Σάββατο, 2 Μαΐου 2015

ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΥΜΗΣ- ΔΟΚΙΜΕΣ: 60 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΤΡΙΑ ΣΚΕΛΗ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΕΣ ΧΡΟΝΟΙ

Περί τους 60 οδηγούς ανέβηκαν τελικά στα τρία σκέλη δοκιμών της Ανάβασης Κύμης, με τους 9 Ιστορικούς να δίνουν το παρόν χωρίς απώλειες. Ανάμεσά τους μακράν πρώτος στο τρίτο πέρασμα ο Γ. Κατσαρός. Οποιος θέλει να τον συναγωνιστεί, κατ' αρχάς πρέπει να καταφέρει με κόπο και έξοδα να φτιάξει ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και κατόπιν να ξεκινήσει την οδηγική προσπάθεια (γιατί ως γνωστόν, τα αυτοκίνητα, και ίδίως τα δυνατά και γρήγορα, θέλουν και χέρια). Οσον αφορά την "ανθυποκατηγορία" των " παράτυπα φτιαγμένων Ιστορικών" που καταχρηστικά συμμετέχει με δικό της Κύπελλο (!) ως Ελληνική ευρεσιτεχνία/πατέντα "Gr 5", μάλλον σωστή αποδεικνύεται η υπόθεσή μας (ότι συμμετέχουν εκεί για να αποφύγουν τον συναγωνισμό), αφού και οι τρείς συμμετοχές ήταν αισθητά πιο αργές απο τα αντίστοιχα αυτοκίνητα των κανονικών (νομότυπων) κατηγοριών. Πως γίνεται αυτό; Υποτίθεται ότι οι "παράτυπες και εκτός εποχής" μετατροπές σε κάνουν πιο γρήγορο, όχι πιο αργό! Ας είναι. Με την φτώχεια των Ιστορικών συμμετοχών, σύντομα θα δούμε στην  ιστορική κατηγορία και WRC κατ' ευθείαν απο την ΕΕ12, χωρίς να μιλάει κανείς. Νέα Αρχή - νέα ήθη στους αγώνες! Κατά τα λοιπά, συνεχίζει εντέχνως να συντηρείται η "μάχη" του ταχύτερου χρόνου της ανάβασης, μια ιστορία γελοία γιατί τα αυτοκίνητα είναι τόσο διαφορετικά ώστε δεν στέκουν συγκρίσεις. Το ρεκόρ χρόνου θα το κάνει, ανάλογα με την διαδρομή, αυτός με το πιο κατάλληλο αυτοκίνητο (που μπορεί να είναι το πιο δυνατό ή το πιο "ειδικό", εξαρτάται). Αρα, σε επίπεδο "κερκίδας" ΟΚ, να συντηρείται κάποιο ενδιαφέρον. Φτάνει να μην ξεφεύγει στο κουτσομπολιό και στην αγωνιστική οδήγηση, γιατί όποιος κι αν είσαι, χωρίς το κατάλληλο εργαλείο παραμένεις ένας απο τους πολλούς άξιους συμμετέχοντες, αλλά πάντως όχι ο νικητής ούτε ο "ρέκορντμαν".

ΧΡΟΝΟΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ: http://www.omae-epa-live.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου