Τετάρτη, 27 Μαΐου 2015

ΠΩΛΕΙΤΑΙ BMW M3 E30, ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ/ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ 100% ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΚΑΙΝΟΥΡΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΑΣΤΡΩΤΟ ΜΟΤΕΡ. ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 15.000 ΕΥΡΩ (ΣΥΝ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ). ΔΕΚΤΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΙΧ.











Για να μην μακρυγορούμε, ιδού η περιγραφή όπως βρίσκεται στο car.gr. Oντως το αυτοκίνητο είναι 100% "αυθεντικό", δηλαδή όχι μια απλή "μετατροπή", αλλά μέχρι τελευταίας βίδας αλλαγή απο ένα ολόκληρο και άψογο Μ3, σε 320 του 1990. Συγκεκριμένα, η μόνη διαφορά απο αυθεντικό Μ3 είναι ο αριθμός VIN. Eξ' ου και η χαμηλή (ή αν θέλετε "λογική"  για τις μέρες μας) τιμή, και η δυνατότητα ανταλλαγής με μικρό ΙΧ, τουλάχιστον απο το 2006 και μετά. Το αυτοκίνητο έχει κοστίσει πάνω απο τα τα διπλάσια (συν προσωπική δουλειά και ατέλειωτες ώρες όπως όλοι γνωρίζουμε), και "θυσιάζεται" λόγω ξαφνικής αλλαγής σχεδίων. Ακολουθεί το κείμενο της αγγελίας. Οι φίλοι του site μας μπορούν να επικοινωνούν στο papandreou@live.com αν θέλουν κάποια ειδική πληροφορία, εκτός φυσικά των όσων ήδη δίνουμε (η επανάληψη είναι μεν μήτηρ μαθήσεως, αλλά και πόσο κουραστική!).


BMW M3 E30, ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΗΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ Μ3 ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΒΙΔΑΣ. ΕΧΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΡΜΑΛ. ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΒΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΣΑΝ ΡΕΠΛΙΚΑ DTM, ΜΕ ΣΤΟΧΟ TA TRACK DAYS, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ REGULARITY (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ GT-YOUNG TIMERS-POTENTIALLY HISTORIC) ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ KANONIKA ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ, ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ, ΗΛΙΟΡΟΦΗ, ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΚΤΛ. ΤΟ AC ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ. ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ. ΑΔΕΙΑ 2000 c.c. (320). Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ  ΤΕΛΕΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ, ME ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ, ΑΣΤΡΩΤΟΣ, ΜΕ 400 ΧΛΜ. ΚΙΒΩΤΙΟ GETRAG KAI ΜΠΛΟΚΕ, ΑΨΟΓΑ. ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ BILSTEIN KAI ΕΛΑΤΗΡΙΑ HR. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΖAΝΦΟΡ (HR). OΛΑ ΤΑ SILENTBLOCKS ΠΟΛΥΟΥΡΕΘΑΝΗΣ. ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ FIA. ΑΦΑΙΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΩΝΟΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ. ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ, ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ. ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥΟ R 888 (ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΡΙΣΤΑ, ΤΟ ΕΝΑ ME ΦΘΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) ΚΑΙ ΡΕΖΕΡΒΑ ΕΠΙΣΗΣ BBS ΜΕ 888. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ 2 TRACK DAYS ΠΡΙΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ SPORTING KAI REGULARITY, ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ J2 ΕΩΣ 1990 ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΑΠΗ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ. ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΤΟΥ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΛΠΑ-ΟΜΑΕ 2015 (ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ) ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΡΤΑ FIVA YOUNG TIMER, ΑΛΛΑ KAI ΓIA  ΗΤΡ FIA (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SPORTING). ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ, 'Η ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗ/ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΕΝΟΣ ΘΡΥΛΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ 100% ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ Μ3 ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΛΗΝ ΤΟΥ VIN (EXEI KAI TO ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΚΡΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΤΩΝ 15 LIT). O ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ EIXE ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΘΕΙ ΣΤΟΥΣ 215 ΙΠΠΟΥΣ (YΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ). ΜΑΖΙ ΔΙΝΟΝΤΑΙ: ΟΛΟ ΤΟ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ, ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΩΣΕΙΣ, ΧΑΛΙΑ, ΚΑΛΥΜΜΑΤΑ, ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ, ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ (ΘΕΛΟΥΝ ΝΕΑ ΔΕΡΜΑΤΑ), ΤΑΜΠΛΩ "ΑΤΡΥΠΗΤΟ", ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΑC, ΚΤΛ. ΕΠΙΣΗΣ ΔINONTAI 4 ΖΑΝΤΕΣ 16", ΤΡΙΑ "ΒΗΜΑΤΑ" ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ, ΟΙ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ ΖΑΝΦΟΡ, ΕΝΑ ΣΕΤ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ HR BMW MOTORSPORT ΓΙΑ ΕΜΠΡΟΣ, ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΑΛΛΚΤΙΚΑ. ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΕΚΤΟΣ ΜΟΝΟ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ (ΦΥΣΙΚΑ ΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΕ -ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ- ΚΙΝΗΣΗ). ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΓΚΑΡΑΖ. ΤΙΜΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ, 15.000 ΕΥΡΩ (ΣΥΝ ΕΞΟΔΑ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ, ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ). ΔΕΚΤΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΙΧ ΑΠΟ 2006 ΚΑΙ ΕΝΤΕΥΘΕΝ, ΜΕ ΕΩΣ 70.000ΧΛΜ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ. ΙΔΙΩΤΗΣ, ΚΗΦΙΣΙΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΤΗΛEΦΩΝΟ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ Νο 653482 ΣΤΟ car.gr (BMW M3 έως 1990)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου