Ζητούμε συγνώμη από τους φίλους που αναζητούν το Auto CLASSIC No 6 στα περίπτερα χωρίς επιτυχία, κάτι λογικό αφού δεν έχει ακόμα κυκλοφορήσει. Το ότι “θα ήταν παράλογο να το εύρισκαν χωρίς να έχει κυκλοφορήσει” είναι ένας λεκτικός πλεονασμός που εμπεριέχει παραλογισμό.
Ακριβώς αυτός ο παραλογισμός είναι η αιτία της απόφασής μας να εκδώσουμε το Auto CLASSIC, όπως και ο λόγος της αργοπορίας της κυκλοφορίας του 6ου τεύχους, το οποίο μάλιστα έχει διαφημιστεί στο τεύχος Ιουλίου των 4 Τροχών (χάρις στα ανοιχτά μυαλά του εκδότη του, αλλά και του διευθυντή του και φίλου μας-brother in arms Σ. Χατζηπαναγιώτου. Άσχετο: Θυμάστε που στα επίθετα που άρχιζαν έτσι, έγραφαν το “Χατζή” ως Χ’’, δηλαδή Χ’’παναγιώτου; Τι είδους συντομογραφία ήταν αυτή; Γιατί δεν έγραφαν και το Παπανδρέου π.χ. ως Π’’νδρέου;). Ας συνεχίσουμε όμως τους... “παραλογισμούς” μας.
Μέσα στην οικονομική κατηφόρα της τελευταίας διετίας και στην κατρακύλα των πωλήσεων αυτοκινήτων, το να εκδοθεί ένα περιοδικό αποκλειστικά για κλασσικά αυτοκίνητα και τις εκδηλώσεις τους δεν ήταν πλεονασμός (γιατί δεν υπήρχε –και δεν υπάρχει– άλλο σαν κι αυτό), αλλά παραλογισμός, όσον αφορά τα οικονομικά του. Ποιός θα το αγόραζε (τη στιγμή που κανείς δεν αγοράζει τίποτα); Ποιός θα διαφημιζόταν (τη στιγμή που δεν υπάρχει τέτοιου είδους “αγορά” στα κλασσικά); Εν τούτοις, παραλογιζόμενοι ως απεδείχθη, και ωθούμενοι από την τρέλλα που μας δέρνει για τα κλασσικά αυτοκίνητα, υποθέσαμε –κακώς ως απεδείχθη!– ότι “εκεί έξω” υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι που μοιράζονται το ίδιο χόμπυ και έχουν την ίδια αγάπη για τα κλασσικά αυτοκίνητα, οπότε κάποιες (λίγες) χιλιάδες θα στήριζαν ένα δικό τους περιοδικό, αγοράζοντάς το. Έτσι, οδηγηθήκαμε στον δεύτερο “παραλογισμό”, αυτόν της έκδοσης ενός περιοδικού ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ. Έ, την συνέχεια την βλέπετε, ή μάλλον ΔΕΝ την βλέπετε, αφού το τεύχος Νο 6 αργεί να κυκλοφορήσει! Εξ’ ολοκλήρου αυτοχρηματοδοτούμενο, με υψηλό κόστος, το Auto CLASSIC “ψάχνει” ακόμα τους αναγνώστες του, μιά και οι πωλήσεις των προηγούμενων τευχών δεν κάλυπταν τα έξοδά τους.
Εν τούτοις, και επειδή ενίοτε εκτός των βουνών (και των πιστών) η τρέλλα πηγαίνει και στα περίπτερα, σας πληροφορούμε ότι ο βασικός λόγος αργοπορίας του τεύχους Νο 6 είναι ότι θέλαμε να συμπεριλάβουμε στην ύλη ΟΛΕΣ τις αγωνιστικές εκδηλώσεις μέχρι και τις 18 Ιουλίου (και ήταν ΠΟΛΛΕΣ οι κλασσικές-ιστορικές εκδηλώσεις αυτό το καλοκαίρι, λες και το κλασσικό αυτοκίνητο ήταν το μόνο που δεν επηρεάστηκε από την κρίση!) Ας είναι: Μέχρι το τέλος Ιουλίου θα είμαστε κοντά σας, και ελπίζουμε να γίνει αντιληπτό ότι η καθυστέρηση ήταν για καλό λόγο! Μέχρι τότε, παρακολουθείτε το επώνυμο blog του Auto CLASSIC, και με την ευκαιρία παρακαλούμε για πολλοστή φορά όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις επιχειρήσεις, τα Μουσεία αλλά και τους ιδιώτες που έχουν σχέση με τα Κλασσικά Αυτοκίνητα, να μας ενημερώνουν στο e-mail: papandre@otenet.gr, για όλες τις εκδηλώσεις, δραστηριότητες, νέα, παρατηρήσεις, παρεμβάσεις, κτλ.
Εκ μέρους του πολυπληθούς
επιτελείου του Auto CLASSIC,
Ο εξής.... ένας:
Δημήτρης Παπανδρέου
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου