Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

11o ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ SPORTING (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΜΑΕ)


Οδηγοί-Συνοδηγοί
«Pedro» (P) - «Skeggia» (S) LANCIA Rally 037
Muccioli–Luisa Zumelli (LZ) PORSCHE 911 SC
Λευτέρης Μανδρούκας (ΛΜ) Νίκος Τσάδαρης (ΝΤ) Porsche 911 RSR

Ε: Αυτή ήταν η δεύτερη μέρα, η οποία διεξήχθη σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Πώς κύλησε και πώς καταφέρατε να τερματίσετε στην πρώτη θέση;
P: Η σημερινή ημέρα ήταν πολύ δύσκολη, επειδή το χώμα δεν είναι σαν την άσφαλτο και η εμπειρία μου σε χωμάτινες επιφάνειες είναι μικρή. Έχω αγωνιστεί μόνο άλλη μία φορά στο Ράλλυ Σαν Μαρίνο. Γενικά, η μέρα ήταν φανταστική εκτός από ένα πρόβλημα στην πρώτη ειδική, το οποίο είχε να κάνει με μένα. Κινηθήκαμε γρήγορα, οι ε.δ. ήταν φανταστικές και το αυτοκίνητο δεν είχε κανένα πρόβλημα.
Ε: Πώς είναι το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις συγκριτικά με τους υπόλοιπους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων;
P: Γενικά ήταν μια φανταστική χρονιά για μας. Έχουμε κερδίσει και τους 10 αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στην κατηγορία 4. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς, ήταν ο τέλειος επίλογος γι΄ αυτή τη σεζόν. Συγκριτικά με τους υπόλοιπους αγώνες, θεωρώ ότι το Ιστορικό Ακρόπολις είναι ένας από τους καλύτερους αγώνες του Πρωταθλήματος. Ελπίζω την επόμενη χρονιά να έχει περισσότερες χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την ομάδα μου. Έγιναν όλα με τον ιταλικό τρόπο. Πλήρωμα, αυτοκίνητο, ελαστικά από την Ιταλία κέρδισαν το Πρωτάθλημα και το Ράλλυ Ακρόπολις ύστερα από 20 χρόνια.
Ε: Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας από πρώτη και δεύτερη ημέρα. Στη χθεσινή ημέρα τερματίσατε στην 5η θέση και σήμερα στο πόντιουμ.
ΛΜ: Ξεκινήσαμε με μια πρόωρη έξοδο λόγω υγρασιών και κινηθήκαμε με προσοχή στο Χάνι-Ζαγγανά εκεί όπου συναντήσαμε και κάποιες αγελάδες μέσα στην ειδική διαδρομή. Στην Παύλιανη βρήκαμε το ρυθμό μας και σημειώσαμε καλό χρόνο. Στην Καρυά ευχαριστηθήκαμε, αλλάξαμε το αυτοκίνητο και με λίγη τύχη, μπορέσαμε και ανεβήκαμε στην τριάδα. Μας άρεσε ο αγώνας, αλλά σαν Ράλλυ Ακρόπολις, θα θέλαμε να υπήρχε άλλη μια μέρα και περισσότερες ειδικές διαδρομές, για να γίνει ανταγωνιστικό στο Ευρωπαϊκό. Επίσης, θα θέλαμε περισσότερο χώμα.
Ε: Πώς πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει καλύτερο το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις;
ΝΤ: Θα ήθελα να συγχαρώ τους νικητές που κινήθηκαν σε άπιαστους ρυθμούς. Συμφωνώ με Μανδρούκα ότι το Ακρόπολις είναι να είναι πιο μεγάλος. Το Ακρόπολις έχει μεγάλη ιστορία και για να την τιμάει, θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να γίνει πλούσιο ή καθόλου.
Ε: Πώς ελέγξατε το ρυθμό σας και τη διαφορά από τους αντιπάλους;
SC: Ήταν η πρώτη μου φορά με συνοδηγό τον «Pedro» και είναι πραγματικά όνειρο. Χθες κινηθήκαμε πολύ γρήγορα στις ασφάλτινες ειδικές ήταν πιο οικείες σε μας, αλλά σήμερα το χώμα μας επεφύλασσε εκπλήξεις. Για μένα και τον «Pedro» οι ειδικές ήταν φανταστικές. Δεν ήταν εύκολο να διατηρήσουμε τη διαφορά μας με το δεύτερο πλήρωμα, αλλά όλα πήγαν καλά.
Σημείωση: Το πλήρωμα Muccioli–Luisa Zumelli (LZ) PORSCHE 911 SC δεν παρευρέθηκε στη Συνέντευξη Τύπου επειδή αναχώρησαν άμεσα
Αγωνιστικό τμήμα ΕΛΠΑ
11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου