Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

MIA IΣΤΟΡΙΑ AΠO TO TATOΪ ΣΕ ΤΡΕΙΣ (+1) ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΛΕΖΑΝΤΕΣ

 (Από τον Δ.Π.)
1 Πριν την εκκίνηση των "αγώνων"  super classic, ο κ. Κ. Μητρόπουλος συγκέντρωσε τους συμμετέχοντες, και πολύ ευγενικά αλλά και με απόλυτη σαφήνεια τους εξήγησε ότι πρόκειται για μια γιορτή και όχι για πραγματικό αγώνα, γι' αυτό και η οργάνωση δεν θα ήθελε με τίποτα κάποια "επαφή" που θα προξενούσε ζημιά στα όμορφα αυτοκίνητα. Το είπε μιά, το είπε δυό, το είπε τρείς και συνέστησε στους οδηγούς να αφήνουν το γκάζι ή να πατάνε λίγο παραπάνω φρένο στις εισόδους των σικαίην, επιδεικνύοντας την ευγένεια που αρμόζει σε όσους παίρνουν μέρος σ' αυτήν την εκδήλωση-γιορτή του ιστορικού αυτοκινήτου.



Λίγο αργότερα, όπως η 911 με αρ. συμ. 168 ήταν τρίτη στην κατηγορία των SC άνω των 2000 c.c., το αυτοκίνητο Νο 111 που την ακολουθούσε και ήταν  μακράν πρώτο σε ΑΛΛΗ κατηγορία ( την"E", που αφορούσε αυτοκίνητα εκτός προδιαγραφών, τα οποία η οργάνωση άφησε να συμμετάσχουν χαριστικώς λόγω της "εορτής" του Τατοίου), στην προσπάθειά του να προσπεράσει, άρχισε να την...σπρώχνει (!) προξενώντας μικρές ζημιές στον προφυλακτήρα του ακριβού Γερμανικού αυτοκινήτου! Συμπεράσματα: 1) Η"γλώσσα" που χρησιμοποίησε ο κ. Μητρόπουλος προφανώς δεν έγινε αντιληπτή απο όλους, και χρειάζεται μεταφραστής (ή...απέλαση!). 2) Η οργάνωση κακώς επέτρεψε σε αυτοκίνητα "που έχουν μετατροπές έξω απο το πνεύμα, τα τεχνικά μέσα και τις επιδόσεις της εποχής τους" να συμμετάσχουν, χαριστικώς ή όχι χαριστικώς! 3) Ο κατά τα άλλα σωστότατος αλυτάρχης αλλά και οι κριτές, έπρεπε πάραυτα να θέσουν εκτός αγώνα όποιο αυτοκίνητο-οδηγό δεν συμπεριφερόταν σύμφωνα με το πνεύμα που προσδιόρισε, στις σαφέστατες οδηγίες του, ο κ. Μητρόπουλος.
Στον ίδιο αγώνα, ενώ η 911 με αρ.συμ. 173 που συμμετείχε κανονικώς και "νομοτύπως" στην κατηγορία super classic άνω των 2000c.c. έκανε τον αγώνα της, δέχθηκε κανονικό...εμβολισμό απο την Ascona Νο 167 που ακολουθούσε , η οποία λόγω μετατροπών αλλά και έλλειψης κάρτας FIVA συμμετείχε επίσης "χαριστικώς",  φιλοξενούμενη στην κατηγορία "Ε", δηλαδή έχοντας δική της κατάταξη! Το αποτέλεσμα εδώ ήταν μια αρκετά σοβαρή (και ακριβή) ζημιά στην Porsche, ενώ και η συνέχεια μετά τον αγώνα ήταν αχαρακτήριστη και σίγουρα εκτός πνεύματος και της εκδήλωσης, και των Ιστορικών αυτοκινήτων, αλλά και της ίδιας της ΦΙΛΠΑ.
ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ: ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου