί Τρίπολης και Καλαμάτας απέχουν από τον αγώνα των Αθηνών.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου