Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016

OI "ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ" ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ 45ου ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ, ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ "ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ" ΣΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΔΥΜΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ;;;

Ποιός ξέρει; Οι (ελαφρώς) παλαιότεροι θα θυμούνται ασφαλώς τι είχε συμβεί μετά απο ένα, σχετικά πρόσφατο, Ράλλυ Ακρόπολις της ΕΛΠΑ, όπου μια ομαδα επιφανών συμμετεχόντων της regularity, δυσαρεστημένοι απο αποφάσεις της Οργανωτικής Επιτροπής σχετικά με κάποια σήμανση που τους φόρτωσε β.π. και τους έθεσε εκτός διεκδίκησης, προχώρησαν λίγους μήνες μετά στην δημιουργία του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. για να προσπαθήσουν με ενιαία φωνή να αντιμετωπίζουν τους "κακούς" οργανωτές (ο οποίος Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. σήμερα, δημιούργησε εντός της ΟΜΑΕ το Πρωτάθλημα Regularity που επιχειρεί να θέσει τέλος στο μονοπώλιο της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ). Μένει λοιπόν να δούμε, αν οι -όποιοι, και αν υπάρχουν- "δυσαρεστημένοι" του Διεθνούς Ραλλυ ΦΙΛΠΑ, προσχωρήσουν ομαδικά (και με την επιρροή που διαθέτουν) στους δύο αγώνες Regularity της ΟΜΑΕ που απομένουν για το "εξαμηνιαίο" Πρωτάθλημά της. Κυριακή κοντή γιορτή, τους δύο επόμενους μηνες θα ξέρουμε!
Ας δουμε τώρα το δελτίο Τύπου για το Διεθνές, οπως το κάναμε copy paste απο άλλη ιστοσελίδα, μια και εδώ και δύο χρόνια περίπου, η ΦΙΛΠΑ και η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ δεν μπαίνουν στον κόπο της επικοινωνιας, όχι με τη δική μας σελίδα τουλάχιστον (κάτι που βέβαια ισχύει και για την ΟΜΑΕ αλλά και για τις συντριπτικά περισσότερες Λέσχες και Ομοσπονδίες Ιστορικών αυτοκινήτων, ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΤΥΠΙΚΟΤΑΤΟΥ Αc3, μερικές φορές του Σ.Ι.ΣΑ, και ενίοτε της ORCA). 

45ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 45ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ στο οποίο συμμετείχαν συνολικά 63 πληρώματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό. 26 πληρώματα διαγωνίστηκαν στην κατηγορία Regularity και 37 επέλεξαν την κατηγορία Touring. Η διαδρομή ήταν κοινή και για τις δύο κατηγορίες.
Τα αθηναϊκά πληρώματα έλαβαν εκκίνηση από την πλατεία «Εθνικής Αντίστασης» της Λιβαδειάς, ενώ τα αλλοδαπά πληρώματα που κατέφθασαν από την Ευρώπη, την Πάτρα και την Βόρεια Ελλάδα έλαβαν εκκίνηση στην πόλη της Ναυπάκτου.
Η πρώτη μέρα είχε την πρόσθετη δυσκολία του άστατου καιρού καθώς τα πληρώματα αντιμετώπισαν λίγη βροχή στην περιοχή της ορεινής Ναυπακτίας. Σε γενικές γραμμές όμως ο καιρός ήταν με το μέρος μας και έτσι όλοι οι συμμετέχοντες μπόρεσαν να απολαύσουν τις μαγευτικές διαδρομές προς την Λευκάδα.
Όπως πάντα η εκδήλωση ήταν υπό την εποπτεία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιού Αυτοκινήτου FIVA και συμπεριλαμβάνεται στο ετήσιο πρόγραμμα της ως Α event.
Νικητές, μετά από 21 χρονομετρήσεις και μια ανατρεπτική τρίτη μέρα στην κατηγορία Regularity, αναδείχθηκαν: 1οι οι Λεωνίδας Νασσόπουλος/Μιχάλης Καουτσίκης, 2οι οι Μάνος Παλαβίδης/Μαρία Παλαβίδη και 3οι οι Πάρης Κουλάπης/Κύπρος Τούμπας.
Στην κατηγορία Touring νικητές ήταν: Πέτρος Κατσιολούδης/Μάρκος Μάρκου, 2οι Χρήστος Τσιρίκος/Φωτεινή Μανωλάκη και 3οι Κωσταντίνος Ξέστερνος/ Σωτήριος Δογάνης.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ: www.sportstiming.gr

5 σχόλια:

  1. Λεωνιδας Νασοπουλος27 Σεπτεμβρίου 2016 - 12:01 π.μ.

    Ποσο πραγματικα εισαι μεσα στα πραγματα ....Ευτυχως που δεν ακυρωθηκε η Ε.Δ που εκρινε τον αγωνα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπληρώνουμε: Kαι ευτυχώς που δεν υπήρξαν "αποχωρήσεις" (όπως "τότε") και όλοι συνέχισαν αθλητικά μέχρι τον τερματισμό, όπως είναι το σωστό, για να συγχαρούν τους διακριθέντες.

      Διαγραφή
  2. μα να κανουν το ιδιο λαθος και να φορτωθουν τους ιδιους βαθμους ποινης οι 13 απο τους 21 συμμετέχοντες; περιεργο! υπαρχει αντιστοιχο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πρόκειται για β.π. χρονομέτρησης, αλλά τα 13 πληρώματα που αναφέρετε, πήραν τους μέγιστους βαθμούς ποινής που ορίζει ο Κανονισμός για ΜΗ τέλεση Ε.Δ. (564 στην συγκεκριμένη περίπτωση). Ο λόγος, ότι δεν πραγματοποιήσαν καθόλου την 17η Ε.Δ. Νεοχώρι Ι. Λάθος στην ίδια Ε.Δ. έκαναν ΟΛΟΙ οι συμμετέχοντες, απλά οι 8 εξ' αυτών κατάφεραν και ολοκλήρωσαν την Ε.Δ., επίσης με πολλούς βαθμούς ποινής. Λόγω του σφάλματος στην Α' χρονομέτρηση (Νεοχώρι Ι), φυσικά υπήρξαν μεγάλες αποκλίσεις και ανάλογοι β.π. για όλους και στις επόμενες χρομομετρήσεις, δηλαδή στο Νεοχώρι ΙΙ και Νεοχώρι ΙΙΙ, όπου χρονομετρήθηκαν όλα τα πληρώματα, μεταφέροντας όμως τους β.π. απο το αρχικό σφάλμα και προσπαθώντας απλώς να περιορίσουν "την ζημιά". Εφ' όσον η Οργανωτική Επιτροπή έκρινε ότι στο Νεοχώρι Ι όλα ήταν κανονικά (road book, σημάνσεις), τότε το σφάλμα "απώλειας" της Ε.Δ. βαραίνει τα πληρώματα. Το γεγονός ότι η Ε.Δ. δεν ακυρώθηκε (θα έπρεπε να ακυρωθούν κα οι τρείς βεβαίως) δείχνει ότι η Οργάνωση την θεωρεί σωστή. Τίποτε άλλο δεν μπορούμε να προσθέσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λεωνιδας Νασοπουλος28 Σεπτεμβρίου 2016 - 12:09 π.μ.

    Το 564 βγαινει... απο τους βαθμους ποινης του τελευταιου που εκανε την Ε.Δ. + 30 ...οπως προβλεπει ο κανονισμος του αγωνα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή