Σάββατο 18 Ιουνίου 2022

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΙΑΙΡΕΘΗΜΕΝ...

 


ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΙΑΙΡΕΘΗΜΕΝ...


Φτάσαμε λοιπόν σε ένα σημείο, όπου όλοι όσοι ασχολούνται με το «καλό» των αγώνων, κατάφεραν δύο πράγματα, το ένα «χειρότερο» απο το άλλο.

Το πρώτο είναι ότι κατεστράφη, σχεδόν πλήρως, η αγωνιστική χρονιά του 2022. Eχουν «αναβληθεί» λόγω έλλειψης (ή μη αρκετών) συμμετοχών, περι τους 18 αγώνες, το Ράλλυ Φθιώτιδος θα εκκινήσει με 20 μονο πληρώματα, και η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου, αυτή που ΟΛΟΙ οι οδηγοι αγαπούν και θέλουν, μέχρι την Παρασκευή το βράδυ είχε 22 συμμετοχές (έχει δοθεί παράταση μέχρι τη Δευτέρα).

Ο λόγος είναι η αποχή που έχει κηρύξει απο τον περασμένο Φεβρουάριο μια μεγάλη ομάδα οδηγών, με λόγο και αφορμή τρείς νέους κανονισμούς της Ομοσπονδίας (με ισχύ απο φέτος, απο το 2023 και απο το 2024), που άλλοι «δεν συνέφεραν», άλλοι «εξαιρούσαν»  συγκεκριμένες συμμετοχές και άλλοι «δεν άρεσαν». Στην πορεία όμως, έγινε σαφές ότι πέραν των Κανονισμών (ένα θέμα και ένα προβλημα υπαρκτό, που όμως «συζητιόταν» και λύση θα δινόταν), βγήκε στην επιφάνεια μια βαθύτερη και πιο σημαντική «αιτία», που ήταν η προσπάθεια πρόωρης αλλαγής ηγεσίας της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ μέσω μιας «εκβιαστικής πίεσης» (τύπου «όλα ή τίποτα») στην οποία θα ήταν αδύνατο να ενδώσει ο οποιοσδήποτε, καθώς και η πληρης αντίθεση της «ηγετικής ομάδας» των οδηγών που απείχαν, με την πρακτική της διοίκησης του Σ.Ο.Α.Α.

Ετσι, οι γέφυρες επικοινωνίας κόπηκαν, η σύνταξη και η  ανταλλαγή ανούσιων επιστολών (που θύμιζαν κυβερνητικό εκπρόσωπο εναντίον εκπροσώπου Τύπου αντιπολίτευσης, δηλαδή αυτό που σε κάνει «να κλείνεις την τηλεόραση») αντικατέστησε την συζήτηση προς εύρεση κοινά αποδεκτής (και ΜΗ προσβλητικής για καμμία πλευρά) λύσης, και στις τάξεις των «απεργών» μπήκαν (απο την πόρτα ή και απο το παράθυρο) δυσαρεστημένοι παράγοντες, «αντίπαλα» Σωματεία, «προαιώνιοι» αντίπαλοι σε διοίκηση, Σωματεία, αγώνες και Σύνδεσμο, αλλά και διάφοροι μη θεσμικοί "του χώρου" (δηλαδή μη αγωνιζόμενοι ή διοικούντες) που είχαν προσωπικές διαφορές και βρήκαν την ευκαιρία να τις λύσουν, εξαπολύοντας οχετούς κατηγοριών και ύβρεων απο τον σωλήνα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (που τα δέχεται όλα και δεν διϋλίζει τίποτα), με την ανοχή των "απεργών".

Το δεύτερο όμως, και κατά πολύ χειρότερο, που "πέτυχαν" όλοι όσοι άμεσα ή έμμεσα "προκάλεσαν", "φούντωσαν" και συντήρησαν την αποχή, διαστρέφοντας στην πορεία το "αίτημα" των οδηγών, που απο ακύρωση των νεων κανονισμών μετετράπη σε αλλαγή ηγεσίας της Ομοσπονδίας ΚΑΙ του Συνδέσμου Οδηγών (δηλαδή των δύο θεσμικών οργάνων του αθλήματος με νομίμως εκλεγμένες διοικήσεις), ήταν το να ΔΙΑΙΡΕΣΟΥΝ τους αγωνιζόμενους αναγκάζοντάς τους "να πάρουν πλευρές", κατι που σε αυτό το βαθμό δεν είχε συμβεί ΠΟΤΕ, όσο υπάρχει Σπορ αυτοκινήτου στην Ελλάδα. 

Είμαι πολύ προσεκτικός, όπως βλεπετε. Δεν χρησιμοποίησα την λέξη "ΔΙΧΑΣΑΝ", γιατι αρνούμαι να δεχτώ ότι οι εν ενεργεία οδηγοι αγώνων μπορεί να "διχαστούν" επειδή κάποιοι θέλουν να λύσουν τα διοικητικά τους προβλήματα με κάποιους άλλους, ή να βρουν ευκαιρία να βγάλουν τα απωθημένα τους και να χρησιμοποιήσουν την αποχή, τους κανονισμους και την έλλειψη συνεννοησης για να "τους χωρίσουν" σε ομάδες αναλογα με τον Σύνδεσμο στον οποίο ανηκουν.

Γιατί, αναπόφευκτα, προς τα εκεί οδεύουμε: Με τις δύο ανακοινώσεις που θα διαβάσετε πιο κάτω, η μια ανυπόγραφη "αναγγελία" και η άλλη ενυπόγραφη "ανακοίνωση", ένας (άγνωστος αυτή τη στιγμή) αριθμός οδηγών και παραγόντων αποφάσισε, και προχωρά, στην ίδρυση νέου Συνδέσμου ΑΓΩΝΩΝ (και, όπως ορίζει ο τίτλος, όχι αποκλειστικά αγωνιζόμενων), που θα ονομάζεται ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.

Πέραν του ότι ο "μηχανοκίνητος αθλητισμός" σαν έννοια περιλαμβάνει καθε μορφή αγώνων με οχήματα που κινούνται με κινητήρα (αυτοκίνητα ΚΑΙ μοτοσυκλέτες), και βεβαίως εφ' όσον εξ΄αρχής συμφωνησουμε ρητώς και απολύτως ότι οι Ελληνες πολίτες σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα μπορούν να συγκροτούν ομάδες, Λεσχες (πρωτοβάθμια) Σωματεία και (δευτεροβάθμιες) Ομοσπονδίες χωρις απολύτως κανεναν περιορισμό πέραν αυτων που θέτει η λογική και η δεοντολογία, θα κανουμε μερικές παρατηρήσεις και θα θέσουμε μερικα ερωτήματα.

Πρώτον λοιπόν, χρειάζεται όντως ένας νέος Σύνδεσμος; Δεν αρκούν ο Σ.Ο.Α.Α., ο Σ.Ο.Α.Β.Ε. και ο Σ.Α.Μ.Α.Ε.;

Δέυτερον, ο νεος σύνδεσμος είναι σύνδεσμος ενεργών οδηγών, ή "γενικά" σύνδεσμος για το σπορ (όπως προϊδεάζει το όνομά του), που  μπορεί να δεχτεί ως μέλη όλους όσοι ενδιαφέρονται γι' αυτό, απο οδηγούς και οργανωτές μέχρι θεατές και φίλους;

Τρίτον, λόγω της συγκυρίας, των λόγων, του (συγκεκριμένου) έμψυχου δυναμικού και της εποχής στην οποία ιδρύεται, ο νέος συνδεσμος δημιουργείται για να λύσει την αποχή, ή προτίθεται να την παρατείνει επ΄αόριστον εάν δεν συναινέσει η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ στα αιτήματά του;

Τέταρτον, με δεδομένη την ύπαρξη και την ιστορικότητα των Σ.Ο.Α.Α. και Σ.Ο.Α.Β.Ε., πως είναι δυνατόν να συνυπάρξουν τρείς απολύτως ταυτόσημοι σύνδεσμοι, χωρίς να έρθουν σε αντιπαραθέσεις για τα "συμφέροντα των αγωνιζομένων"; Και αυτές οι αντιπαραθέσεις, οι διαφωνίες και οι διαφορετικές απόψεις, αυτόματα θα μεταφέρονται στους οδηγούς -μέλη. Εαν π.χ. ο ένας σύνδεσμος τεθεί υπερ και ο άλλος κατά της αποχής απο τους αγώνες, τι θα συμβεί; "Αριθμητική κόντρα" ποιός έχει τους πιο πολλούς οδηγούς, αντι συναγωνισμός στο στίβο;

Πέμπτον, πόσοι και ποιοί σύνδεσμοι αγωνιζομένων θα εκπροσωπούνται στην ΕΠΑ και στις Επιτροπες της; Ολοι; Οι αγωνιζόμενοι θα μεταβληθο'υν σε "νομοθέτες";

Απλά ερωτήματα. Και ακολουθουν κι άλλα. Αλλά το Auto Classic τον ΑΠΡΙΛΙΟ, όταν ακόμα μπορούσε να είχε υπάρξει σωτηρία της χρονιάς (και συνεννόηση, το σπουδαιότερο όλων), είχε προτείνει έναν τρόπο διεξόδου απο την "κρίση", και παλι με δημιουργία συνδέσμου αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ. Και ταυτόχρονα, είχε προτείνει μια κίνηση εκ μερους της ΟΜΑΕ για αναβολή και επανεξέταση των (επίμαχων) κανονισμών, που κατα τον φτωχό μας νου και την ταπεινή μας άποψη, θα εκτόνωνε άμεσα την κατάσταση. Και πέρασαν άλλοι τρείς μήνες, έφυγε ο μισός χρόνος, για να φτάσουμε σήμερα νε μένουμε κολλημένοι στο σημείο που είμαστε όταν ξεκινούσαμε, πριν η μια πλευρά ακολουθήσει εκείνη μας την πρόταση (με διαφορετικό τρόπο βέβαια). Για διαβάστε τι είχαμε προτείνει:

 ΑΡΘΡΟ ΑUTO CLASSIC, AΠΡΙΛIOΣ 2022

«...όλοι όσοι έχουν "υπογράψει" την αποχή και είναι οδηγοί με έκδοση άδειας αθλητού τουλάχιστον μια φορά την τελευταία τριετία-τετραετία, να υπογράψουν ξανά με φυσικό τρόπο (όχι τηλεφωνικώς), ώστε να δεσμευτούν και για την αποχή με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ, αλλά και  σαν ιδρυτικά μέλη αυτής της κίνησης επισημοποιώντας την (στο Πρωτοδικείο), ώστε ταυτόχρονα να βάλουν τις βάσεις για την δημιουργία ενός Συνδέσμου με εκατοντάδες ΕΝΕΡΓΑ μέλη.

Απο την άλλη πλευρά, η Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, να ανακοινώσει ότι ΟΛΕΣ οι αλλαγές ΟΣΩΝ κανονισμών ψηφίστηκαν και ανακοινώθηκαν επισημα  εντός του 2022 για το 2022 (!), ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ για φέτος (ακριβώς λογω της αργοπορημένης ανακοίνωσής τους), και η χρονιά θα τρέξει με τους κανονισμούς του 2021.

Στο τέλος του χρόνου, οι αλλαγές των κανονισμων θα συζητηθουν εκ νέου, και θα ανακοινωθουν έγκαιρα, στο τέλος του 2022, για ισχύ το 2024.

Αυτές είναι οι προτασεις μας.

Εύκολο να πραγματοποιηθούν.

Οι "απεργοί", αντί να γράφουν "καυστικές" επιστολές,  θα αποκτήσουν θεσμική υπόσταση με τεράστια δύναμη.

Και η Ομοσπονδία θα αναγνωρίσει χωρίς εγωϊσμούς το ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ του να ανακοινώνει κανονισμούς εντός του έτους έναρξης της εφαρμογής τους (ας είναι και μεταχρονολογημένη η ισχύς τους, το έτος ανακοίνωσης μετράει), και θα ζητήσει απο τα Σωματεία -μέλη της να οργανώσουν στο τέλος του φθινοπώρου Γενικές Συνελεύσεις ώστε να έχουν την κατα πλειοψηφία έγκριση των αθλητών (οδηγών)/μελών τους για όσα προκειται να ψηφίσουν στην επόμενη Γ.Σ. της ΟΜΑΕ, οπου θα αποφασιστούν οι κανονισμοί των επόμενων ετων...»


Δεν ξέρουμε τι θα είχε γίνει αν είχαν ακολουθήσει όλοι την πρότασή μας, Το πιθανότερο είναι να είχαν ξεκινήσει οι αγωνες. Αλλά όπως σωστά θα σκεφτούν κάποιοι, αυτό δεν θα έλυνε το πρόβλημα, ΑΝ αυτό το πρόβλημα δεν ήταν μόνο οι κανονισμοι αλλά (και) το ξεκαθάρισμα λογαριασμών μεταξύ τέως και νυν διοικήσεων (γενικώς).

Ωρα απόδοσης ευθυνών, υπάρχει; Βεβαίως, μόνο που δεν είναι δουλειά των δημοσιογράφων αυτό. Δηλαδή, να καταγράψουμε το ποιός έκανε τι, αλλά το κατά πόσο ευθύνεται η κάθε πλευρά για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το σπορ του αυτοκινήτου, είναι άλλη ιστορία και έχει διαφορετικές οπτικές.

Καταγραφή λοιπόν. Αρχή, με ΟΜΑΕ. Καλώς αποφάσισε τους κανονισμούς και καλως τους ψήφισαν τα Σωματεία (με συντριπτική πλειοψηφία); Ναι, γιατί οι Ομοσπονδίες έχουν καθήκον και υποχρέωση να νομοθετούν προς όφελος και ανάπτυξη του αθλήματός τους, έστω και αν οι νέοι κανονισμοί δεν βρίσκουν πάντα σύμφωνους τους αθλητές. Τους "ξεβολεύουν". Τους δυσκολεύουν. Κλασσικό. Οσο για τα Σωματεία, αποτελούνται απο αθλητές, με διοικήσεις εκλεγμένες κατα πλειοψηφία μετα απο αρχαιρεσίες. Εαν αυτες οι διοικήσεις δεν ακολούθησαν τις αόριστες ή και  εκπεφρασμένες θέσεις των μελών τους, αυτά τα μέλη (οι οδηγοι-αθλητές) θα αναδείξουν άλλα Δ.Σ. στις επόμενες εκλογές.

Ομως, οι κανονισμοί ανακοινώνονται εγκαίρως απο την Αρχή του καθε) Σπορ, με περίοδο προσαρμογής. Οχι εντός του έτους ισχύος τους. Τα είπαμε, να μην τα ξαναλέμε.

Ακολουθεί ο Σ.Ο.Α.Α. Ο Ιστορικός Σύνδεσμος Οδηγών, στον οποίο, κανονικά θα είχε ανατεθεί το έργο της διεκδίκησης και επιλυσης των αιτημάτων και των προβλημάτων. Αλλά ο Σ.Ο.Α.Α. τα (αρκετά) τελευταία χρόνια, παρ΄ότι είχε και εξακολουθεί να έχει τις καλύτερες προθέσεις, έχει ακολουθήσει ένα μοντέλο διοίκησης που τον απομάκρυνε απο τον μεγάλο κορμό των αγωνιζομένων. Εγινε "ξένος" και οι επισκέψεις των οδηγών στην αίθουσα που είχε παραχωρήσει στη ναυτιλιακή του εταιρεία στον Πειραιά ο πρόεδρος αραίωσαν, ίσως γιατί οι οδηγοί δεν την ειδαν ποτέ σαν "τα γραφεία του συνδέσμου τους". Και δεν ακούσαμε να προκηρύσσονται και να γίνονται συχνές γενικές συνελεύσεις, ούτε πριν ούτε μετά την κήρυξη της αποχής. Μονο προσωπικές παρεμβάσεις του προέδρου, προς τους οδηγους και προς την ΟΜΑΕ, θεσμικές αλλά και ανεξάρτητες, που στην περίπτωση συλλογικων διεκδικήσεων κάνουν περισοότερη "ζημιά" παρά καλό, και αναπόφευκτα παρεξηγούνται. Ετσι, μετά την διαμάχη των οδηγών της αποχής με την ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, ακολούθησε και δεύτερη, στα ίδια χνάρια (επιστολές, βαρείς χαρακτηρισμοί, λεκτικοί διαξιφισμοί, κατηγορίες, κτλ.) με τον Σ.Ο.Α.Α. (δηλαδή με τον πρόεδρό του γιατι το υπόλοιπο Δ.Σ. σιωπούσε και Γενική Συνέλευση δεν έγινε), με αποτέλεσμα να φτάσουμε στην ίδρυση του νέου Συνδέσμου. Και αυτό συνέβη επειδή οι οδηγοί έκριναν ότι ο Σ.Ο.Α.Α. πλεον δεν τους εκπροσωπεί. Και η αναπόφευκτη ερώτηση: Γιατί, αντί να ιδρυθεί νέος, δεν επιχειρήθηκε θεσμική αλλαγή Δ.Σ. στον υπάρχοντα Σύνδεσμο, ώστε να ξεκινήσει απο την αρχή; Η απάντηση άγνωστη και δεν θέλουμε να κάνουμε υποθέσεις. 

Υπάρχουν λοιπόν ευθύνες; Φυσικά! Πρώτον, η ΟΜΑΕ ανακοίνωσε τους  νέους κανονισμους στην αρχή της χρονιάς και όχι στο τέλος της προηγούμενης για να υπάρχει περιθώριο συζήτησης και για να μετατεθεί η ισχύς (το αν ήταν σωστοί ή όχι, πρώτον κρίνεται απο το αν είναι σύμφωνοι με την διεθνή Ομοσπονδία F.I.A. και δεύτερον αν κινούνται προς την κατεύθυνση της προόδου του αθλήματος. Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, λόγω αργοπορίας ανακοίνωσής τους, αυτά είναι δευτερεύοντα). Δεύτερον, τα Σωματεία "δεν ρώτησαν" τους αγωνιζόμενους-μέλη τους πριν τους ψηφίσουν. Τρίτον, οι οδηγοί που συγκεντρώθηκαν και αποφάσισαν την αποχή, μέσω των εκπροσώπων τους (που δεν ήταν "εκλεγμλενοι" αλλά εθελοντές κοινής αποδοχής) επιδόθηκαν σε μια ακραία επικοινωνία με επίδειξη ισχύος και τόσο απόλυτη έως και "εκβιαστική" πίεση προς την Ομοσπονδία, ώστε κάθε λογικός άνθρωπος θα καταλάβαινε ότι υπήρχε και "κάτι άλλο", γιατί κανείς δεν μπορεί να είναι τόσο επιθετικός και απόλυτος εαν το θέμα και η πρόθεσή του είναι η συνεννόηση και η επίτευξη συμφωνίας. Τρίτον, η επικοινωνία (γραπτές ανακοινώσεις) της ΟΜΑΕ δεν ήταν στο επίπεδο της θεσμικής αρχής αλλά περιείχαν χαρακτηρισμούς, που προκάλεσαν αντίδραση. Το ίδιο (ως προς τους χαρακτηρισμούς) ισχύει και για την επικοινωνία των οδηγων (άλλοτε ανυπόγραφη και άλλοτε ενυπόγραφη), όπως και του Συνδέσμου, που ήθελε να δείξει ότι είναι ρυθμιστής των καταστάσεων, και "επικοινωνώντας με την ΟΜΑΕ προώθησε και  πέτυχε  βελτίωση στους κανονισμους, ωστε να επανεκκινήσουν οι αγωνες". Αυτά, γίνονταν και ανακοινώνονταν ερήμην της επιτροπής των οδηγων, οι οποίοι στην τελευταία τηλεφωνική (με sms) ψηφοφορία τους όπου αποφάσισαν την συνέχιση της αποχής, "μετρήθηκαν" στους 208.

Εδώ είμαστε τώρα. Ποιοί "θα πανε" με τον νέο Σύνδεσμο; Ποιοί "θα μείνουν πιστοί" στον παλαιό; Πόσοι ενεργοί αγωνιζομενοι ανήκουν στον ΣΟΑΒΕ και στον ΣΑΜΑΕ; Τι θα πράξει η μεγάλη πλειοψηφία που δεν ανήκει πουθενά και παρακολουθεί άφωνη τα τεκταινόμενα, ΜΗ μπορώντας να συμμετάσχει σε αγώνες; (Γιατί "δεν μπορεί"; Γιατί ακόμα και αν κάποιοι αγώνες γίνουν με οριακές συμμετοχές, αλλά εσύ είσαι ΜΟΝΟΣ σου στην Κατηγορία σου -που δεν συμπτύσσεται με κάποια άλλη- πως, και γιατί, θα πας; Για να πάρεις στην απονομή δύο Κύπελλα επειδή κατάφερες να "νικήσεις τον εαυτό σου" και να τα ποστάρεις περήφανα στο faceboοk;;; Ε, όχι δεν είναι αγώνας αυτό!)

Όλοι οι παραπάνω, επέδειξαν αδυναμία επικοινωνίας και επέτρεψαν σε ένα συλλογικό θέμα να γίνει προσωπικό. Και με τη σειρά τους, επηρέασαν κάποιους άλλους, το πείσμα και ο εγωϊσμός επικράτησε, απλώθηκε και πήρε μη αναμενόμενες διαστάσεις και τελικώς οι παράγοντες, οι οδηγοί και ο σύνδεσμός τους, κατάφεραν το ακατόρθωτο: Να νικήσουν ΤΟΥΣ (και όχι "στους") αγωνες.

Ακολουθούν οι δύο τελευταίες ανακοινώσεις των οδηγών όπως τις βρήκαμε στο διαδίκτυο (έχουμε πει ότι το Auto Classic δεν είναι στη λίστα κανενός και κανείς δεν μας στέλνει τίποτα!), και η ευχή μας είναι ότι η "διαίρεση" των οδηγών σε συνδέσμους, σε ψηφοφόρους και σε υπέρ ή κατά της αποχής, ΔΕΝ θα επέλθει, οπότε ο τίτλος "ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΙΑΙΡΕΘΗΜΕΝ" σύντομα θα ξεχαστεί, σαν ο τίτλος ενός "λάθος" άρθρου του Δ.Π.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  Ουδεν σχόλιο επι του περιεχομένου των επιστολών. Δεν είναι η στιγμή. Εξ΄άλλου, είναι σαφείς-σαφέστατες. Και βεβαίως καμία αναφορά ή αιχμή σε πρόσωπα, υπογράφοντα ή μη. Πρόκειται για συλλογική υπόθεση και ο κάθε ένας πράττει κατά συνείδηση.

 

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΔΗΓΩΝ 7/6/2022

Αισίως φθάσαμε στον Ιούνιο, 5 μήνες απραξίας με 16 αγώνες που δεν πραγματοποιήθηκαν και το πρωτάθλημα θεωρείται ήδη αποτυχημένο. Λόγος; Η αλαζονεία της Ο.Μ.Α.Ε. και στη συνέχεια η αδυναμία επίλυσης της κρίσης, που η ίδια προκάλεσε. Αντί διαλόγου με τους αγωνιζόμενους, προτίμησε συνδιαλλαγή με τον πρόεδρο του Σ.Ο.Α.Α., με τα γνωστά αποτελέσματα. Κανονισμοί που εσπευσμένα επιβλήθηκαν 15 ημέρες πριν την έναρξη των αγώνων, χωρίς ενημέρωση των αθλητών από τα σωματεία τους. Οι μοναδικές αναβάσεις που πραγματοποιούνται, Ομαλός και Κύμη, διεξάγονται με κανονισμούς 2021 (όπως είχε προταθεί αρχικά από εμάς!), μειωμένες συμμετοχές, παρα τις παροχές και τη μη εφαρμογή παρατύπως, των κανονισμών και παράβολων, που ψηφίστηκαν στη Γ. Σ. της Ο.Μ.Α.Ε.

Εμφανώς ηττημένη η Ο.Μ.Α.Ε.-ΕΠ.Α., αδυνατεί να επιβάλλει στα σωματεία τους κανονισμούς που η ίδια πρότεινε. Η εμμονική άρνηση της Ομοσπονδίας να εγκρίνει μέσω Γ. Σ. την αλλαγή κανονισμών, αυτομάτως ακυρώνει τους διεξαχθέντες αγώνες, δείχνοντας έτσι ασέβεια σε διοργανωτές και αθλητές. Συνεπής στο σκοπό της και με γνώμονα το διάλογο και τη συνεργασία η 5μελης επιτροπή παρέδωσε την ατζέντα με τις προτάσεις της στο πρόεδρο του Σ.Ο.Α.Α., δεχόμενη υποσχέσεις για την από κοινού διεκδίκηση αιτημάτων. Αντί αυτού διαπιστώσαμε εσκεμμένες καθυστερήσεις και προσωπικές συμφωνίες, με σκοπό την άνευ όρων επανεκκίνηση των αγώνων που οδήγησαν σε διχασμό μερίδα αγωνιζομένων. Δυστυχώς οι χειρισμοί της ηγεσίας του θεσμικού μας οργάνου δεν εκπροσωπούν τη μεγάλη πλειοψηφία των αθλητών του μηχανοκίνητου.

Οι αγωνιζόμενοι βίωσαν με το χειρότερο τρόπο τις πρακτικές και τις προσβλητικές εκφράσεις της αρχής του σπορ, μέσω των επιστολών της Ο.Μ.Α.Ε. και απαιτούν μια ΣΥΓΝΩΜΗ. Επίσης με δόλιο τρόπο προδόθηκαν από το Σ.Ο.Α.Α. και ιδιαίτερα από τη διχαστική πολιτική του προέδρου του. Με δεδομένα τα παραπάνω και με στόχο την έντιμη θεσμική εκπροσώπηση οδηγών και συνοδηγών όλης της Ελλάδας, οι αγωνιζόμενοι προχωρούν στην ίδρυση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων που θα έχει εκπροσώπους από κάθε νομό.

Οι Έλληνες αθλητές του μηχανοκίνητου θέτουν τα θεμέλια, και η 5μελης πιστή στη δέσμευση της για μη διοικητική εμπλοκή, ΕΝΩΜΕΝΟΙ οδηγούν στο περήφανο δρόμο για αξιοπρεπή εκπροσώπηση, μέσω του νέου Συνδέσμου. Η 5μελης εντός των προσεχών ημερών παραδίδει τη σκυτάλη στη προσωρινή διοικούσα που που με τη σειρά της θα οδηγήσει το νέο Σύνδεσμο σε εκλογές. Οι διεργασίες ξεκίνησαν, μείνετε συντονισμένοι.

Με εκτίμηση

Οι αγωνιζόμενοι

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 16/6/2022

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Η 5μελης επιτροπή σε πλήρη συνεργασία με τη προσωρινή διοικούσα και το νομικό σύμβουλο, εκκίνησαν τις διαδικασίες νομιμοποίησης του Πανελλήνιου Συνδέσμου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Ο νέος σύνδεσμος θα έχει εκπροσώπηση σε κάθε σημείο της επικράτειας που υπάρχουν αγωνιζόμενοι και θα ακούει-μεταφέρει τη φωνή τους σε σωματεία-Ο.Μ.Α.Ε.-ΕΠ.Α. και Πολιτεία.

Το τρίπτυχο Ασφάλεια-Προβολή-Ευγενής άμμιλα τίθενται ψηλά στην ατζέντα διεκδίκησεων του Συνδέσμου σε συνδυασμό πάντα με την σωστή ενημέρωση όλων των αγωνιζομένων από τη διοίκηση.

Ειδικότερα στο θέμα ασφάλεια που απασχολεί έντονα τους αθλητές του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, η πρόσφατη καταδίκη του συναθλητή μας Γιώργου Φιλιππίδη στην Θεσσαλονίκη, αποκάλυψε τα κενά που υπάρχουν στο νομικό πλαίσιο που αφορούν τον μηχανοκίνητο Αθλητισμό και την επικίνδυνη ακούσια έκθεσή μας σε σοβαρότατες νομικές κυρώσεις, που θίγουν και στιγματίζουν τη ζωή όλων εμάς των εμπλεκόμενων. Προκαλεί απορία λοιπόν το πως αδειοδοτούνται αγώνες από την Ο.Μ.Α.Ε., ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ για τις δυσμενής επιπτώσεις εις βάρος των αγωνιζομένων σε περίπτωση ατυχήματος.

Ο ΠΑ.Σ.Μ.Α. ήδη εργάζεται, μείνετε συντονισμενοι.

 

 Με εκτίμηση.

Η προσωρινή διοικούσα

Ιωαννίδης Γεώργιος

Κουρνιάτης Γεώργιος

Παπαγγελής Βασίλειος

Παπαστεφανάκης Δημήτριος

Σταματόπουλος Φώτης

Φωτεινέλης Ιωάννης

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου