
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Πέμπτη 19 Αυγούστου 2021
Τρίτη 20 Απριλίου 2021
ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ (REGULARITY FIA) ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ!
ΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ, ΠΡΟΣΙΤΟ, "ΓΗΪΝΟ" ΝΕΟ, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ REGULARITY:
Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020
ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ, ΑΛΛΑ ΠΗΡΕ!
Αυτή είναι η XJ6 S1 4.2 μου, προσωπικό μου ΙΧ απο την αρχή της δεκαετίας του 1980, και κατατεθειμένο πολλά χρόνια στην εφορία, απο τότε που οι πινακίδες ΦΙΛΠΑ είχαν ακόμα το "πον πον" για σήμα!
Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
ΤΟ ΣΩΣΤΟ TIMING ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ!
Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020
ΠΕΡΙ ΟΜΑΕ (Ο "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ" ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ)
Aπο το 1972 στους αγώνες μοτοσυκλέτας, ιδρυτής (και επανειλημμένα Πρόεδρος) του Σ.Ο Α. Μ. το 1978, φίλος κοντινός ΟΛΩΝ των αγωνιζομένων αυτοκινήτου και των ανθρώπων που έδωσαν μάχες μέσα απο τον Σ.Ο.Α.Α. (σαν τον Γ. Λέκκα, τον Φ. Αντωνιάδη και άλλους αξεπέραστους σε μαχητικότητα), απόλυτος γνώστης των όσων συνέβαιναν στις διοικήσεις των Λεσχών, στην κεφαλή της ΕΛΠΑ και στις επιτροπές της ΕΘ.Ε.Α. (μόνη Αρχή του μηχανοκίνητου αθλητισμού 2 και 4 τροχών), έζησα Δαρδούφα και Γλωσσώτη, ήμουν παρών στην γέννηση (και την αυτοχειρία) της ΕΛ.Ο.Α.Α.Μ. την αυγή του '90, και παρακολούθησα τον μαρασμό της ΕΛΠΑ, την Προεδρία του Δεσποτόπουλου και των συν αυτώ, την άνοδο του Μ. Χαλιβελάκη στην κορυφή της διοικητικής αγωνιστικής πυραμίδας, την "σφραγιδική" ανασύσταση της ΕΛ.Ο.Α.Α.Μ. με ίδια πρόσωπα απο τα παλιά αλλά νέες φιλοδοξίες, την ίδρυση της ΟΜΑΕ απο την ΕΛΠΑ -κάτι σωστό, και, ναι, "δημοκρατικό" σαν θεσμός, αλλά με την βαλβίδα ασφαλείας (το pouvoir sportif) σφιχτά στα χέρια της- και κατόπιν... όλοι στα χαρακώματα για την προεδρία!
Στο μεταξύ, απο το 2000 η πρώτη και βαθιά αγάπη για τα αυτοκίνητα πέρασε και σε αγωνιστικό επίπεδο, στην αρχη με ειδίκευση στα Ιστορικά regularity και απο το 2008 στα Sporting, Ιστορικά και "σύγχρονα". Λίγα χρόνια μετά, στις αρχαιρεσίες του Σ.Ο.Α.Α., οι συνάδελφοι οδηγοί αγώνων αυτοκινήτου μου έκαναν την τιμή της συντριπτικής πλειοψηφίας για το Δ.Σ., αλλά είχε έρθει η εποχή του "εμφυλίου" για την διοίκηση του σπορ, (στον οποίο χρησιμοποιήθηκε και ο Σ.Ο.Α.Α. σαν "όπλο" της μιάς πλευράς), και ακόμα είναι σε εξέλιξη παρά την εξαφάνιση πλέον της ΕΛΠΑ, κάτι που δείχνει ότι για τα "δεινά" του σπορ, δεν φταίνε ούτε οι θεσμοί, ούτε τα συστηματα, αλλά οι φιλοδοξίες, οι πρακτικές και οι ικανότητες (ή μη) των ανθρώπων σε ατομικό επίπεδο. Εν πάση περιπτώσει, σχετικά με τον Σ.Ο.Α.Α. της περιόδου 2011-2015, επέλεξα (από τότε) να σιωπώ, χωρίς βεβαίως να ξεχνώ, αλλά το ζήτημα είναι η γενική πρόοδος, και αν ο καθένας αρχίσει να αραδιάζει τα όσα γνωρίζει και έχει βιώσει, δεν θα βοηθήσει την δημόσια εικόνα του αθλήματος.
Αλλά, αλήθεια, τι έγινε στην διοίκηση της Ομοσπονδίας τους τελευταίους μήνες, απο το τέλος του 2019 μέχρι σήμερα; Καθαίρεση ολόκληρου του Δ.Σ. απο την Πολιτεία για τυπικούς αλλά και για (ακόμα άγνωστους) μάλλον πιο ουσιαστικούς λόγους, μία προσωρινή διοικούσα Επιτροπή σε συνεχή διαμάχη με δημόσια ανταλλαγή "υβριστικών" επιστολών μεταξύ των μελών-"παρατάξεων" (!), αρχαιρεσίες για ανάδειξη νέας διοίκησης με διάρκεια ζωής 9 μηνών (γιατί ασχέτως Ολυμπιακών Αγώνων που ΔΕΝ θα γίνουν, σύμφωνα με το καταστατικό της ΟΜΑΕ, αν μια διοίκηση δεν ολοκληρώσει την θητεία της, η νέα που θα προκύψει οφείλει να διενεργήσει εκλογές εντός του έτους), και "ανατροπές" καθώς ο πλειοψηφήσας των αρχαιρεσιών που θεωρείτο σίγουρος για την Προεδρία, παραιτήθηκε στην πρώτη συνεδρίαση, "ορίζοντας"/προτείνοντας/υποδεικνύοντας "διάδοχο" ( για το αξίωμα που ποτέ δεν κατέλαβε). Ολα αυτά, κάτω απο ένα συνεχές διαδικτυακό ξεκατίνιασμα ένθεν κακείθεν, με ύβρεις πεζοδρομίου, "αποκαλύψεις" που φέρνουν γέλια ως προς την ελαφρότητα και την μικρή σημασία τους, βαριές (αλλά αναπόδεικτες ως προς το ποινικό τους μέρος) κατηγορίες για κατάχρηση, αλλά και -το χειρότερο- προσπάθεια χειραγώγησης των ενεργειών και κατευθύνσεων του νεοεκλεγέντος Δ.Σ. με υποδείξεις και απειλές! Το αν με αυτά ασχολούνται εκατό άνθρωποι όλοι κι όλοι (οι ίδιοι και οι ίδιοι), δεν αναιρεί ούτε την κακή (και σίγουρα ελεγχόμενη) διαχείριση, ούτε το κακό επίπεδο των εμπλεκομένων στην αλληλοσφαγή, ούτε και κρύβει την κακή εικόνα, που φυσικά περνάει προς τα έξω και κάνει τους αγωνιζόμενους να είναι απολύτως δύσπιστοι απέναντι στους πάντες, να απομακρύνονται απο τις διοικήσεις των Σωματείων τους, να μην στελεχώνουν ούτε καν τον δικό τους Σύνδεσμο, και να ασχολούνται αποκλειστικά με την συμμετοχή τους και μόνο στους αγώνες που επιλέγουν να κάνουν.
Κάθε λέξη και κάθε αράδα απο το παραπάνω κείμενο θα μπορούσε να γίνει τίτλος για ένα ολόκληρο κεφάλαιο (για όποιον γνωρίζει γεγονότα, πρόσωπα και λεπτομέρειες τεσσάρων δεκαετιών), αλλά είπαμε, το Σπορ πρέπει να προστατευθεί και αυτό γίνεται μόνο με στηριξη των διοικούντων και σωστή προεργασία ΟΛΩΝ για τις δεύτερες ΚΑΙ ΠΙΟ ΩΡΙΜΕΣ αρχαιρεσίες που θα ακολουθήσουν σε μερικούς μήνες. Εξ' άλλου με την αναστολή (πάγωμα, αναβολή ή και ματαίωση) των αγώνων και των Πρωταθλημάτων λόγω της μάστιγας του Κορωνοϊού που παίρνει ζωές αγαπημένων προσώπων (και αυτό είναι μια πραγματικότητα), όλοι θα έχουν αρκετό χρόνο να συζητήσουν με τον εαυτό τους, και πιθανόν να αντιληφθουν την ματαιότητα του να μεταβάλλεις ένα χόμπυ σε πόλεμο, τη στιγμή που όλη η ανθρωπότητα μάχεται έναν, μέχρι χτές άγνωστο, θανατηφόρο ιό. Δ.Π.
Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020
KΟΡΩΝΟΪΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΟΣ, Ο DOBERMANN ΚΑΙ ΤΟ AUTO CLASSIC ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020
Η ΟΜΑΔΑ "LES GRECS" ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝTE CARLO
Π. Βασιλόπουλος - Δ. Σταθάκος, Ford Escort Mk 1 (1969) |
Βάσος Θεοδοσίου - Γιώργος Γεωργακόπουλος, Lancia Beta Coupe 2000 (1974) |
Δημήτρης Καλογεράς - Χρήστος Διαμαντόπουλος, Alfa Rom;eo Alfetta GTV (1976) |
Γιώργος Αλεβιζόπουλος - Νικόλαος Παλυβός, Fiat 128 Rally (1974) |
Και μετά... Μετά, ανέβηκαν στην ράμπα του τερματισμού μερικά ακόμα όμορφα Ιστορικά αυτοκίνητα, για να δώσουν κάποιο όγκο στην εκδήλωση, και το πάρκινγκ του Διονύσου άρχισε σιγά σιγά να αδειάζει μέχρι που έμειναν μόνο τα λιγοστά πούλμαν των χειμερινών τουριστών.
Οπως και πέρυσι, που οι προσπάθειες μερικών ανθρώπων (όλων μελών του Σ.Ι.Σ.Α.) έβαλαν ξανά την Αθήνα στον παγκόσμιο χάρτη του Ιστορικού σαν μία από τις πόλεις εκίνησης του διάσημου Μόντε Κάρλο των υπερ-τριακοσίων συμμετοχών, έτσι και φέτος πιστεύουμε ότι έχουμε μπροστά μας δύο διαφορετικά πράγματα: Από τη μία η εκδήλωση και η οργάνωση της εκκίνησης (που σωστά και δικαίως πρέπει να είναι πλούσια, επίσημη και φαντασμαγορική μια και πρόκειται για μια μοναδική ευκαιρία διεθνούς προβολής), και από την άλλη το καθαρά "διαγωνιστικό" μέρος, που αφορά την δύσκολη και επίπονη διαδρομή και τις προσπάθειες των πληρωμάτων μας, όπως και τα αυτοκίνητα συνοδείας που κι αυτά δίνουν τον δικό τους αγώνα.
Το 2019 τέτοια μέρα, απο την Ακρόπολη είχαν ξεκινήσει όχι λιγότερα απο 11 Ελληνικά πληρώματα, αλλά ιδιαίτερη σημασία είχαν και οι 11 ξένες συμμετοχές που ανέβασαν τους εκκινήσαντες της πρεμιέρας της Αθήνας στους 22!
Δεν βλέπουμε ΚΑΝΕΝΑ οργανωτικό λόγο για τον οποίο τα ξένα πληρώματα απέφυγαν να επιλέξουν και φέτος, το 2020, την Αθήνα σαν σημείο εκκίνησης, εκτός ίσως απο τα logistics, δηλαδή την μεταφορά του αυτοκινήτου στην Αθήνα και το ταξίδι με ferry boat πίσω στην Ευρώπη και όλα αυτά ΠΡΙΝ αρχίσει το διαγωνιστικό μέρος. Και αυτή είναι μία τάση που παρουσιάζεται και σε άλλες "απομακρυσμένες" πόλεις εκκίνησης του Ιστορικού Μόντε Κάρλο, οπότε, αν θέλουμε να διατηρήσουμε το "Athens Depart" και για τα επόμενα χρόνια, θα πρέπει να βασιστούμε στις Ελληνικές συμμετοχές: Πέρυσι ήταν 11, φέτος 4, του χρόνου πόσες;
Λέγεται, στους κύκλους των Ιστορικών "Ραλλυμεν" της Regularity, ότι το κόστος συμμετοχής στο Μόντε Κάρλο με το υψηλό παραβολο, τα έξοδα πληρωματος και συνοδείας, καθώς και των απαραίτητων δοκιμών, μπορεί να φτάσει αρκετά ψηλά, πάνω απο 10.000, ίσως και μέχρι 15.000 Ευρώ. Αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για μια πραγματική "εμπειρία ζωής" για όσους είναι ερωτευμένοι με το σπορ και με το Ιστορικό αυτοκίνητο, το νούμερο αυτό "μικραίνει": Αξίζει να θυσιάσεις ένα απο τα δύο, τρία ή περισσότερα αγαπημένα αυτοκίνητά σου, αξίζει να στερηθείς κάποιες τοπικές (Eλληνικές) αγωνιστικές εκδηλώσεις για ένα χρόνο ή να αλλάξεις το πρόγραμμα των διακοπών σου, για να κανεις το ΕΝΑ Monte Carlo που θα θυμάσαι για πάντα. Αρα, και με δεδομένο ότι οι αγώνες γενικά δεν είναι μια φτηνή υπόθεση και δεν είναι για όλους, οι λόγοι της μη συμμετοχής περισσότερων Ελλήνων πρέπει να αναζητηθούν αλλού (ίσως στους δισταγμούς και φόβους τους για έλλειψη ανταγωνιστικότητας σε αυτό το επίπεδο), και όχι στο οικονομικό.
Αλλά ας πάμε ένα ακόμα χρόνο πίσω, στο 2018, όπου οι Γ. Δελαπόρτας και Σ. Μουστάκας ήρθαν πρώτοι στην κατηγορία τους και δεύτεροι ΓΕΝΙΚΗΣ κατάταξης, με το Golf τους (φέτος δεν συμμετείχαν για προσωπικους λόγους άσχετους με το αγωνιστικό θέμα). Ναι, ο πρωτοπόρος Γιάννης Κατσαούνης είχε επίσης τερματίσει ψηλά, αλλά το βάθρο ήταν κάτι πρωτόγνωρο, ήταν ένας διεθνής Ελληνικός θρίαμβος, σε μια εποχή που αγωνιστικά η χώρα μας όλο έχανε (ας μην τα λέμε ξανά για την απώλεια και των τριών Ακρόπολις, του WRCZ, του ERC, αλλά και του Historic!).
Και ήταν ακριβώς αυτός ο θρίαμβος που βοήθησε τόσο στην ανάληψη της εκκίνησης της Αθήνας, όσο και στη συγκέντρωση των 11 Ελληνικών πληρωμάτων του 2019. Αλλά δεν ήταν απαραίτητο ή "εγγυημένο" (όσο κι αν όλοι το θέλαμε) να επαναλαμβανεται κάθε χρονιά η ίδια επιτυχία. Διαφορα μπορούν να συμβούν, που θα σε ανεβάσουν ή θα σε κατεβάσουν, σε ένα τόσο απρόβλεπτο αγώνα. Ο σπόρος όμως είχε φυτευτεί. Η δουλειά είχε γίνει. Η Αθήνα ήταν ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ πόλη εκκίνησης και οι "υποψήφιοι" συμμετέχοντες είναι πολλοί. Ετσι, ακόμα και αν τέσσερα πληρώματα βρέθηκαν σήμερα, 29 Ιανουαρίου του 2020, στην ράμπα της ΑΡΙΣΤΑ διοργανωμένης εκκίνησης (βέβαια, η οργάνωση θα έπρεπε να διαχειριστεί καλύτερα και με ειλικρινή παρρησία τον μικρό αριθμό για να μην ξαφνιαστούν όσοι θεατές περίμεναν περισσότερα), πιστεύουμε ότι υπάρχει το έμψυχο δυναμικό και το μεστό ενδιαφέρον ώστε να διπλασιαστούν ή και να τριπλασιαστούν το 2021, για να διατηρήσει η Αθήνα τον Ιστορικό της ρόλο σαν μία από τις πόλεις εκκίνησης του Μόντε Κάρλο.
Τώρα, σημασία εχει η προσπάθεια, και ευχόμαστε τα καλύτερα με πρώτο στόχο τον τερματισμό!
TEAM "LES GRECS": ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020
Η ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ, ΚΑΙ "Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ"
Και ενώ έμεναν λίγες μόνο ώρες μεχρι την εκκίνηση, με τις απαντήσεις στα ερωτηματικά για την ολοκληρωτική απουσία των ξένων πληρωμάτων να παίρνουν αναβολή αφού πρωτεύουσα σημασία έχει η προσπάθεια των τεσσάρων δικών μας, στη ζεστή αίθουσα της Αίγλης όπου με την άψογη και πλούσια υποστήριξη της ΕΚΟ δινόταν η δεξίωση προς τιμήν της ομάδας Les Grecs, σημειωνόταν η μεγαλύτερη συγκέντρωση...Προέδρων που έχει δεί ο χώρος του Ιστορικού τα τελευταία χρόνια!
THE NIGHT OF THE CHAIRMEN
Πρόεδροι, πρόεδροι, πρόεδροι... Πρόεδροι Ομοσπονδιών, Πρόεδροι Λεχών, Πρόεδροι Σωματείων, Πρόεδροι Τραπεζών, Πρόεδροι Clubs, Πρόεδροι Μουσείων, Πρόεδροι Ομίλων, Πρόεδροι επί Τιμή, Πρόεδροι επιχειρήσεων, και τέλος υπήρχαν και κανά δυό Πρόεδροι του εαυτού τους.
Και η δεύτερη σκέψη μας, ήταν ότι όλοι αυτοί οι Πρόεδροι που καμαρωτοί, φιλικοί και γελαστοί τρωγόπιναν στην όμορφη βραδιά του Σ.Ι.Σ.Α. και της ΕΚΟ προς τιμήν των τεσσάρων πληρωμάτων του Μόντε, παρά τις εμπειρίες, τις "γνωριμίες", τις "επαφές", τις προσπάθειες και τις υποσχέσεις τους, απέτυχαν παταγωδώς στο να δημιουργήσουν (ή να πιέσουν αποτελεσματικά για να δημιουργηθεί) ένα πολιτισμένο "Δυτικού τύπου" πλαίσιο για την κυκλοφορία των Ιστορικών οχημάτων στην Ελλάδα, που (και) σε αυτόν τον τομέα παραμένει ο παρίας της Ευρώπης, όχι όμως από ανάγκη αλλά απο κυβερνητικές επιλογές...
Ας ξεχάσουμε όμως "τη νύχτα των Προέδρων", γιατί η βραδυά ανήκε στα τέσσερα Ελληνικά πληρώματα, που είναι τα εξής:
Γ. Αλεβιζόπουλος - Ν. Παλυβός, Fiat 128 Rally 1974,
Δ. Καλογεράς - Χ. Διαμαντόπουλος, Alfa Romeo Alfetta GTV '76
Β. Θεοδοσίου - Γ. Γεωργακόπουλος Lancia Beta Coupe 2000 1974,
Π. Βασιλόπουλος Δ. Σταθάκος Ford Escort Mk 1 1969
Εχουν όλοι τον ειλικρινή θαυμασμό μας για την απόφαση συμμετοχής σε εναν τόσο δύσκολο και επίπονο αγώνα, όπως και τις ευχές μας. Και πριν τους φωτογραφίσουμε στην εκκίνηση απο την Ακρόπολη την Τετάρτη 29/1 στις 12 το μεσημέρι, οφείλουμε συγχαρητήρια: α) Στους ανθρώπους του Σ.Ι.Σ.Α που έκαναν το παν για να παραμείνει η Αθήνα σαν πόλη εκκίνησης του φημισμένου αγώνα και το 2020, αλλά και β) Στους χορηγούς της προσπάθειας, που ήταν αρκετοί, με επικεφαλής την ΕΚΟ. Μια Ελληνική εταιρεία η οποία αποδεικνύει συνεχώς με τις επιλογές της ότι βρίσκεται κοντά στο motorsport, ιδίως όταν αυτό αφορά την διεθνή εκπροσώπηση της χώρας μας.
Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ: ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ, ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ (ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΕΣ)
Χρόνια Πολλά σε όλους τους φίλους των κλασσικών -ιστορικών αυτοκινήτων, που δεν επιδιώκουν κανένα όφελος απο αυτά (οικονομικό, προσωπικό, διοικητικό, επαγγελματικό, προσωπικής προβολής κ.α.) πλην της χαράς που δίνει η ενασχόληση με τις πιστές, γερασμένες, λαμαρίνες, με τα σκληροτράχηλα "βασικά" μοτέρ, και με τις χειροποίητες καρότσες που ήταν φτιαγμενες για να ζήσουν τουλάχιστον μισό αιώνα και βλεπουμε!
Χρόνια πολλά σε όλους τους φίλους που παρακολουθούν με απορία ανάμικτη με λύπη τα τεκταινόμενα εδώ και τρία χρόνια, απο τον Νοέμβριο του 2017 όταν η ΤΌΤΕ Κυβέρνηση ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ (ως απεδείχθη) με κάποιους "θεσμικούς", ουσιαστικά "σκότωσε" το Ιστορικό όχημα, με το να το εγκλωβίσει στα πλαίσια των Ομοσπονδιών και Λεσχών, που μετεβλήθησαν σε απόλυτους κλειδοκράτορες: Είχες Ιστορικό όχημα με Ιστορικές πινακίδες; Μόνο στα πλαίσια "εκδηλώσεων" μπορούσες να το βγάλεις και να το οδηγήσεις για να μην καταστραφεί εντελώς απο την ακινησία.
Και άλλαξε η Κυβέρνηση, και ήρθε αυτή που είχε υποσχεθεί προεκλογικά επαναφορά του προηγούμενου καθεστώτος, και συνέχισε να συζητάει με τους ίδιους "θεσμικούς" που ήταν υπεύθυνοι για την καταστροφή του Ιστορικού, και προστέθηκαν και νέοι κατά δήλωσή τους "θεσμικοί" με μέγα προσόν τις ιδεολογικές συγγένειες και τις γνωριμίες με τους νέους κυβερνώντες, και άπαντες κατάφεραν να ανοίξουν μια ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ! Κι αυτό γιατί επί έξη μήνες τώρα, οι δύο νεαροί εκπρόσωποι και "κληρονομικώ δικαίω" συνεχιστές των πολιτικών οικογενειών Καραμανλή και Κεφαλογιάννη, διατηρούν την κατάπτυστη Κ.Υ.Α. με συνεχείς παρατάσεις!
Είναι πραγματικά θλιβερό επίσης, ότι οι νέοι αυτοανακηρυχθέντες "Σωτήρες" (που προφανώς διάβαζαν μετά μανίας Ιζνογκούντ όταν ήταν νεώτεροι), πήγαν και ζήτησαν...δύο Κυριακές και δύο Σάββατα παραπάνω κυκλοφορίας απο τους Κυβερνώντες. Ελάτε βρε! Τι μεγάλη χάρη μας κάνατε!!! Γιατί (ξανά προφανώς), η ΕΛΕΥΘΕΡΗ κυκλοφορία των Ιστορικών οχημάτων, θα ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ και Λέσχες και Ομοσπονδίες. Είπαμε, αντιπολίτευση στους "θεσμικούς", αλλά να μην αυτοκαταργηθούμε κιόλας γιατί αύριο ή μεθαύριο μπορεί και να καταφέρουμε να πάρουμε τη θέση τους. Ε, ας μην μείνουμε χωρίς πελάτες!
Στη φωτογραφία αυτή (δεκαετίας '70), ο υπογράφων σε ηλικία που ΔΕΝ μπορούσε να βγάλει δίπλωμα αυτοκινήτου, ποζάρει δίπλα στην "καινούργια" του Μercedes 170 V, που είχε αποκτήσει ανταλλάσσοντάς την με το μηχανάκι του (Ηοnda SS 50), το οποίο πολύ ήθελε ο φαναρτζής που την είχε βρεί σε μια αυλή. Από τότε πέρασαν από πάνω μου και απο τα χέρια μου μερικές δεκαετίες και αρκετές δεκάδες αυτοκινήτων, αλλά αυτό που δεν άλλαξε ήταν οι ανθρώπινες συμπεριφορές, (ιδίως των νέων ή όψιμων φίλων του Ιστορικού, που με το που τους βλέπω, ξέρω ΑΚΡΙΒΩΣ τι σκέφτονται πως δρουν και τι πρεσβεύουν!), αυτές που μπορούν να καταστρέψουν το οτιδήποτε, όπως συμβαίνει σήμερα που μια χούφτα "θεσμικοί" καταστρέφουν μεθοδικά το Ιστορικό όχημα για ΙΔΙΟΝ όφελος και συμφέρον (όχι απαραίτητα οικονομικό αλλά "συλλογικό", όμως το ίδιο κάνει γι' αυτόν που δεν μπορεί να χαρεί ελεύθερα και νομίμως το όχημά του χωρίς να περάσει απο τον πάγκο και τις υποχρεωτικές συναθροίσεις των σωματείων).
Στην προεκλογική συγκέντρωση των Βορίδη-Ξυπολυτά που έγινε στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου το οποίο προσέφερε ευγενώς ο (επίσης εξαπατηθείς -επί του συγκεκριμένου θέματος- από τους εκπροσώπους της ΝΔ) κ. Θ. Χαραγκιώνης, πήρα το λόγο για να πω δύο και μόνο δύο πράγματα στους πολιτικούς υποσχεσιάρχες: Το πρώτο, ήταν η ΑΝΑΓΚΗ να συνομιλήσουν, εάν και όταν έρχονταν στην εξουσία, και με ΑΠΛΟΥΣ ιδιοκτήτες και ΟΧΙ αποκλειστικά με τους "θεσμικούς". Και το δεύτερο, ήταν η σύνδεση του Ιστορικού οχήματος με την μείωση των τελών κυκλοφορίας και των τεκμηρίων διαβίωσης, τα οποία θα μειώνονταν μέχρι μηδενισμού όσο παλαιότερο ήταν το όχημα.
Το τι πόλεμο δέχτηκα λόγω αυτής της πρότασης, είναι ασύλληπτο! Γιατί είναι σαφές, ότι αν μπορώ να κυκλοφορήσω το όχημά μου με πινακίδες υπουργείου και χαμηλό κόστος, θα έπαυα να είμαι "πελάτης" του οποιουδήποτε. Τι θα απέμενε στις Ομοσπονδίες; Μόνο τα οχήματα που ΔΕΝ μπορούν να εκδώσουν κρατικές πινακίδες (για χίλιους λόγους, και πρέπει να διασωθούν για άλλους χίλιους), τα οποία όμως θα μπορούσαν να πάρουν Ιστορικές και να κυκλοφορούν με περιορισμούς, όπως ισχύουν (αλλά για όλους!) σήμερα.
Σε δύο τρείς μέρες θα πρέπει να δούμε τη νέα (και πάλι προσωρινή) υπουργική απόφαση για το 2020, ΑΝ συμφωνήσουν Καραμανλής και Κεφαλογιάννης (που έχουν διαφορετικούς συμβούλους), και ΑΝ συνεργαστούν με τους πολιτικούς τους προϊσταμένους οι διοικητικοί του υπουργείου που προέρχονται απο το "σκληρό" προηγούμενο καθεστώς του "faux υπαρκτού"!
Δεν θα σας απασχολήσω άλλο, δεν θα κάνω χειρότερη την κατάσταση με διάφορες λεπτομέρειες που γνωρίζω, ούτε θα υποδυθώ τον ρόλο του Μετά Χριστόν Προφήτη. Θα σας ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχές το Νέο Έτος, και θα περιμένω μαζί σας τις νέες αποφάσεις, που φυσικά και θα έπρεπε να έχουν ήδη ανακοινωθεί.
Μόνο μία ακόμα ευχή, πρός όλους όσοι χρησιμοποιούν τις αγαθοεργίες για να προσελκύσουν κοινό, να τραβήξουν την προσοχή, να προβληθούν σε συλλογικό αλλά και σε προσωπικό επίπεδο: ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΤΟ ΣΤΟ ΓΙΑΛΟ. Θέλετε να προσφέρετε σε ηλικιωμένους, αναξιοπαθούντες και ορφανά; Κάντε το με όλη σας τη δύναμη, να βοηθήσουμε με όλη μας τη ψυχή, αλλά ΜΗΝ το διαφημίζετε, μην το μετατρέπετε σε εμπορικό πανηγύρι προβολής υμετέρων, και ΙΔΙΩΣ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ σαν όχημα επίτευξης φιλοδοξιών. Δεν θα είμαστε μαζί σας σ' αυτό... Δ.Π.
Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019
ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ: "ΤΟ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΒΟΡΡΕ"
ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΕΦΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Ναι, παραδοσιακά τα Χριστούγεννα είναι η εποχή του βιβλίου. Και εμείς σας προτείνουμε ένα "δικό μας", ξεχωριστό βιβλίο, με απρόσμενη πλοκή, γρήγορο ρυθμό αλλά και εντελώς ασυνήθιστη "τοποθέτηση" στο χρόνο, που σίγουρα θα ξαφνιάσει και θα εκπλήξει ευχάριστα τους αναγνώστες του.
"οικονομικό" δώρο για τις γιορτές. "Το ανεξήγητο τροχαίο του Λεωνίδα Βορρέ" μπορεί να διαβαστεί απο ΟΛΟΥΣ, άνδρες, γυναίκες αλλά και νεαρότερες (εφηβικές) ηλικίες. Ζητήστε να σας το φέρει το βιβλιοπωλείο σας απο τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΕΛΟΤΟΣ, διαβάστε το ή δωρίστε το, και ετοιμαστείτε για ένα παράξενο όσο και απρόσμενο ταξίδι!
;Ή ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΟ ΣΤΟ INTERNET ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ME TON TITΛO TOY , πληκτρολογώντας "ΤΟ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΒΟΡΡΕ" (π.χ. https://www.ianos.gr/aneksigito-troxaio-tou-leonida-
vorre-0476752.html )
Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019
14o ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ AC3 - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τον δικό τους συναγωνισμό είχαν τα πληρώματα της κατηγορίας TOURING όπου πρώτευσαν οι Καουτσκής Μ-Σουραλή Ε. Ακολούθησαν, Παπάζογλου Λ-Νικολοπούλου Μ. & Ρώτας Ζ.-Χατζηπέτρου Ε, καθώς και της κατηγορίας άνευ οργάνων με διακριθέντες τους Μωραΐτη Ν-Κοκκίνου Β. Η λέσχη δέχθηκε ευμενή σχόλια για την άρτια οργάνωση, την ταχύτητα έκδοσης των αποτελεσμάτων με το ηλεκτρονικό σύστημα Chronopist/ ΣΙΣΑ, το μενού, και όλοι αναχώρησαν με την ικανοποίηση στα πρόσωπα τους ανεξαρτήτως αποτελέσματος, καθώς συμμετείχαν σε μία εκδήλωση πού κάλυψε τις προσδοκίες τους.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Άργους-Μυκηνών, την Κ.Ε.Δ.Α.Μ για την άψογη συνεργασία, τους χορηγούς μας https://ikteoargolidos.com.gr/ , www.classicautogarage και www.sptableware , τα μέλη και τους φίλους της λέσχης, καθώς και τα μέλη των λεσχών ΦΙΛΠΑ, ΣΙΣΑ, ΑΠΠΛΕ, και CMC για τη συμμετοχή τους. Και του χρόνου!
http://www.ac3.gr/…/GENERAL%20CLASSIFICATION%20RALLY%20DANA…
Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019
AC3, ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ 2019
O Ac3 (Argolis Classic Car Club) συνδιοργανώνει με την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Άργους-Μυκηνών με επίκεντρο την Αργολίδα, το 14ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ το Σάββατο 14 και την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019.
Ο Δαναός σύμφωνα με την μυθολογία ήταν βασιλιάς του Άργους και από αυτόν πήρε το όνομα του το ομώνυμο Ράλλυ, που έχει ως έμβλημα την Πύλη των Λεόντων η οποία είναι η κυρία είσοδος της ακρόπολης των Μυκηνών. Το διήμερο Ράλλυ Δαναών, διεξάγεται αδιάλειπτα για 14 χρόνια, ως μία από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις ιστορικών αυτοκινήτων, και προσμετρά στο AC3- Argolis Historic Trophy με συντελεστή 1+1, (ξεχωριστή βαθμολογία για κάθε ημέρα).
Το 14ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ ξεκινώντας από τις ιστορικές, γραφικές διαδρομές του Δήμου Άργους-Μυκηνών, Μυκήνες, Λίμνες συνεχίζει προς Κορινθία και επιστέφει στο ιστορικό κέντρο του Άργους για το τέλος της 1ης ημέρας και από το ίδιο σημείο για την επανεκkίνηση της επόμενης ημέρας, με διαδρομές και στην Αρκαδία. Οι απαιτητικές οδηγικά διαδρομές θα ικανοποιήσουν την κατηγορία regularity και θα ενθουσιάσουν την κατηγορία touring που θα κινηθεί σε πιο χαλαρό ρυθμό απολαμβάνοντας τα φθινοπωρινά τοπία και χρώματα, καταλήγοντας στο γραφικό Κεφαλάρι, για τερματισμό και γεύμα απονομής επάθλων στο http://ktimavasiliou.gr/index.php/2018-01-04-15-49-42
Με σημείο αφετηρίας το Kαφέ «Ενόδιον» (Δερβενάκια), όπου θα πραγματοποιηθεί ο διοικητικός-τεχνικός έλεγχος (08:30-10:30) και εκκίνηση το Σάββατο 11:00, οι συμμετέχοντες θα καλύψουν σε 2 ημέρες συνολικά περίπου 335 χιλιόμετρα, όπου θα περιλαμβάνονται 14 Ε.Δ.Α (έως 44 χρονομετρήσεις) με Μ.Ω.Τ έως 50χλμ/ώρα. Oι χρονομετρήσεις των Ε.Δ.Α θα γίνουν στο 1/10 του δευτερολέπτου (0.1),με το σύστημα Chronopist (transponders) και η έκδοση και άμεση ανάρτηση των αποτελεσμάτων στο διαδίκτυο από τον Σ.Ι.Σ.Α. Τα πληρώματα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν (α) κατηγορία regularity όπου επιτρέπονται όλα τα ηλεκτρονικά όργανα απόστασης-χρόνου (β) κατηγορία regularity, χωρίς συνδεδεμένα όργανα (γ) κατηγορία touring με λιγότερες χρονομετρήσεις και χωρίς συνδεδεμένα όργανα (Α/Ο). Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιστορικά αυτ/τα κατασκευής έως και το 1989. Δεκτά, αλλά εκτός γενικής κατάταξης γίνονται και υπό ένταξη ιστορικά αυτ/τα (potentially historic FIVA) κατασκευής από το 1990 έως και το 1999 (κατηγορία GT), των οποίων η επιλογή έγκειται στην κρίση του οργανωτή.
Το παράβολο συμμετοχής για τον διήμερη εκδήλωση ορίζεται στο ποσό των 150,00€ (πλήρωμα 2 ατόμων) και περιλαμβάνει: • Ασφάλεια προς τρίτους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης • Την αναλογία των δαπανών σε όλα τα έξοδα της διοργάνωσης (έντυπα, νούμερα, πινακίδα, έπαθλα, αναμνηστικά, χρονομετρήσεις, έκδοση αποτελεσμάτων, κλπ) • Πλήρες γεύμα και τελετή απονομής επάθλων.
Για την διανυκτέρευση των πληρωμάτων σε ξενοδοχεία της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Άργους-Μυκηνών, ο AC3 θα εξασφαλίσει προσφορές.
Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές έως την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ AC3
AC3 – ARGOLIS CLASSIC CAR CLUB
www.ac3.gr
info@ac3.gr
Δαναού 13, 21200 ΑΡΓΟΣ
Τηλ : 2751100797, FAX : 2751100798, 6936690320