Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΑΙ ΤΩΡΑ, CARRERA 24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ!

 Και μετά το Σιρκουί, έρχεται το μεγάλο γεγονός των Ιστορικών, η γρήγορη Regularity αντοχής που ονομάζεται 24 Ωρες Ελλάδα και διοργανώνεται στις 18 και 19 Οκτωβρίου απο τον Σ.Ι.Σ.Α. Με την εμπειρία δεκαετιών αλλά και της περυσινής "δύσκολης" (για όλους) διοργάνωσης, ο Σ.Ι.Σ.Α., αν μας επιτρέπει μια καλοπροαίρετη και φιλική συμβουλή, θα πρέπει να κλείσει τα αυτιά του στα όσα του ψιθυρίζουν ή του φωνάζουν οι φίλοι (του) ιδιώτες συμμετέχοντες. Υπάρχουν αυτοί που του ζητούν να κάνει ένα σκληρό αγώνα στα όρια της νομιμότητας (sporting Rallye με καμουφλάζ Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ/FIVA), αυτοί όμως είναι και οι πρώτοι που παραπονούνται αν ο αγώνας βγεί πολύ σκληρός και εγκαταλείψουν! Επίσης, να μην ξεχνάμε ότι συμμετέχουν δεκάδες κλασσικά αυτοκίνητα χωρίς καμμία σχέση με αγωνιστικά. Ουτε αναρτήσεις, ούτε 46 προβολείς, ούτε δορυφορική καθοδήγηση, ούτε ρολλ μπαρ και μπάκετ και διπλά-τετραπλά καρμπυρατέρ. Αυτοί οι οδηγοί, στις συμμετοχές των οποίων ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ο αγώνας, δεν έχουν λόγο και δικαίωμα στη διάκριση (αφού είναι και οι συντριπτικά περισσότεροι); Υπάρχουν ακόμα, λυπούμεθα που το λέμε, και..."προβοκάτορες"! Αυτοί ζητούν (ΑΠΑΙΤΟΥΝ δημόσια) σκληρό αγώνα, θέλοντας να παρασύρουν τον Σ.Ι.Σ.Α. σε ατόπημα για να τον καταγγείλουν κατόπιν! (Φυσικά υπάρχει θεσμική εμπλοκή και περισσότερα δεν χρειάζεται να πούμε. Ισως βέβαια φέτος να έχουν "ηρεμήσει " μετά τις αρχαιρεσίες της ΟΜΑΕ!).
 Λοιπόν, στο www.sisa.gr υπάρχουν όλες οι λεπτομέρειες για την συμμετοχή σας (πρόγραμμα, κανονισμός, δήλωση συμμετοχής). Και επειδή όντως οι 24 Ωρες είναι από μόνες τους μια μοναδική εμπειρία, σας συνιστούμε να μην την χάσετε και να δηλώσετε οπωσδήποτε, εφ' όσον: α) Εχετε αξιόπιστο αυτοκίνητο,  και β) έχετε ή βρείτε ένα ευχάριστο και αισιόδοξο άτομο για συνοδηγό, που δεν νυστάζει, δεν ζαλίζεται, δεν κουράζεται και δεν παραπονιέται! Δ.Π.

5 σχόλια:

  1. endurance (long-distance motor sport competition) αγωνας αντοχης.
    δυστυχως οπως περιγραφετε(ρωτατε) , τα νορμαλ αυτοκινητα που στηριζουν τον αγωνα δεν ειναι για .competition(ανταγωνισμο-αναμετρηση,)μεταξυ τους ναι ,αλλά θα τερματισουν ,θα το διασκεδασουν γιατί θέλουν να ζησουν την εμπειρια και οχι να ανακαλυψουν τα ορια τους ,αμα νυσταξουν και κουραστουν ,θα φανε και το καπελακι τους.

    καλο αγωνα ,καλη διασκεδαση σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί "δυστυχώς"; Συμμετέχω στον αγώνα απο το 2002 με μία ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΟΡΜΑΛ Giulia 1600, και έχω φέρει αξιόλογα αποτελέσματα (μέχρι και 1η θέση Γενικής ισοβαθμία με ένα VW που την κράτησε λόγω παλαιότητας). Και κάθε φορά, μένουν πίσω αρκετά απο τα "Ραλλύ" αυτοκίνητα, κάτι που κάνει την ικανοποίηση του ιδιώτη με το νορμάλ ακόμα μεγαλύτερη. Και ναι, υπήρξε μια φορά στην Ευβοια, που λόγω κόπωσης και νεαρού πληρώματος, εγκαταλείψαμε στην Λίμνη και επιστρέψαμε σιγά-σιγά Αθήνα. Να μην ακούω μόνο για..."competition" σε ένα αγώνα αντοχής -Regularity σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους, με μ.ω.τ. μέχρι 50 και χωρίς απολύτως κανένα μέτρο ασφαλείας! Πάμε όλοι, με νορμάλ ή βελτιωμένα Κλασσικά, να διασκεδάσουμε. Αυτό πρέπει να ειναι το πνεύμα και είμαι βέβαιος ότι αυτό επιθυμεί και προσπαθεί και ο ΣΙΣΑ.

      Διαγραφή
  2. Ο "ιδιώτης" που αναφέρεται στο κείμενο έρχεται σε αντιδιαστολή με τον "επαγγελματία"? Υπάρχουν και τέτοιοι συμμετέχοντες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρυσι πρώτοι γενικής ήρθαν με γκολφ 1.1 μαμά. ..... Αυτό μόνο λέει πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή