Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΘΕΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ ΣΙΣΑ-ΑΡΣΟΕ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  Ηταν μια απογευματινή Σαββατιάτικη βόλτα μέσ' το κατακαλόκαιρο, και μόνο η αγάπη και η πίστη μερικών δεκάδων φίλων των κλασσικών οχημάτων προς τα αυτοκίνητα αλλά και τις φίλες διοργανώτριες Λέσχες, μπορεί να επιτρέπει σε τέτοιες εκδηλώσεις να γίνονται, και μάλιστα να θεωρούνται επιτυχημένες. Γιατί κατά την άποψή μας, οι δύο αυτές Λέσχες, ο ΣΙΣΑ και ο ΑΡΣΟΕ, έχουν ένα μεγάλο δυναμικό στελεχών, μελών και φίλων, οπότε οι 30 εκκινήσαντες της βόλτας τους δεν συνιστούν εκδήλωση σημαντική, ουτε και δικαιολογούν τον, κάπως "βαρύ", τίτλο "Θερινό Ράλλυ".
 Ας κρατάμε τα προσχήματα, διατηρώντας αλώβητη την σημασία των "θεσμών", και αναμφισβήτητα ένας τέτοιος θεσμός είναι το "Ράλλυ Νησιών" του ΣΙΣΑ, μέσω του οποίου μπήκαμε το πολύ μακρινό (πλέον) έτος 2001 στον όμορφο κόσμο της regularity (προσοχή: Στην προ ηλεκτρονικών οργάνων εποχή, τότε που έπρεπε να είσαι πραγματικά πολύ καλός για να διακριθείς). Δεν ξέρουμε γιατί η ηγεσία του ΣΙΣΑ αποφάσισε να "συνδέσει" αυτή τη βόλτα στο Λουτράκι με το Ράλλυ Νησιών (υποτίθεται ότι  το "Θερινό Ράλλυ" έγινε στη θέση του), αλλά όσοι έχουν πάρει μέρος στο παρελθόν σε κάποια απ' αυτές τις μίνι διακοπές που κάναμε με την "πρόφαση" ότι συμμετέχουμε σε αγώνα (μια απο τις πιο ευχάριστες διήμερες αναμνήσεις, μας έχει αφήσει π.χ. ένα "θερινό" του ΣΙΣΑ στον Γαλατά- ούτε καν στον Πόρο!), πιθανόν να συμφωνήσουν μαζί μας στο εξής: Αφού η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τους πάντες και τα πάντα, ας μην το κουράζουμε επιμένοντας σε συνεχείς διοργανώσεις, γιατί σύντομα θα κουραστεί κι ο κόσμος. Αν μπορούσε ο ΣΙΣΑ ας διοργάνωνε ένα διήμερο σε σχετικά κοντινό, θαλασσινό -και καθόλου απαραίτητα νησιωτικό-  προορισμό, και τότε μάλιστα, να το ονομάσει "Θερινό Ράλλυ". Απογευματινή βόλτα όμως... Μόνο για τους πολύ φανατικούς και φίλους, όπως φάνηκε απο τις 30 συμμετοχές ΚΑΙ των δύο Λεσχών, ενω τα του αγώνα φαίνονται στα αποτελέσματα, όπου οι κορυφαίοι στο άθλημα Χαρμάνης-Φουντελάκης είχαν 7 β.π., και οι 30οι...4.434! Όσο για το "φανατικούς", ας μην θεωρηθεί άστοχος ο χαρακτηρισμός (προφανώς ούτε και υποτιμητικός -το αντίθετο), μια και την επομένη, την Κυριακή 7 Ιουλίου, στον αγώνα της microcars που ονομαζόταν "Ολυμπιακή Επίδειξη" και έγινε στην πίστα αυτοκινήτου Μεγάρων, οι εκκινήσαντες όλων των κατηγοριών (μαζί με τα "young timers") ήταν μόλις... 27, φανατικοί -με την καλή έννοια- και αυτοί!
 Το τελικό συμπέρασμα, και η θέση μας (για όσους διαβάζουν βιαστικά και επιπόλαια) είναι, ότι βεβαίως υπάρχουν κάποιοι -λίγοι- φίλοι των Ιστορικών που είτε έχουν ακόμα καλές δουλειές, είτε ΔΕΝ έχουν άλλες δουλειές, κι έτσι συμμετέχουν σε όλες τις εκδηλώσεις που μπορούν να προλάβουν. Αυτό όμως που είναι καλό για το κέφι τους, δεν είναι απαραίτητα θετικό και για τις ίδιες τις εκδηλώσεις, ενώ πιθανόν να αποδεικνύεται και παθητικό για τις Λέσχες, οι οποίες βεβαίως και προσδοκούν σε κάποια έσοδα για να μπορούν να λειτουργούν. Ας είναι αυτές οι Λέσχες λιγότερο βιαστικές και ας συνυπολογίζουν, εκτός των οικονομικών, και άλλους παράγοντες, όπως η εποχή, η μέρα, η ώρα και το ποιές ακόμα εκδηλώσεις γίνονται ή θα γίνουν την ίδια χρονική περίοδο. Και πάνω απ' όλα, ας προστατεύουν την φήμη των αγώνων τους, κάτι που βεβαίως συνδέεται και με τους τίτλους που επιλέγουν. Γιατί αυτές οι καλοπροαίρετες γενικές παρατηρήσεις δεν θα είχαν γραφτεί (δεν θα χρειάζονταν καν) αν η απογευματινή βόλτα στο Λουτράκι των ΣΙΣΑ-ΑΡΣΟΕ ονομαζόταν απλά "Απογευματινή Βολτα στο Λουτράκι", και όχι Θερινό Ράλλυ... 
 ΔΗΜ. ΠΑΠ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: www.sisa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου