Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018

Η "ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΗ" ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΖΗΤΑΕΙ 12 ΜΕΡΕΣ...ΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ!!!

Σ
Απο την ταινία "Traffic" του μεγαλοφυούς Ζακ Τατί. (Άραγε πόσοι "Messieurs Hulot" υπάρχουν ανάμεσα στα μέλη των Ομοσπονδιών μας...)


Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου μας, η ανακοίνωση που εξέδωσε η  ΟΜΑΕ μας επιβεβαίωσε πλήρως, και ειλικρινά ελπίζουμε ότι οι δύο επισήμως αναγνωρισμένες απο το κράτος και την Γ.Γ.Α. Ομοσπονδίες (ΟΜΑΕ και ΑΜΟΤΟΕ) θα "μετρήσουν" θετικά στην αντίληψη των Κρατιστών-Υπαλλήλων που χειρίζονται το θέμα για λογαριασμό των ΠαΣοΚο-ΑνΕλ Υπουργών και Υφυπουργών της Κυβέρνσης του ΣυΡιζΑ (είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστε!). Οσο για την Ε.Ο ΦΙΛΠΑ (μέσω της οποίας "εκπροσωπήθηκε" η ΕΛΠΑ με επιστολή της) και την Ε.Ο.Ο.Ε., υπάρχει διάχυτη η αντίληψη ότι η αντιμαχία τους για την αποκλειστικότητα έκδοσης Ιστορικών Πινακίδων "ευθύνεται" μέχρι ένα βαθμό για την προηγούμενη "απαγορευτική" Κ.Υ.Α., φυσικά σε συνδυασμό με κάποιους λανθασμένους χειρισμούς. Αυτό είναι υπεραπλούστευση των πραγμάτων, γιατί μπορεί να υπάρχουν ευθύνες, αλλά το ποιός ήρξατο χειρών αδίκων, μένει να διερευνηθεί σε μια μελλοντική, πιο γαλήνια και με λιγότερα προβλήματα φάση.
Επί του παρόντος, προκαλεί έκπληξη το πως τόσοι εξυπνοι και έμπειροι άνθρωποι, αποφάσισαν να ακολουθήσουν απέναντι στο Υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων τακτική "Ανατολίτικου παζαριού", δηλαδή ζήτησαν πάρα πολλά μπας και στο τέλος πάρουν κάτι καλύτερο απο το τίποτα (ή, έστω, ένα "βελτιωμένο κάτι"). Και ας μας συγχωρήσουν οι καλοπροαίρετοι συμπολίτες και "Ιστορικοί συνάδελφοι" που ίσως αυτή τη στιγμή δυσαρεστούνται με όσα διαβάζουν, αλλά ας μην ξεχνούν ότι το Υπουργείο ήταν αυτό που κάλεσε τις Ομοσπονδίες για να επιβάλλει ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ και ελέγχους στο προηγούμενο καθεστώς κίνησης οχημάτων με Ιστορικές πινακίδες. Το ότι  τα περίφημα "χιλιόμετρα συντήρησης" του Κ.Ο.Κ. (που ούτως ή άλλως ήταν κάτι ασαφές, επιτρέποντας ουσιαστικά στα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν όποτε ηθελαν ανεξέλεγκτα) μετεβλήθη τελικά σε απόλυτη απαγόρευση με πρόστιμο 1500 Ευρώ (x2), αφ' ενός οφείλεται σε παρανόηση των άσχετων με το θέμα κυβερνητικών υπαλλήλων, αφ΄ετέρου όμως δείχνει και τις (αυστηρότατες) προθέσεις του Υπουργείου.  
 Πηγαίνουν τωρα όλοι μαζί οι έχοντες λόγο  (αλλα όχι απαραίτητα και γνώση) στα Ιστορικά, και ζητούν, ουσιαστικά, κυκλοφορία ...18 ημερών τον μήνα, κάτι που είναι δεδομένο ότι το Υπουργείο ΔΕΝ θα δεχτεί (εκτός αν στην "Ένωση Ομοσπονδιών" υπάρχουν και θαυματοποιοί που βγάζουν λαγούς απο το καπελλο τους, κρατήστε το κι αυτό σαν εκδοχή!). Διαβάστε πιο κάτω την λιτή ανακοίνωση της ΟΜΑΕ, και επανερχόμεθα.



Προτάσεις Των Τεσσάρων Ομοσπονδιών Για Την Κυκλοφορία Των Ιστορικών Οχημάτων 

"Συνεχίζοντας τις προσπάθειές τους για την εξεύρεση λύσης σχετικά με την κίνηση των Ιστορικών αυτοκινήτων, η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας (ΟΜΑΕ), η Ελληνική Ομοσπονδία Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας (ΕΟΦΙΛΠΑ), η Ελληνική Ομοσπονδία Οχημάτων Εποχής (ΕΟΟΕ) και η Αθλητική Μοτοσικλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΑΜΟΤΟΕ) συναντήθηκαν την Πέμπτη 18-1-2018 και κατέληξαν σε σύνολο προτάσεων, τις οποίες κατέθεσαν στο υπουργείο Μεταφορών.

Στο πλαίσιο της καλής πίστης, και αναγνωρίζοντας τα θέματα που είχαν προκύψει στο παρελθόν, οι εν λόγω προτάσεις κατατέθηκαν στο υπουργείο Μεταφορών με τη βεβαιότητα ότι θα συνεχιστεί ο εποικοδομητικός διάλογος.
Μεταξύ άλλων, οι προτάσεις των Ομοσπονδιών μας είναι οι εξής:
  • Ελεύθερη κίνηση των Ιστορικών αυτοκινήτων τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.
  • Τέσσερις ημέρες το μήνα κίνησης για συντήρηση και επισκευή - συγκεκριμένα την πρώτη, δεύτερη, τρίτη και τέταρτη ημέρα Τετάρτη έκαστου μήνα.
  • Κυκλοφορία χωρίς περιορισμούς κίνησης εντός της Περιφέρειας.
Δεδομένου του θετικού κλίματος της συνεργασίας με το υπουργείο Μεταφορών, η ΟΜΑΕ, η ΕΟΦΙΛΠΑ, η ΕΟΟΕ και η ΑΜΟΤΟΕ αναμένουν τώρα την πρόσκληση του υπουργείου για τη συνέχιση των προσπαθειών εξεύρεσης συνολικής και οριστικής διευθέτησης του θέματος της κυκλοφορίας των Ιστορικών οχημάτων."  

Εκ της ΟΜΑΕ


Ας σχολιάσουμε  εδώ μερικά πράγματα, ξεκινώντας απο την αριθμητικη: Τέσσερα Σαββατοκύριακα, μας κάνουν 8 μέρες τον μήνα, συν δύο εορτές και αργίες κατά μ.ο., ίσον 10. Προσθέτουμε τώρα άλλες τέσσερις ημέρες -όλες τις Τετάρτες-για να πάμε στο συνεργείο (με ένα αστερίσκο εδώ), και φτάνουμε στις 14 ημέρες ελεύθερης κυκλοφορίας τον μήνα. Αλλά προφανώς θα πρέπει και να επιστρέψουμε απο το συνεργείο, έτσι δεν είναι; Και επειδή δεν είναι δυνατόν να μένει το αυτοκίνητο επι μια εβδομάδα (μέχρι την επόμενη Τετάρτη) στον χώρο του καταστήματος επισκευών για μια απλή εργασία συντήρησης όπως π.χ. την αλλαγή λαδιών, θα πρέπει να έχουμε άλλη μία ελεύθερη καθημερινή για την επιστροφή του, με ένα παραστστικό (απόδειξη λιανικής) απο το συνεργείο. Προσθέτουμε λοιπόν και 4 ημέρες επιστροφής, και φτάνουμε αισίως τις 18 ημέρες ελεύθερης κυκλοφορίας μηνιαίως. Αρα, όποιος έχει δύο (ή περισσότερα) Ιστορικά οχήματα στην ιδιοκτησία του, θα μπορεί να κινείται εναλλάξ με αυτά καθημερινώς "για χιλιόμετρα συντήρησης" ενώ πρέπει να προσέξετε την διατύπωση της δεύτερης πρότασης (για τις Τετάρτες των συνεργείων) που αναγράφει  "...για συντήρηση και επισκευή". Τι να εννοεί άραγε; Εξτρα χιλιόμετρα συντήρησης, πέραν όλων των Σαββατοκύριακων; Γιατί η ορθή διατύπωση, ως προς τις Τετάρτες των συνεργείων, θα ήταν:  "...για εργασίες συντήρησης και επισκευής". Εκτός αν η διατύπωση αφήνει χώρο "για παζάρι", όπως δωσε μας τα Σαββατοκύριακα και τις Τετάρτες, και εμείς θα επιστρέφουμε απο τα συνεργεία τα Σάββατα. Ή, αν δοθούν μόνο δύο Σαββατοκύριακα, να ζητηθεί και η ελεύθερη μέρα επιστροφής απο τα συνεργεία. Παζάρι κανονικό, δυστυχώς. ''Δυστυχώς", γιατί δεν θέλουμε να πιτέψουμε ότι αυτό είναι ακόμα το σκεπτικό και η νοποτροπία των ανθρώπων που είτε μας κυβερνούν, είτε χειρίζονται τις υποθέσεις του χόμπυ μας.  
Δεν τελειώσαμε όμως. Υπάρχει και η τρίτη πρόταση, και πάλι σκοπίμως "ασύνταχτα διφορούμενη" : Αναφέρει επί λέξει, "...κυκλοφορία χωρίς περιορισμούς κίνησης εντός της περιφέρειας", ενώ το σωστό, όπως προκύπτει και απο την πρώτη πρόταση, είναι: "...κίνηση χωρίς περιορισμούς κυκλοφορίας εντός της περιφέρειας".  
Τι σημαίνει αυτό; Ότι κάθε Σαββατοκύριακο και αργία, το Ιστορικό θα μπορεί να ταξιδέψει ελεύθερα σε όλη την Ελλάδα, και όχι μόνο εντός της περιφέρειας κατοικίας του ιδιοκτήτη του (όπως προβλέπει η καταδικαστική και καταδικαστέα Κ.Υ.Α. που είναι τώρα σε ισχύ). Το πιο σημαντικό στοιχείο αυτής της πρότασης  είναι ότι καταρρίπτει την υπόθεση ότι οι Ομοσπονδίες επιχειρούν να κρατήσουν τα Ιστορικά κλειδωμένα για αυτόνομη κυκλοφορία αναψυχής και συντήρησης, και να ευνοούνται έτσι οι εκδηλώσεις των Λεσχών, για τις οποίες θα υπήρχε ειδική άδεια (που δεν θα χρειάζεται πια, γιατί ο συμμετέχων θα μπορεί να πηγαίνει σε όποιο Νομό γίνεται ο αγώνας).
 Τελική ερώτηση: Τι θα γίνει δεκτό απο αυτά; Αν όλα, ζήτω! Αν τα τρία τέταρτα, καλώς. Αν τα μισά, κάναμε ένα τεράστιο κύκλο για να βρεθούμε πάλι στην αρχή. Και κλείνουμε, επισημαίνοντας ένα "αυτογκόλ" της ανακοίνωσης των Ο.Α.Η.Ο. (Οψίμως και Αναγκαστικώς Ηνωμένων Ομοσπονδιών), που δεν ήταν καθόλου ανάγκη να συμπεριληφθεί. Αναφέρει ο συντάκτης στο τέλος: "...(οι Ομοσπονδίες) αναμένουν τώρα την πρόσκληση του υπουργείου για τη συνέχιση των προσπαθειών εξεύρεσης συνολικής και οριστικής  διευθέτησης του θέματος της κυκλοφορίας των Ιστορικών οχημάτων." 
Συγνώμη, αλλά τι πάει να πεί "συνολικής και οριστικής διευθέτησης"; Αυτό δίνει το δικαίωμα στην Πολιτεία να θεωρήσει, με την "σύμφωνο γνώμη" των Ο.Α.Η.Ο. (που αύριο μπορεί να διαφωνήσουν και να επαναφέρουν την μεταξύ τους εμπόλεμη κατάσταση), ότι όποια απόφαση πάρει ΤΩΡΑ το Υπουργείο στην αναθεωρημένη Κ.Υ.Α., μας αρέσει/ικανοποιεί ή όχι, θα αποτελεί "συνολική και οριστική διευθέτηση"! Ε, όχι βρε παιδιά, και θέλετε να θεωρείστε (ορισμένοι) και "γατόνια"! Για φωνάξτε και κανέναν πραγματικά έμπειρο να κάνει τελική διόρθωση στα ανακοινωθέντα σας, γιατί scripta manent! 
 Κατά τα άλλα, κρατάμε τα δάκτυλά μας σταυρωμένα, και ελπίζουμε για το καλύτερο. Όμως, παρ΄ότι έχουμε στην ιδιοκτησία μας πολλά περισσότερα απο τρία Ιστορικά οχήματα (θα μας "περισσεύουν" και μέρες ελεύθερης κυκλοφορίας!), δεν ανήκουμε σε αυτούς που υποτιμούν την νοημοσύνη των άλλων, ας είναι (αυτοί οι άλλοι) και υπουργοί του πολιτικού Μεντράνο των ημερών μας!

4 σχόλια:

  1. ΒΡΙΣΚΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ "ΠΑΖΑΡΙΣΤΙΚΗ".ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ,ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ, VWT2B ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΕΙ,ΚΑΘΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ,ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟ 1975,ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΟΧΗΜΑ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ.ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΡΤΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ(ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΗΣ) FIVA.ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ,ΜΕ ΕΝΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΤΕΛΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΚΤΕΟ ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν επί της καλής και συμφέρουσας πρότασης το σχόλιο, αλλά επί της μεθόδευσης. Πάντα πρέπει να λαμβάνεις υπ' όψιν και τον συνομιλητή σου, έστω κι αν αυτός είναι υφυπουργός η γραμματέας. Όλοι στο Μεταφορών έχουν πλέον ενημερωθεί, και "το παζάρι" δεν θα έχει αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  2. ...Ολοι εχουν εγκλωβιστει (ηθελημενα ή μη) στον κυκλο αναφορων του Υπουργειου και των λεσχων..Η πραγματικοτητα στην ΕΕ ειναι εντελως διαφορετικη. Επικεντρο πρεπει να ειναι το αυτοκινητο και ο ιδιοκτητης του, ο νομος πρεπει να κοιταξει πρωτα αυτον. Χωρις αυτα τα δυο δεν υπαρχουν ουτε λεσχες ουτε club ουτε συνδρομες ουτε πινακιδες. Υπαρχουν νομοθεσιες διαμαντια στην ΕΕ (Αυστριας, Ιταλιας, Γαλλιας, Κυπρου κλπ) .. δεν χρειαζετε να επανακαλυφθει ο τροχος για να προστατευθει το αυτοκινητο η χρηση και η αναδειξη του..μια απλη αντιγραφη αρκει!!!...Παρακολουθω αποσβολομενος την υπερβολη και την υποβολη την προχειροτητα και την υστεροβουλια σε βαρος της δικης μου περιουσιας που μενει κλειδωμενη 4 μηνες τωρα...χωρις να υπαρχει ΟΥΤΕ ενας να πει και να κανει το αυτονοητο!!! Τα προβληματα αυτα εχουν λυθει στις Ευρωπαϊκες κοινωνιες δεκαετιες τωρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "αυτονόητο" δεν είναι πάντα εφικτό. Διαβάστε παρακαλούμε το άρθρο μας που θα αναρτηθεί το απογευμα της Πέμπτης 25/1, και θα ενημερωθείτε πληρως.

      Διαγραφή