Σάββατο, 6 Ιουνίου 2015

ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ:ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ

Στον Αχλαδόκαμπο, που για μια φορά ακόμα η οργάνωση δεν απέφυγε τις καθυστερήσεις στις δοκιμές, έγιναν όμορφες μάχες μεταξύ των διεκδικητών όλων των κατηγοριών, πλην φυσικά των Ιστορικών, όπου οι ανισότητες των αυτοκινήτων, οι πολλές κλάσεις και οι λίγες συμμετοχές, δεν επιτρέπουν καν σχολιασμό. Καλά κάνουν και  συμμετέχουν οι φίλοι οδηγοί βέβαια, και για το κέφι τους και για να παραμένει "ζωντανή" η κατηγορία (αυτό είναι ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σημαντικό και μπράβο σε όλους), αλλά δεν χρειάζεται και κάποιος, έστω υποτυπώδης, συναγωνισμός για να ανεβάσει την κατηγορία και το ενδιαφέρον στα μάτια του κόσμου; Εδώ ο ταχύτατος Γ. Κατσαρός αναγκάζεται "να κάνει πάντες" για να ευχαριστήσει τον κόσμο και να μειώσει κάπως τις διαφορές του απο τον δεύτερο! Οσο για την βαθμολόγηση όσων τρέχουν, ας όψονται οι "κανονισμοί" (που εν πολλοίς πρότειναν οι...οδηγοί, όπως πέρυσι που πήρε Πρωτάθλημα όχι ο ταχύτερος αλλά ο πιο μικρός!!!). Τι είναι αυτό, να τρέχουν 8 και να βραβεύονται 10;;; Αντε να δούμε τώρα που ο πρωην Πρόεδρος και μέλος του Δ.Σ. της ΟΜΑΕ διοργάνωσε και συμμετείχε στο Ιστορικό Ακρόπολις, μήπως δει τα πράγματα απο τη θέση του οδηγού που έλεγε και ο αείμνηστος Αρης Σταθάκης και κινήσει εξελίξεις προς τη σωστή κατεύθυνση (που θα σηματοδοτηθεί με την θεσμοθέτηση Επιτροπής Ιστορικών στην ΕΠΑ, στην οποία όμως ΔΕΝ θα συμμετέχουν μέλη του Συνδέσμου των οδηγών ιστορικών, παρά μόνο συμβουλευτικά-ενημερωτικά. Το γιατί, άλλη φορά!). Στον αγώνα τώρα, και παρακαλούμε μην μας κατηγορήσετε για... ρατσιστικές αντιλήψεις, ετρεχαν 106, Saxo (και μερικά άλλα αυτοκίνητα). Ναι, άξιοι όλοι (αυτός ο Βοργιάς, σε λίγο θα κερδίσει την ΕΕ12!), αλλά αν έχεις δει ένα να περνάει, τα έχεις δει όλα! Αυτοκίνητα παλιά, χωρίς ενδιαφέρον τεχνολογικά, ίδια οδηγικά, συνηθισμένα σαν εικόνα, ξεπερασμένα σαν σχήματα, βαρετά σαν θέαμα. ΟΚ, chapeau γιατί χάρις σ' αυτά τα καλοδιατηρημένα και φουλ εξελιγμένα "απομεινάρια ενιαίου" γίνονται σήμερα αγώνες στην Ελλάδα. Δείτε όμως ένα video ολόκληρου του (όποιου) αγώνα και θα καταλάβετε τι εννοούμε. Αλλη "ανωμαλία" των κανονισμών, η κλάση ΕΑ 8, που επιτρέπει στα Escort WRC να τρέχουν - και φυσικά να κερδίζουν- την Α8, απέναντι σε Saxoralla κυρίως. Και η Ν4, όπου τα Mitsubishi Evo 9 κυριαρχούν απέναντι στα άλλα μικρού κυβισμού ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα της Ν. Το κακό είναι ότι και στις δύο αυτές περιπτώσεις τα λίγα δυνατά αυτοκίνητα παίρνουν Πρωτάθλημα, με τον συναγωνισμό να περιορίζεται σε...έναν ή το πολύ σε δύο οδηγούς. Θα έπρεπε να παίρνουν Κύπελλο κλάσης, εκτός αν μαζεύονταν καμμιά δεκαριά. (Τώρα με τις Κλάσεις "παρηγοριούνται" οι πολλοί που πρακτικά επανδρώνουν τις κατηγορίες!). Και στην Ε τα ίδια: Τα WRC ουσιαστικά δεν έχουν αντίπαλο και είναι επίσης 3 τον αριθμό, οπότε για να δει βάθρο οποιοσδήποτε άλλος οδηγός (ΕΕ10, ΕΕ11, ΕΕ12Δ) θα πρέπει  να μην τερματίσει κάποιο απο αυτά τα τρία για μηχανικό λόγο. Στον Αχλαδόκαμπο ο γνωστός απο τα drift Καλαμάτας Σωτήρης Σπυρόπουλος με μια βελτιωμένη BMW Ε30 (πρώην Formula saloon), ήταν τρίτος αφήνοντας τα καθαρόαιμα Ε30 Μ3 (DTM, αλλά του1988) πίσω του, ακριβώς λόγω της απουσίας του (ανερχόμενου στην κορυφή-κορυφή) Γ. Κεχαγιά και του WRC του. Πρώτος, με χρόνο ημέρας, ο νέος Πρόεδρος του Σ.Ο.Α.Α. Μ. Ηλιόπουλος, που προηγείται και στην βαθμολογία της Ε και ΕΕ12 (ο Λ. Κύρκος ήταν δεύτερος και έχει μια εγκατάλειψη, στην Κύμη). Στη Saloon, o Κ. Πατσουρέας που αγωνίζεται με στόχο το άτυπο ρεκόρ τηες κάθε ανάβασης, είχε πρόβλημα απο τις δοκιμές και απουσίασε, αφήνοντας τον δρόμο ανοιχτό για το ημιπρωτότυπο Sciroco του Σταμέλου, και για το WRC του επίσης νέου μέλους Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. κ. Ν. Περατινού (ευχάριστο το να βλέπει κανείς νέους να ασχολούνται με τα κοινά."Νέους" σαν ονόματα στα διοικητικά βεβαίως. Οταν δούμε και νέους ληξιαρχικά στον Σ.Ο.Α.Α., τότε θα έχει ανέβει το Σπορ στην Ελλάδα). Οσο για την τρίτη θέση της "απλής" Ε30 εμπρός απο τις Ε30 Μ3 που προαναφέραμε, μην βιάζεστε γιατί υπάρχει κι άλλη εξήγηση πέραν της αναμφισβήτητης οδηγικής ικανότητας του Σωτήρη: Οι αυθεντικές BMW E30 M3, στην καλύτερη περίπτωση θα πλησιάσουν τους 300 ίππους, ψάχνοντας να βρούν την ροπή στα κεραμίδια. Οι "ντριφτάδικες" Ε30 (των 1000 Ευρώ σαν καρότσες) όμως, μπορούν να φορέσουν ό,τι μοτέρ θέλουν, απο τα 3.2 των Ε36 και Ε46  ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ απο τους 340 ίππους σαν νορμάλ (!), μέχρι τα 3.4 και 3.6 των Μ5  με την ισχύ να εκτοξεύεται πάνω απο 380-400 ίππους, και το σπουδαιότερο, με ροπή θηριώδη. Ε, απο εκεί και μετά, με τους κανονισμούς της Formula Saloon  αλλά και της Ε, αλλάζουν τα άκρα, η κρεμαγιέρα, τα φρένα, και ό,τι άλλο αντέχει ο προϋπολογισμός του ιδιοκτήτη, και ιδού το αξιόπιστο και δυνατό "όπλο" (με αναλογικά λίγα χρήματα, ανταλλακτικά σε αφθονία, και δυό τρείς καρότσες ρεζέρβα, έτσι για να βρίσκονται!). Και ξαφνικά, το πανάκριβο και (πλέον) ΣΠΑΝΙΟ  αυθεντικό Μ3 Ε30 με το υπέροχο τετρακύλινδρο μοτέρ S14, παύει να είναι ανταγωνιστικό στην Ε, και γίνεται...Ιστορικό!!! Ακριβώς. Αυτή είναι η συμβουλή μας προς τους φίλους ιδιοκτήτες των -λίγων- αυθεντικών Μ3. Ας τα κάνουν Ιστορικά στην J2  Κατηγορία 4  1982-1985-1990, και αν θέλουν ας φτιάξουν ένα Ε30 με Μ5 μοτέρ και 450 άλογα για να διασκεδάζουν στην Ε, χωρίς να χαλάνε το συλλεκτικό τους αυτοκίνητο. (Μιλάμε για δύο εκ των ταχύτερων οδηγών, τον Δ. Τροβά και τον Π. Ευθυμίου). Ετσι κι αλλιώς, δεν είχαν ποτέ πιθανότητα να περάσουν τα WRC, το ίδιο δε ισχύει και για την Ταχύτητα -που δεν γίνεται ούτε φέτος- όπου μάλιστα ο "σοφός" όψιμος νομοθέτης της "νέας" ΟΜΑΕ ΔΕΝ έχει καν πρόβλεψη για τα ατμοσφαιρικά δικίνητα 'ανω των 2000c.c. (όπως ευτυχώς συμβαίνει με την κατηγορία ΕΕ12Δ των αναβάσεων), και τα έχει βάλει στην Super Touring, ναι, μαζί με τα WRC, STW, BTCC, WTCC και ό,τι ακόμα ήθελε προκύψει. Αυτά προέβλεψε και έτσι ακριβώς σκέφτηκε η FIA, γι' αυτό και επέτρεψε στα αυτοκίνητα Gr N και Gr A κατασκευής έως και του 1990 να τρέχουν στα Ιστορικά απο φέτος, βεβαίως σε αυθεντική μορφή, με τις ομολογκασιόν και τους J της εποχής τους (δηλαδή, ΟΧΙ ψηφιακοί άγραφοι εγκεφαλοι). Γενικά για τον όμορφο Αχλαδόκαμπο; Ευτυχώς που υπάρχουν οι "οικονομικές" (για κινητήρες και λάστιχα) αναβάσεις, και διατηρείται στην μνημονιακή, πτωχευμένη πατρίδα, μια μυρωδιά ασφάλτινων αγώνων ταχύτητας... Δ.Π.

VIDEO 1: https://www.youtube.com/watch?v=i42nJe4z2uE
VIDEO 2:https://www.youtube.com/watch?v=ZMbzu4vDzQ8
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΚΕΛΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ:
www.omae-epa-live.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου