Αποκλειστικά και μόνο για Ιστορικά αυτοκίνητα με roll cage ή roll bar, γίνεται την Κυριακή στον λόφο «ΔΑΚΑΝ» της Νίκαιας, η 6η Ιστορική ανάβαση... «regularity»! Ο χωμάτινος αυτός αγώνας (που ουσιαστικά είναι ένα mini rally sprint και όχι ανάβαση, μιά και η σύντομη αλλά σκληρή χωμάτινη διαδρομή που γίνεται δύο φορές για κάθε συμμετοχή, περιλαμβάνει ανάβαση και κατάβαση), γίνεται για 6η φορά από τον Σ.Ι.Σ.Α., και μετράει στο εσωτερικό του πρωτάθλημα αλλά και στο πρωτάθλημα regularity της ΕΛΠΑ. Αν ο αγώνας δεν μετρούσε στα αντίστοιχα πρωταθλήματα, τότε μόνο θετικά στοιχεία θα έβρισκε κάποιος στην προσπάθεια του Σ.Ι.Σ.Α., ο οποίος ζητά υποχρεωτικώς roll cage ή roll bar δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια. Ταυτόχρονα, ο αγώνας έχει...
άδεια της ΕΛΠΑ και ασφάλιση, ενώ οι οδηγοί θα εκδίδουν λισάνς «παιδειών» ημέρας χωρίς κόστος, το οποίο θα «απορροφήσει» ο Σ.Ι.Σ.Α. στο παράβολο συμμετοχής. Τέλος, όπως και πέρισυ έχει ληφθεί από τους οργανωτές μέριμνα για αυστηρά μέτρα ασφαλείας-προστασίας των θεατών. Όλα καλά λοιπόν; Ναι, με την έννοια της διοργάνωσης ενός σύντομου και θεαματικού χωμάτινου αγώνα μέσα στην Αθήνα με ελάχιστο κόστος για τους συμμετέχοντες, αλλά ΟΧΙ για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν βαθμολογικά το πρωτάθλημα του Σ.Ι.Σ.Α. και δεν διαθέτουν αυτοκίνητο με roll cage (και γιατί να διαθέτουν; Υποτίθεται ότι ο Σ.Ι.Σ.Α. δεν διοργανώνει αγώνες sporting αλλά regularity).
Προ ημερών είχε ανοίξει μιά έντονη συζήτηση σχετικά με το κατά πόσον ένας αγώνας sporting από τον οποίον ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ τα νορμάλ αυτοκίνητα θα μπορούσε να προσμετρά στο πρωτάθλημα regularity. Η συζήτηση αυτή «πνίγηκε» από τους διαχειριστές του forum όπου διεξήγετο (Historic Racing) αλλά γεγονός παραμένει ότι είναι εντελώς ανισόρροπο το να μετράς αγώνα sporting σε πρωτάθλημα regularity! Έτσι, πρέπει να δεχτούμε ότι το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό πρωτάθλημα του Σ.Ι.Σ.Α., ο οποίος χωρίς να πολυνοιάζεται για όλους όσοι ακολουθούν εδώ και χρόνια τις εκδηλώσεις του, τους λέει απερίφραστα: «Ή βάζετε roll bar στο Ιστορικό σας για να τρέξετε στη Νίκαια, ή χάνετε τη βαθμολογία για το πρωτάθλημά μας» (εφ’ όσον, και όσους, αυτό ενδιαφέρει).
Το να αποφασίσει κάποιος, στο Ιστορικό αυτοκίνητό του που φροντίζει να συντηρεί όσο καλύτερα μπορεί, να βγάλει ταπετσαρίες, καθίσματα και ουρανούς για να κολλήσει τις βάσεις για roll bar (αχρηστεύοντας ουσιαστικά τα πίσω καθίσματα), είναι κάτι που καμμία λέσχη Ιστορικών αυτοκινήτων δεν θα έπρεπε να θέσει ως προϋπόθεση συμμετοχής στα μέλη και στους φίλους της. Επίσης, εφ’ όσον όλοι μιλούν για τις οικονομικές δυσκολίες της εποχής και προσπαθούν να διοργανώσουν φτηνούς αγώνες, τι έχουν να πουν για το κόστος των τουλάχιστον 500 Ευρώ που απαιτείται για ένα roll bar; Δεν είναι υπερβολικό νούμερο για ένα και μόνο αγώνα (αν υποθέσουμε ότι κάποιος επιθυμούσε να συμμετάσχει στην Ανάβαση Νίκαιας και στο πρωτάθλημα του Σ.Ι.Σ.Α.);
Ανεξάρτητα λοιπόν με την αλλοπρόσαλλη κίνηση της ΕΛΠΑ να συμπεριλάβει στο πρωτάθλημα regularity την καθαρά sporting ανάβαση του Σ.Ι.Σ.Α., κάτι για το οποίο ο ίδιος ο Σ.Ι.Σ.Α. δηλώνει ότι δεν τον αφορά, παραμένει το γεγονός της βαθμολόγησης του εσωτερικού του πρωταθλήματος. Για το 2011 το πρωτάθλημα Οδηγών Σ.Ι.Σ.Α. αποτελείται από 5 αγώνες, ενώ το πρωτάθλημα συνοδηγών από 3 (μιά και στην Ανάβαση και στο «24 Lap Grand Prix» δεν βαθμολογούνται συνοδηγοί, ούτε και είναι σωστό-ασφαλές να βρίσκονται εντός των αυτοκινήτων). Ας μετρήσει λοιπόν από τους 5 αγώνες τους 4 καλύτερους για τον κάθε οδηγό, ώστε να μην επηρεαστεί το τελικό αποτέλεσμα από έναν αγώνα σαν την Ανάβαση Νίκαιας, ο οποίος ΔΕΝ είναι ανοιχτός για όλους, ούτε διεξάγεται επί ίσοις όροις (αφού προφανώς θα κερδίσουν τα αμιγώς αγωνιστικά αυτοκίνητα).
άδεια της ΕΛΠΑ και ασφάλιση, ενώ οι οδηγοί θα εκδίδουν λισάνς «παιδειών» ημέρας χωρίς κόστος, το οποίο θα «απορροφήσει» ο Σ.Ι.Σ.Α. στο παράβολο συμμετοχής. Τέλος, όπως και πέρισυ έχει ληφθεί από τους οργανωτές μέριμνα για αυστηρά μέτρα ασφαλείας-προστασίας των θεατών. Όλα καλά λοιπόν; Ναι, με την έννοια της διοργάνωσης ενός σύντομου και θεαματικού χωμάτινου αγώνα μέσα στην Αθήνα με ελάχιστο κόστος για τους συμμετέχοντες, αλλά ΟΧΙ για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν βαθμολογικά το πρωτάθλημα του Σ.Ι.Σ.Α. και δεν διαθέτουν αυτοκίνητο με roll cage (και γιατί να διαθέτουν; Υποτίθεται ότι ο Σ.Ι.Σ.Α. δεν διοργανώνει αγώνες sporting αλλά regularity).
Προ ημερών είχε ανοίξει μιά έντονη συζήτηση σχετικά με το κατά πόσον ένας αγώνας sporting από τον οποίον ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ τα νορμάλ αυτοκίνητα θα μπορούσε να προσμετρά στο πρωτάθλημα regularity. Η συζήτηση αυτή «πνίγηκε» από τους διαχειριστές του forum όπου διεξήγετο (Historic Racing) αλλά γεγονός παραμένει ότι είναι εντελώς ανισόρροπο το να μετράς αγώνα sporting σε πρωτάθλημα regularity! Έτσι, πρέπει να δεχτούμε ότι το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό πρωτάθλημα του Σ.Ι.Σ.Α., ο οποίος χωρίς να πολυνοιάζεται για όλους όσοι ακολουθούν εδώ και χρόνια τις εκδηλώσεις του, τους λέει απερίφραστα: «Ή βάζετε roll bar στο Ιστορικό σας για να τρέξετε στη Νίκαια, ή χάνετε τη βαθμολογία για το πρωτάθλημά μας» (εφ’ όσον, και όσους, αυτό ενδιαφέρει).
Το να αποφασίσει κάποιος, στο Ιστορικό αυτοκίνητό του που φροντίζει να συντηρεί όσο καλύτερα μπορεί, να βγάλει ταπετσαρίες, καθίσματα και ουρανούς για να κολλήσει τις βάσεις για roll bar (αχρηστεύοντας ουσιαστικά τα πίσω καθίσματα), είναι κάτι που καμμία λέσχη Ιστορικών αυτοκινήτων δεν θα έπρεπε να θέσει ως προϋπόθεση συμμετοχής στα μέλη και στους φίλους της. Επίσης, εφ’ όσον όλοι μιλούν για τις οικονομικές δυσκολίες της εποχής και προσπαθούν να διοργανώσουν φτηνούς αγώνες, τι έχουν να πουν για το κόστος των τουλάχιστον 500 Ευρώ που απαιτείται για ένα roll bar; Δεν είναι υπερβολικό νούμερο για ένα και μόνο αγώνα (αν υποθέσουμε ότι κάποιος επιθυμούσε να συμμετάσχει στην Ανάβαση Νίκαιας και στο πρωτάθλημα του Σ.Ι.Σ.Α.);
Ανεξάρτητα λοιπόν με την αλλοπρόσαλλη κίνηση της ΕΛΠΑ να συμπεριλάβει στο πρωτάθλημα regularity την καθαρά sporting ανάβαση του Σ.Ι.Σ.Α., κάτι για το οποίο ο ίδιος ο Σ.Ι.Σ.Α. δηλώνει ότι δεν τον αφορά, παραμένει το γεγονός της βαθμολόγησης του εσωτερικού του πρωταθλήματος. Για το 2011 το πρωτάθλημα Οδηγών Σ.Ι.Σ.Α. αποτελείται από 5 αγώνες, ενώ το πρωτάθλημα συνοδηγών από 3 (μιά και στην Ανάβαση και στο «24 Lap Grand Prix» δεν βαθμολογούνται συνοδηγοί, ούτε και είναι σωστό-ασφαλές να βρίσκονται εντός των αυτοκινήτων). Ας μετρήσει λοιπόν από τους 5 αγώνες τους 4 καλύτερους για τον κάθε οδηγό, ώστε να μην επηρεαστεί το τελικό αποτέλεσμα από έναν αγώνα σαν την Ανάβαση Νίκαιας, ο οποίος ΔΕΝ είναι ανοιχτός για όλους, ούτε διεξάγεται επί ίσοις όροις (αφού προφανώς θα κερδίσουν τα αμιγώς αγωνιστικά αυτοκίνητα).
Πατήστε για μεγέθυνση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου