Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΕ ΕΝΑ "ΗΡΩΙΚΟ" ΒΡΟΧΕΡΟ ΔΙΗΜΕΡΟ.

1) 1η ΑΝΑΒΑΣΗ ΔΕΡΒΕΝΟΧΩΡΙΩΝ -"Β.        ΠΑΛΑΠΑΝΙΔΗΣ"
 Ενώ το Σάββατο οι δοκιμές έγιναν χωρίς βροχή (66 εκκινήσαντες) και η οργάνωση κατάφερε να ολοκληρώσει και τα τρία σκέλη ικανοποιώντας τους αγωνιζόμενους, την Κυριακή η νεροποντή που έπληξε την Αττική, ταλαιπώρησε οδηγούς και θεατές με πολύ νερό στο Α σκέλος. Στο Β το οδόστρωμα φάνηκε ακόμα και να στεγνώνει κατά τόπους, παραμένοντας ωστόσο υγρό, ενώ κατά περιόδους έβρεχε, κάτι που όπως είναι φυσικό, κάποιους ευνόησε και κάποιους όχι, 'Ετσι, ενώ στο Α σκέλος οι συνθήκες ήταν το ίδιο κακές για όλους, στο Β άλλοι βρήκαν περισσότερο κι άλλοι λιγότερο βρεγμένα κομμάτια, ενώ υπήρξαν και μερικοί που ίσως ξεγελάστηκαν πρόσκαιρα απο το οδόστρωμα με αποτέλεσμα να έχουν γλυστρήματα τα οποία και καθόρισαν τα τελικά αποτελέσματα. Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε όλοι, είναι να συγχαρούμε τους οδηγούς, τους οργανωτές και φυσικά τους κριτές, για ένα δύσκολο διήμερο σε μια καινούργια ανάβαση, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Όσο για τους θεατές, μπράβο σ' αυτούς που ήρθαν και κατανόηση σε όσους φοβήθηκαν τον καιρό, εξ' αιτίας του οποίου η νέα ανάβαση δεν έδειξε την πραγματική δυναμική της. Του χρόνου πάλι.
 Στα του αγώνα, οι διακριθέντες ήταν όντως αυτοί που νίκησαν στις κατηγορίες τους. Στα Ιστορικά όμως, στην επίσημη σελίδα της ΟΜΑΕ  δεν υπάρχουν τελικά αποτελέσματα, παρά μόνο οι χρόνοι των δύο σκελών. Γιατί αυτό; Μήπως επειδή η ανάβαση αυτή δεν προέβλεπε κατηγορία Ιστορικών (για το Πρωτάθλημα που δεν έγινε) και αρχικά υπήρχε η σκέψη να τοποθετηθούν, βάσει κανονισμού, στην Ε; Εν πάση περιπτώσει, αν πρόκειται για πρόβλημα του συστήματος ας το επανορθώσουν και σύντομα, γιατί είναι κρίμα το να μην βλέπουν τα ονόματά τους στα αποτελέσματα οι έξη αυτοί οδηγοί. Ως προς την κατάταξη, και εδώ οι αλλαγές του καιρού ανακάτεψαν την τράπουλα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι η τελική κατάταξη δεν είναι "δίκαια", γιατί σ' αυτές τις περιπτώσεις δεν κάνεις συμβόλαια  με τα σύννεφα, ενώ και τα λάθη πληρώνονται. Αν λοιπόν οι αθροίσεις μας είναι σωστές, πρώτος στα Ιστορικά είναι ο Β. Γεωργούλας, δεύτερος ο επανεμφανισθείς μετά απο 20 χρόνια Χ. Μανουσαρίδης (με το λιγότερο δυνατό εκ των τεσσάρων Escort)  και τρίτος ο Γ. Κατσαρός που είχε ένα καταστροφικό Β σκέλος.
 Πριν κλείσουμε, πρέπει οπωσδήποτε να τονίσουμε (και να θυμίσουμε) για μια ακόμη φορά, ότι στο τέλος του 2011 οι "φωστήρες" της ΕΛΠΑ στους οποίους ο τότε αλλά και ο νυν Πρόεδρος της ΕΠΑ (τότε ΕΘΕΑ) είχε καλή τη πίστη αναθέσει την Επιτροπή Ιστορικών, θέσπισαν...ΤΕΣΣΕΡΑ Πρωταθλήματα και ΔΕΚΑΤΡΙΑ Κύπελλα για τα μόλις 6-7 αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Ταχύτητας και Αναβάσεων! Αποτέλεσμα, το να μην μετράει ποτέ καμμία κατηγορία, παρ' ότι συνέπτυξαν τις χρονολογικές κατηγορίες σε 1-2 και 3-4. Τελικά, δεν έγινε Πρωτάθλημα ούτε το 2012 ούτε και φέτος το 2013, ενώ Ιστορικά εμφανίσθηκαν μόνο στην Ριτσώνα, στον Αχλαδόκαμπο και στα Δερβενοχώρια, χωρίς και πάλι να συμπληρώνουν κατηγορία. Ελπίζουμε λοιπόν τώρα που η ΕΠΑ της Ομοσπονδίας πλέον, έχει "απαλλαγεί" από ορισμένα "βαρίδια" της ΕΛΠΑ, να δημιουργήσει Επιτροπή Ιστορικών με τα σωστά βεβαίως άτομα, κάτι που θα δώσει στην κατηγορία νέα πνοή και στους αγώνες γενικά αρκετές  σταθερές συμμετοχές.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ www.ethea-live.gr

2) 9ο  ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΠΑ

Παρά τους αρχικά αρνητικούς οιωνούς λόγω της διαφαινόμενης αδυναμίας (και ανυπαρξίας) του "αγωνιστικού τμήματος" της ΕΛΠΑ να διοργανώσει τον αγώνα του Πρωταθλήματος που είχε προκηρύξει, η "γενική επιστράτευση" φίλων και γνωστών σε επίπεδο λεσχών και συμμετοχών έφερε αποτελέσματα, και μάλιστα τόσο καλά ώστε ο αγώνας όντως είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον. Κατ' αρχάς την οργάνωση ανέλαβε η λέσχη AC3 και την χρονομέτρηση με online αποτελέσματα η infomega. Αυτός που πήρε την υπόθεση επάνω του ήταν ο γνωστός οδηγός και πρωταθλητής regularity αλλά και μέλος του Δ.Σ. της ΕΛΠΑ Π. Αντωνόπουλος, ο οποίος συμμετείχε και στον αγώνα, όπως και ο πρώην Πρόεδρος της ΕΛΠΑ Β. Δεσποτόπουλος. Συγκεντρώθηκαν 33 συμμετοχές, και πήραν εκκίνηση το Σάββατο απο τον Ισθμό 28 πληρώματα. Φυσικά, η διανυκτέρευση στο casino hotel loutraki με συνολικό κόστος 180 Ευρώ μαζί με το παράβολο, στάθηκε κίνητρο για κάποια πληρώματα και αυτό είναι κάτι που στην regularity μετράει πολύ. Δηλαδή, εφ' όσον δεν πρόκειται για αγώνες απόλυτων επιδόσεων αλλά για συνδυασμό αγώνων ακριβείας και εκδήλωσης φίλων των Ιστορικών με κοινό στόχο την διατήρησή τους, το πως θα περάσει το κάθε πλήρωμα το διήμερό του σε κοινωνικό-ψυχαγωγικό επίπεδο έχει κι αυτό την σημασία του, αν όχι για όλους, σίγουρα για αρκετούς συμμετέχοντες.
 Ο άρτια οργανωμένος αγώνας δεν ήταν μεγάλος χιλιομετρικά, περιελάμβανε ωστόσο 16 Ε.Δ.. Ετσι, ειδικά την δεύτερη ημέρα υπήρξε μια συγκλονιστική μάχη μεταξύ των Γ. Κατσαούνη-Μ. Μανσόλα που είχαν αποκτήσει μια διαφορά στην πρώτη θέση απο το Σάββατο, και των Μ.Λυκάκη-Γ. Κίκιζα που πλησίαζαν πόντο-πόντο και δέκατο-δέκατο, για να παραμείνουν εν τέλει στην δεύτερη θέση αλλά με διαφορά μόλις 0,6 δευτ. (15,2 έναντι 14,6 των νικητών). Η συναρπαστική αυτή μονομαχία  όμως, δεν επισκιάζει την προσπάθεια των άλλων πληρωμάτων, με πιο σημαντική την τρίτη θέση Γενικής των Α. και Ε. Κοσμά με το Volvo τους. 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ www.ethea-live.gr

3) ΣΙΣΑ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

Την Κυριακή το πρωί στην Ν. Μάκρη, 36 πληρώματα (από τα 42 που είχαν δηλώσει συμμετοχή), περίμεναν τον  Αλυτάρχη να ολοκληρώσει την επιθεώρηση της διαδρομής για να δει την κατάστασή της μετά την νεροποντή που είχε προηγηθεί. Τελικά έδωσε περισσότερο χρόνο στις Απλές και στις Ε.Δ., και ο αγώνας ξεκίνησε με κάτι πάνω απο μισή ώρα καθυστέρηση. Ο σχεδιασμός ήταν απλός και
 προέβλεπε τρείς "κύκλους" μεταξύ Μαραθώνα και Γραμματικού με μία διπλή Ειδική στον καθένα, για ένα σύνολο 6 χωριστών χρονομετρήσεων. Αυτό που δεν μπορούσε να προβλεφθεί ήταν η καταιγίδα που έπληξε την περιοχή γύρω στις 13.00, η οποία όμως όπως φάνηκε δεν επηρέασε τα περισσότερα πληρώματα αφού οι χρόνοι έβγαιναν χωρίς κίνδυνο (εφ' όσον βέβαια το αυτοκίνητο ήταν σωστό με καλούς καθαριστήρες και αποτελεσματικό καλοριφέρ για ξεθάμπωμα του παρ μπριζ), η Ε.Δ. ήταν επαναλαμβανόμενη με (μικρές διαφοροποιήσεις), η διαδρομή γνωστή και η κίνηση λόγω καιρού ανύπαρκτη. Ετσι, 28 πληρώματα έφτασαν στον τερτματισμό και μόνο 8 εγκατέλειψαν. Στη Γενική κατάταξη, πρώτοι ήταν οι Λ. Παπάζογλου- Δ. Μπουνάζος, δεύτεροι οι Β. Μπέντας-Κ. Γεωργακάς και τρίτοι οι Κ. Μητρόπουλος-Α. Μητρόπουλος.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ www.sisa.gr


2 σχόλια:

  1. Αν επιτέλους εμείς οι ιστορικοι συνειδητοποιησουμε οτι κανουμε hobby κι οχι επαγγελματικο πρωταθλητισμο βαθμο-κυπελλοθηριας, τοτε θα δεχθουμε οτι αυτος ο κατακερματισμος κλασεων, ομαδων, υποομαδων και κατηγοριων με βαση τις ημερομηνιες κατασκευης των αυτοκινητων μας ειναι μια ουτοπια μα και καταστροφη. Κυριοι της ΕΠΑ, ΕΝΑ πρωταθλημα βασισμένο αποκλειστικά στον κυβισμο (οπως...τοτε) και πιθανα 2 επαθλα (1 χωματινο κι ενα ασφαλτινο ) με τρεις αγωνες το καθενα και βαθμολογια θα βαλουν τα πραγματα στην θεση που τους πρεπει, θα φερουν νεες συμμετοχες και θα ξαναδωσουν την αξια στους τιτλους.
    Φτηνά κύπελλα πουλανε και στο Μοναστηρακι...
    Χρηστος Πλατης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διορθωση: Στα προτεινομενα επαθλα μετα την λεξη βαθμολογια προστιθεται η λεξη Πολυνίκους.
    Χρ. Πλατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή