Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ AUTOCLASSIC ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ SPORTING

Κατ’ αρχάς, οφείλουμε να παραδεχθούμε ότι: α) υπάρχουν αρκετοί –έως πολλοί- αγώνες για το Ιστορικό Πρωτάθλημα Ραλλύ, και β) το Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων είναι πραγματικά πλούσιο, και όποιος θέλει να συμμετάσχει σ’ αυτό μπορεί να κάνει την επιλογή που τον βολεύει, διαλέγοντας ανάμεσα στα (4) σιρκουΐ και στις (5) αναβάσεις τους αγώνες που του αρέσουν περισσότερο αλλά και τον εξυπηρετούν σε θέματα αποστάσεων: Από τους 9 συνολικά αγώνες θα μετρήσουν οι 6 (του κάθε οδηγού), και αυτό δίνει σε πολλούς συμμετέχοντες την δυνατότητα διεκδικήσεων τίτλων, κυπέλλων και επάθλων (παρ’ ότι η προκήρυξη δεν έχει ακόμα δημοσιευθεί, μάλλον θα ισχύσουν οι ίδιες κατηγορίες χρονολογιών και κυβισμών όπως το 2010).


Θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς, ότι η ημερομηνία του σιρκουΐ Σερρών στις 20-21 Αυγούστου (εν μέσω διακοπών) «εγγυάται» την... ματαίωση του αγώνα, ή ότι θα ήταν προτιμότερο να γίνουν δύο αγώνες στα Μέγαρα και ένας στην Τρίπολη, αντί το αντίθετο. Όμως, έχοντας ένα τέτοιο πλήρες πρόγραμμα (για πρώτη φορά μετά το 2008), θα αποτελούσε μεμψιμοιρία το όποιο παράπονο.

Στο Πρωτάθλημα Ραλλύ, από τους 10 αγώνες (που γίνονται σε 7 ημερομηνίες) θα μετρήσουν οι 7. Συγκεκριμένα, στο τριήμερο Ιστορικό Ακρόπολις κάθε ημέρα υπολογίζεται σαν ξεχωριστός αγώνας, όπως και στο (διήμερο) Ράλλυ ΕΛΠΑ. Επίσης, τρία σπριντ μετρούν σαν κανονικοί αγώνες. Το θέμα (και πρόβλημα-παράπονο για αρκετούς, κυρίως παλαιότερους, οδηγούς) είναι ότι από τους 10 αγώνες οι 8 είναι ασφάλτινοι και μόνο δύο χωμάτινοι, κάτι που σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να τρέξει και τους 7 αγώνες του μόνο στην άσφαλτο, διεκδικώντας –και κατακτώντας- το Πρωτάθλημα. Οι καθαρά «χωμάτινοι» συνδυασμοί (με τα, συνήθως, ασθενέστερα στην άσφαλτο αυτοκίνητα), έχουν κάθε λόγο να παραπονούνται, και ίσως φέτος δεν δούμε κάποιους οδηγούς που διακρίθηκαν στο Πρωτάθλημα του 2010. Η γενική ιδέα πίσω από τις ασφάλτινες επιλογές ήταν βέβαια «η προστασία των αυτοκινήτων», πιστεύουμε όμως ότι, ειδικά στην Ελλάδα, Πρωτάθλημα Ραλλύ χωρίς χώμα δεν νοείται, και ίσως όντως να είναι λίγοι οι δύο χωμάτινοι αγώνες σε σύνολο 10. Πάντως, σαν τελική διαπίστωση, πρέπει να πούμε ότι υπάρχει μεγάλη βελτίωση στο αγωνιστικό ημερολόγιο σε σχέση με το 2009 και το 2010. Αυτό, με δεδομένη την παραμονή της ίδιας επιτροπής Ιστορικού στην ΕΛΠΑ, και στην (τουλάχιστον μέχρι τώρα) πλήρη αδιαφορία του Σ.Ο.Α.Α. για τα Ιστορικά Sporting, πρέπει να αποδοθεί στις παρεμβάσεις και στις εισηγήσεις του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α., που πλέον γίνεται ο κύριος εκπρόσωπος των Ιστορικών Sporting στη «νέα εποχή» ΟΜΑΕ-ΕΠΑ. (Περισσότερα στο 7ο τεύχος του Auto Classic, που θα κυκλοφορήσει στα μέσα Φεβρουαρίου).



ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
1.   26,27 Φεβρουαρίου   σπριντ Μπράλου (Α)          ΑΛΑΛ
2&3   2,3 Απριλίου        Ράλλυ ΕΛΠΑ (Α-Α)           ΕΛΠΑ
4,5&6   6,7,8 Μαΐου        ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ (Α-Α-Χ)    ΕΛΠΑ
7.   28,29 Μαΐου       σπριντ (Χ)            ΠΑΛΜΑ 
8.   10,11 Σεπτεμβρίου    σπριντ ΑΙΓΙΟΥ (Α)         ΑΛΜΑιγίου 
9.   19,20 Νοεμβρίου    Ράλλυ ΠΑΛΑΔΙΟ (Α)       START LINE 
10.    ΕΝΑ  SPRINT ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (Α)

Από τους 10 θα μετρήσουν οι 7.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ & ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
1.   5,6 Μαρτίου      Ταχύτητα Τρίπολη           START LINE
2.   19,20 Μαρτίου   Ανάβαση Σχίνου           ΠΑΛΜΑ
3.   16,17 Απριλίου   Ανάβαση Αχλαδόκαμπου       ΑΛΤ
4.    4,5 Ιουνίου      Ανάβαση Ριτσώνας
5.   25,26 Ιουνίου      Ταχύτητα Μέγαρα          START LINE
6.   20,21 Αυγούστου   Ταχύτητα Σέρρες          ΛΑΒέροιας
7.   15,16 Οκτωβρίου   Ανάβαση Θίσβης ή Αγίας Αννας    ΑΛΦΑΛ
8.   12,13 Νοεμβρίου   Ανάβαση Πιτίτσας          ΑΟΠ
9.   3,4 Δεκεμβρίου    Ταχύτητα Τρίπολη          START LINE

Από τους 9 αγώνες θα μετρήσουν οι 6 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου