Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2020

Η ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ, ΚΑΙ "Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ"

Τέσσερα μοναχικά αυτοκίνητα στο προαύλιο του Ζαππείου, μπροστά στην Αίγλη, κάτω από το ψυχρό φως των προβολέων, περιμένουν τα πληρώματά τους που θα τα οδηγήσουν στην δύσκολη αλλά τόσο όμορφη περιπέτεια του Κλασσικού Μόντε.


Και ενώ έμεναν λίγες μόνο ώρες μεχρι την εκκίνηση, με τις απαντήσεις στα ερωτηματικά για την ολοκληρωτική απουσία των ξένων πληρωμάτων να παίρνουν αναβολή αφού πρωτεύουσα σημασία  έχει η προσπάθεια των τεσσάρων δικών μας, στη ζεστή αίθουσα της Αίγλης όπου με την άψογη και πλούσια υποστήριξη της ΕΚΟ δινόταν η δεξίωση προς τιμήν της ομάδας Les Grecs, σημειωνόταν η μεγαλύτερη συγκέντρωση...Προέδρων που έχει δεί ο χώρος του Ιστορικού τα τελευταία χρόνια!

THE NIGHT OF THE CHAIRMEN
Πρόεδροι, πρόεδροι, πρόεδροι... Πρόεδροι Ομοσπονδιών, Πρόεδροι Λεχών, Πρόεδροι Σωματείων, Πρόεδροι Τραπεζών, Πρόεδροι Clubs, Πρόεδροι Μουσείων, Πρόεδροι Ομίλων, Πρόεδροι επί Τιμή, Πρόεδροι επιχειρήσεων, και τέλος  υπήρχαν και κανά δυό Πρόεδροι του εαυτού τους.


Και παρά το μεγαλείο αλλά και την ομορφιά της συμμετοχής σε ένα τέτοιο αγώνα, δεν θα είμαστε ειλικρινείς απέναντι σε εσάς τους αναγνώστες του Auto Classic, αν δεν σας μεταφέραμε αυτό που αυθόρμητα ήρθε στο μυαλό μας: Η σκέψη των δεκάδων χιλιάδων Ιστορικών οχημάτων που συνεχίζουν να παραμένουν "κλειδωμένα", παρά τις ελάχιστες παραχωρήσεις της "νέας Κ.Υ.Α." σερβιρισμένης αυτή τη φορά απο το επιτελείο της Ν.Δ., που ουσιαστικά συνεχίζει την εχθρική πολιτική του Συ.Ρι.Ζα. απέναντι στα αγαπημένα κλασσικά, "ξεγυμνώνοντας" ΚΑΙ αυτή την Κυβέρνηση, που ξεδιάντροπα χρησιμοποίησε μέχρι και την τρέλλα των παθιασμένων ιδιοκτητών με ψεύτικες προεκλογικές υποσχέσεις για να κλέψει κάποιες ψήφους.

Και η δεύτερη σκέψη μας, ήταν ότι όλοι αυτοί οι Πρόεδροι που καμαρωτοί, φιλικοί και γελαστοί τρωγόπιναν στην όμορφη βραδιά του Σ.Ι.Σ.Α. και της ΕΚΟ  προς τιμήν των τεσσάρων πληρωμάτων του Μόντε, παρά τις εμπειρίες, τις "γνωριμίες", τις "επαφές", τις προσπάθειες και τις υποσχέσεις τους, απέτυχαν παταγωδώς στο να δημιουργήσουν (ή να πιέσουν αποτελεσματικά για να δημιουργηθεί) ένα πολιτισμένο "Δυτικού τύπου" πλαίσιο για την κυκλοφορία των Ιστορικών οχημάτων στην Ελλάδα, που (και) σε αυτόν τον τομέα παραμένει ο παρίας της Ευρώπης, όχι όμως από ανάγκη αλλά απο κυβερνητικές επιλογές...

Ας ξεχάσουμε όμως "τη νύχτα των Προέδρων", γιατί η βραδυά ανήκε στα τέσσερα Ελληνικά πληρώματα, που είναι τα εξής:

 Γ. Αλεβιζόπουλος - Ν. Παλυβός, Fiat 128 Rally 1974,

Δ. Καλογεράς - Χ. Διαμαντόπουλος, Alfa Romeo Alfetta GTV '76

Β. Θεοδοσίου - Γ. Γεωργακόπουλος Lancia Beta Coupe 2000 1974,

Π. Βασιλόπουλος Δ. Σταθάκος Ford Escort Mk 1 1969

Εχουν όλοι τον ειλικρινή θαυμασμό μας για την απόφαση συμμετοχής σε εναν τόσο δύσκολο και επίπονο αγώνα, όπως και τις ευχές μας. Και πριν τους φωτογραφίσουμε στην εκκίνηση απο την Ακρόπολη την Τετάρτη 29/1 στις 12 το μεσημέρι, οφείλουμε συγχαρητήρια: α) Στους ανθρώπους του Σ.Ι.Σ.Α που έκαναν το παν για να παραμείνει η Αθήνα σαν πόλη εκκίνησης του φημισμένου αγώνα και το 2020, αλλά και β) Στους χορηγούς της προσπάθειας, που ήταν αρκετοί, με επικεφαλής την ΕΚΟ. Μια Ελληνική εταιρεία η οποία αποδεικνύει συνεχώς με τις επιλογές της ότι βρίσκεται κοντά στο motorsport, ιδίως όταν αυτό αφορά την διεθνή εκπροσώπηση της χώρας μας. 


Τέλος, δεν ξεχνάμε να ευχηθούμε "καλό κουράγιο" στις ομάδες υποστήριξης που ακολουθούν σχεδόν ακριβώς τις ίδιες διαδρομές, γιατί χωρίς αυτές, στο επίπεδο του Ιστορικού Μόντε, όχι σκέψη διάκρισης δεν υπάρχει αλλά γίνεται ακόμα πιο δύσκολος και ο τερματισμός (που αποτελεί "μια μικρή νίκη" από μόνος του!).


O Π. Βασιλόπουλος, αρχηγός της ομάδας Les Grecs, σε μια σύντομη και περιεκτική περιγραφή της διαδρομής του αγώνα. Δεξιά του ο Μ. Μουζούκης του Σ.Ι.Σ.Α., που  έκανε και φέτος το παν για την εκκίνηση της Αθήνας (και συνεχίζει σαν υπστήριξη μέχρι τον τερματισμό!)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου