Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2015

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ 2015: Η ΕΠΑ ΑΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ "ΛΑΘΟΣ" ('Η ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ "ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ") ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ..."ΦΤΙΑΓΜΕΝΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΠΟΧΗΣ" ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ("Κ", ΗΤΡ) ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟ 2016.

Πως το λέει ο λαός; "Κακό χωριό τα λίγα σπίτια"; Ακριβώς! Φανταστείτε τωρα τι γίνεται αν ανάμεσα στους χωρικούς που διαφωνούν μεσ' τη μιζέρια τους, υπάρχει και ένας χωροφύλακας που αυθαιρετεί, ερμηνεύοντας και εφαρμόζοντας το νόμο όπως νομίζει καλύτερα! Παίρνετε την εικόνα; Ε, κάπως έτσι κύλησαν τα πράγματα φέτος στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Οχι πως δεν πήγε καλά ο θεσμός, κάθε άλλο: Είχε πολλές συμμετοχές (σε όλες τις κατηγορίες πλην των Ιστορικών), έγιναν όλοι οι αγώνες και μάλιστα ένα πρόσθετο ενδιαφέρον και σημασία που έχει, είναι ότι το Πρωτάθλημα Αναβάσεων αποτελεί την μοναδική έκφραση "αγώνων ταχύτητας" στη χώρα μας. Βλέπετε, παρά τις δύο πίστες και τα τρία αεροδρόμια (όπου γίνονται με πολλες συμμετοχές και πολλούς θεατές τα Πρωταθλήματα Dragster και ταχύτητας μοτοσυκλετών), η παρούσα ηγεσία της ΟΜΑΕ δεν έχει καταφέρει να διοργανώσει Πρωτάθλημα Ταχύτητας Αυτοκινήτων, πάμε για τρίτο χρόνο τώρα. Και όχι μόνο δεν ακούει κανέναν και δεν προσπαθεί καν, αλλά μάλλον λόγω ιδεοληψιών παρωχημένων, σπατάλησε φαιά ουσία προσπαθώντας να αναστήσει..."ενιαίο 15ετίας"! Δεν είναι καν για συζήτηση και δεν θα το συζητούσαμε, αν η Ομοσπονδία δεν ήταν υπεύθυνη (κάποιοι τέλος πάντων εκεί μέσα πρέπει να  είναι υπεύθυνοι) για το "βαθμολογικό μπάχαλο" της κατηγορίας των Ιστορικών στο "πρωτάθλημα" αναβάσεων, το οποίο (μπάχαλο), αν δεν διορθωθεί άμεσα απο την ηγεσία (εκτός αν κουμάντο κάνουν οι υπάλληλοι), κινδυνεύουν να γίνουν δύο πράγματα: 1ον) Να χάσει τη σοβαρότητά του ο θεσμός, και 2ον) Να μειωθούν ΚΙ ΑΛΛΟ οι συμμετοχές του χρόνου, μια και οι περισσότεροι απο όσους τρέχουν είναι χομπίστες και δεν τους αρέσει καθόλου το να τους "περιεργάζονται" δύο τρείς επαγγελματίες, με τις ευλογίες και την ανοχή των υπαλλήλων της ΟΜΑΕ! "Βαρύ"; Ισως, αλλά  μια και ο ΣΟΑΑ δεν φαίνεται να έχει αντιληφθεί τίποτα για να ασχοληθεί ως όφειλε, ας το κάνουμε εμείς. Στο κάτω κάτω, υπήρξαμε αγωνιζόμενοι Ιστορικών, και αν η ηγεσία του Σπορ μελλοντικά ασχοληθεί σοβαρά ΚΑΙ με τα Ιστορικά, ίσως συμμετάσχουμε και πάλι. Και όπως οποιοσδήποτε άλλος σχεδιάζει να ασχοληθεί με κάτι  τέτοιο,  έτσι κι εμείς θα θέλαμε να ξέρουμε τους ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ, αλλά και το σημαντικότερο, ΑΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΠΙΣΤΑ, Η ΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΑΤΑ ΠΡΩΤΗ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ!!!
  Ας πάμε όμως στο θέμα , στη βαθμολογία των Ιστορικών που μπορείτε να δείτε εδώ: www.omae.gr Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Δεν θα ασχοληθούμε με τον "τρόπο" βαθμολόγησης, που βαθμολογεί κλάση, χρονολογική κατηγορία κτλ. σε μια ελαφρώς βελτιωμένη έκδοση της "αντιαθλητικής" παράνοιας του 2014 όπου βαθμολογείτο ως πρώτος ο... "μόνος του", ακόμα κι αν δεν υπήρχε δεύτερος, αλλά θα περιοριστούμε στην ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ. Η οποία, αναφέρει:

1. Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων 

Kύπελλα κλάσεων
  2. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων έως 1150cc (1/Β1, 1/Β2 έως 1150, 2/C0, 3D0, 4/E1 έως 1150, 4/Ε5 έως 1150) 


3. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων έως 1300cc (1/B2, 2/C1, 3/D1, 4/E1) 

4. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων 1300-1600cc (1/B3, 2/C2, 3/D2, 4/E2, 4/E5) 

5. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων 1600-2000cc (1/B4, 2/C3, 3/D3, 4/E3) 

6. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων πάνω από 2000cc (1/B5, 2/C4, 2/C5, 3/D4, 4/E4, 4/E6) 

7. Έπαθλο Αναβάσεων Αυτοκινήτων Αγώνων και Πρωτοτύπων Εποχής έως και 1985 (GR5 και GR6) 



Τι έχουμε εδώ; Μάλλον (!) ΕΝΑ Πρωτάθλημα ("πολυνίκους"), που το κατακτά αυτός που έχει την μεγαλύτερη βαθμολογία στους 5 απο τους 7 αγώνες σαν συνδυασμό πρώτων θέσεων Κατηγορίας και Κλάσης (Χρονολογικής περιόδου και κυβισμού, για να το απλοποιήσουμε). Είναι φυσικό, το ότι ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο με ένα ΠΟΛΥ καλό οδηγό, θα παίρνει συνέχεια τη νίκη στη δική του κατηγορία και κλάση. Αρα, το Πρωτάθλημα θα πάει οπωσδήποτε στον ταχύτερο συνδυασμό που κάνει τους καλύτερους χρόνους στην κάθε ανάβαση (αυτό έλειπε, να πηγαίνει στον πιο...αργό, όπως-περίπου- γινόταν με το περυσινό σύστημα! Μα στην ταχύτητα ΠΡΕΠΕΙ να κερδίζει ο ταχύτερος! Ακόμα κι αν δεν έχει συναγωνισμό στη δική του Κατηγορία, έχει "κόντρα" και δίνει μάχη με τους χρόνους, ιδίως στις Αναβάσεις). Φυσικά, όλοι οι αγωνιζόμενοι έχουν δυνατότητα διάκρισης στα 6 Κύπελλα, που καλύπτουν όλες τις κλάσεις κυβισμών. Το γιατί το 95% χρησιμοποιεί διάφορων περιόδων και επιδόσεων ΔΙΛΙΤΡΑ αυτοκίνητα, δεν αφορά βεβαίως τον νομοθέτη αλλά τους αγωνιζόμενους. Οι οποίοι θέλουν και να γκαζώνουν με δυνατά μοτέρ (που αρέσουν σε όλους) αλλά διαμαρτύρονται αν κάποιος έχει το ταχύτερο μεγάλο και τους κερδίζει συνεχώς και μονίμως! Τι κάνουν τότε; Τότε, γράφονται στην 7η Κατηγορία, η οποία είναι ένα Επαθλο ΕΚΤΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΛΩΝ. Το "Επαθλο αυτοκινήτων αγώνων και πρωτοτύπων εποχής" έχει σαν στόχο να φιλοξενήσει Πρωτότυπα και Ρέπλικες που φυσικά δεν διαθέτουν ομολογκασιόν, καθώς και τις λεγόμενες "ιστορικές μαϊμούδες", δηλαδή Ιστορικά αυτοκίνητα με σύγχρονα εξαρτήματα και μετατροπές, που βεβαίως απαγορεύονται αυστηρά απο τους κανονισμούς. Επειδή λοιπόν ο Γιώργος Κατσαρός γάζωνε κυριολεκτικά όπως κάθε χρόνο, έχοντας μεγάλο ταλέντο αλλά και ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ιδού η "Ελληνική ευρεσιτεχνία": Μερικοί εκ των συμμετεχόντων (που βεβαίως είναι αξιόλογοι, άλλο θέμα αυτό) για να μην τρέχουν στα δίλιτρα μαζί με το Escort BDA του Γιώργου που "χτυπάει" χρόνους ΕΕ11 (!), δήλωναν τα αυτοκίνητά τους σαν GR 5 -GR 6, μάζευαν τα Κυπελλάκια τους σαν κατηγορία στο Επαθλο (όταν ήταν περισσότεροι των τριών συμμετοχών) και επέστρεφαν δοξασμένοι στα σπίτια τους. Και τους ρωτήσαμε, στην αρχή της σαιζόν: "Γιατί τα δηλώνετε GR5, επαγγελματίες μηχανικοί; Πόσο δύσκολο είναι να τα φτιάξετε νόμιμα Ιστορικά;" Και μου απαντούσαν: "Είναι 100% νόμιμα αλλά οι Τεχνικοί έφοροι μάς δημιουργούν προβλήματα και τα δηλώνουμε GR 5 για να μην μας αποκλείσουν". Ε, δημοσιογραφικά ρωτούσα, δεν το έψαξα παραπάνω, αλλά ήμουν... αγαθός και με δούλευαν (!) πρέπει να το παραδεχτώ. Το γιατί, το κατάλαβα όταν βλέποντας τα αποτελέσματα των Αναβάσεων μετά τον δεύτερο αγώνα, διαπίστωσα ότι τα GR 5/6 κατατάσσονταν, βαθμολογούνταν και βραβεύονταν ΜΑΖΙ με τα αυτοκίνητα των άλλων Κατηγοριών, δηλαδή αυτά με τις νόμιμες προδιαγραφές του "Κ" της FIA! Και παράλληλα, είχαν την δική τους Κατάταξη, βράβευση και βαθμολογία σαν GR5/6!!! Φυσικά αυτό ήταν λάθος (υπέθεσα ο αφελής) και εντελώς άδικο για τα νόμιμα Ιστορικά, που έχαναν θέσεις γιατί υστερούσαν σε απόδοση έναντι όσων είχαν μετατροπες εκτός εποχής. Και να δώσω ένα παράδειγμα: Εστω ότι εσείς τρέχετε με κανονικό αυτοκίνητο (προδιαγραφών εποχής) με ροδάκια 13 ιντσών, τεσσάρι κιβώτιο και σούστες, και εγώ με ένα ίδιο μοντέλο αλλά δηλωμένο GR 5 γιατί έχω τροχούς 17 ιντσών, κιβώτιο πεντάρι μεταγενέστερο, τετραπίστονα φρένα και coilovers. Ε, θα πείτε, θα πάω στο Έπαθλό μου κι εσείς θα πάρετε βαθμούς και κατάταξη στη Κατηγορία σας. Και πάμε στην απονομή, όπου βλέπετε με στόμα ορθάνοιχτο, ότι σας έχω πάρει και θέση, και κύπελλο, και βαθμούς Κατηγορίας! Τρέχετε, ρωτάτε τη οργάνωση: -"Τι γίνεται εδώ ρε παιδιά;".  Και σας απαντούν: -"Ετσι μας είπαν να βγάζουμε τα αποτελέσματα απο την ΟΜΑΕ"!!!!!
 Επακόλουθο; Κάποιοι οδηγοί με κανονικά αυτοκίνητα σταμάτησαν να τρέχουν στις Αναβάσεις, και οι συμμετοχές μειώθηκαν. Οσοι τα δήλωναν GR 5/6 όμως συνέχισαν, αφού με υποτίθεται "λάθος" αυτοκίνητα, συμμετείχαν σε Έπαθλο αλλά ΚΑΙ σε Κύπελλο, εκτοπίζοντας τα "νόμιμα"! "Ολα σκατά", όπως θα βάφτιζε την περίπτωση ο Θέμος Αναστασιάδης! Και γιατί έγινε αυτό παρακαλώ; Επειδή κάποιος απο την ΟΜΑΕ είχε την φαεινή να τα αφήσει όλα συμπούρμπουλα να τρέχουν, μπας και μαζευτεί κάθε "μαϊμού" και αυξηθούν οι συμμετοχές. Χωρίς να σκεφτεί ότι έτσι καταπατούσε την προκήρυξη! Και με πλήρη άγνοια του γεγονότος ότι αυτοί που θέλουν να ασχοληθούν με τα Ιστορικά, το κάνουν γιατί τους αρέσουν ΤΑ Ι-ΣΤΟ-ΡΙ-ΚΑ και όχι τα ΕΕ! Και ακριβώς επειδή τους αρέσουν τα Ι-ΣΤΟ-ΡΙ-ΚΑ, ρίχνουν ένα σωρό χρήματα να τα φτιάξουν ΑΚΡΙΒΩΣ σύμφωνα με τους Κανονισμούς FIA, αφού έτσι και τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερη αξία, και ο συναγωνισμός είναι πιο γνήσιος. Το ανακάτεμα της βαθμολογίας ήταν μια ηλίθια ιδέα, και όποιος την είχε πρέπει να παυθεί, να απολυθεί, ή ό,τι άλλο προβλέπει το σύστημα εκεί που τον έχουν βάλει. Και ο ΣΟΑΑ που θα το διαβάσει αυτό, πρέπει επίσης να κάνει ένα διάβημα. Νομίζω. Γιατί εδώ μιλάμε για τήρηση κανονισμών και προκήρυξης, κάτι που ισχύει για όλες τις Κατηγορίες, και τα Ιστορικά δεν εξαιρούνται.
Ας δούμε όμως τα νούμερα, που έχουν "πικρό γέλιο". Τα νούμερα των συμμετοχών στις φετεινές Αναβάσεις Ιστορικών (στις 22/11 δεν έχει ακόμα συμπεριληφθεί στη βαθμολογία η τελευταία Ανάβαση).
Λοιπόν. Το 2015, βαθμολογήθηκαν στις Αναβάσεις ΣΥΝΟΛΙΚΑ 23 οδηγοί.
             Απο αυτούς, οι 15 (ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ) έτρεξαν ΜΟΝΟ   ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ!
             Απο τους 8 που μένουν, οι 2 (ΔΥΟ) έτρεξαν ΣΕ ΤΡΕΙΣ αγώνες.
             Απο τους 6 που μένουν, οι 2 (ΔΥΟ) έτρεξαν ΣΕ       ΤΕΣΣΕΡΙΣ αγώνες.
             ΚΑΙ ΜΟΝΟ 4 (ΤΕΣΣΕΡΙΣ) ΟΔΗΓΟΙ ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΕ 5 ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ!!!

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της πολιτικής "οτινάναι κιοτικάτσει", και της "αδιαφορίας" της Αρχής ΕΙΔΙΚΑ για τα Ιστορικά αυτοκίνητα.
Και οι φίλοι αγωνιζόμενοι που πιθανόν πιστεύουν ότι ο (όποιος) ΠΟΛΥ γρήγορος οδηγός με το κορυφαίο αυτοκίνητο δεν θα τους κερδίζει συνέχεια, ας αλλάξουν σπορ. Γιατί ΘΑ τους κερδίζει συνέχεια, κι αν αλλάξουν αυτοκίνητα μεταξύ τους, και πάλι θα τους κερδίζει. Και όποιος κάνει ρεκόρ χρόνου στις Αναβάσεις, έχει κάνει καλά τη δουλειά του και αξίζει τη διάκριση. Όποιος κάνει όμως κόλπα και δηλώνει άλλα αντ' άλλων στις Κατηγορίες για να τσιμπάει Κύπελλα και διπλές βαθμολογήσεις, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΙΠΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΖΗΜΙΑ ΓΙΑΤΙ "ΔΙΩΧΝΕΙ ΚΟΣΜΟ". (ΑΚΟΥΤΕ, ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ;;;).
Και τέλος, αν ο οποιοσδήποτε έχει "αμφιβολίες" για την νομιμότητα των μετατροπών και εξαρτημάτων ενός αυτοκινήτου συναθλητή του, ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΕΝΣΤΑΣΗ. Δεν μπορώ να το πω πιο "κομψά", αλλά θα προσπαθήσω: Υπάρχουν οδηγοί πιο γρήγοροι και οδηγοί πιο αργοί. Οι δεύτεροι, δεν θα γίνουν ποτέ τόσο γρηγοροι όσο οι πρώτοι. Είναι "a fact of life". Ας το αποδεχτούν λοιπόν, ας τρέχουν για να κάνουν το κέφι τους και να περνάνε καλά, και ας μην αφήνουν υποψίες να σέρνονται για όποιον "πηγαίνει", και το λέει η ψυχή του και τα χέρια του. Γιατί οι πραγματικά γρήγοροι, ό,τι κι αν οδηγήσουν, και πάλι γρήγορα θα το πάνε. Ας μην ψάχνουμε όλοι για δικαιολογίες και για άλλοθι σ' αυτή τη ζωή. Ειδικά στα Ιστορικά που είναι 100% χόμπυ, ας μην χαλάμε τις καρδιές μας. Δυστυχώς η Αρχή αδιαφορεί, δεν προωθεί, δεν προστατεύει και "αυτοκαταργείται". Και για να κλεισουμε, θα διηγηθώ μια απίθανη (επειδή είναι "απίστευτη") ιστοριούλα, πάντα σχετική με το θέμα:
Παίρνει λοιπόν τηλέφωνο ένας σοβαρός άνθρωπος, ένα επίσης σοβαρό (και αξιόλογο) μεγαλοστέλεχος της Ομοσπονδίας (δεν λέω πιο πολλά): -"Χαίρετε, τι θα γίνει με την βαθμολογία των Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων, που έχει μπερδέψει το Έπαθλο GR5/6 με τα Κύπελλα των Κατηγοριών;"
Και η απίστευτη απάντηση: -"Ναι, γινόταν λάθος στις κατατάξεις και στις απονομές, αλλά τώρα θα το αφήσουμε έτσι αφού έγινε, μην το πάρουμε πίσω, πως, θα κάνουμε τις απονομές των Κυπέλλων έτσι (ΣΣ: ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ!) και απο του χρόνου θα ακολουθούμε τις προκηρύξεις και θα κάνουμε κανονικά τις κατατάξεις και τις απονομές".  
Αυτά, και τα συμπεράσματα δικά σας (παρατηρήσεις, διορθώσεις και απόψεις επιβάλλονται, στα σχόλια που ακολουθούν). Ελλάδα, Αθήνα, ΟΜΑΕ 2015. Και δεν θα έγραφα τόσα πολλά, αν σήμερα (22/11) δεν είχα πεθάνει στα γέλια με το καζίκι "των εκλογών της αντιπολίτευσης", οπότε είπα να γελάσουμε (πικρά) και με τα καμώματα αυτών "που δεν σέβονται τους αγώνες και τους αγωνιζόμένους". ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΩ, ΚΙ ΑΛΛΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ.


Υ.Γ. Μακάρι το κειμενάκι αυτό να γίνει αφορμή να διορθωθούν ΑΜΕΣΑ τα πράγματα για να γλυτώσουν πολλοί τον διασυρμό. Δεν διορθώνεις ένα λάθος με ένα μεγαλύτερο λαθος! Υπαρχει άφθονος χρόνος, ακόμα Νοέμβριος είναι, και η απονομή θα γίνει τον Φεβρουάριο.



3 σχόλια:

  1. Aρκετα ενδιαφερον αρθρο doberman μου , αλλα φαινεται οτι δεν εχεις καταλαβει ακομα , οτι εκει μεσα , στην ΟΜΑΕ ειναι μια κατασταση οπως στο κομα που εγραψες στο τελος για να ευθυμισουμε !
    Ουσιαστικα , δεν υπαρχει ανθρωπος που να γνωριζει απολυτα το θεμα ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ . Μια υποχρεωση σαν αγγαρια εχει περασει για τα θεματα που γραφεις , ψηλοασχοληθηκαν περυσι και δεν νομιζω οτι εχει μπει η προκειται να μπει σε μια σωστη σειρα το θεμα σε πολλες ειδικα λεπτομερειες του , αν δεν ενδιαφερθουν 3-4 σοβαροι και γνωστες να βαλουν τα πραγματα εκει που πρεπει ! Οπως η πολιτικη μας ετσι και το σπορ μας , εχει ελλειψη ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ .(ανθρωπους γνωστες, δικαιους , ανιδιοτελεις...και με χρονο διαθεσιμο). Χαιρε αγαπητε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλλο αυτά (τα σωστά) κι άλλο η απλή τήρηση μιας προκήρυξης. Πόσο δύσκολο είναι αυτό; Αν γινόταν τέτοιο πράγμα σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλη κατηγορία, θα είχε ξεσπάσει ατομικός πόλεμος! Τι είναι τα Ιστορικά; Καταυλισμός προσφύγων; Παιδιά κατώτερου Θεού; Μεσήλικοι χομπίστες που δεν καταλαβαίνουν την τύφλα τους; "Πηγαδοουρητές"; Τι διάολο είναι; Ας την καταργήσουν τελικά την Κατηγορία αν είναι να πειραματίζεται ο κάθε αδιάφορος ανεγκέφαλος της διοίκησης με τους σοβαρούς ανθρώπους που δίνουν τα χρήματά τους να φτιάχνουν όμορφα αυτοκίνητα, και ας πάνε όλοι στην ΕΟ ΦΙΛΠΑ να κάνουν "Sprint" με μ.ω.τ. 50 χ.α.ω, σε κλειστές διαδρομές που οι φτερούγες φέρνουν 49!!!
    (Και δύο διευκρινίσεις. Η μία, ότι δεν υπάρχει άνθρωπος ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ να ξέρει το Ιστορικό Αγωνιστικό. Γιατί έξω, υπάρχουν αρκετοί. Μόνο που μένουν πάντα έξω. Και η δεύτερη, σχετικά με το "αρκετά ενδιαφέρον άρθρο": Πολυ θα ήθελα να μάθω ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ και ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ έχει το κουράγιο και αφιερώνει χρόνο να ασχολείται και να λέει πέντε πράγματα που άλλα είναι φανερά λάθος κι άλλα του φαίνονται στραβά (εδώ δεκτές οι παρατηρήσεις). Εγώ όμως παντού κάτι δελτία Τύπου βλέπω και διαβάζω, όπου ο ένας γλείφει τον άλλον κι όλα φαίνονται τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eτσι ακριβως γινεται (εκτος μιας εξαιρεσεως ενος ανοητου κιτρινιστη , τηλε-κατευθυνομενου) και δεν υπαρχουν δημοσιογραφοι που να μην γλειφουν , ακαταπαυστα ,να γραφουν ουσιωδη θεματα , και να ασχολουντε με το αθλημα εκ πεποιθησεως και αγαπης γιαυτο . Οσο για τα της αρχης του σπορ , επιμενω οτι μονον αν γινει ανεξαρτητη ομαδα ανθρωπων που γνωριζουν το ιστορικο πολυ καλα , φορωντας παντελονια που δεν κρυβουν τα κλασικα μικροσυμφεροντακια κολλητων , θα αλλαξει κατι και θα ανεβει το ιστορικο εκει που πρεπει .
    Οτι εισαι εξαιρεση , αν το γραψω , θα φανει σαν γλειψιμο, αλλα οντως γραφοντας τις αποψεις σου με το θαρος (και την ψυχαρα του σωστου αναβατη ) βγαινει απο μεσα η αληθεια των αποψεων σου , εστω κι αν μερικες φορες χρηζουν μπινελικιων ! Συνεχισε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή