Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΚΑ ΗΜΙΜΕΤΡΑ (ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΝ, ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΔΕ)




Ενώ το παρασκήνιο οργιάζει, και οι επικεφαλείς των Ομοσπονδιών (με τα αναπόφευκτα "τσιράκια" τους και τους "αντ' αυτών") διαγκωνίζονται για το ποιός θα γίνει ο πλησιέστερος συνομιλητής του υπουργείου και ποιός θα πάρει μεγαλύτερο μερίδιο απο την "σάρκα" των ιδιοκτητών Ιστορικών οχημάτων, οι νεοεκλεγέντες υπουργοί έδωσαν ένα (ακόμα) δείγμα της διαχρονικής ασυμβατότητας  μεταξύ προεκλογικών υποσχέσεων και μετεκλογικών αποφάσεων.

Ο νέος υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Κ. Καραμανλής, παρακάμπτοντας εντελώς τον καθ΄ύλην αρμόδιο υφυπουργό Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννη, υπέγραψε μια εγκύκλιο με θέμα την "παροχή διευκρινίσεων επί της Κ.Υ.Α. του Φεβρουαρίου 2019". Φυσικά δεν πρόκειται περί "διευκρινίσεων" αλλά για νέα αναστολή της εν λόγω Κ.Υ.Α. μέχρι τις 31/12/2019 και μόνο για την παράγραφο 2 του άρθρου 4, επιτρέπει δηλαδή την -υπό όρους- κυκλοφορία των οχημάτων με Ιστορικές πινακίδες κατασκευής μετά το 1970. Ταυτοχρόνως, όπως σαφώς διατυπώνεται, υιοθετείται πλήρως η δημιουργία της Επιτροπής επανεξέτασης, που πρέπει να συγκροτηθεί και να αρχίσει το έργο της όχι αργότερα απο την 31η Δεκεμβρίου. "Τυπικότητα", για να τηρηθεί η υπηρεσιακή οδός, μέχρι νεωτέρας; Ίσως, αλλά απο την άλλη μεριά, αυτό είναι το επίσημο κείμενο που υπογράφει ο υπουργός.
 Στη συνέχεια της "διευκρινιστικής εγκυκλίου" (2), η Κ.Υ.Α. δεν "διευκρινίζεται" αλλά τροποποιείται κανονικά (δηλαδή..."ανασκολοπίζεται"!) ως προς το άρθρο 3 παρ.2, επιτρέποντας την κίνηση για επισκευή, πρός και από συνεργεία (ΟΧΙ για "χιλιόμετρα συντήρησης" που παραμένουν σε δεύτερη και τέταρτη Κυριακή), όλες τις εργάσιμες μέρες και ώρες (δηλαδή Δευτέρα-Παρασκευή, απο 08:00 μέχρι 20:30, υποθέτουμε, εκτός αν μετράνε και όσα συνεργεία δουλεύουν Σάββατα).

Τωρα, άσχετα με το τι πιστεύουμε εμείς, και παρά την έγκαιρη παράταση της αναστολής (δηλαδή, 5 μέρες πριν την λήξη της), ας μας πει ο ομιλητικότατος κ. Βορίδης αλλά και ο λαλίστατος κ. Ξυπολυτάς (υποψήφιος βουλευτής τότε), τι σχέση έχουν αυτές οι ενέργειες του υπουργού τους με τις προεκλογικές υποσχέσεις τους για ΑΜΕΣΗ κατάργηση της Κ.Υ.Α. και επαναφορά του παλαιού καθεστώτος της υπουργικής απόφασης, μέχρι να εισαχθεί σχέδιο νόμου που θα ρυθμίζει το θέμα σύμφωνα με τα ισχύοντα στο εξωτερικό; Γιατί αυτά είπαν στον κόσμο και στους δημοσιογράφους στην συγκέντρωση του Μουσείου Αυτοκινήτου στις 15 Ιουνίου (το άρθρο μας εδω: http://autoclassic-magazine.blogspot.com/2019/06/blog-post.html) ξεκαθαρίζοντας μάλιστα ότι αυτές οι θέσεις απηχούν τις απόψεις του τομεάρχη (τότε) Μεταφορών Κ. Καραμανλή.

Αρα; Αρα, όπως ακριβώς ανέφερε ο τίτλος του άρθρου μας, ("Η πολιτική, οι πολιτικοί και οι προεκλογικές υποσχέσεις), άλλα λένε πριν, και άλλα πράττουν μετά. Το νιώσαμε και "οι Ιστορικοί" από πρώτο χέρι, για να μην μένουμε παραπονεμένοι. 

Επί του θέματος, είναι σαφές ότι ΚΑΙ αυτός ο υπουργός  ήταν ανέτοιμος να δώσει ουσιαστική λύση, γι΄αυτό και διατηρεί επί μισό χρόνο ακόμα το καθεστώς των τριών διαφορετικών πινακίδων και των τεσσάρων "Αρχών", διατηρεί την πρακτική των οικονομικών προσόδων των Ομοσπονδιών από τα Ιστορικά οχήματα με τα ΠΚΙΟ και τα ενάριθμα, δεν δίνει το στίγμα των επόμενων κινήσεών του, και οπωσδήποτε επιλέγει τους συνομιλητές που εμπιστεύεται περισσότερο ανάμεσα απο τις ομάδες που συνωστίζονται στο υπουργείο ζητώντας ακρόαση για να εκθέσουν τις θέσεις και να αναπτύξουν τις προτάσεις τους.

Πως αλλιώς εξηγείται η "πονηριά" της ελεύθερης κυκλοφορίας μέσω του καθημερινού, πραγματικού ή υποτιθέμενου, "πηγαινέλα" στο συνεργείο; Γιατί αυτό μπορεί να ικανοποιεί το "λόμπυ" Ομοσπονδιών και λεσχών που ζητάει ελεύθερη χρήση των Ιστορικών (με μοναδικό, όσο και προφανή σκοπό, τα έσοδα και την συμμετοχή σε εκδηλώσεις), αλλά δεν είναι ο σωστός τρόπος να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της ανεξέλεγκτης κυκλοφορίας χιλιάδων οχημάτων χωρίς καμμία φορολογική υποχρέωση και χωρίς κανένα τεχνικό έλεγχο πέρα απο την υπευθυνότητα των ιδιοκτητών τους. Με άλλα λόγια, πρόκειται για μια εύκολη, πρόχειρη, άμεση και χωρίς καμμία μελέτη "προσωρινή λύση", που θα την λέγαμε "πολιτικάντικη", αφού προσπαθεί να ευχαριστήσει τους πάντες χωρίς όμως καμμία ουσιαστική παρέμβαση ώστε να δοθεί μια πραγματική λύση.

Οι δημοσιογράφοι, υποτίθεται ότι κρίνουν αντικειμενικά τα όσα συμβαίνουν, στο χώρο ειδίκευσης του καθενός φυσικά, χωρίς να επιτρέπουν σε κανενός είδους "ταυτότητες" να επηρεάσουν την κρίση τους και να θολώσουν την οπτική τους. Δυστυχώς, το καταταλαιπωρημένο απο τους ίδιους τους λειτουργούς του αυτό επάγγελμα, έφτασε να παράγει "στρατευμένους γραφιάδες κομματικών παρατάξεων", και η απαξίωση του κλάδου στα μάτια του κόσμου, φυσικά δεν σταμάτησε στο πολιτικό ρεπορτάζ...

Ας δούμε λοιπόν καθαρά, εμείς τουλάχιστον, (και ας κρίνουμε) τρία θέματα σχετικά με τις μεταφορές και την κυκλοφορία οχημάτων στα οποία  "τα θαλάσσωσε" η προηγούμενη κυβέρνηση (προσπαθώντας να τα βελτιώσει με τον δικό της "διαλεκτικό" τρόπο!), και τα βρήκαν εκκρεμή οι νέοι κυβερνώντες, "αντιμετωπίζοντάς τα" με...αναστολές και αναβολές !

Θέμα πρώτο, οι εξετάσεις και ο τρόπος ανανέωσης των διπλωμάτων των άνω των 74 ετών οδηγών. Στο Υπουργείο υποδομών και μεταφορών, ο παντοδύναμος πρώην υπουργός Χ. Σπίρτζης, νομοθετούσε κατά το δοκούν, αναθέτοντας στους υφυπουργούς των ΑΝΕΛ και του Πασοκ (κατά σειρά Χρυσοβελώνη, Μαυραγάνης και Μωραϊτης) να εφαρμόσουν τα νέα συστήματα για τα οποία ωστόσο δεν είχε γίνει καμμία μελέτη ή προετοιμασία. Από το 2016 τα διπλώματα  υπερηλίκων "κόλλησαν", και με συνεχείς παρατάσεις η κατάσταση και η ταλαιπωρία έφτασε στο απροχώρητο, με περισσότερους απο 100.000 οδηγούς άνω των 74 ετών "στην παρανομία", χωρίς τρόπο να ανανεώσουν το δίπλωμά τους. Έρχονται οι νέοι πολιτικοί υπεύθυνοι στο Μεταφορών, και "λύνουν" το θέμα μέσα σε πέντε λεπτά! Πως; Με το να ...επαναφέρουν το προηγούμενο καθεστώς ανανέωσης για έξη μήνες, "και βλέπουμε"! Όμως, το να επιστρέψεις πίσω και ξανά σε ένα σύστημα που ΕΠΡΕΠΕ να αλλάξει, φυσικά δεν είναι λύση αλλά προχειρότητα, που δείχνει ότι δεν ήσουν καθόλου έτοιμος, ούτε είχες μελετήσει το πρόβλημα όσο καιρό ήσουν στην αντιπολίτευση και το έβλεπες να θεριεύει.

Θέμα δεύτερο, που μάλιστα έχει να κάνει και με τον τουρισμό, πέραν της οδικής ασφάλειας που είναι το μείζον, είναι η προ διετίας ξαφνική, αυθαίρετη και εν πολλοίς "παράνομη" απόφαση της προηγούμενης ηγεσίας του υπουργείου μεταφορών, να απαγορεύσει την κυκλοφορία των τετράτροχων Quad ("γουρούνες") έως 125 c.c. στους δημόσιους δρόμους, και να επιτρέπεται μόνο να τους διασχίζουν κάθετα. Ομως, όλα αυτά τα οχήματα είχαν πληρώσει δασμούς και είχαν ΤΑΞΙΝΟΜΗΘΕΙ, έχοντας κανονικούς αριθμούς κυκλοφορίας. Ναι, σίγουρα έπρεπε να γίνει κάτι για τον έλεγχο της κατάστασης στις τουριστικές περιοχές, όπου οι αλλοδαποί μπορούν να ενοικιάζουν αυτά τα τετράτροχα οχήματα (έως 125 κυβικών) με το δίπλωμα αυτοκινήτου της χώρας τους, ενώ για τους Ελληνες τουρίστες απαιτείται δίπλωμα μοτοσυκλέτας. Ατυχήματα, επικίνδυνη οδήγηση, αναστάτωση τοπικών κοινωνιών και θάνατοι, ήταν τα αποτελέσματα. Ηρθε ο τέως υπουργός Σπίρτζης και "έλυσε" το πρόβλημα με ...καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας, καταπατώντας  ανενδοίαστα ένα βουνό νόμους και δικαιώματα αγοραστών, χρηστών, ιδιωτών, εμπόρων και επαγγελματιών. Και διαβάζουμε τώρα, ότι ο νέος υφυπουργός της ΝΔ Κεφαλογιάννης, "έλυσε μέσα σε πέντε λεπτά" το πρόβλημα που είχε δημιουργήσει η προηγούμενη "λύση", επαναφέροντας την ελεύθερη κυκλοφορία στις "γουρούνες" έως 125 c.c. ΧΩΡΙΣ όμως καμμία άλλη μέριμνα για την ασφάλεια οδηγών, επιβατών και κατοίκων των τουριστικών περιοχών όπου μαίνεται ο οδικός πόλεμος! Η μάλλον, μετέφερε (μεταβίβασε) τον έλεγχο ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ της κυκλοφορίας τους στις ...Δημοτικές αρχές αυτών των περιοχών, με αποτέλεσμα ένα φρέσκο βουνό παρανομίας και αυθαιρεσίας, αφού οι Δήμαρχοι θα μπορούν πλέον να ελέγχουν και να απαγορεύουν την κυκλοφορία αυτής της κατηγορίας οχημάτων (αλλά και κάθε άλλης), ξεπερνώντας κατά πολύ τα θεσμικά τους δικαιώματα, υποκαθιστώντας νομοθετικό σώμα, υπουργείο, αστυνομία και τροχαία. Αλλά έτσι "λύνονται σε πέντε λεπτά" τα δύσκολα θέματα, για τα οποία προφανώς δεν ήσουν καθόλου, μα καθόλου, διαβασμένος και προετοιμασμένος.



Στο τρίτο θέμα έχουμε ήδη αναφερθεί. Είναι τα Ιστορικά οχήματα. Και είναι το σχέδιο νόμου που όλο συζητείται και ποτέ δεν έρχεται. Και είναι οι "μνηστήρες των πινακίδων". Και είναι η πολιτική ηγεσία, που προτίμησε να "λύσει προσωρινά το θέμα σε πέντε λεπτά" αναστέλλοντας μόνο το ενοχλητικό σημείο απαγόρευσης των μετά το 1970 οχημάτων της (κατά όλα τα άλλα προβληματικής) Κ.Υ.Α. για άλλο μισό χρόνο, και ταυτόχρονα δίνοντας  "πονηρά" την δυνατότητα καθημερινής κυκλοφορίας σε όλους: 
-"Που πάτε κύριε με τις Ιστορικές πινακίδες";
-"Πάω/έρχομαι στο/από το συνεργείο για έλεγχο. Να η κάρτα του, αν θέλετε τηλεφωνήστε του".

Δεν είναι καλό αυτό; Φυσικά, για όσους πράγματι θέλουν (και πρέπει) να συντηρήσουν τα οχήματά τους. Αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και το εισιτήριο στην ασυδοσία, που έγινε αιτία για την αυστηρή και αυθαίρετη Κ.Υ.Α. του 2017, με τα κλειδωμένα Ιστορικά επί διετία.

Λοιπόν, η προηγούμενη ηγεσία των Μεταφορών, καθόταν και σκεφτόταν λύσεις και μεθόδους για τα (υπαρκτά) προβλήματα αρμοδιότητάς της, χωρίς καθόλου να ασχολείται με το αν είναι εφικτή η εφαρμογή τους, ή τι γενικότερες επιπτώσεις και αντιδράσεις θα υπήρχαν. Και οι "λύσεις" αυτές, άλλοτε είχαν ταξικό πρόσημο (όπως η Κ.Υ.Α. των Ιστορικών), άλλοτε τεχνολογικό υπόβαθρο, άλλοτε απόλυτη άγνοια και άλλοτε αποτελούσαν γραφειοκρατικό εφιάλτη: Νομοθετούμε, και βλέπουμε ύστερα τι κάνουμε!

Η νέα κυβέρνηση, "πάτησε" πάνω στα λάθη της προηγούμενης και ήρθε "έτοιμη να τα διορθώσει", μόνο που στην περίπτωση των Μεταφορών αποδεικνύεται επιεικώς πρόχειρη, αδιάβαστη και ανέτοιμη. Έτσι, και στα τρία παραδείγματά μας, επιλέγει να επαναφέρει το παλαιό καθεστώς, αναβάλλοντας και αναστέλλοντας τους (νέους) νόμους, κανονισμούς και Κ.Υ.Α. των προηγούμενων για μισό χρόνο (μέχρι τέλους του 2019), καμαρώνοντας ότι "έδωσε άμεσες λύσεις σε προβλήματα που χρόνιζαν"!

Εμείς σαν "λύση" εννοούμε και καταλαβαίνουμε μια συγκροτημένη πρόταση, μια νομοθετική πρωτοβουλία, μια εφαρμόσιμη πρακτική, ένα χρονοδιάγραμμα τακτοποίησης, και όχι την επιστροφή στο λάθος! Αλλά το μόνο που έχουμε να κάνουμε τώρα είναι να περιμένουμε, και όσον αφορά τα Ιστορικά οχήματα, να ευχηθούμε να αποδειχθούν οι καινούργιοι: α) Καλύτεροι γνώστες των ιδιαιτεροτήτων του αντικειμένου, β) περισσότερο "Έυρωπαϊστές" ως προς την κουλτούρα διατήρησης της τεχνολογικής ιστορικής κληρονομιάς, και γ) ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ απέναντι στους λεγόμενους "θεσμικούς συνομιλητές" (Ομοσπονδίες), και αρκετά έξυπνοι ώστε να "κατέβουν να ακούσουν τον κόσμο" του Ιστορικού οχήματος, δηλαδή τους ιδιοκτήτες τους και ΟΧΙ μόνο τις "αρχές έκδοσης πιστοιποιητικών και πινακίδων". Γιατί αν το κάνουν, τότε θα καταλάβουν, πιθανόν με έκπληξη, ότι αυτές οι "αρχές" εκπροσωπούν στην ουσία (και ΔΕΝ αντιπροσωπεύουν) ένα μικρό, απειροελάχιστο τμήμα του συνόλου των ανθρώπων που αγαπούν και συντηρούν αυτό που ονομάζουμε τεχνολογική ιστορική κληρονομιά.

Θα γίνουν αυτά; Ας παραμένουμε αισιόδοξοι, παρ' ότι η αρχή μας έχει αφήσει μουδιασμένους, με αυτή τη γνωστή "πολιτικάντικη" γεύση στο στόμα...

Δημήτρης Παπανδρέου

*ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΝΕΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 1970, ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ. 
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ Η Κ.Υ.Α., (ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ, ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ, ΤΑ ΠΚΙΟ ΚΤΛ.), ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΙΣΧΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Ταχ. Δ/νση
Τ.Κ.
Πληροφορίες : Τηλέφωνο :
FAX
Ε-mail :
Αθήνα, 26 Ιουλίου 2019
Αριθμ. Πρωτ.: Βαθμός Προτ/τας: A – οικ. 59756-2611
: Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε
: 10191 Παπάγου, Αθήνα
Προς:
Όπως Πίνακας Αποδεκτών
: 210 650 8451
ΘΕΜΑ: Παροχή διευκρινήσεων για την εφαρμογή της υπ’ αριθ. Α οικ. 94748-4130 (Β’ 570) Κ.Υ.Α. με θέμα «Αντικατάσταση της υπ’ αριθ. Α οικ. 55972/3112/2017 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών (ΦΕΚ 3641/Β’/ 2017) σχετικά με τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος και ρύθμιση θεμάτων αγωνιστικών οχημάτων».
Σχετ.: 1. Η υπ’ αριθ. Α οικ. 94748/4130/4.02.2019 (Β’ 570) ΚΥΑ.
2. Η υπ. αριθ. A οικ. 32249/1433/24-04-2019 (ΑΔΑ: 9ΟΙ1465ΧΘΞ-ΛΣΡ) Εγκύκλιος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Προς την κατεύθυνση της ομαλής διεξαγωγής των διαδικασιών που ορίζονται στην με αρ. πρωτ. Α οικ. 94748-4130/4.02.2019 (Β’ 570) κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών, διευκρινίζονται τα κάτωθι:
1. Διά της παρούσης αναστέλλεται εκ νέου η ισχύς του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 4 αυτής, δυνάμει του οποίου ορίζεται ότι «Έως την επανεξέταση του χαρακτηρισμού τους ως ιστορικού ενδιαφέροντος από την Επιτροπή του παρόντος άρθρου, δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία τους για τους σκοπούς της παρ. 2 του άρθρου 3». Συνακόλουθα, και έως την συγκρότηση και έναρξη του διά του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 4 οριζόμενου έργου της Επιτροπής, και όχι αργότερα από την 31η Δεκεμβρίου 2019, επιτρέπεται η κυκλοφορία των οχημάτων με έτος πρώτης ταξινόμησης (κυκλοφορίας) από το 1970 και μετέπειτα που έχουν χαρακτηριστεί και καθοριστεί ως ιστορικού ενδιαφέροντος με βάση προγενέστερες διατάξεις, για τους σκοπούς της παραγράφου 2 του άρθρου 3 της υπ’ αριθ. Α οικ. 94748-4130/4.02.2019 Κ.Υ.Α.
2. Διά της παρούσης, αίρεται ο χρονικός περιορισμός της προϋπόθεσης (γ) που τίθεται δυνάμει της περίπτωσης β’ της παραγράφου 2 του άρθρου 3 της υπ. αρ. Α οικ. 94748- 4130/4.02.2019 Κ.Υ.Α. αναφορικά με την κατ’ εξαίρεση κυκλοφορία των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος για τους σκοπούς της επισκευής επιτρεπόμενης, εφεξής, της μετακίνησης αυτών από το χώρο στάθμευσης προς τον χώρο του συνεργείου, και αντίστροφα, όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες τηρώντας τις λοιπές απαιτήσεις της οικείας παραγράφου του άρθρου 3.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Ακριβές Αντίγραφο
Σ. Μηλιώτη
Πίνακας Αποδεκτών:
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ (ΑΑΔΕ) 1. Γενική Δ/νση Τελωνείων και ΕΦΚ
Κηφισίας 124, 10184 Αθήνα
2. Γενική Δ/νση Φορολογικής Διοίκησης Σίνα 2-4, 10672, Αθήνα
3. Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας
Π. Κανελλοπούλου 4, Τ.Κ. 101 77, Αθήνα
4. Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Μεταφορών Καρ. Σερβίας 3 & Νίκης 2, ΤΚ 105 63, Αθήνα
5. Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α.
Κυβέλης 6, 15344, Γέρακας
6. Α.ΜΟΤ.Ο.Ε.
Δρυοπίδος 14, 15238, Πάτημα Χαλανδρίου
7. Ο.Μ.Α.Ε.
Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών - ΟΑΚΑ, Ποδηλατοδρόμιο (Α ́ Επίπεδο) Λ. Κηφισίας 37, 15123, Μαρούσι (είσοδος από Λ. Σπύρου Λούη)
8. Ε.Λ.Π.Α.
Μεσογείων 395, 15343, Αγ. Παρασκευή
9. Ε.Ο.Ε.Ε.
Λ. Ιωνίας 188 & Αχρίδος, Αθήνα
Εσωτερική Διανομή: Δ/νση Επιβατικών Μεταφορών: Τμήμα Αστικών Επιβατικών Μεταφορών

4 σχόλια:

  1. Mακάρι να σας διαβάζει ο Υπουργός και ο Υφυπουργός.
    Μακάρι να αποφασίζατε να στείλετε το άρθρο σας στον κ. Ξυπολυτά που είπε στο Μουσείο ότι ακόμα και να μην εκλεγεί θα βοηθήσει.

    Papillon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα το δουν, γιατί αργά ή γρήγορα κάποιος θα τους το δείξει. Αμφιβάλλουμε όμως αν απαντήσουν, γιατί αυτό μας έχει συμβεί ΜΙΑ φορά σε 40 χρόνια δημοσιογραφικής καρριέρας! (Θα ήταν πάντως μια ευχάριστη έκπληξη...)

      Διαγραφή
    2. Συμπληρώνω στο παραπάνω σχόλιο μου:
      Μακάρι να μπορούσαμε να σας ορίσουμε κ.Παπανδρέου εκπρόσωπο(μας) των ιδιοκτητών-(αναγκαστικών)πελατών των Ομοσπονδιών, που μας περιμένουν για είσπραξη ΒΧ+ΠΚΙΟ.
      Papillon

      Διαγραφή
  2. εξαιρετικη η θεση που παιρνεισ

    ΑπάντησηΔιαγραφή