Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Ο...ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ WRC TO 2015! (ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ, ΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΙΡΚΟΥΙ ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ!).

 Ο κ. Πνευματικός είναι ο Δήμαρχος Κορίνθου, και σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε σχετικά με το Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στην περιοχή του και θα μετρήσει φέτος στο Ευρωπαικό (και στο Ελληνικό) Πρωτάθλημα, είπε ενθουσιασμένος ότι απο την φετεινή διοργάνωση εξαρτάται το αν θα επιστρέψει το Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC το 2015. Φυσικά δεν εξαρτάται καθόλου απ' αυτό, αλλά είναι καθαρά οικονομικό θέμα (πρώτον να εξοφληθούν οι παλαιές οφειλές προς τη FIA και δεύτερον να εξασφαλιστεί το μεγάλο ποσό που απαιτείται για τη διοργάνωση). Ομως ο κ. Πνευματικός είπε κάτι εξόχως πιο σημαντικό: Οτι μια ειδική διαδρομή του Ράλλυ θα γίνει ΜΕΣΑ στην πόλη της Κορίνθου! Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν για τους απανταχού Δημάρχους με σύγχρονη σκέψη, αλλά και για τις "παλιές/καινούργιες" Λέσχες-Σωματεία της ΟΜΑΕ: Ας σχεδιάσουν και ας διοργανώσουν σιρκουί και αγώνες ταχύτητας μέσα σε πόλεις, επιλέγοντας διαδρομές που μπορούν να δεχτούν μέτρα ασφαλείας και χάραξη που να έχει το απαιτούμενο πλάτος και εξόδους διαφυγής, καθώς και πρόσβαση σε οχήματα βοηθείας. Και στη Δραπετσώνα και στη Θεσσαλονίκη και αλλού υπάρχουν απο καιρό αυτές οι σκέψεις, αλλά σε πολλές ακόμα πόλεις σχεδόν "σχηματισμένα" σιρκουί (λόγω ρυμοτομίας) περιμένουν να "ανακαλυφθούν" και να αξιοποιηθούν. Η πίστα των Μεγάρων παραμένει κλειστή και δεν υπάρχει ενημέρωση για το αν και πότε θα αδειοδοτηθεί για να λειτουργήσει ξανά. Η πίστα των Σερρών καταστράφηκε απο μια κακή ανάθεση νέου ασφαλτοτάπητα σε έναν ακατάλληλο εργολάβο, και είναι άγνωστο αν θα είναι έτοιμη εντός του τρέχοντος έτους. Στο μεταξύ, ο...Πνευματικός δηλώνει ενθουσιασμένος που θα γίνει Ε.Δ. ΜΕΣΑ στη πόλη του. Ε, τι περιμένουν οι οργανωτές; Γιατί να σχεδιάζουν αγώνες Ελλήνων οδηγών στην...Ιταλία (!) και να μην ψάξουν κανα δυό τρελλαμένους Δημάρχους για να σχεδιάσουν και να διοργανώσουν σιρκουί πόλεων; Πιο επικίνδυνα απο αναβάσεις αποκλείεται να είναι, και μπορούν να μειώσουν τον αριθμό των αυτοκινήτων μέσα στη πίστα με πολλές σειρές και λιγότερους γύρους. Σίγουρα θα υπάρξουν πολλές συμμετοχές GTCC, ενώ μεταξύ των αγώνων τα πολλά και εξαιρετικά drift cars  που εχουμε στη χώρα μας, θα προσφέρουν θέαμα.



(...και ύστερα ξύπνησε! Εμ, τον...υπνώτισε ο Πνευματικός με την Ειδική Διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις μέσα στην Κόρινθο!)

4 σχόλια:

  1. -θα τα ακουνε οι λαμιωτες και θα αφριζουν .
    -μην ξεχνατε οτι μετα απο 2 περιπου μηνες αφου διεξαχθει το ακροπολις υπαρχουν οι δημοτικες εκλογες ,με 5ετη θητεια , και ο πνευματικος αν ξανακατεβει για δημαρχος, δεν θελει ν΄αφησει ολη τη δοξα στον λουτρακιωτη δημαρχο .
    -επιπλεον προσδοκα να φερει κοσμο στην πολη του ,ο οποιος θ΄αφησει χρηματα.
    -ο εμπορικος κοσμος τα μετραει αυτα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατανοητόν. Εξ' άλλου το παράδειγμα είχε δώσει ο Μητσοτάκης όταν το 1993 παραμονή εκλογών εγκαινίασε την πίστα του...Ορχομενού! Ομως εμείς μιλάμε απόλυτα σοβαρά για σιρκουί πόλης και μακάρι οι Δήμαρχοι των οποίων οι πόλεις/περιοχές προσφέρονται για κάτι τέτοιο να συνεχίσουν να ενδιαφέρονται και μετεκλογικά.

      Διαγραφή
  2. Για να γίνει αγώνας ταχύτητας μέσα σε πόλη χρειάζονται υποδομές ασφαλείας που δεν υπάρχουν και που φυσικά κοστίζουν πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Το ίδιο σε μικρότερη κλίμακα και μια ειδική διαδρομή ράλι που μπορεί να μαζέψει κόσμο. Εκτός και αν ζηλέψαμε τα χάλια της Βουλγαρίας πράγμα που βέβαια δε θα μου προκαλούσε καμία ιδιαίτερη εντύπωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το είπαμε και στην ανάρτηση και στην απάντηση: Σιρκουί πόλεων μπορούν να μελετηθούν ΜΟΝΟ για τις πόλεις όπου λόγω ρυμοτομίας είναι εφικτό κάτι τέτοιο. Και αυτό σημαίναι φαρδείς δρόμοι και μεγάλες πλατείες ή διασταυρώσεις όπου είναι "έτοιμοι" διάδρομοι διαφυγής και το πλάτος αρκεί για να μην χρειάζονται ακριβά μέτρα ασφαλείας. Εννοείται ότι αν έχεις χρήματα κάνεις και Μονακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή