Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Σ.Ι.Σ.Α. GRAND PRIX: ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ! (ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ)

Ο Β. Μπιρλιράκης, νικητής κατηγορίας 2000 και με τον πρώτο χρόνο της (άτυπης) Γενικής super classic!
Ο Βύρων Ρηγινός, αδιαμφισβήτητος νικητής της πολύ σημαντικής αλλά επίσης "άτυπης" κατηγορίας ομορφότερου αυτοκινήτου, με το υπέροχο Simca 8 Sport Coupe του 1950 (κατασκευασμένο στο νέο εργoστάσιο του Nanterre, έχοντας και το σήμα GFA- General Francaise Automobile).

Ο Γ. Βάλληνδας, νικητής της Κατηγορίας Regularity έως 1600 c.c., αλλά και με πρώτο χρόνο της (άτυπης) Γενικής Regularity!
Ηταν μια απο αυτές τις περιπτώσεις που όλα πηγαίνουν πρύμα και εξελίσσονται τέλεια, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και με την συμπαράσταση όλων, απο τους συμμετέχοντες και τους θεατές μέχρι τον θαυμάσιο καιρό! Το "Grand Prix" του Σ.Ι.Σ.Α. άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους πάντες (όπου "οι πάντες" ήταν οι παρά κάτι εκατό συμμετέχοντες!), με άψογη διοργάνωση και προ πάντων "γρήγορη" εκτέλεση, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση! Ολα αυτά τα αυτοκίνητα (που ασφυκτιούσαν στον χώρο του πάρκινγκ, αλλά δεν γινόταν αλλιώς λόγω της διαμόρφωσης του σημείου) έκαναν την διαδρομή τρείς φορές, με την σειρά και με τάξη, δεδομένων των συνθηκών. Δεν σημειώθηκε κανένα απρόοπτο, ούτε καθυστέρηση (απο κάποια έξοδο), βασικά γιατί η διαδρομή ήταν εξαιρετικά ασφαλής, θεαματική αλλά και "αργή" (δεν αναπτύσσονταν μεγάλες ταχύτητες, πέραν όσων χ.α.ω. έφταναν οι πρώτες-δεύτερες!). Παρ' όλα αυτά, η οργάνωση είχε μεριμνήσει για μεγάλη ομάδα διασωστών με πλήρη εξοπλισμό καθώς και οδική βοήθεια για την περίπτωση που κάποιο αυτοκίνητο "ακινητοποιείτο" και έπρεπε άμεσα να μετακινηθεί απο την διαδρομή. Δεν χρειάστηκε τίποτα απο αυτά, γιατί όλα κύλησαν χωρίς πρόβλημα, αλλά το παν είναι να τα έχει προβλέψει ο οργανωτής και να ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Λίγο πριν την απονομή, μια μικρή καθυστέρηση για τακτοποίηση συμμετοχής που είχε δηλώσει με διαφορετικό αυτοκίνητο και άλλαξε η σειρά των αποτελεσμάτων σε μια κατηγορία, ήταν το μόνο θέμα που προέκυψε "εκτός προγράμματος". Ομορφα και τα Κύπελλα, για πρώτη φορά ιδίου μεγέθους για την πρώτη τριάδα κάθε Κατηγορίας. Τα αποτελέσματα έβγαιναν μετά απο κάθε σκέλος (αμέσως στο πρώτο, λίγο πιο αργά στο δεύτερο), οπότε οι συμμετέχοντες είχαν την δυνατότητα να δουν χρόνους και λάθη, και να "παίξουν" με τον συναγωνισμό τους. Γενική δεν υπήρχε, όμως τον καλύτερο χρόνο ημέρας σημείωσε ο Β. Μπιρλιράκης με την γνωστή  BMW 2002. Οι δυο βασικές Κατηγορίες, με διαφορετικούς ιδανικούς χρόνους, ήταν η regularity και η super classic. (Υπήρχε και ανεξάρτητη Κατηγορία για τα "Young Timers" μέχρι 1995). Πριν την εκκίνηση, απαντήθηκε μια απορία που είχαμε μόλις είδαμε το πρωϊ το πλήθος των αυτοκινήτων, πολλά απο τα οποία δεν έμοιαζαν, χμ, πως να το πούμε, ακριβώς "κλασικά", αλλά "κλασικά με ολίγη απο σύγχρονα", είχαν δηλαδή εμφανείς μετατροπές εκτός εποχής. Απο τα μεγάφωνα οι οργανωτές κάλεσαν (πριν την εκκινηση) τους συμμετέχοντες για να επιδείξουν τις κάρτες FIVA, που ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή. Κάποιοι είχαν και κάποιοι δεν είχαν. Αυτοί (που δεν είχαν) έκαναν αίτηση για να βγάλουν κάρτες προσεχώς, και συμμετείχαν κανονικά! "Σολομώντειος λύση"; Και βάλε! Ομως, ας περιμένουμε πρώτα να δούμε αν όντως θα επισκεφθούν την  ΕΟ ΦΙΛΠΑ τις επόμενες μέρες, ή αν ήταν απλώς "περαστικοί". Ο Σ.Ι.Σ.Α., είμαστε βέβαιοι, δεν θα επιτρέψει δεύτερη φορά συμμετοχή με αυτόν τον τρόπο (του "θα βγάλω κάρτα, άσε με τώρα να μπω")! Εξ' άλλου, δεν εξαρτάται απο τις 5-10 τέτοιες συμμετοχές, αφού οι περισσότεροι συμμετέχοντες ήταν απόλυτα σωστοί. Και ακριβώς "οι περισσότεροι" που συμμετέχουν τακτικά στις εκδηλώσεις του συνδέσμου, είναι ο σωστός δρόμος. Οι φίλοι με τα "κακομετατροποιημένα" αυτοκίνητα (και υπήρχαν αρκετά τέτοια) δεν πρέπει να "εκδιώχνονται", αλλά να ενημερώνονται ότι αν τα φτιάξουν σωστά θα δώσουν μεγαλύτερη αξία στα ίδια τα οχήματά τους (κι ας κάνουν λιγότερες..."πάντες!). Και αυτή είναι η μεγαλύτερη βοήθεια που μπορεί να δώσει μια Λέσχη στο χώρο.
Μια εκδήλωση επιτυχημένη, ευχάριστη, με καιρό ηλιόλουστο και κυριολεκτικά ανοιξιάτικο, με ευχαριστημένους συμμετέχοντες, με πάρα πολλούς θεατές (εκτός φίλων και γνωστών), ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕ ΤΟ 100%, με σωστή οργάνωση, με πάρα πολλές συμμετοχές, με ευλαβική τήρηση των κανόνων της REGULARITY FIVA (πολύ χαμηλή μ.ω.τ. και αποτελέσματα βάσει απόκλισης απο τον ιδανικό χρόνο της ορισθείσης μ.ώ.τ. για κάθε Κατηγορία), και μόνο τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής, τους ανθρώπους δηλαδή του Σ.Ι.Σ.Α., να ΜΗΝ είναι απόλυτα ευχαριστημένοι (!), και να μουρμουρίζουν ότι αυτό ή εκείνο μπορούσαν να γίνουν, και την άλλη φορά θα γίνουν, καλύτερα! Εντάξει, αυτό είναι το σωστό πνεύμα, να τους πούμε όμως κι εμείς, με την όποια εμπειρία μας, ότι σαν εκδήλωση τέτοιου μεγέθους (απο πλευράς αριθμού συμμετοχών), καλύτερα δεν γινόταν (αν εξαιρέσουμε την έλλειψη "ειδικών χώρων", ιδίως για τις κυρίες που πέρασαν έξη ώρες στο σημείο, κάτι που λύνεται με μια οικονομική ενοικίαση "θαλάμων" την επόμενη φορά)! Συγχαρητήρια σε όλους, οργανωτές, οδηγούς και θεατές!
Ο χώρος της εκκίνησης. Πλάϊ στην εντυπωσιακή Cobra (replica), περιμένει την σειρά του το ΜG Midget 1100 του νικητή Γενικής Regularity Γ. Βάλληνδα. Είναι αυτό που λένε ότι το μέγεθος δεν μετράει πάντα!
Πολλά και όμορφα αυτοκίνητα, αλλά και πολύς κόσμος, που έμεινε μέχρι το τέλος.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ:
http://www.sisa.gr/uploads/files/GENERAL_CLASSIFICATION_GRAND_PRIX_2015.pdf

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ:
http://www.sisa.gr/uploads/files/CATEGORIES_GRAND_PRIX_2015.pdf

5 σχόλια:

  1. Διάβασα στο forum Historic Racing τα παράπονα ενός συμμετέχοντα στο "Grand Prix", ο οποίος δεν κατάφερε να βρεί θέση στο (πολύ στριμωγμένο) πάρκινγκ και τελικά έφυγε, αφού πρώτα ζήτησε (και ΔΕΝ πήρε πίσω προς το παρόν) το παράβολο συμμετοχής. Στο post αυτό απάντησε εκπρόσωπος του ΣΙΣΑ, χωρίς να αναφερθεί όμως καθόλου στο θέμα, αλλά προτείνοντας να συζητηθεί τηλεφωνικώς και οχι δημοσίως. Ομως ο άνθρωπος που έφυγε στενοχωρημένος για το σπίτι του, είχε απόλυτο δίκιο. Γιατί σαφώς η ύπαρξη και εύρεση θέσης στον αγωνιζόμενο, είναι μέσα στις ΒΑΣΙΚΕΣ υποχρεώσεις του οργανωτή. Ας μην ξεχνάμε, ότι μια απο τις πιο σημαντικές αρμοδιότητες στους αγώνες είναι η θέση του pit marshall, που επιβάλλει τάξη στον χώρο των πιτς. Αρα, αν για οποιοδήποτε λόγο ο οργανωτής: α) είχε ανεπαρκή χώρο σε σχέση με τις συμμετοχές, β) δεν έλεγξε το ποιός μπαίνει και το πως παρκάρει, με αποτέλεσμα να κρατάνε δύο-δύο τις θέσεις διάφοροι, έχοντας και αυτοκίνητα service μέσα, γ) δεν θέλησε να πάει μια βόλτα στο πάρκινγκ να επιβάλλει την τάξη και να διώξει τα άσχετα αμάξια, γ) δεν είχε ένα άτομο -ή δεν ήθελε να "τσακώνεται" με τους διάφορους, ώστε όλοι να τακτοποιηθούν, αν όλα αυτά συνέβησαν λοιπόν, τότε σαφώς έπρεπε ΑΜΕΣΑ είτε να βρεί θέση στον όποιον παραπονείτο ότι δεν είχε που να βάλει το αυτοκίνητό του, ή να του επιστρέψει την συμμετοχή. Αυτά ο οργανωτής. Ο συμμετέχων τώρα που δεν έβρισκε θέση, μπορούσε είτε να παραπονεθεί (όπως ο φίλος του παραδείγματος), είτε να ψάχνει να παρκάρει παράλληλα με τα άλλα αυτοκίνητα, ή όπου έφευγε κάποιος (χωρίς να έχει αφήσει φύλακες!). Αυτό κάναμε κι εμείς, που στις 09:10 βρήκαμε θέση, αλλά όταν γυρίσαμε απο τον αναγνωριστικό γύρο μας την είχαν πιάσει. Και αραιά -αραιά μάλιστα, με λάστιχα, καρέκλες κτλ. Επειδή άλλο πάρκινγκ δεν υπήρχε λόγω του ότι η διαδρομή περνούσε ανάμεσά τους και δεν θέλαμε φυσικά να αφήσουμε το αυτοκίνητο στην κοντινή παραλία (!) μακριά απο τα άλλα σαν τους λεπρούς, ζητήσαμε απο άλλους συμμετέχοντες να παρκάρουμε μπροστά τους και να πιάνουμε τη θέση τους μόλις έφευγαν. Οχι το καλύτερο, αλλά αν υπάρχει καλή διάθεση όλα λύνονται. Φυσικά δίκιο έχει αυτός που πληρώνει παράβολο και δεν έχει πάρκινγκ, αλλά αναφερόμαστε στην καλή διάθεση που σε κάνει να παραβλέπεις και κάποια λάθη και ατέλειες, εφ' όσον υπάρχει ο τρόπος. Αυτό που δεν συγχωρείται σε καμμία περίπτωση (ούτε επιτρέπεται) είναι η κακή ή η απότομη συμπεριφορά οποιουδήποτε μέλους της -όποιας- οργάνωσης προς τους συμμετέχοντες. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστά όλα τα παραπάνω και συμφωνώ(χωρίς να ήμουν παρών).Η μεγαλύτερη όμως ευθύνη είναι του οργανωτή.Ο συμμετέχων έδωσε συνέχεια προ ολίγου και μαθήματα οργάνωσης όπως το παραθέτω παρακάτω:

    για το μελλον σας προτεινω το εξης εξαιτετικα απλο και φθηνο ,ωστε να μην υπαρξουν ξανα προβληματα [διοτι αλλο οι 60 περσυνες και αλλο οι 98 φετινες συμμετοχες]
    ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ Α4 ΤΥΠΩΜΑ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗς και ΚΟΛΗΜΑ ΑΥΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ''ΠΙΤΣ'' !!!
    και μαλιστα κατ αυξοντα αριθμο ,ασχετα αν ''χωριζονται'' φιλοι και η παρεα δεν ειναι διπλα-διπλα !

    και έχει δίκιο,άλλωστε τα χρήματα που εισέπραξε ο οργανωτής του επιτρέπουν να παρέχει ακόμα περισσότερα (όπως επισημάνατε),WC κλπ..
    Πιστεύω ότι οι έμπειροιοργανωτές τουΣΙΣΑ θα το λάβουν υπόψη τους για του χρόνου ώστε να παρέχουν sporting οργάνωση (pit marshall,WC)σε όλους και επισημάνους στουςsporting ότι δικαιούνται χώρο 2,5*5μ για το αυτ/το (εκτός αν συμμετέχει 2 φορές, οπότε *2 )και καρέκλες,λάστιχα,τέντες,ξαπλώστρες,εμπρός ή πίσω από το αυτ/το, τόσα μέτρα) ή αλλοιώς χάραγμα-οριοθέτηση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Αλλο το να έχει δίκιο κάποιος σε ένα (και μόνο) συγκεκριμένο θέμα, κι άλλο να μεταβάλλεται σε παντογνώστη "δίνοντας μαθήματα διοργάνωσης αγώνων" με χαρτάκια Α4 και άλλες σχολικές εμπειρίες! Επίσης, το πόσα χρήματα εισέπραξε και πως τα ξόδεψε ο οργανωτής, είναι αποκλειστικά δική του υπόθεση. Κανείς δηλαδή δεν μπορεί να ξέρει ακριβώς το εξοδολόγιο μιάς διοργάνωσης, για να υποθέτει ότι υπήρχαν αρκετά χρήματα για να γίνουν κι άλλα (απαραίτητα) έξοδα. Μπορεί να συμβαίνει και το αντίθετο, να μην έφτασαν δηλαδή τα χρήματα. Ας μην ασχολούμεθα λοιπόν με υποθέσεις αλλά με την αφορμή της συζήτησης, που είναι η μη εύρεση θέσης στο πάρκινγκ για έναν συμμετέχοντα, ο οποίος ζήτησε πίσω τα χρήματά του, δεν τα πήρε επί τόπου, και αποχώρησε. Αρα, δεν ενδιαφερόταν και πολύ για τον αγώνα, γιατί μερικοί άλλοι που επίσης δεν βρήκαν θέση (τουλάχιστον 5, συν η συμμετοχή του Auto Classic 6), δεν έφυγαν αλλά παρέμειναν παρκάροντας εδώ κι εκεί με την βοήθεια συναδέλφων (ευχαριστούμε Παπάζογλου, Γεροβασίλη, Νικολοπούλου που μας έδωσαν θέση), γιατί τους ενδιέφερε να τρέξουν στην εκδήλωση πιο πολύ απο τα θιγμένα δικαιώματά τους για μια θέση πάρκινγκ! Τι να κάνουμε; Ετσι ακριβώς είναι ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ. Δηλαδή, πριν ψέξουμε οργανωτή και "συνδιαγωνιζόμενους", θα πρέπει πρώτα να τα βρούμε με τον εαυτό μας. Μας αρέσει το αυτοκίνητο και η "αγωνιστική" εκδήλωση; Αν ναι, και εφ' όσον δεν υπάρχει πρόβλημα με μέτρα ασφαλείας ( ο μόνος ΣΟΒΑΡΟΣ λόγος μη στυμμετοχής), τότε βρίσκουμε την άκρη, δείχνουμε καλή διάθεση και καλη θέληση, κάνουμε και υπομονή για τα κακώς κείμενα και συμμετέχουμε, αφού ασφαλώς παραπονεθούμε στους οργανωτές. Το "δεν μου βρίσκεις θέση, φέρε τα λεφτά μου να φύγω", δεν μου αρέσει προσωπικά. Γι' αυτό και ο φίλος μας ας κρατήσει τις συμβουλές του για παιδικά πάρτυ. Τώρα να μιλήσουμε για τις "ευθύνες". Που είναι βασικά θέμα αγωγής των ΛΙΓΩΝ συμμετεχόντων (κυρίως φανοποιών και μηχανικών, χωρίς αυτό να απευθύνεται φυσικά στο σύνολο των κλάδων αυτών) που ήρθαν να κάνουν διαφήμιση στα μαγαζιά τους με 80 Ευρώ, και έπιασαν διπλές θέσεις, έβαλαν ΙΧ και φορτηγά στον χώρο και δεν δέχτηκαν την παραμικρή παρατήρηση απο την οργάνωση. Κακώς επίσης χρησιμοποιείτε τον όρο "sporting" για να χαρακτηρίσετε αυτούς που έδειξαν αυτή την συμπεριφορά. Η έλλειψη αγωγής και συναδελφικότητας δεν κάνει διακρίσεις σε sporting και regularity! Και η εκδήλωση ήταν regularity, μια και τα αυτοκίνητα με προδιαγραφές sporting ήταν ΕΛΑΧΙΣΤΑ και οι ιδιοκτήτες τους απόλυτα σωστοί. Εγώ λοιπόν τα είπα για την οργάνωση, και δεν τα ξαναλέω. Η Η ντροπή όμως ανήκει στους (λίγους, επαναλαμβάνω) συμμετέχοντες που έκαναν τους συναδέλφους τους οδηγούς περιπλανώμενους παρκαδόρους. Αυτών την συμπεριφορά καταδικάζω, και μάλιστα είπα σε φιλους εκεί, ότι είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα ξεσηκώνουν μόνο τα "ανάποδα" απο τους κανονικούς αγώνες- και όχι τα καλά- ακόμα και όσοι πάνε να κάνουν τρείς γυρους σε ένα πάρκινγκ με παλιά αυτοκίνητα ένα Κυριακάτικο πρωϊνό (όσο για την Λέσχη: Αμείλικτη την άλλη φορά. Οποιος δεν μαζεύεται, τα μαζεύει και σπίτι του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O οργανωτής έπρεπε να προβλέψει θέσις παρκιν για όλους αλλοιώς κακώς δέχθηκε τόσες συμμετοχές.
      Κακώς απεχώρησε ο συμμετέχων, αλλά καλώς τους υποδεικνύει(ίσως με λάθος τρόπο πως λύνονται απλά θέματα,και με επίβλεψη pit marchall).
      Ο οργανωτής καλώς έβγαλε τουλαχιστον 4-5.000 ευρώ.
      Κακώς γενίκευσα με τον όρο sporting.
      Καλώς ο οργανωτής έριξε το βάρος στην ασφάλεια, αλλά ξέχασε κάτι ουσιαστικό (οριοθέτηση θέσεων πάρκιν) που κανει την διαφορά και περιορίζει τους ανάγωγους,διδάσκει συμπεριφορές και κερδίζει τους σωστούς και ίσως απαιτητικούς.Με βάση την περυσινή εμπειρία του ήταν προβλέψιμο το πρόβλημα
      Αν ο απαιτητικος συμμετέχων ήταν επώνυμος ίσως οι αντίστοιχοι συνάδέλφοι να τον βοηθούσαν να παρκάρει.
      Όταν όπως παρακάτω ο συμμετέχων αναγκάζεται να καταγγέλει τον Πρόεδρο της λέσχης και ουδείς τον διαψεύδει ,τότε η λέσχη εκτίθεται...και δίνει το δικαίωμα στον καθένα να τις διδάξει συμπεριφορά και οργάνωση απο παιδικά πάρτυ.

      Στην γραμματεια ο κ.[ονομα;;] δεν ηξερε ''τι πρεπει να κανει'' μετα απο λιγο μου εδειξε τον προεδρο [του ΣΙΣΑ] που μου ειπε ξερα ''εγω θα σου βρω θεση;;;''

      Διαγραφή
  4. 'Ολα τα είπαμε, τα γράψαμε, και ιδίως τονίσαμε ότι δύο πράγματα μόνο δεν γίνονται ανεκτά: Το πρώτο είναι τα θέματα ασφαλείας και το δεύτερο η κακή ή η απότομη συμπεριφορά οργανωτών προς συμμετέχοντες. Αν υπήρξε τέτοια συμπεριφορά, έπρεπε να απευθυνθεί προς τους λίγους που δημιούργησαν το πρόβλημα. Επίσης, δεν χρειαζόταν να είσαι "επώνυμος" για να αφήσεις το αυτοκίνητο στην ευθεία του πάρκινγκ, μπροστά απο κάποιο άλλο. Απλώς έπρεπε να είσαι εκεί για να το μετακινήσεις όταν ερχόταν η σειρά του να πάρει εκκίνηση. Εμείς αυτό κάναμε (οπως και μία Μ3 που κέρδισε τα GT. Είχαμε μάλιστα κατά τύχη παρκάρει δίπλα δίπλα το πρωί, και μας πήραν τις θέσεις όταν κάναμε τον αναγνωριστικό γύρο). Το "πόσα έβγαλε" ο οργανωτής δεν μας αφορά. Υπάρχει η εξελεγκτική επιτροπή της Λέσχης γι' αυτά τα θέματα. Τέλος, σαφώς η οργάνωση δεν έκανε σωστά τη δουλειά της στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά να μην αγνοούμε ότι οι ίδιοι οι συμμετέχοντες οφείλουν να φέρονται σωστά. Ειλικρινά, με την πολύ μεγάλη εμπειρία που έχουμε σας λέμε (αν και παραμένετε ανώνυμος) ότι πολύ περισσότερο μας ενοχλεί η κακή συμπεριφορά των συναδέλφων οδηγών παρά των οργανωτών. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή