Μετά από
κοινή συνάντηση, στα γραφεία της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, των δύο
Ομοσπονδιών οι οποίες έχουν καταθέσει αίτηση Αναγνώρισης προς τη Γ.Γ.Α., αποφασίσθηκε
η από κοινού συζήτηση για την ενοποίησή τους και κατάθεση πρότασης μέχρι τέλους
Μαίου.
Την ΕΛΟΑΑΜ
εκπροσώπησε ο πρόεδρός της Δημήτρης Μιχελακάκης, ο γ. γραμματέας Γιάννης
Μεσημέρης και ο νομικός σύμβουλος Θεόδωρος Γαζούλης.
Την ΟΜΑΕ
εκπροσώπησε ο πρόεδρός της Μανώλης Χαλιβελάκης, ο αντιπρόεδρος Νίκος Πασαλής,
το μέλος της ΕΘΕΑ Νώντας Φατούρος και η Μαρία Τόγελου.
Κατόπιν
προσκλήσεως της ΕΛΟΑΑΜ, παρέστη ο πρώην πρόεδρος του ΣΟΑΑ Γιώργος Κοσμόπουλος,
ο οποίος στο παρελθόν είχε χειρισθεί αντίστοιχα θέματα με την ΓΓΑ.
Από τα
γραφεία τύπου
Της ΕΛΟΑΑΜ
και της ΟΜΑΕ
ΣΧΟΛΙΟ AUTO CLASSIC: «ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ
ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ;»!
Όπως συμβαίνει σε όλα τα επίπεδα, και
δυστυχώς στην χώρα μας αυτό γίνεται χονδροειδώς αισθητό, έτσι και στον
μηχανοκίνητο αθλητισμό, τα τελευταία χρόνια δεν έχουν υπάρξει ισχυρές ηγεσίες
που να συγκεντρώνουν κοινή αποδοχή και εκτίμηση, ώστε να πάνε τα πράγματα
μπροστά. Η μόνη ελπίδα, θα ήταν να υπάρξει ένα «αντίπαλο δέος», δηλαδή, για να
γίνουμε πιο σαφείς, μία σοβαρή, υπεύθυνη, συγκροτημένη, ικανή αλλά και
οικονομικά ισχυρή «αντι-ΕΛΠΑ», που θα έκανε τα πράγματα «με τον σωστό τρόπο»,
με συνέπεια να πρέπει να ακολουθήσει άμεσα η ΕΛΠΑ (σαν ΟΜΑΕ, σαν ΕΘΕΑ, σαν
ΕΘΕΠΑ, το ίδιο κάνει), μια και όλοι οι οδηγοί και οι αγώνες θα περνούσαν «απέναντι»,
και δεν θα αρκούσε η επίσημη εκπροσώπηση της FIA, ούτε το Ράλλυ Ακρόπολις, για να συγκρατήσει το ρεύμα της φυγής
(όσο για το άρθρο 49 του Κ.Ο.Κ., ειλικρινά είναι απομεινάρι μιάς άλλης εποχής
και υπάρχει τρόπος να ξεπεραστεί νομίμως, αν βέβαια κάποιος θέλει πραγματικά να
το κάνει!).
Από σήμερα λοιπόν, μετά την κοινή ανακοίνωση
ΟΜΑΕ και ΕΛΟΑΑΜ (σε μια συνάντηση που έγινε ενώπιον υπηρεσιακών παραγόντων της ΓΓΑ,
μια και ως γνωστόν κυβέρνηση δεν υπάρχει!), η νέα «Αρχή» που φαίνεται να
δημιουργείται θα πρέπει να ικανοποιήσει και την παραδοσιακή ΕΛΠΑ, και την
εναλλακτική άποψη, αλλά και τους οδηγούς, μένοντας μέσα στην λογική που
επιβάλλει η δύσκολη εποχή, και κυρίως ξεχνώντας για πάντα τις διάφορες «προσωπικές
σχέσεις», τα «κολλητηλίκια» και τα «χατήρια» που –δυστυχώς– ακόμα και φέτος
μοίρασαν απλόχερα οι διάφοροι παράγοντες του, όντως πολύπαθου, Σπορ.
Δεν είμαστε αισιόδοξοι: Είναι αδύνατον να
διδάξεις νέα κόλπα σε ένα γέρο σκύλο (ο σκύλος βέβαια είναι αθώος, μην
κατηγορούμε τα ζώα!). Ας ελπίσουμε όμως ότι σύντομα θα δούμε μία συνολική και
εις βάθος αλλαγή στην ηγεσία του Σπορ (τόσο σε πρόσωπα όσο και σε μεθοδολογία)
ώστε να μπορέσουμε να «ανέβουμε επίπεδο» τουλάχιστον σ’ αυτό το αγαπημένο
χόμπυ.
Υ.Γ.: Οι
τακτικοί επισκέπτες του blog μας θα έχουν διαπιστώσει ότι τις τελευταίες εβδομάδες δεν
αναρτούμε σχόλια, παρά μόνο διάφορα νέα για αγώνες και εκδηλώσεις. Ο λόγος
είναι ότι θεωρούμε πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου το να ασχολείται σοβαρά
κάποιος με σχολιασμούς για αγωνιστικές εκδρομές καινούριων και παλαιών
αυτοκινήτων, την στιγμή που η Ελλάδα και η οικονομία της βρίσκονται στα χέρια
κυριολεκτικά ανίκανων πολιτικών. Είναι όμως αδύνατον να μη γίνει μια σύγκριση
των «ηγεσιών», δηλαδή της πολιτικής Κυβέρνησης και της Αρχής Μηχανοκίνητου
Αθλητισμού, μια και εν μέσω ακυβερνησίας, εκλογικών αναμετρήσεων και αγωνίας ενός
ολόκληρου λαού για το αύριο, συνεχίζουν σαν να μην τρέχει τίποτα να ασχολούνται
με Ομοσπονδίες, road books
και drift. Είναι
προφανές ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι (και αναφερόμαστε στις ηγεσίες και όχι στον
λαό) είτε δεν έχουν κανένα πρόβλημα, είτε η φιλοδοξία τους υπερβαίνει την
λογική τους. Όμως στην χώρα του «δεν τρέχει τίποτα», και με τους πολίτες να
έχουν αποδείξει ότι διαθέτουν ασθενή μνήμη και κρίση που θολώνει εύκολα (οπότε
και η ψήφος πηγαίνει στα τυφλά!) είναι σίγουρο ότι «παράξενοι» και «μυστήριοι» θα
θεωρηθούμε εμείς που κάνουμε αυτό το σχόλιο! Τι να γίνει… Δεν έχουμε κανένα
πρόβλημα να δεχτούμε ότι όλοι οι άλλοι είναι εξυπνότεροι, ικανότεροι και πιο αισιόδοξοι
από εμάς! Δ.Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου