Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΟΔΗΓΩΝ: ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

 Οι Σύνδεσμοι Οδηγών Αγώνων μοτοσυκλέτττας (Σ.Ο.Α.Μ.) και αυτοκινήτου  (Σ.Ο.Α.Α., Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. και Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α.), οφείλουν να ενεργοποιηθούν και απο κοινού να απευθυνθούν προς τους φίλους του σπορ, τις Ομοσπονδίες των αθλημάτων τους και την Πολιτεία, ζητώντας την θέσπιση αυστηρότατων μέτρων ασφαλείας στις αγωνιστικές εκδηλώσεις (πρωταθληματικές, φιλικές και "προπονήσεις), καθώς και μέριμνα για δημιουργία και λειτουργία χώρων άθλησης.
 Ιδιαίτερα δε, θα πρέπει να ζητήσουν απο τις Ομοσπονδίες τους αλλά και από την ΕΛΠΑ (η οποία σύμφωνα με το 'αρθρο 49 του ισχύοντος Κ.Ο.Κ. είναι, μαζί με την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, η μόνη αρμόδια Αρχή για να ζητά άδεια τέλεσης αγωνιστικών εκδηλώσεων απο το Υπ. Προστασίας του Πολίτη), επανεξέταση του ορισμού και του διαχωρισμού των "παιδειών" απο τους αγώνες. Εφ' όσον δε πρόκειται ουσιαστικά για "καλυμμένες" αγωνιστικές εκδηλώσεις που εμπεριέχουν τους (αποδεκτούς απο τους συμμετέχοντες) παράγοντες κινδύνου των αγώνων, τότε: Α) Πρέπει να υπάρχουν αυστηρότατες οργανωτικές προδιαγραφές, και μέτρα ασφαλείας ανάλογα των "κανονικών"αγώνων, και Β) Δεν μπορούν πια να θεωρούνται και να αδειοδοτούνται ως "παιδειές", εκδηλώσεις με οχήματα ισχύος πολλών εκατοντάδων ίππων και ταχυτήτων που φτάνουν τα 300 χ.α.ω. Οι αγώνες πρέπει να συνεχίσουν, αλλά το κόστος της προσπάθειας να γίνουν "φτηνοί" για να προσελκύσουν συμμετοχές, είναι πολύ βαρύ. Οι Σύνδεσμοι Οδηγών λοιπόν, που έχουν "λάμψει" δια της απουσίας τους  και δια της "εκκωφαντικής" σιωπής τους το τελευταίο διάστημα, πρέπει να αφυπνισθούν αναλαμβάνοντας "σταυροφορία" για την ασφάλεια των αγωνιζομένων και των θεατών. Γιατί μέχρι στιγμής, πηγαίνουμε με ευχολόγια, τα οποία δεν εισακούονται πάντα, ούτε και προστατεύουν...


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΣΤΟ F,  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΣΤΟ papandre@otenet.gr

4 σχόλια:

  1. "Προπόνηση" και "παιδειά" των 260+ χ.α.ω. Εκατοντάδες συμμετοχές, και άλλα τόσα παράβολα και λισάνς.
    Β) Δεν μπορούν πια να θεωρούνται και να αδειοδοτούνται ως "παιδειές", εκδηλώσεις με οχήματα ισχύος πολλών εκατοντάδων ίππων και ταχυτήτων που φτάνουν τα 300 χ.α.ω.

    Οι αγώνες πρέπει να συνεχίσουν, αλλά το κόστος της προσπάθειας να γίνουν "φτηνοί" για να προσελκύσουν συμμετοχές, είναι πολύ βαρύ.

    ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ ΟΛΑ ,ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπαμε, τα διάβασαν όλοι, και οι Σύνδεσμοι ΔΕΝ απάντησαν, οι Ομοσπονδίες ΔΕΝ απάντησαν και οι αγωνιζόμενοι ΔΕΝ μιλάνε φοβούμενοι ότι θα μπούν "στο στόχαστρο" των Οργανωτών ή ότι "θα χάσουν" τους "φτηνούς" αγώνες. Την Δευτέρα 11/2 το βράδυ σε εκπομπή "κίτρινος τύπος" όλοι αναλώθηκαν σε περιγραφές και στο να ακούνε τον οργανωτή να ρίχνει την ευθύνη αποκλειστικά ΣΤΟΝ τραυματία αγωνιζόμενο (λες και μπήκε μόνος του στο αεροδρόμιο να κάνει τετρακοσάρια στον διάδρομο).Τηλεφωνήσαμε και είπαμε ότι το θέμα είναι η αδειοδότηση και ο χαρακτηρισμός των εκδηλώσεων σαν παιδειές, ενώ δεν είναι έτσι σε όλες τις περιπτώσεις. Φυσικά δεν μας έβγαλαν στον αέρα, φυσικά δεν ειπώθηκε τίποτα για άδεια τέλεσης. Μην χαλάσουν και οι δουλειές...

      Διαγραφή
  2. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ ,ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ,ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.
    ΑΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ,ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥΣ ,ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΠΟΤΕ Σ ΄ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΟΥΣ.
    ΑΣ ΑΝΑΡΡΩΣΕΙ Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΟΝΤΑ ΝΑ ΚΥΝΗ ΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΩΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΥΘΕΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΙΤΡΙΝΟ ΤΥΠΟ ,ΞΕΡΑΤΕ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ,ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ,ΕΚΕΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΙ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ,ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσέξατε ότι δεν αναφερόμαστε καθόλου στις συνθήκες του δυστυχήματος όχι μόνο γιατί δεν είμαστε ούτε συμμετέχοντες ούτε αυτόπτες, αλλά γιατί η υπόθεση έχει πάρει το δρόμο της, γίνονται ανακρίσεις και σχηματίζεται δικογραφία, οπότε περιμένουμε το επίσημο πόρισμα. Αυτό που μας ενδιαφέρει, είναι να σταματήσει άμεσα η ασυδοσία στον χώρο των "παράλληλων" εκδηλώσεων αυτοκινήτου και μοτοσυκλέττας, όπου με το πρόσχημα των "παιδειών" και των "προπονήσεων" γίνονται κανονικοί αγώνες, με ελλιπή όμως μέτρα ασφαλείας. Τις Αρχές του Σπορ δεν πρέπει να τις ενδιαφέρει η αρνητική εικόνα που παίρνει το άθλημα στην κοινή γνώμη λόγω των δυστυχημάτων, αλλά το να μη χάνονται ζωές. Και φυσικά αναφερόμαστε τόσο στην ΟΜΑΕ όσο και στην Ομοσπονδία Μοτοσυκλέττας, την ΑΜΟΤΟΕ. Οι δύο Ομοσπονδίες πρέπει να συνεργαστούν ιδίως για τα μέτρα ασφαλείας του dragster, ώστε ένας οργανωτής να μην μπορεί να διοργανώνει και μοτοσυκλέττα με άδεια αυοκινήτου (και το αντίθετο). Οι Πρωταθληματικοί αγώνες dragster είναι άριστα οργανωμένοι. Εμείς ζητάμε να υπάρχει το ίδιο επίπεδο και στις λεγόμενες "παιδειές". 'Οσο για τον "κίτρινο τύπο", ελπίζαμε ότι η αθλητική, εκδοτική και δημοσιογραφική μας ιδιότητα θα μας έδινε δυνατότητα παρέμβασης ωστε να ακουστεί και κάτι για τις αδειοδοτήσεις των Ομοσπονδιών και την ασφάλεια των "παιδειών". Προφανώς όμως, οι Ομοσπονδίες "έχουν παντού φίλους"! Πάντως το να σιωπούν Ομοσπονδίες και (ανήκουστο!) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΟΔΗΓΩΝ και να μένει μόνος ο Τριανταφυλλόπουλος να αναζητά οργανωτικές ευθύνες, δεν τιμά τον κόσμο του Σπορ!

      Διαγραφή