Με δύσκολες καιρικές συνθήκες έγινε η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου, ένας αγώνας αφιερωμένος στη μνήμη του Μ. Τσαγκαρά, αλλά και στο γενικό πένθος για την "αναχώρηση" του Γιώργου Μοσχού. Ας πιστεύουμε εμείς, ως θνητοί, ότι θα συναντηθούν στις ουράνιες πίστες...
Η βροχή του Σαββάτου διεκόπη μόνο για το τρίτο «ημίστεγνο» σκέλος δοκιμών. Την Κυριακή, το Α’ σκέλος ήταν υγρό, και το δεύτερο έγινε υπό βροχή, που δυνάμωνε όσο ο αγώνας εξελισσόταν. Τελικά, εκτός των νικητών και των διακριθέντων, νίκη τρανή διεξήγαγε και η οργανώτρια Λέσχη Α.Λ. Τρίπολης (με την βοήθεια και την στήριξη των –θέλουμε δεν θέλουμε έμπειρων και ικανών- στελεχών της START LINE): Παρά τις δύσκολες συνθήκες, η οργάνωση υπήρξε άψογη στην ενημέρωση των αγωνιζομένων και στην τήρηση των ωραρίων.
Σημειώνουμε:
- Όλοι οι οδηγοί ήταν «προσεκτικοί», κι έτσι οι έξοδοι και οι καθυστερήσεις ήταν, σχεδόν, ανύπαρκτες.
- Ήρωες οι –λιγοστοί λόγω καιρού- θεατές, στους οποίους αξίζουν τα θερμότερα συγχαρητήρια και ο μεγαλύτερος και ειλικρινέστερος σεβασμός.
- Άξιοι συγχαρητηρίων και οι συμμετέχοντες, μιά και κρατούν το σπορ ζωντανό. Οι περίπου 65 πραγματικές συμμετοχές του Αχλαδόκαμπου μπορεί να μην ακούγονται πολλές σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, αποτελούν όμως «ρεκόρ 2011», μιά και από όλους τους αγώνες που έγιναν φέτος μέχρι και τον Απρίλιο, κανένας δεν συγκέντρωσε περισσότερους συμμετέχοντες, ούτε καν οι εκδηλώσεις regularity των 50-80 Ευρώ!
-Στα Ιστορικά, νικητές και διακριθέντες είναι ΟΛΟΙ οι συμμετέχοντες, όπως για παράδειγμα ο Γ. Λάγκας (που έφερε και επέστρεψε την πανέμορφη Alfetta του ΟΔΙΚΩΣ από την Αθήνα), ο Κ. Καπουρελάκος (που απέδειξε ότι μπορείς να συμμετέχεις όχι απαραίτητα για τα κύπελλα αλλά για να ευχαριστηθείς το αυτοκίνητό σου), ο Λ. Παπάζογλου (με την άριστη επίδοσή του στο Α’ σκέλος δοκιμών με την όμορφη Alfasud), ο Γ. Κακλής (με την μη βαθμολογούμενη λόγω Gr 5 και με ακατάλληλα λάστιχα Veloce) κ.α.
-Τουλάχιστον «παράξενη» θεώρησαν αρκετοί την δήλωση «για παρέμβαση του ΣΟΑΙΣΤΑ στα θέματα των Ιστορικών», που έκανε από μικροφώνου στην απονομή το νεοεκλεγέν μέλος του Δ.Σ. Σ. Ρόκκος, ως «spokesman» του Προέδρου του ΣΟΑΙΣΤΑ Λ. Παπάζογλου που ήταν... παρών! Μήπως θα έπρεπε να αναρτηθούν σε κάποιο site ή forum όλες αυτές οι προτάσεις, ώστε να ενισχυθεί η προσπάθεια του ΣΟΑΙΣΤΑ και να εγγραφούν νέα μέλη, ή αποτελούν «μυστικές διαπραγματεύσεις» με την –μονίμως αδιαφορούσα για τα Ιστορικά- «Αρχή του Σπορ»; Ευτυχώς ο Λ. Παπάζογλου αποτελεί εγγύηση για κάθε τύπου... «συνταγματική εκτροπή»!
-Επόμενος αγώνας για το Πρωτάθλημα Ταχύτητας-Αναβάσεων Ιστορικών είναι η Ανάβαση Ριτσώνας στις 4-5 Ιουνίου. Ας έχουν πάντως οι ενδιαφερόμενοι υπ’ όψιν ότι ο Αγώνας Ταχύτητας για τις 25-26 Ιουνίου που είναι προγραμματισμένος για τα Μέγαρα είναι –ΑΥΤΗ τη στιγμή- αμφίβολος, μιά και δεν έχουν ολοκληρωθεί οι συνεννοήσεις-αδειοδοτήσεις της πίστας.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ
*Μιά σημείωση για τους χρόνους του νικητή: Στο Β’ σκέλος δοκιμών του Σαββάτου είχε τον 7ο χρόνο ΓΕΝΙΚΗΣ (από 53 χρονομετρημένους οδηγούς), και στο Α’ σκέλος του ΑΓΩΝΑ της Κυριακής είχε τον 12ο χρόνο ΓΕΝΙΚΗΣ (από τους 63 συμμετέχοντες).
Η βροχή του Σαββάτου διεκόπη μόνο για το τρίτο «ημίστεγνο» σκέλος δοκιμών. Την Κυριακή, το Α’ σκέλος ήταν υγρό, και το δεύτερο έγινε υπό βροχή, που δυνάμωνε όσο ο αγώνας εξελισσόταν. Τελικά, εκτός των νικητών και των διακριθέντων, νίκη τρανή διεξήγαγε και η οργανώτρια Λέσχη Α.Λ. Τρίπολης (με την βοήθεια και την στήριξη των –θέλουμε δεν θέλουμε έμπειρων και ικανών- στελεχών της START LINE): Παρά τις δύσκολες συνθήκες, η οργάνωση υπήρξε άψογη στην ενημέρωση των αγωνιζομένων και στην τήρηση των ωραρίων.
Σημειώνουμε:
- Όλοι οι οδηγοί ήταν «προσεκτικοί», κι έτσι οι έξοδοι και οι καθυστερήσεις ήταν, σχεδόν, ανύπαρκτες.
- Ήρωες οι –λιγοστοί λόγω καιρού- θεατές, στους οποίους αξίζουν τα θερμότερα συγχαρητήρια και ο μεγαλύτερος και ειλικρινέστερος σεβασμός.
- Άξιοι συγχαρητηρίων και οι συμμετέχοντες, μιά και κρατούν το σπορ ζωντανό. Οι περίπου 65 πραγματικές συμμετοχές του Αχλαδόκαμπου μπορεί να μην ακούγονται πολλές σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, αποτελούν όμως «ρεκόρ 2011», μιά και από όλους τους αγώνες που έγιναν φέτος μέχρι και τον Απρίλιο, κανένας δεν συγκέντρωσε περισσότερους συμμετέχοντες, ούτε καν οι εκδηλώσεις regularity των 50-80 Ευρώ!
-Στα Ιστορικά, νικητές και διακριθέντες είναι ΟΛΟΙ οι συμμετέχοντες, όπως για παράδειγμα ο Γ. Λάγκας (που έφερε και επέστρεψε την πανέμορφη Alfetta του ΟΔΙΚΩΣ από την Αθήνα), ο Κ. Καπουρελάκος (που απέδειξε ότι μπορείς να συμμετέχεις όχι απαραίτητα για τα κύπελλα αλλά για να ευχαριστηθείς το αυτοκίνητό σου), ο Λ. Παπάζογλου (με την άριστη επίδοσή του στο Α’ σκέλος δοκιμών με την όμορφη Alfasud), ο Γ. Κακλής (με την μη βαθμολογούμενη λόγω Gr 5 και με ακατάλληλα λάστιχα Veloce) κ.α.
-Τουλάχιστον «παράξενη» θεώρησαν αρκετοί την δήλωση «για παρέμβαση του ΣΟΑΙΣΤΑ στα θέματα των Ιστορικών», που έκανε από μικροφώνου στην απονομή το νεοεκλεγέν μέλος του Δ.Σ. Σ. Ρόκκος, ως «spokesman» του Προέδρου του ΣΟΑΙΣΤΑ Λ. Παπάζογλου που ήταν... παρών! Μήπως θα έπρεπε να αναρτηθούν σε κάποιο site ή forum όλες αυτές οι προτάσεις, ώστε να ενισχυθεί η προσπάθεια του ΣΟΑΙΣΤΑ και να εγγραφούν νέα μέλη, ή αποτελούν «μυστικές διαπραγματεύσεις» με την –μονίμως αδιαφορούσα για τα Ιστορικά- «Αρχή του Σπορ»; Ευτυχώς ο Λ. Παπάζογλου αποτελεί εγγύηση για κάθε τύπου... «συνταγματική εκτροπή»!
-Επόμενος αγώνας για το Πρωτάθλημα Ταχύτητας-Αναβάσεων Ιστορικών είναι η Ανάβαση Ριτσώνας στις 4-5 Ιουνίου. Ας έχουν πάντως οι ενδιαφερόμενοι υπ’ όψιν ότι ο Αγώνας Ταχύτητας για τις 25-26 Ιουνίου που είναι προγραμματισμένος για τα Μέγαρα είναι –ΑΥΤΗ τη στιγμή- αμφίβολος, μιά και δεν έχουν ολοκληρωθεί οι συνεννοήσεις-αδειοδοτήσεις της πίστας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ |
*Μιά σημείωση για τους χρόνους του νικητή: Στο Β’ σκέλος δοκιμών του Σαββάτου είχε τον 7ο χρόνο ΓΕΝΙΚΗΣ (από 53 χρονομετρημένους οδηγούς), και στο Α’ σκέλος του ΑΓΩΝΑ της Κυριακής είχε τον 12ο χρόνο ΓΕΝΙΚΗΣ (από τους 63 συμμετέχοντες).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου