Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΕ! ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ REGULARITY, ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ "ΑΘΛΗΤΕΣ", ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ ΝΑ ΕΚΔΩΣΟΥΝ ΕΤΗΣΙΑ ΛΙΣΑΝΣ-ΔΕΛΤΙΟ ΑΘΛΗΤΟΥ (60 ΕΥΡΩ) ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΙΑΤΡΟΥ ΠΑΘΟΛΟΓΟΥ!

Λοιπόν, αν δεν ξέραμε καλύτερα, θα λέγαμε οτι η νέα κατάσταση στα αγωνιστικά πράγματα που ονομάζεται ΟΜΑΕ και ελέγχεται απο το κράτος, επιθυμεί να... απαλλαγεί απο τα Ιστορικά αυτοκίνητα και τις αγωνιστικές εκδηλώσεις regularity, διατηρώντας σχέση μόνο με τα ιστορικά sporting, των οποίων οι αγώνες ούτως ή άλλως είναι ακριβώς ίδιοι με τους σύγχρονους και δεν έχουν καμμιά σχέση με τις περιηγήσεις σταθερής ταχύτητας με τήρηση των κανόνων του Κ.Ο.Κ. Πως είναι λοιπόν δυνατόν οι συμμετέχοντες στον αναβληθέντα αγώνα του ΜRΟΕ για παράδειγμα, να τρέξουν την νέα ημερομηνία αν πρώτα δεν εγγραφούν σε ένα σωματείο της ΟΜΑΕ , κανουν ιατρικές εξετάσεις και εκδώσουν δελτίο αθλητή? Μα, δεν είναι! Και μπορεί να κάνουμε λάθος εκτίμηση, αλλά προβλέπουμε να γίνονται μαζικές προσχωρήσεις στην ΕΟ ΦΙΛΠΑ, η οποία και τοποθετεί την  Regularity  στην σωστή της διάσταση: Πρόκειται για εκδηλώσεις των φίλων των παλαιών αυτοκινήτων, που γίνονται με νόμιμα και ασφαλισμένα οχήματα σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δημόσιους δρόμους, για λόγους ψυχαγωγίας, συντήρησης και κοινωνικής συναναστροφής. Καμία σχέση με αγώνες ταχύτητος δεν υπάρχει, και είναι λογικό και αναμενόμενο οτι το μεγάλο και σοβαρό κοινό της regularity θα αντιδράσει έντονα και δεν θα δεχθεί να υπαχθεί σε Ομοσπονδία που ελέγχεται απο το Κράτος και υποχρεούται εκ του αθλητικού νόμου να επιβάλλει κανόνες που δεν έχουν σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πόσω μάλλον τη στιγμή που
υπάρχει η καθ' ύλη αρμόδια Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και οι δεκάδες δραστήριες, ειδικευμένες και αμιγώς κλασσικές λεσχες της σε όλη τη χώρα, οι οποίες διοργανώνουν με μεγάλη επιτυχία και ευρεία συμμετοχή εκδηλώσεις αποκλειστικά για κλασσικά αυτοκίνητα, με χαμηλό κόστος και υψηλό συντελεστή διασκέδασης.
  Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα, και σας συνιστούμε να διαβάσετε τις λεπτομέρειες για την έκδοση λισάνς-δελτίων αθλητού στην ανακοίνωση που εξεδόθη το απόγευμα της Πέμπτης 4-4-2013 στο www.omae.gr. Kαι επειδή α) οι ανθρωποι της ΟΜΑΕ είναι- αν μη τι άλλο- έξυπνοι,  β) δεν θα θέλουν να χάσουν μερικές εκατοντάδες συμμετοχών τον χρόνο, και γ) απο το νέο πρόγραμμα των αγώνων του 2013 που αναρτήθηκε στο www.omae.gr έχουν αφαιρεθεί όλοι οι αγώνες  regularity πλην του Ιστορικού Ακρόπολις, το οποιο διοργανώνει η ΕΛΠΑ που ΔΕΝ είναι μέλος της ΟΜΑΕ (!), μπορούμε να διασκεδάσουμε λίγο κανοντας υποθέσεις και μαντεψιές, περιμένοντας την επόμενη ανακοίνωση για να δούμε ποιός θα έχει πέσει πιο κοντά!
 Πρώτη υπόθεση λοιπόν. Η ΟΜΑΕ θα προσπαθήσει να μονοπωλήσει ό,τι έχει τροχούς στην Ελλάδα, εντάσσοντας βέβαια συνεχώς νέες λέσχες- Σωματεία στο δυναμικό της, ανάμεσα στα οποία ασφαλώς θα υπάρξουν και αμιγώς "ιστορικά". Εξ' άλλου στην Ελλάδα ζούμε, και αφού καταφέραμε να θέσουμε ακόμα και το σπορ του αυτοκινήτου υπό Κρατικό έλεγχο επειδή το "σύστημα " (που διοικούσε, διοικεί και θα συνεχίσει να διοικεί- ας μην  τρέφει κανεις ψευδαισθήσεις) δεν κατάφερε "να τα βρει" μεταξύ του, δεν θα είναι δύσκολο να βρεθούν μερικοί φιλόδοξοι και απο τον χώρο των Κλασσικών οι οποίοι θα σπεύσουν να γίνουν "αρχηγοί". Ας μην ξεχνάμε ότι ένας τέτοιος ήδη υπάρχει στην ΕΛΠΑ και χάρις στις άστοχες ενέργειες, τις μηχανορραφίες και την υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων του, έ-
φερε την ρήξη μια ώρα αρχήτερα, βοηθώντας έτσι στην δημιουργία της Ομοσπονδίας (η οποία ούτως ή άλλως είχε δρομολογηθεί απο την ίδια την ΕΛΠΑ, με τα ίδια άτομα!).
  Δεύτερη υπόθεση. Η ΟΜΑΕ έχει έρθει σε συνεννόηση με την ΕΟ ΦΙΛΠΑ, ώστε να αναλάβει πλήρως την Regularity και η Ομοσπονδία να ασχοληθεί αποκλειστικά με τα ιστορικά Sporting, δηλαδή ο καθένας στο είδος του! Αυτή η υπόθεση μάλιστα ενισχύεται από το γεγονός ότι στο νέο πρόγραμμα της ΟΜΑΕ, εξαφανίστηκαν οι αγώνες Regularity αλλά ταυτόχρονα...εμφανίστηκαν αγώνες πρωταθλήματος ταχύτητας και αναβάσεων Ιστορικών, που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο πρόγραμμα, επίσης της ΟΜΑΕ!
 Τρίτη υπόθεση. Επειδή στο πρόγραμμα ιστορικών ραλλύ υπάρχει το Ιστορικό Ακρόπολις, το οποίο μάλιστα παραμένει και σαν ο μόνος αγώνας Regularity της ΟΜΑΕ προς στιγμήν, μην αποκλείετε καθόλου το γεγονός της συνεργασίας με την αγωνιστική λέσχη ΕΛΠΑ, η οποία , σαν την...Αγροτική στην Ελλάδα και την Λαική στην Κύπρο, μπορεί να "σπάσει" σε καλή και κακή. Η "καλή ΕΛΠΑ" θα είναι απλώς και μόνο μια αγωνιστική λέσχη η οποία θα έχει την εκπροσώπηση της  FIA, θα εκδίδει διεθνείς λισάνς σε όσους αθλητές-αγωνιζομένους της ΟΜΑΕ επιθυμούν να τρέξουν στο εξωτερικό, θα εκδίδει Ιστορικές πινακίδες έχοντας αυτό το δικαίωμα απο το κράτος ως εκπρόσωπος της FIA, θα ενταχθεί στο δυναμικό της ΟΜΑΕ με την οποία θα έχει άριστη συνεργασία, θα διοργανώνει τα Ακρόπολις και, πιθανόν, θα γίνει "ο βραχίονας" της ΟΜΑΕ στα Ιστορικά, στην- οπωσδήποτε αναμενόμενη- προσπάθεια της "κρατικής" Ομοσπονδίας να αποδυναμώσει την ανεξάρτητη Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, ώστε να μείνει μόνη στη χώρα μας. Η δε "κακή ΕΛΠΑ"  θα είναι αυτή με τα χρέη στο Δημόσιο, τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας, τους εκατοντάδες υπαλλήλους και τις συσσωρευμένες ζημιές, η οποία εδώ και καιρό μεθοδεύει την διάλυσή της. Ως μη κερδοσκοπικό σωματείο, θα κατεβάσει ρολλά, τα περιουσιακά της θα περάσουν στο κράτος, και μαζί μ' αυτά θα πάνε στο κράτος
 και τα χρέη, τα οποία όμως δεν θα χαθούν αλλά θα βαρύνουν κι άλλο τις πλάτες των φορολογουμένων- τις δικές μας πλάτες...

  Αυτές, μεταξύ αστείου και-πολύ-σοβαρού, ήταν μερικές υποθέσεις για να περάσουμε την ώρα μας περιμένοντας διευκρινιστικές ανακοινώσεις απο του αρμόδιους. Το μόνο σίγουρο είναι ότι απο σήμερα όποιος θέλει να τρέξει σ' ένα regularity λέσχης της ΟΜΑΕ, ναι, με "πινακάκια" και μ.ω.τ. 38,9 χ.α.ω., θα πρέπει:
       1) Να εγγραφεί σε ένα αθλητικό σωματείο επίσημα αναγνωρισμένο απο την ΟΜΑΕ.
       2) Να εξετασθεί απο παθολόγο ιατρό.
       3) Να καταθέσει στον λ/σμο της ΟΜΑΕ παράβολο 60     
           Ευρώ.
       4) Να υποβάλλει τα δικαιολογητικά αυτά μαζί με αίτηση
  στο Σωματείο του, μαζί με δύο φωτογραφίες ταυτότητος.  
       5) Το Σωματείο του θα υποβάλλει την αίτηση στην ΟΜΑΕ
            για χορήγηση ετήσιας λισάνς
            παιδειών (δεν θα υπάρχουν πλέον "λισάνς ημέρας").
       6) Η διαδικασία αυτή, και φυσικά η εξέταση παθολόγου
           που θα υπογράφει την έκδοση της λισάνς-δελτίου
           αθλητή θα γίνεται κάθε χρόνο, έστω κι αν ο  ενδιαφερόμενος θέλει να συμμετάσχει
           μόνο σε μια- δυό εκδηλώσεις για το κέφι του και για να δουλέψει λίγο το συλλεκτικό
           αυτοκίνητό του, όπως έχει το δικαίωμα απο το νόμο κάθε κάτοχος Ι.Ο. πινακίδων.

    Αλλά αρκετά διασκεδάσαμε για σήμερα! Παρακολουθείτε το Auto Classic συνεχώς, όχι μόνο για όλα τα νέα, τις εξελίξεις και τις πιο... επιτυχείς προβλέψεις(!), αλλα και για να είστε σωστά ενημερωμένοι, βλέποντας και πως είναι η αδέσμευτη και αμερόληπτη δημοσιογραφική ανάλυση, τοποθέτηση και κριτική.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΣΑΝΣ ΕΔΩ

ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2013, "ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ" ΤΟ ΕΔΩ.

2 σχόλια:

  1. Ντε και καλά αθλητές!!!! Δεν θέλουμε, τι να κάνουμε δηλαδή; Εμείς θέλουμε να μπορούμε να βγάζουμε τα κλασικά μας αυτοκίνητα για καμιά βόλτα οργανωμένη, και που και που και κανένα Regularity για διασκέδαση. Δεν θέλουμε να βγάλουμε δελτίο. Ας κάνουν της εκδηλώσεις μόνοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλοι μου μη ξεχνάτε τα εξης. Η ΕΛΠΑ ΔΕΝ εκχώρησε τους αγώνες τύπου regularity, όπως και τους διεθνείς, στην ΟΜΑΕ. Τι σημαίνει αυτό, όπως και την σκοπιμότητα αυτής της απόφασης καλύτερα να μη τα αναλύσουμε. Επομένως η ΟΜΑΕ ΔΕΝ ασχολείται με αγώνες τύπου regularity. Προσοχή όμως. Αλλο οι αγώνες regularity ακι άλλο τα κρυφοραλλύ, 'οπως εξ άλλου έχετε αναλύσει πρόσφατα απο το περιοδικό σας. Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή