Την Δευτέρα το απόγευμα πήγα σε δύο σημεία των Αθηνών, ως δημοσιογράφος. Το πρώτο, στις 18:30, ήταν το "Φλοίσβος Παρκ", όπου οι Λέσχες (ή πιο σωστά, "Αθλητικά Σωματεία" της ΟΜΑΕ πλέον) Α.Λ.Α. και "Αγωνιστικό ΕΛΠΑ" (Σ.Σ.: ΟΧΙ η ΕΛΠΑ), παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου για την Ανάβαση Ριτσώνας που θα γίνει την Κυριακή 16/6. Υπάρχουν 85 συμμετοχές, εκ των οποίων μόνο οι 6 (αριθμός: έξη) αφορούν Ιστορικά αυτοκίνητα, επί συνόλου 87.
Στην συνέχεια, στις 20:30 ανέβηκα στον Γέρακα, όπου και τα γραφεία της ΦΙΛΠΑ (και της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ). Εκεί δεν πήγα για Συνέντευξη Τύπου, μιά και αυτή είχε γίνει, πολύ σωστά και έγκαιρα προγραμματισμένα, την περασμένη Δευτέρα (3/6), και μπορώ να πω ότι την παρακολούθησαν τουλάχιστον τριπλάσιοι δημοσιογράφοι, μεταξύ δε των ΜΜΕ που παρέστησαν, ήταν και τηλεοπτικό συνεργείο του MEGA, το οποίο και θα διαφημίσει/προβάλλει την περι ου ο λόγος εκδήλωση της ΦΙΛΠΑ. Η εκδήλωση αυτή δεν είναι άλλη απο το 2ο Τατόϊ Σιρκουϊ ΦΙΛΠΑ, που ΚΑΙ αυτό θα γίνει το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 15-16/6, με όχι λιγότερες απο...150 συμμετοχές ιστορικών αυτοκινήτων (αγωνιστικών και νορμάλ) καθώς και ένα μεγάλο αριθμό κλασσικών μοτοσυκλεττών.
Οι συγκρίσεις, αναπόφευκτες.
Και το ερώτημα, ένα: ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΔΥΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ!!!
Γιατί αυτός που "χάνει", δεν είναι βέβαια η νεοσύστατη ΟΜΑΕ που χωρίς πόρους και χωρίς σωστούς συμβούλους πρώτα αποφασίζει και μετά ψάχνει να δεί αν ήταν σωστό αυτό που αποφάσισε, ούτε και οι διοργανώτριες Λέσχες (πέραν των παραβόλων, που έτσι κι αλλιώς είναι αρκετά).
"Αυτός" που χάνει είναι το Ιστορικό Αυτοκίνητο Κατηγορίας Sporting, που στερείται της ευκαιρίας συμμετοχής σε μια σπουδαία και επίσης Ιστορική (μετά την Πάρνηθα) Ανάβαση, την Ριτσώνα (και μαζί χάνονται και οι ελάχιστες πιθανότητες να μετρήσει φέτος Πρωτάθλημα Ιστορικών).
Και μην βιαστεί κανείς να "κατηγορήσει" τους ιδιοκτήτες- οδηγούς Ιστορικών Sporting επειδή επέλεξαν να περάσουν ένα χαλαρό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο δίπλα και "μέσα " στο σπίτι τους, σε μια ιστορική "πίστα", μπροστά σε χιλιάδες κόσμου, πληρώνοντας μόνο 100 Ευρώ (με μηδαμινές βενζίνες) και χωρίς την υποχρέωση να μεταβληθούν σε "αθλητές" εκδίδοντας ετήσιο αθλητικό δελτίο 60 ή 130 Ευρώ που θα χρειαζόταν για την Ριτσώνα (συν την συμμετοχή των 200/250 Ευρώ).
Επειδή η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τους πάντες (ακόμα και αυτούς που επιμένουν ότι δεν τρέχει τίποτα, επειδή αλυσσίδα πηγαίνει το πράγμα), υπάρχουν πολλοί συμμετέχοντες στα Ιστορικά, που θα επιλέξουν να κάνουν μόνο ένα ή δύο αγώνες όλο το χρόνο. Ο ένας θα ήταν -οπωσδήποτε!- η Ριτσώνα και ο άλλος -οπωσδήποτε!- το Τατόϊ. Αν η Ριτσώνα είχε γίνει τον Μάϊο ή γινόταν τον Σεπτέμβριο, σίγουρα θα είχε γύρω στις 18 με 25 συμμετοχές Ιστορικών. Το Τατόϊ, σαν στρατιωτικό αεροδρόμιο, θέλει προεργασία πολλών μηνών για να δοθεί, γι' αυτό και η ημερομηνία της 16ης/6/2013, είχε ανακοινωθεί απο τον Οκτώβριο του 2012! Αρα, δεν τίθεται καν θέμα "προτεραιότητας" (ποιός ανακοίνωσε τον αγώνα του πρώτος), γιατί και οι καθυστερήσεις έναρξης των Πρωταθλημάτων λόγω του ασφαλιστηρίου και της αναγνώρισης της ΟΜΑΕ, μπορούν να δικαιολογήσουν τα πάντα, πόσω μάλλον μία -ακόμα- μετάθεση αγώνα, προκειμένου να γίνει με περισσότερες συμμετοχές! Δυστυχώς όμως, δεν υπήρξε μια ενημερωμένη, ψύχραιμη και λογική φωνή στην ηγεσία του Σπορ, να τους πει να πάρουν στα σοβαρά και να κυττάξουν ζεστά, με γνώση και άδολη διάθεση συνεργασίας και το κομμάτι που λέγεται Ιστορικό Αυτοκίνητο Sporting (πέραν του Ιστορικού Ακρόπολις, που όπως είδαμε έπεσε κι αυτό θύμα της διαμάχης για την εξουσία!).
Ετσι, φτάσαμε στους 150 στη μία Ιστορική εκδήλωση πίστας, και στους 6 ("Ιστορικούς", σε σύνολο 87) στον άλλο αγώνα ανάβασης. Μακάρι το 2014 η ΟΜΑΕ να τα καταφέρει καλύτερα, πιο οργανωμένα, και το σπουδαιότερο: Να φερθεί με πυγμή και αποφασιστικότητα στις Λέσχες- Αθλητικά Σωματεία, που μπορεί να είναι μέλη της, αλλά έχουν υποχρέωση να υπακούν στις εντολές και στο πρόγραμμα της εκλεγμένης τους ηγεσίας. Πάμε Τατόϊ τώρα! Δ.Π.*
*Γιατί θα έχει και μοτοσυκλέττες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου