Νέα

-->


 ................................................................................................ 
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
 ................................................................................................ 




ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΠ’ ΑΟΡΙΣΤΟΝ Η “ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ” ΤΗΣ CLASSIC MICROCARS, ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 27/3
Περισσότερα ΕΔΩ

35o RALLY ELPA: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕΧΡΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25/3 ΣΤΙΣ 20:00
Περισσότερα ΕΔΩ


TO NEO Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α.  (ΜΕ ΤΟΥΣ «ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ» ΕΚΤΟΣ)

 
-->
  Το μέλος του Σ.Ο.Α.Α. (και πολύ γρήγορος οδηγός ραλλύ, ταχύτητας  και αναβάσεων) κ. Σ. Ηλιάδης, με την διάθεση του εξαιρετικά φροντισμένου χώρου δεξιώσεων «Epavlis» στο Κορωπί (περ. Σχολής Ευελπίδων), έδωσε στις αρχαιρεσίες του Σ.Ο.Α.Α. που έγιναν στις 12/7 την πολιτισμένη ατμόσφαιρα που πρέπει να έχει ένα τέτοιο γεγονός (γιατί και ο χώρος μετράει). Ωστόσο, τα νέα μέλη που παρακολούθησαν την Γενική Συνέλευση είχαν δυσκολία στο να αντιληφθούν τους διαξιφισμούς και τα υπονοούμενα μεταξύ παλαιότερων μελών, και βεβαίως δεν κατάλαβαν το γιατί οι τοποθετήσεις των ομιλητών δεν είχαν καμμία απολύτως σχέση με τα πεπραγμένα του αποχωρούντος Δ.Σ. Αυτό που ενδιαφέρει όμως το blog του Auto CLASSIC (σας ευχαριστούμε για την τιμή της επίσκεψής σας), είναι το Ιστορικό αυτοκίνητο, ως αναπόσπαστο τμήμα των αγώνων sporting, όπως ακριβώς ο Σ.Ο.Α.Α. το θεωρεί. Σε προσπάθειά μας (διά ανάτασης της χειρός) να ρωτήσουμε το απερχόμενο Δ.Σ. για τις ενέργειές του σχετικά με τον Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α., για την τύχη της «επιτροπής Ιστορικών» και για τους λόγους που δεν υπήρχε ουδείς εκπρόσωπος των Ιστορικών αυτοκινήτων στις υποψηφιότητες, ο λόγος δεν μας εδόθη ποτέ. Κι αυτό, γιατί παλαιά μέλη του Ομίλου ανάλωναν τον χρόνο φωνάζοντας σχετικά με τις Ομοσπονδίες, την φανερή (Ο.Μ.Α.Ε.) και την «κρυφή» (ΕΛΟΑΑΜ), η οποία «δεν φανερώνει τις λέσχες που την απαρτίζουν για να μην εφαρμοσθούν αντίποινα εναντίον τους»! Συνολικά, και απ’ ότι φαίνεται, ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. όχι μόνο καλώς δημιουργήθηκε, αλλά πρόκειται σίγουρα να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στους Ιστορικούς αγώνες sporting, μιά και –όπως απεδείχθη στη Γενική Συνέλευση- ουδείς άλλος ενδιαφέρεται ουσιαστικά.
  Ιδού τα μέλη του νέου Δ.Σ., με τις ψήφους που πήραν:
ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α. (7 ΜΕΛΗ)
(Θα συνεδριάσει για να σχηματιστεί σε σώμα)
1.               Γιώργος Κοσμόπουλος (117 ψήφοι)
2.               Ελένη Μαλακτάρη (91 ψήφοι)
3.               Νίκος Πλέσσας (91 ψήφοι)
4.               Νίκος Μοσχόπουλος (76 ψήφοι)
5.               Σταμάτης Κατσίμης (63 ψήφοι)
6.               Νικόλας Χαλιβελάκης (63 ψήφοι)
7.               Νίκος Τσάδαρης (54 ψήφοι)

 Αναπληρωματικοί (2):
8.               Γιάννης Καραντάνας (40 ψήφοι)
9.               Δημήτρης Μιχελακάκης (37 ψήφοι)
Δεν εξελέγησαν:
10.            Γιάννης Δημητροκάλης (36 ψήφοι)
11.            Λάμπης Κουρτέσης (28 ψήφοι)
12.            Γιώργος Καμμένος (20 ψήφοι)

   Σημειώνουμε ότι κάποια σχέση με τα («σύγχρονα») Ιστορικά έχει μόνο ο κ. Ν. Τσάδαρης ως συνοδηγός στα Rallye στην Porsche 924 του Castor, ενώ ουδείς εκ των μελών της Επιτροπής Ιστορικών Σ.Ο.Α.Α. (που σχηματίσθηκε κάτω από την πίεση των γεγονότων και της αποχής του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. στις αρχές της χρονιάς), δεν έθεσε ούτε καν υποψηφιότητα. Ασχέτως λοιπόν με το σημαντικό έργο του προηγούμενου Δ.Σ., και ιδίως των επανεκλεγέντων κ.κ. Γ. Κοσμόπουλου και Ν. Πλέσσα (που δικαιώθηκαν με την υπερψήφισή τους από το σύνολο σχεδόν των ψηφισάντων), και μαζί με τις σημαντικές προσπάθειες του Συνδέσμου για βελτίωση των μέτρων και μέσων ασφαλείας, φαίνεται ότι ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. θα πρέπει πλέον να γίνει ομότιμος συνομιλητής στην Τράπεζα των Αγώνων (όποια Αρχή και Ομοσπονδία κι αν τους διοικεί), μιά και τα Ιστορικά αυτοκίνητα που αποτελούν το ¼ των συμμετοχών των αγώνων, έχουν ανάγκη μιάς «εσωτερικής» διοίκησης και Αρχής, που θα ενδιαφερθεί για τους κανονισμούς, τους τεχνικούς ελέγχους, τις κατηγορίες, τους αγώνες (πρόγραμμα) και τις εν γένει ιδιαιτερότητές τους. Άρα, απαιτείται κατανόηση και συνεργασία όλων των πλευρών για τον κοινό σκοπό, και όχι διαφωνίες ή κόντρες σαν κι αυτές που παρακολουθήσαμε στις 12/7:  Ήταν σαν μιά παρέα παλιών γνωστών και φίλων που τσακώνονταν για κάποια δικά τους θέματα, τα οποία ήταν εντελώς άγνωστα στους νεοφερμένους και κανείς δεν έμπαινε στον κόπο να τους εξηγήσει. Γι’ αυτό και στα πρόσωπα των νέων σε ηλικία υποψηφίων (που ευτυχώς εξελέγησαν), όπως της κας Ε. Μαλακτάρη, του κ. Ν. Χαλιβελάκη, του κ. Σ. Κατσίμη κ.ά., υπήρχε μιά έκφραση αμηχανίας! Στο χέρι τους είναι τώρα να τα αλλάξουν όλα προς το καλύτερο, με τη βοήθεια των έμπειρων μελών που έχουν αποδείξει ότι κάνουν θυσίες (προσωπικές και οικονομικές) για ένα ασφαλέστερο και καλύτερο αγωνιστικό περιβάλλον, μακριά από προσωπικές φιλοδοξίες, στείρες αντιπαραθέσεις και παραγοντισμούς πολλών παλαιών.
                                                Dobermann
                                 (Και δια την αντιγραφήν: Δ. Παπανδρέου)




 
-->
 F.A.Q. ΓΙΑ ΤΟΝ Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α., ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΟΛΟ ΛΑΜΠΡΟΥ

(ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ AUTO CLASSIC: Το κείμενο αυτό αναρτήθηκε την περασμένη Άνοιξη, δεν αποτελεί «επίσημες απαντήσεις» του Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α., αλλά ενός μέλους του.  Παρ’ ότι οι εξελίξεις έχουν τρέξει, οι εξηγήσεις αυτές κρίνονται απαραίτητες γιατί πάντα όλοι πρέπει να γνωρίζουν τις σκέψεις της άλλης πλευράς –μολονότι στους αγώνες δεν υπάρχουν «πλευρές» αλλά διαφορετικές κατηγορίες με πολλά κοινά σημεία αλλά και με ιδιαιτερότητες).


Ποιός ο λόγος ίδρυσης του ΣΟΑΙΣΤΑ ;
Ο λογος της δημιουργιας του ΣΟΑΙΣΤΑ , ξεκινησε απο την ελλειψη "στεγης" για τους οδηγους αγωνων ιστορικων αυτοκινητων.
Το μονο σωματειο μελη του οποιου τρεχαν ενεργα σε αγωνες ιστορικων ειναι ο ΣΒΟΑ , ο οποιος δυστυχως δεν επετρεπε την εγγραφη μελων που δεν ειχαν licence το λιγοτερο (αν δεν κανω λαθος) 30 χρονια .
Ο ΣΟΑΑ παλι δεν θα μπορουσε να καλυψει και της αναγκες των οδηγων regularity , που ειναι πανω απο το ενα μισο του χωρου που λεγεται ιστορικο αυτοκινητο.

Ποιοι οι βασικοι στόχοι και επιδιωξεις ;
Μια ενιαια  φωνη που να εκπροσωπει δυναμικα  τον χωρο του ιστορικου αυτοκινητου .

Που συναντώνται τα προβλήματα και οι ανάγκες των οδηγων sporting -regularity ;
Κατ' αρχην , οι περισσοτεροι ιστορικοι οδηγοι sporting (νε εξαιρεση ισως τους βετερανους του ΣΒΟΑ)εχουν ξεκινησει απο την  regularity ,πολλοι δε τρεχουν ακομα ,ΚΑΙ regularity.
Τα μεγαλυτερα και κοινα προβληματα εστιαζονται  στις δυσκολιες συντηρησης των  παλαιων αυτοκινητων ,
στην πολυπλοκοτητα και την ερμηνεια  των τεχνικων προδιαγραφων για την διατηρηση της αυθεντικοτητας συμφωνα με FIA &  FIVA .  Επισης :
καλύτερος σχεδιασμός διαδρομής
. καλύτερη οργάνωση (όχι κενά, γρήγορα αποτελέσματα)
. σωστές μετρήσεις στους αγώνες regularity
. καλύτερη διαχείριση των περιστασιακών εντάσεων
. καλύτερα ξενοδοχεία, εκκινήσεις, τερματισμούς, απονομές
. κόστος που αντιπροσωπεύει το τι πραγματικά παίρνουν οι οδηγοί
. ξεχωριστά αποτελέσματα ιστορικών στην sporting.

Η μεγαλη διαφορα μεταξυ "συγχρονων"  - "ιστορικων"  ειναι  :
Eνα νεο παιδι βλεπει τους διαφορους αγωνες , και μολις παρει διπλωμα και εχει μια καποια οικονομικη ανεση , στηνει ενα αυτοκινητο αναλογο των οικονομικων του
και  αρχιζει να τρεχει ραλλυ, αναβασεις ,πιστα κλπ. Με την παροδο των ετων μεγαλωνουν και τα αυτοκινητα του και οι αγωνιστικες του απαιτησεις.
Με αλλα λογια Ο ΣΚΟΠΟΣ ειναι οι αγωνες και το αυτοκινητο ΤΟ ΜΕΣΟΝ.
Οι «ιστορικοι» (με εξαιρεση τους βετερανους) μπαινουν στο χωρο συνηθως με την αγορα  ή αναπαλαιωση καποιου κλασσικου αυτοκινητου
που ειτε θελαν παντα απο μικροι ειτε ηταν  οικογενειακο κλπ. Μετα απο μια επιτυχη αναπαλαιωση , ολοι θελουν να το οδηγησουν σε καποια  σχετικη εκδηλωση,
με πρωτο συνηθως  καποιο αγωνα regularity , λιγο αργοτερα κατι πιο σβελτο και ενα μερος απ'αυτους μπαινει και στη sporting .
Δηλαδη για το μεγαλυτερο μερος των ιστορικων οδηγων Ο ΣΚΟΠΟΣ ειναι το αυτοκινητο και ο αγωνας ΤΟ ΜΕΣΟΝ.


Μερικοι ρωτανε :

Γιατι  δεν  παει η sporting στο ΣΟΑΑ  και o ΣΟΑΙΣΤΑ ναχει μονο regularιty
                                                      Ή
Δεν υπαρχει τιποτα κοινο μεταξυ Sporting  --   Regularity
                                                        Ή
Η sporting ειναι μια ακομα κατηγορια οπως Α, Ν, Ε

Οι αγωνες ιστορικων αυτοκινητου διεπονται  απο συγκεκριμενους κανονισμους που δεν μπορει καποιος να τους παραβλεπει αυθαιρετα .
Tα Ιστορικα ΣΥΜΦΩΝΑ με τη FIA xωριζονται σε Historic Hill Climb,(Αναβασεις0 Historic Racing (Ταχυτητα) και Historic Rally το οποιο Historic Rally χωριζεται σε Sporting   Κ Α Ι   Regularity.
Τωρα , αν αυτο δεν βρισκει καποιους συμφωνους ειναι πια θεμα αλλαγης των κανονισμων απο την FIA.
Επιπροσθετως να πω οτι σε ολες τις χωρες υπαρχει ξεχωριστη εκπροσωπηση των οδηγων συγχρονων και ιστορικων ,μεσω διαφορετικων Συνδεσμων ή Ενωσεων οπως τις λενε εκει.

Κατηγορουν πολλοι οτι στα Ιστορικα οτι γινωνται πολλες ¨μαιμουδιες"
  Αν δεχθουμε την ερωτηση σαν "ρητορικη" και για την οικονομια της κουβεντας ,Δηλαδη αν ενας ελεγκτικος μηχανισμος δεν κανει καλα την δουλεια του  το προβλημα θα  λυθει με το να παν τα Ιστορικα στον ΣΟΑΑ  ;;;;

Eχετε προβει ή θα προβειτε σε νομικα μετρα σχετικα με τις licence ;
 H  αποψη ολων των νομικων  που ερωτηθηκαν σχετικα . συμπιπτουν απολυτα  στο παρανομο   και καταχρηστικο της αποφασης της ΕΘΕΑ . 
Εμεις σαν συνδεσμος  εξαντλησαμε καθε προσπαθεια  να το εξηγησουμε αυτο  στους  εμπλεκομενους  της ΕΛΠΑ και της ΕΘΕΑ  , αλλα δυστυχως δεν  υπηρξε καμμια ανταποκριση εκ μερους τους.
Οπως καταλαβαινετε  δεν υπαρχει αλλος τροπος αντιδρασης  απο το να απεχουμε απο αγωνες , αφου δεν μπορουμε να εκδοσουμε licence , μεχρι την νομικη διευθετηεση του θεματος .

Tι προσφερε ο ΣΟΑΑ στα ιστορικα τα τελευταια χρονια ;
Στα οποια προβληματα παρουσιαζωνται  δεν ειχαμε μεχρι τωρα καμμια βοηθεια  , σε μερικες δε περιπτωσεις  , υπηρξε και αντιδραση ( εκπτωση απο Start Line) .
Χαρακτηριστικα να πουμε οτι πριν απο 2-3 χρονια στο Κενταυρος υπηρξε απαραδεκτη συμπεριφορα της οργανωσης εναντι των Ιστορικων , παρουσια εκπροσωπου του ΣΟΑΑ, χωρις καμμια αντιδραση.
Ποτέ δε, δεν πηρε θεση στο παγιο αιτημα των ιστορικων να εκκινουν πρωτα στους χωματινους αγωνες. Το αποτελεμσα ειναι να ταλαιπωρουνται ακομα περισσοτερο, αυτοκινητα 30 και 40  ετων σε ειδικες διαδρομες "σκαμμενες" απο τα τετρακινητα.
Στο τελευταιο ΠΑΛΛΑΔΙΟ  (2009) ,οταν ο ΣΟΑΙΣΤα πετυχε 50 Ευρω εκπτωση απο την STARTLINE , αντεδρασε ο ΣΟΑΑ και ανεστειλαν την εκπτωση στα Ιστορικα !!!


 ................................................................................................
  ..............................................................................................



ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σύσταση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος


Τη Δευτέρα 7 Ιουνίου του 2010, πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα, οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του πρώτου Διοικητικού Συμβουλίου της νεοσύστατης Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος. Συμμετείχαν οι λέσχες – μέλη από όλη την Ελλάδα, που ανήκουν στα ιδρυτικά μέλη της Ομοσπονδίας. Από την διαδικασία που διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα, αναδείχθηκαν τα έντεκα μέλη που θα απαρτίζουν το ΔΣ, της πρώτης Ομοσπονδίας στην χώρα μας στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των αρχαιρεσιών, τα μέλη συνεδρίασαν και συγκροτήθηκαν σε σώμα, ως εξής:

Πρόεδρος                        Εμμανουήλ Χαλιβελάκης
Α΄Αντιπρόεδρος             Νικόλαος Πασαλής
Β΄Αντιπρόεδρος             Νικόλαος Μανώλης
Γενικός Γραμματέας             Μιχάλης Αποστολόπουλος
Ταμίας                         Αναστάσιος Αθανασίου
Μέλη                                     Δημήτρης Γαρουφαλίας, Κωνσταντίνος Κούλης,                                                 Βασίλης Μπιλαδέρης, Γιώργος Σωτηρόπουλος,
Κώστας Τσέτσος και Αντώνης Χατζημιχάλης.

Μετά τη συγκρότησή του, το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Μ.Α.Ε. εξέλεξε ομόφωνα τον κ. Στράτη Χατζηπαναγιώτου ως Πρόεδρο της Επιτροπής Αγώνων.
Πλέον, η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, προετοιμάζεται πυρετωδώς για το 2011, όπου και από την 1η Ιανουαρίου θα αναλάβει τα νέα της καθήκοντα.

Από το Γραφείο Τύπου της Ο.Μ.Α.Ε.


................................................................................................
  ..............................................................................................

  -->

ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: «ΙΣΟΤΗΤΑ ΥΨΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ»

  «Απλοποιήθηκαν» τα τέλη κυκλοφορίας όλων των αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν από το... 1900 έως την 31η Οκτωβρίου 2010: Για το 2011, θα πληρώσουν, ανάλογα με τον κυβισμό τους, τα ποσά που αναγράφονται στον πίνακα που ακολουθεί. Πρόκειται, αν θυμάστε, για τα «τσιμπημένα» τέλη του 2009 (που πληρώσαμε μέχρι 31/12/2008), και όχι για την ξεδιάντροπη «πράσινη κλοπή» του 2010, δηλαδή, τα «περιβαλλοντικά-φορομπηχτικά» τέλη που ήταν και το πρώτο δωράκι της (νέας τότε) Υπουργού Περιβάλλοντος  προς τους –ακόμα ανυποψίαστους!- Έλληνες.
  Συμπερασματικά, για όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως ηλικίας, ισχύουν τα ίδια τέλη (χωρίς προσαυξήσεις «παλαιότητος»), που για τα 1600 c.c. (1549-1738 c.c.) είναι χαμηλά, με 240 Ευρώ. Για τα 1800 c.c. (1739-1928 c.c.) είναι επίσης λογικά, με 270 Ευρώ. Δυστυχώς όμως, στη συνέχεια τα δίλιτρα τσακίζονται κανονικά, αφού η κλιμάκωση είναι 1929-2357 c.c. και το κόστος του σήματος 600 Ευρώ (από 820 πέρυσι). Τι να πούμε... Έτσι που μας έχουν τρομοκρατήσει μάλλον ευτυχείς πρέπει να είμαστε, που: 
α) Δεν εμπνεύστηκαν κάποια φοβερή τιμωρία για όσους επιμένουν να έχουν –και να κυκλοφορούν- το άριστα συντηρημένο παλιό αυτοκίνητό τους (γιατί αν δεν είναι άριστα συντηρημένο, δεν μπορεί να επιβιώσει στις σημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες), και, 
β) Πληρώνουμε κάτι λιγότερο από πέρυσι (πρέπει να είναι η μοναδική περίπτωση αυτή, Σσσσς... μη μας ακούσουν!), και ναι, όντως, μέχρι και τα 1800 c.c. τα τέλη του 2011 είναι λογικά (και χαμηλά τα λες).