Έγινε την Κυριακή 10/4 η ανάβαση Νίκαιας, χωρίς απρόοπτα και με απόλυτη τάξη όσον αφορά την διοργάνωση. Ωστόσο, η εκδήλωση αυτή αποτελεί ένα "αρνητικό ρεκόρ" για τον ΣΙΣΑ, δεδομένου ότι τελικά είχε μόλις... 37 συμμετοχές! Παρ' ότι το παράβολο ήταν μόνο 50 Ευρώ και αυτό το "μίνι-μίνι ράλλυ σπριντ" γινόταν μέσα στην Αθήνα, απεδείχθη με τον πλέον σαφή τρόπο ότι οι λέσχες Ιστορικών- κλασικών αυτοκινήτων έχουν συγκεκριμένο κοινό, και αυτό το κοινό α) δεν έχει υποχρεωτικώς roll bar στα οχήματά του, και β) εάν το εγκαταλείψουν και οι δικές του λέσχες, γλυκοκυττώντας προς την Sporting, τότε θα πρέπει να δημιουργηθούν...
νέες Λέσχες που θα τιμούν και θα σέβονται τον όρο Regularity.
Είναι απόλυτα αντιληπτό ότι ο ΣΙΣΑ προσέφυγε "στην ανάγκη της ΕΛΠΑ", προκειμένου να πάρει άδεια για την εκδήλωσή του, η οποία, διαφορετικά, μπορεί και να κινδύνευε από καμμιά "καταγγελία", όπως όλοι γνωρίζουν ότι έγινε τον περασμένο Δεκέμβριο για άλλη λέσχη. Αυτό όμως που δεν γνωρίζει ο ΣΙΣΑ (του οποίου τα μέλη έχουν σίγουρα αγνές προθέσεις), είναι ότι η ΕΛΠΑ ποτέ δεν δίνει τίποτα χωρίς "αντάλλαγμα". Με τα Ιστορικά Sporting και Regularity να έχουν μείνει περίπου "αδέσποτα" επειδή η νέα Αρχή του Σπορ ΟΜΑΕ- ΕΘΕΠΑ αδιαφορεί πλήρως γι' αυτά, η ΕΛΠΑ βρήκε σ' αυτή τη περίπτωση μια ευκαιρία να συμπεριλάβει μια γνωστή λέσχη της ΕΟ ΦΙΛΠΑ στο χαρτοφυλάκιο των φιλικών της clubs. Ζήτησε λοιπόν την άδεια τέλεσης της ανάβασης Νίκαιας από την ΓΑΔΑ, εξασφαλίζοντας βεβαίως την σιωπή- ανοχή της ΟΜΑΕ (που δεν επιτρέπει να γίνονται αγώνες σαν την ανάβαση Νίκαιας από λέσχες που δεν της "ανήκουν") αλλά και "ασυλία" έναντι οποιασδήποτε καταγγελίας. Ταυτόχρονα, συμπεριέλαβε τον χωμάτινο αυτό αγώνα Sporting στο δικό της πρωτάθλημα Regularity, δείχνοντας με καμάρι την νέα λέσχη που "ενέταξε στο δυναμικό της". Αυτές είναι γνωστές πρακτικές, και ας μην επιμείνουμε περισσότερο, γιατί το κλισέ με το τυρί και την φάκα το ξέρουν, ή θα έπρεπε να το ξέρουν, όλοι.
Το ηθικό δίδαγμα από τις μόλις 37 συμμετοχές σε μία εκδήλωση που εύκολα συγκεντρώνει 100, είναι πολλαπλό: Πρώτον, δεν μπορείς να είσαι "και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ"! Δεύτερον, δεν μπορείς να αγνοείς το κοινό σου ούτε καν πρόσκαιρα, γιατί πρέπει πάντα να σκέφτεσαι ότι μπορεί το κοινό αυτό να σε εγκαταλείψει οριστικά. Και τρίτον, δεν υπάρχει μεγάλη δυσκολία στο να συγκεντρώσεις 30-40 αυτοκίνητα με roll bar για ένα δίλεπτο πέρασμα των 50 Ευρώ, αλλά αντίθετα είναι εξαιρετικά δύσκολο το να μαζέψεις και να έχεις μόνιμα στο πλευρό σου 80-100 ανθρώπους με καλοσυντηρημένα και άριστα αναπαλαιωμένα κλασικά, σε διήμερες και τριήμερες εκδηλώσεις σαφώς υψηλότερου κόστους. Εν κατακλείδι, το AutoCLASSIC δεν πιστεύει ότι αυτό που χρειάζεται ο χώρος είναι μία ακόμα λέσχη που θα διοργανώνει χωμάτινα rally sprint, αλλά μία λέσχη σαν τον ΣΙΣΑ όπως τον γνωρίσαμε, τον ζήσαμε και τον ζούμε τα τελευταία χρόνια. Ας ελπίσουμε ότι οι 37 συμμετοχές σύντομα θα ξεχαστούν, σαν μια άτυχη στιγμή μιάς - κατά τα άλλα- επιτυχημένης εκδήλωσης. Δημ. Παπ.
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΔΩ
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΕΔΩ
νέες Λέσχες που θα τιμούν και θα σέβονται τον όρο Regularity.
Είναι απόλυτα αντιληπτό ότι ο ΣΙΣΑ προσέφυγε "στην ανάγκη της ΕΛΠΑ", προκειμένου να πάρει άδεια για την εκδήλωσή του, η οποία, διαφορετικά, μπορεί και να κινδύνευε από καμμιά "καταγγελία", όπως όλοι γνωρίζουν ότι έγινε τον περασμένο Δεκέμβριο για άλλη λέσχη. Αυτό όμως που δεν γνωρίζει ο ΣΙΣΑ (του οποίου τα μέλη έχουν σίγουρα αγνές προθέσεις), είναι ότι η ΕΛΠΑ ποτέ δεν δίνει τίποτα χωρίς "αντάλλαγμα". Με τα Ιστορικά Sporting και Regularity να έχουν μείνει περίπου "αδέσποτα" επειδή η νέα Αρχή του Σπορ ΟΜΑΕ- ΕΘΕΠΑ αδιαφορεί πλήρως γι' αυτά, η ΕΛΠΑ βρήκε σ' αυτή τη περίπτωση μια ευκαιρία να συμπεριλάβει μια γνωστή λέσχη της ΕΟ ΦΙΛΠΑ στο χαρτοφυλάκιο των φιλικών της clubs. Ζήτησε λοιπόν την άδεια τέλεσης της ανάβασης Νίκαιας από την ΓΑΔΑ, εξασφαλίζοντας βεβαίως την σιωπή- ανοχή της ΟΜΑΕ (που δεν επιτρέπει να γίνονται αγώνες σαν την ανάβαση Νίκαιας από λέσχες που δεν της "ανήκουν") αλλά και "ασυλία" έναντι οποιασδήποτε καταγγελίας. Ταυτόχρονα, συμπεριέλαβε τον χωμάτινο αυτό αγώνα Sporting στο δικό της πρωτάθλημα Regularity, δείχνοντας με καμάρι την νέα λέσχη που "ενέταξε στο δυναμικό της". Αυτές είναι γνωστές πρακτικές, και ας μην επιμείνουμε περισσότερο, γιατί το κλισέ με το τυρί και την φάκα το ξέρουν, ή θα έπρεπε να το ξέρουν, όλοι.
Το ηθικό δίδαγμα από τις μόλις 37 συμμετοχές σε μία εκδήλωση που εύκολα συγκεντρώνει 100, είναι πολλαπλό: Πρώτον, δεν μπορείς να είσαι "και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ"! Δεύτερον, δεν μπορείς να αγνοείς το κοινό σου ούτε καν πρόσκαιρα, γιατί πρέπει πάντα να σκέφτεσαι ότι μπορεί το κοινό αυτό να σε εγκαταλείψει οριστικά. Και τρίτον, δεν υπάρχει μεγάλη δυσκολία στο να συγκεντρώσεις 30-40 αυτοκίνητα με roll bar για ένα δίλεπτο πέρασμα των 50 Ευρώ, αλλά αντίθετα είναι εξαιρετικά δύσκολο το να μαζέψεις και να έχεις μόνιμα στο πλευρό σου 80-100 ανθρώπους με καλοσυντηρημένα και άριστα αναπαλαιωμένα κλασικά, σε διήμερες και τριήμερες εκδηλώσεις σαφώς υψηλότερου κόστους. Εν κατακλείδι, το AutoCLASSIC δεν πιστεύει ότι αυτό που χρειάζεται ο χώρος είναι μία ακόμα λέσχη που θα διοργανώνει χωμάτινα rally sprint, αλλά μία λέσχη σαν τον ΣΙΣΑ όπως τον γνωρίσαμε, τον ζήσαμε και τον ζούμε τα τελευταία χρόνια. Ας ελπίσουμε ότι οι 37 συμμετοχές σύντομα θα ξεχαστούν, σαν μια άτυχη στιγμή μιάς - κατά τα άλλα- επιτυχημένης εκδήλωσης. Δημ. Παπ.
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΔΩ
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου