ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
(Πατήστε για μεγέθυνση)
Η απλή (νυκτερινή) μέθοδος των τριών…
Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στην γνωστή μαθηματική εφαρμογή αλλά στα τρία πρώτα πληρώματα της Γενικής Κατάταξης.
Οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος με Lancia Appia S2 του 56, Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 κινήθηκαν από την αρχή μεθοδικά και κατάφεραν να ξεχωρίσουν στις πρώτες θέσεις της Γενικής κατάταξης οδηγώντας υπό το σεληνόφως.
Εκκίνηση για τα 46 πληρώματα, από το Ναύπλιο, στις 21:00, λίγο πριν νυχτώσει. Πορεία αρχικά παραλιακά, προς Νέα Κίο και μετά μέσα από το Άργος όπου και η πρώτη Ειδική Δοκιμασία Ακριβείας. Η 1η ΕΔΑ, η «ΑΚΟΒΑ», γνωστή πλέον από το ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ, κατηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της και με ελάχιστο φως ημέρας, δεν επεφύλασσε εκπλήξεις, δίνοντας μικρές ποινές στα περισσότερα πληρώματα.
Η 2η ΕΔΑ «ΚΕΦΑΛΑΡΙ» όμως, έκρυβε παγίδες, καθώς ακολουθούσε κυκλική πορεία με κοινό σημείο τερματισμού με την πρώτη ΕΔΑ, δημιουργώντας απίθανους συνδυασμούς.
Ήδη τα τρία πρώτα πληρώματα είχαν ξεχωρίσει, στην είσοδο τους στην 3η ΕΔΑ «ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ». Γρήγορη, με καλό οδόστρωμα, έδωσε ένα ακόμα 0 στους Αποστόλου Μαρίνο – Αναστασιαδή Κωνσταντίνο που ως εκείνη την στιγμή προηγούντο με μηδενική ποινή. Σε απόσταση αναπνοής Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος και Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα, αμφότεροι με 2 βαθμούς ποινής.
Η τελευταία 4η ΕΔΑ «ΕΛΑΙΟΧΩΡΙ», μήκους 9 χιλιομέτρων, έφερε και την μεγάλη ανατροπή. Ανηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της, πολύ «σφιχτή» και με ελάχιστη ορατότητα, απαιτούσε προσεκτική και γρήγορη οδήγηση. Οι, έως εκείνη την στιγμή πρώτοι, Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος, «φορτώθηκαν» με 6 βαθμούς ποινής, περνώντας στην 3η θέση Γενικής. Πρώτοι Γενικής Κατάταξης οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μάνος με το «μικρό» και παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα μια Lancia Appia S2 του 56 και 4 βαθμούς ποινής. Δεύτεροι οι Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και 5 βαθμούς ποινής και τρίτοι οι Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 με 6 βαθμούς ποινής.
Ο τερματισμός, μετά από μια παραλιακή διαδρομή μέσω Άστρους, στο όμορφο και φιλόξενο Κιβέρι του Δήμου Λέρνας. Εκεί ο Δήμος σε συνεργασία με τον Μορφωτικό σύλλογο Κιβερίου είχαν προετοιμάσει Beach Party και barbeque για τα πληρώματα. Μουσική (με την επιμέλεια του Max Διακογιάννη) ποτά, φαγητό, τα γνωστά πηγαδάκια για τον σχολιασμό του αγώνα και φυσικά η ώρα της απονομής με φόντο τον έναστρο αργολικό ουρανό. Τα κύπελα και έπαθλα απένειμε ο Δήμαρχος Λέρνας κ. Μιχάλης Χασάπης και ο Πρόεδρος του Μορφωτικού Συλλόγου κ. Γεώργιος Τσιτσικλής.
Εντυπωσιακό, ατμοσφαιρικό και δύσκολο, το 2nd Midnight Summer Rally, κράτησε όλους μας σε εγρήγορση και έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς «παλιούς» αλλα πρωτοεμφανιζόμενους να δοκιμαστούν στις δύσκολες συνθήκες ενός νυκτερινού αγώνα.
Κλείνοντας, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Λέρνας για την υποστήριξη του σε μια ακόμη επιτυχημένη διοργάνωση του Ac3, τον Μορφωτικό Σύλλογο Κιβερίου, καθώς και τις επιχειρήσεις Octane, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, Fotoexelixi, και την Αργειακή Ραδιοφωνία για την ευγενική τους χορηγία. Επίσης όλα τα μέλη του AC3 που βοήθησαν στην επιτυχημένη οργάνωση και φυσικά τους Γιώργο Ποντικογιάννη και Αλέκο Στανίνο της M.R.O.E. για την έγκαιρη έκδοση αποτελεσμάτων.
AC3 (Argolis Classic Car Club)
Λεωφόρος Ναυπλίου-Ν. Κίου & Σολωμού 1
Ναύπλιο
Τηλ.: 2752023064 & 2751069019
Mob : 6937290425
Fax : 2751066913
www.ac3.gr
info@ac3.gr
Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στην γνωστή μαθηματική εφαρμογή αλλά στα τρία πρώτα πληρώματα της Γενικής Κατάταξης.
Οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος με Lancia Appia S2 του 56, Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 κινήθηκαν από την αρχή μεθοδικά και κατάφεραν να ξεχωρίσουν στις πρώτες θέσεις της Γενικής κατάταξης οδηγώντας υπό το σεληνόφως.
Εκκίνηση για τα 46 πληρώματα, από το Ναύπλιο, στις 21:00, λίγο πριν νυχτώσει. Πορεία αρχικά παραλιακά, προς Νέα Κίο και μετά μέσα από το Άργος όπου και η πρώτη Ειδική Δοκιμασία Ακριβείας. Η 1η ΕΔΑ, η «ΑΚΟΒΑ», γνωστή πλέον από το ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ, κατηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της και με ελάχιστο φως ημέρας, δεν επεφύλασσε εκπλήξεις, δίνοντας μικρές ποινές στα περισσότερα πληρώματα.
Η 2η ΕΔΑ «ΚΕΦΑΛΑΡΙ» όμως, έκρυβε παγίδες, καθώς ακολουθούσε κυκλική πορεία με κοινό σημείο τερματισμού με την πρώτη ΕΔΑ, δημιουργώντας απίθανους συνδυασμούς.
Ήδη τα τρία πρώτα πληρώματα είχαν ξεχωρίσει, στην είσοδο τους στην 3η ΕΔΑ «ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ». Γρήγορη, με καλό οδόστρωμα, έδωσε ένα ακόμα 0 στους Αποστόλου Μαρίνο – Αναστασιαδή Κωνσταντίνο που ως εκείνη την στιγμή προηγούντο με μηδενική ποινή. Σε απόσταση αναπνοής Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος και Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα, αμφότεροι με 2 βαθμούς ποινής.
Η τελευταία 4η ΕΔΑ «ΕΛΑΙΟΧΩΡΙ», μήκους 9 χιλιομέτρων, έφερε και την μεγάλη ανατροπή. Ανηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της, πολύ «σφιχτή» και με ελάχιστη ορατότητα, απαιτούσε προσεκτική και γρήγορη οδήγηση. Οι, έως εκείνη την στιγμή πρώτοι, Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος, «φορτώθηκαν» με 6 βαθμούς ποινής, περνώντας στην 3η θέση Γενικής. Πρώτοι Γενικής Κατάταξης οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μάνος με το «μικρό» και παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα μια Lancia Appia S2 του 56 και 4 βαθμούς ποινής. Δεύτεροι οι Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και 5 βαθμούς ποινής και τρίτοι οι Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 με 6 βαθμούς ποινής.
Ο τερματισμός, μετά από μια παραλιακή διαδρομή μέσω Άστρους, στο όμορφο και φιλόξενο Κιβέρι του Δήμου Λέρνας. Εκεί ο Δήμος σε συνεργασία με τον Μορφωτικό σύλλογο Κιβερίου είχαν προετοιμάσει Beach Party και barbeque για τα πληρώματα. Μουσική (με την επιμέλεια του Max Διακογιάννη) ποτά, φαγητό, τα γνωστά πηγαδάκια για τον σχολιασμό του αγώνα και φυσικά η ώρα της απονομής με φόντο τον έναστρο αργολικό ουρανό. Τα κύπελα και έπαθλα απένειμε ο Δήμαρχος Λέρνας κ. Μιχάλης Χασάπης και ο Πρόεδρος του Μορφωτικού Συλλόγου κ. Γεώργιος Τσιτσικλής.
Εντυπωσιακό, ατμοσφαιρικό και δύσκολο, το 2nd Midnight Summer Rally, κράτησε όλους μας σε εγρήγορση και έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς «παλιούς» αλλα πρωτοεμφανιζόμενους να δοκιμαστούν στις δύσκολες συνθήκες ενός νυκτερινού αγώνα.
Κλείνοντας, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Λέρνας για την υποστήριξη του σε μια ακόμη επιτυχημένη διοργάνωση του Ac3, τον Μορφωτικό Σύλλογο Κιβερίου, καθώς και τις επιχειρήσεις Octane, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, Fotoexelixi, και την Αργειακή Ραδιοφωνία για την ευγενική τους χορηγία. Επίσης όλα τα μέλη του AC3 που βοήθησαν στην επιτυχημένη οργάνωση και φυσικά τους Γιώργο Ποντικογιάννη και Αλέκο Στανίνο της M.R.O.E. για την έγκαιρη έκδοση αποτελεσμάτων.
AC3 (Argolis Classic Car Club)
Λεωφόρος Ναυπλίου-Ν. Κίου & Σολωμού 1
Ναύπλιο
Τηλ.: 2752023064 & 2751069019
Mob : 6937290425
Fax : 2751066913
www.ac3.gr
info@ac3.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου