Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2016

ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ REGULARITY "ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΣ ΛΑΓΟΣ" ΑΠΟ ΤΟΝ Σ.Ι.Σ.Α.: ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΑΠΡΟΟΠΤΑ (ΑΛΛΑ...ZHTEITAI ΧΩΡΟΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΟ 2017!)




Ναι, γιατί αυτό ήταν το μόνο ζητούμενο της ημέρας, και το μόνο "πρόβλημα" που είχε (και θα έχει) ο Σ.Ι.Σ.Α. στις εξαιρετικά δημοφιλείς διοργανώσεις του. Γιατί όπως και να το κάνουμε, 128 (!) συμμετοχές δεν τις συναντάς συχνά σε αγώνες και ΠΟΤΕ σε Ιστορικές εκδηλώσεις. Και το Rally Sprint Regularity που διοργανώθηκε στις 5 Ιουνίου στη Βούλα περιλαμβάνοντας και την διαδρομή της παλαιάς ανάβασης "Κρεμασμένος Λαγός" (που έδωσε και το όνομα στο event), σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ή να χαρακτηριστεί ως "αγώνας", αλλά σαν ένα ήπιο και ΑΡΓΟ regularity με δύο χρονομετρήσεις και χαμηλή μ.ω.τ. (που περιλάμβανε και "ακινητοποίηση" stop and go για να μην αναπτυχθεί καν ούτε "κατά λάθος" υψηλή ταχύτητα σε μια μικρή ευθεία του δρόμου!). Η σύντομη διαδρομή αυτή έγινε τρείς φορές, απο τις οποίες η πρώτη καθυστέρησε λόγω...χώρου! Τα (πάρα πολλά!)  αυτοκίνητα δεν είχαν βρεί τις θέσεις τους στην πλατεία Αγίου Νεκταρίου Βούλας όπου και η εκκίνηση, ενώ και οι οδηγοί δεν ήταν υπομονετικοί. Ετσι, όταν στην πρώτη εκκίνηση των "legends", όπου ένας αναβάτης μοτοσυκλετας και 10 αυτοκίνητα που είχαν κάποια σχέση με τον προ τεσσαρακονταετίας τελευταίο αγώνα έκαναν μια τιμητική βόλτα και επέστρεψαν ακολουθώντας τον αλυτάρχη, χρειάστηκε να μπουν ξανά στη σειρά για την κανονική χρονομέτρηση, υπήρξε κυκλοφοριακό πρόβλημα, και αρκετή καθυστέρηση, αποκλειστικά και μόνο λόγω πάρκινγκ. Οι επόμενες δύο βόλτες κύλησαν γρήγορα και με τάξη, ενώ οι συμμετέχοντες έχοντας απόλυτα εννοήσει ότι οι κάτοικοι της περιοχής δεν πρέπει με κανένα τρόπο να ενοχληθούν ή να προβληματιστούν, οδηγούσαν αργά και -συνήθως- ήσυχα μέχρι την έναρξη της δασικής περιοχής, έξω απο τον οικιστικό ιστό. Και μένουμε σε αυτό, γιατί όντως η εκδήλωση ήταν όμορφη, οικονομική (συμμετοχή 50 Ευρώ) και ευχάριστη, όχι τόσο οδηγικά μια και η διαδρομή ήταν πολύ σύντομη και πολύ αργή λόγω της περιοχής και των αυστηρών περιορισμών που είχε θέσει η οργάνωση, αλλά για την ευκαιρία συγκέντρωσης τόσο πολλών αυτοκινήτων και των οδηγών-φίλων των κλασσικών για ένα Κυριακάτικο πρωϊνό γεμάτο αυτοκίνητα και "μέσα" στο σπίτι τους, με μηδενικά έξοδα. Ως εκ τούτου, τα συγχαρητήρια ξεκινούν απο τον Δήμαρχο Βάρης-Βουλιαγμένης-Βούλας Γρηγόρη Κωνσταντέλλο, που πίστεψε και "τόλμησε" να θέσει υπο την αιγίδα του Δήμου την Ιστορική εκδήλωση, όπως κάθε πολιτισμένος άνθρωπος (εκτός Ελλάδος) θα έκανε! Αλλά σ' εμάς χρειάστηκε ένας...πιλότος με ανοιχτούς ορίζοντες (λόγω επαγγέλματος!) για να αγκαλιάσει το Ιστορικό αυτοκίνητο δίνοντάς του την ευκαιρία να ρολλάρει στην επίσης Ιστορική διαδρομή της φημισμένης ανάβασης. Οσο για τον Σ.Ι.Σ.Α., για μια ακόμα φορά μας ξάφνιασε ευχάριστα, και έκανε κάθε προσπάθεια να διαχειριστεί τον υπερβολικά μεγάλο όγκο των συμμετοχών (πολλές εκ των οποίων ήρθαν μόνο για την εμπειρία και όχι για την κατάταξη, γι' αυτό και οι τόσες "εγκαταλείψεις", που σημαίνουν ότι αρκετοί δεν έμειναν και για το δεύτερο ή το τρίτο πέρασμα -ανάμεσά τους κι εμείς, που "εισπράξαμε" και νιώσαμε αρκετή συγκίνηση την πρώτη φορά!).
 Ως προς τα αποτελέσματα, εκτός των όσων πληρωμάτων έκαναν απλά μια βόλτα, υπήρξαν και αρκετοί που ακολούθησαν το χρονόμετρο. Εγιναν δύο χρονομετρήσεις σε κάθε σκέλος, με "go" του κριτή, κάτι που απο μόνο του καταφέρνει πάντα να "ανακατεύει" τα αποτελέσματα, με τα πατήματα του χρονομέτρου να απέχουν ένα ή και δύο δευτερόλεπτα ("φορτώνοντας με ανάλογους β.π. τα πληρώματα). Είναι το καλώς εννοούμενο "δάκτυλο", και όχι "ο  δάκτυλος", του/των κριτή/ών! Το πλήρωμα  που ανεδείχθη ταυτόχρονα πιο ικανό στην, απλή και εύκολη, διαδρομή αλλά και στην..."πρόβλεψη του δακτύλου" (ιδίως της κριτού στην Α' εκκίνηση), ήταν αυτό των Γ. Λάγγα-Ε. Μαλτέζου με την όμορφη Αlfetta τους. (Τα πλήρη αποτελέσματα Γενικής εδώ: http://www.sisa.gr/uploads/files/GENERAL_CLASSIFICATION_RSR_2016.pdf. Aποτελέσματα Κατηγοριών και ποινών Α', Β' και Γ', στην ιστοσελίδα του Σ.Ι.Σ.Α., εδώ: www.sisa.gr).
Για την τάξη, απο τα 125 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή τα 12 δεν ξεκίνησαν (άρα οι πραγματικές συμμετοχές ήταν 113), τα 13 ανήκαν στην κατηγορία "Legends" και δεν χρονομετρήθηκαν, και 15 εκκίνησαν κανονικά το Α' σκέλος αλλά δεν ολοκλήρωσαν και τα τρία περάσματα, οπότε θεωρούνται DNF - εγκαταλείψαντες. Και τα τρία σκέλη έκαναν κανονικά 79 πληρώματα, και απο αυτά, όπως φαίνεται απο τους βαθμούς ποινής, για θέση στην κατάταξη και κύπελλα προσπάθησαν γύρω στους 25 με 30, ενώ οι υπόλοιποι απήλαυσαν την Κυριακάτικη οργανωμένη βόλτα με το Ιστορικό τους σε μια διάσημη διαδρομή, σαν, ας πούμε, μια "ρέπλικα ανάβασης Βούλας"!

*Επί προσωπικού, η ευκαιρία συμμετοχής του Dobermann με την Bultaco Astro 360 με την οποία το 1977, ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ, πήρε τη νίκη και το "παντοτινό" ρεκόρ του "Λαγού", ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία. Ο Dobermann, κατά κόσμον Δ. Παπανδρέου, ευχαριστεί την οργάνωση που προσπάθησε πολύ γι' αυτό (αντίθετα, πρέπει να πούμε, με ό,τι συνέβη στην επίσης Ιστορική ανάβαση Διονύσου προ διμήνου, όπου απαγορεύθηκε απο -εκείνη- την οργάνωση η "παρέλαση" της Astro και του Dobermann που είχαν νικήσει προ τεσσαρακονταετίας, πριν τον αγώνα -παρ' ότι στην αρχή το είχαν δεχτεί). Ευχαριστεί επίσης τον Ιωσήφ Γαϊτανή για τις φωτογραφίες και την ανάρτησή του, όπως και τον Αλυτάρχη Μ. Μουζούκη, ο οποίος παρ' ότι κυριολεκτικά "παρέδωσε" για την επιτυχία του Rally Sprint Regularity, στο facebook ανέβασε φωτογραφία του με τον Dobermann (αντί για κάποια φωτο αυτοκινήτων!) και μερικά τιμητικά λόγια, εδώ: https://web.facebook.com/michael.mouzoukis?_rdr.
 (Η συγκίνηση με τις ευχαριστίες του υπογράφοντος, συνεχίζουν να μάχονται!)


 Ποιά θα είναι η συνέχεια; Λόγω της καλής διαγωγής και συμπεριφοράς των πληρωμάτων αλλά και την προσεκτική διοργάνωση που απέκλειε υψηλές ταχύτητες και γρήγορα περάσματα κάνοντας ουσιαστικά μια συγκέντρωση-βόλτα-γιορτή, το πιθανότερο είναι να διοργανωθεί ο "Λαγός" και το 2017. Μια μόνο πρόταση θα είχαμε να κάνουμε εδώ: Προ-PARKING και συγκέντρωση των αυτοκινήτων υποχρεωτικά σε γειτονική πιο ανοιχτή περιοχή, και μετάβαση κατά εικοσάδες στην Πλατεία Αγίου Νεκταρίου για την εκκίνηση. Ετσι, και 228 να πάνε οι συμμετοχές, πρόβλημα δεν θα υπάρξει. Τέλος, αν το μόνο "πρόβλημα" σε διοργάνωση 128 αυτοκινήτων ήταν ο χώρος του πάρκινγκ, αυτό είναι ένας καλός δείκτης για την επιτυχία του event! Και του χρόνου (αλλά μέχρι τότε, καλοδεχούμενες και όποιες ιδέες συνδυάζουν, σαν τον "Λαγό", την Ιστορία με την διασκέδαση).













6 σχόλια:

  1. ο ηχος απο την BULTACO και το ντουμανι της διχρονιλας με ανατριχιασανε και με γυρισανε πολλα πολλα χρονια πισω.
    σε ευχαριστω Doberman για αυτο που μου προσφερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στον Σ.Ι.Σ.Α που τίμησε ενα "legend" αλλά ακόμα εν ενεργεία αθλητή.Η μικροψυχία των "άλλων" που δεν αντέχουν την δίκαιη κριτική,τους εκθέτει για την άρνηση τους με αστείες δικαιολογίες να απολαύσουμε οπτικά ,ακουστικά και να μυρίσουμε κάτι αντίστοιχο στον "ΔΙΟΝΥΣΟ".Πάντως απ΄όσα είδα, ο "ΛΑΓΌΣ" αντέχει μέχρι 90 επιλεγμένες συμμετοχές (όχι περιστασιακούς ή άτακτους-υπήρξαν ελάχιστοι),ώστε να μείνουν μέχρι τέλους και ωράρια μετά την εκκλησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό, ή ακόμα να γίνει το Σάββατο. Ανεξαρτήτως αυτών. απαιτείται μια "βοηθητική" εναρκτήρια διαδρομή απο ΑΛΛΟ χώρο συγκέντρωσης μέχρι τον χώρο εκκίνησης, και καλύτερη ενημέρωση των συμμετεχόντων ΠΡΙΝ την ημέρα της εκδήλωσης, Ιδίως όσον αφορά στο παρκάρισμα και στην αυστηρή τήρηση της σειράς της εκκίνησης βάσει αριθμών συμμετοχής. Αν αυτό χαθεί, ξεφεύγει και όλη η διοργάνωση.

      Διαγραφή
  3. Θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε για την αναφορά του << δακτύλου κριτή που ανακατεύει τα αποτελέσματα >> ? Αναφέρεστε για την αφετηρία η τον κριτή στο < stop and go > ? Υπάρχει καταγραμμένο παράπονο πληρώματος η οργανωτού ? Γιατί η μακροσκελής αναφορά ? Όπως ξέρετε τα ψηφιακά χρονόμετρα έχουν ταινία καταγραφής στην οποία φαίνονται οι χρόνοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο χρόνος και η ώρα που έγινε το σχόλιο μου είναι 8/6 και 08,55 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Είναι το καλώς εννοούμενο δάκτυλο -και όχι "ο δάκτυλος" του/των κριτού/ων". Αυτό λέει η ανάρτηση, κάτι που ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΠΡΟΘΕΣΗ αλλά και είναι απολυτα ακριβές. Λέει, ότι παρ' ότι ο/οι κριτής/ές δεν έχουν καμμία πρόθεση, η χειροκίνητη χρονομέτρηση πάντα δημιουργεί διαφορές +- 1", οι οποίες, εν τέλει, προσδιορίζουν την κατάταξη, ιδίως σε περιπτώσεις των εύκολων και λίγων δοκιμασιών. Μονο το φωτοκύτταρο μεταθέτει την απόλυτη ευθύνη του +- 1" στο πλήρωμα. Στην χειροκίνητη χρονομέτρηση, είναι δύσκολος ο συγχρονισμός του πατήματος του μπουτόν του αφέτη με το χρονόμετρο του συνοδηγού μέσα στη διάρκεια του δευτερολέπτου, ιδίως αν το πλήρωμα μόνο ακούει την αντίστροφη μέτρηση του κριτού και δεν βλέπει το πότε πατάει το μπουτόν στην συσκευή. Οι περιπτώσεις κριτών/αφετών που μετρούν 5,4,3,2,1,0 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΤΟΥΝ ΤΟ ΜΠΟΥΤΟΝ ΕΝΑΡΞΗΣ (δηλαδή στο...-1), είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ. Οταν με το καλό όλες οι χρονομετρήσεις γίνουν "αυτόματες" (όπως έχουν γίνει π.χ. τα ηλεκτρονικά όργανα των αυτοκινήτων της υποτιθέμενης regularity" με τήρηση μ.ω.τ., δηλαδή video game και play station-άλλο θέμα αυτό!), τότε και και οι κριτές θα έχουν πιο συγκεκριμένο ρόλο (χωρίς την ευθύνη του χρονομέτρου χειρός και τα ακούσια "καθυστερημένα" πατήματα) αλλά ίσως και περισσότερο χρόνο ώστε να ενημερώνονται ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΥΤΑΡΧΗ πιο σωστά και να μην θέτουν τις εκδηλώσεις σε κίνδυνο, πχ. αφήνοντας αυτοκίνητα να περάσουν σε μια διαδρομή την ώρα που άλλα επιστρέφουν αντίθετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή