Τρίτη 30 Απριλίου 2013

ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΟΥ 2013

Ο εκνευρισμος των διαφορων φανατισμενων με το Ακροπολις, κυριως παλαιων οδηγων και οργανωτων, προφανως δεν τους επιτρεπει να δουν οτι ο ενας και βασικοτερος λογος της μιζεριας τού, κατα τα αλλα σημαντικοτατου, διεθνους  μας αγωνα, ειναι το οικονομικο. Απο τη στιγμη που δεν υπηρξαν π.χ. προεγγραφες στην regularity με το εκπτωτικο παραβολο των 400 Ευρω, ηταν σαφες οτι στη συνεχεια θα ηταν ελαχιστες οι συμμετοχες με παραβολο 600 Ευρω (και ας μην ξεχναμε οτι το ποσο αυτο περιλαμβανει μια ξερη συμμετοχη, ουτε ξενοδοχειο ουτε φαγητο). Οταν λοιπον το "οικονομικο" regularity χωλαινει, η κατηγορια  Sporting θα περιορισθει αναλογικα ακομα περισσοτερο. Εξ αλλου, μια ματια στις περυσινες συμμετοχες θα δειξει ποσο δραματικα λιγοι ειναι οι Ελληνες που ακολουθησαν το Πρωταθλημα ιστορικων ραλλυ, ενω υπηρξαν και ενας η δυο γνωστοι οδηγοι που ετρεξαν μονο στο Ακροπολις (το διχως αλλο με θυσιες και εξοδα, ομως το να τρεχεις μονο σε ΕΝΑ αγωνα το χρονο, δεν σημαινει οτι στηριζεις το αθλημα, ουτε αποκτας το δικαιωμα να κρινεις, επικρινεις και κατηγορεις τους παντες).
 Αν παρακολουθησετε τις βαρυτατες κατηγοριες και χαρακτηρισμους που ανταλλασσονται- ή πιο σωστα εκτοξευονται- στο διαδικτυο μεγαλοβδομαδιατικα
(και εδω δικαιωνονται οσοι λενε οτι απο τοτε που ανακαλυφθηκε το Ιντερνετ χαθηκε το φιλοτιμο), θα διαπιστωσετε οτι οντως προκειται αποκλειστικα για παλαιους οδηγους και παραγοντες, οι οποιοι μεταφερουν συμπαθειες, αντιπαθειες, προβληματισμους, συνηθειες, ακομα και απωθημενα δεκαετιων, απο μια αλλη εποχη που πραγματικα ουτε υπαρχει πια, ουτε και  μπορει να γινει κατανοητη (ή αποδεκτη) σημερα. Ακουμε και διαβαζουμε συνεχως για την ΕΛΠΑ, το διχασμενο ΔΣ της, το "Σωματειο αγωνιστικου ΕΛΠΑ" (που ομως δεν εχει σχεση με την ΕΛΠΑ παρ οτι αποτελειται απο στελεχη της ΕΛΠΑ και στεγαζεται στα γραφεια της ΕΛΠΑ), και για διαφορες συνομωσιες που εξυφαινονται απο νυν και πρωην παραγοντες προκειμενου να βλαψουν ο ενας τον αλλον και ολοι μαζι το γοητρο της πατριδας μας διεθνως. Ο μεσος ορος ηλικιας ολων αυτων ειναι περιπου τα 63 ετη, και ειναι πραγματι αξιο θαυμασμου το νεανικο σφριγος που επιδεικνυουν εμπλεκομενοι σε κοκορομαχιες με επαθλο μια αμφισβητουμενη οργανωτικη "εξουσια" επι μισης ντουζινας ευπορων-εως και πλουσιων- και μερικων ακομα αποκατεστημενων (ουδεις "φτωχος" αναμεσα τους) οδηγων ιστορικων ραλλυ. Οσο για τους ξενους του Ιστορικου Ακροπολις, αν ηταν πολλοι, τοτε πιθανον να μην ειχε ματαιωθει ο αγωνας. Επαναλαμβανουμε λοιπον οτι "ελλειψη χρηματων - σταση ΚΑΙ αγωνων" γι αυτο ας μην χαλανε τις καρδιες και τις παλιες φιλιες τους ανθρωποι που σιγουρα καποια στιγμη θα ξανασυναντηθουν στα βουνα. Απο την αλλη ομως, αυτη η σχεδον παιδιαστικη ( ή γεροντιστικη, το ίδιο ειναι) εμμονη  με την εξουσια, με το αρχηγιλικι, με το "κουμαντο", δεν θα μας βγαλει πουθενα. Οποιος αγαπα το σπορ, πρεπει να καταλαβει οτι ολα ερχονται και παρερχονται, απο την τεχνολογια μεχρι τους ανθρωπους. Δεν γινονται πλεον δεκτοι με κατανοηση και συμπαθεια οι "ισοβιοι αρχοντες", παρ οτι σιγουρα οι νεωτεροι θα πρεπει να τους χρησιμοποιουν και να τους ακουνε με σεβασμο χρησιμοποιωντας την πειρα τους, αν μη τι αλλο για να μην κανουν κι εκεινοι τα δικα τους λαθη ( που συχνοτατα οφειλοντο σε ανταγωνισμο οφιτσίων και σε εγωισμο, γιατι ας μην ξεχναμε οτι "φαγωμαρα" υπηρχε και στις καλες οικονομικα εποχες, που δεν ειναι δα και τοσο μακρυνες ωστε να τις εχουμε ξεχασει).
 Ενα, παντως, ειναι σιγουρο: Οτι κανεις απο οσους εριζουν αυτες τις μερες για το Ιστορικο Ακροπολις δεν αντιμετωπιζει σοβαρο οικονομικο προβλημα, σε μια χωρα που νοσει βαθεια γιατι ειναι πολλα τα εκατομμυρια των συμπολιτων μας, απολυμενων, ανεργων και μη, που θα δυσκολευτουν η δεν θα μπορεσουν να αγορασουν παπουτσια για τα παιδια τους, αυγα για βαψιμο την μεγαλη Πεμπτη, και  κρεας για το φουρνο το Πασχα. Ο οντως περηφανος Ελληνας δεν παραδεχεται ευκολα την κατασταση του, γι' αυτο και πολλοι "υπερανω υποψιας" ανθρωποι και φιλοι γυρω μας μπορει να αντιμετωπιζουν προβλημα διαβιωσης, χωρις φυσικα να το δειχνουν ή να το δηλωνουν. Απορουμε ομως γι αυτους που Πασχαλιατικα κλεινουν τα ματια στην κοινωνικη πραγματικοτητα, και ασχολουμενοι με τετοιο παθος με το πανακριβο χομπυ τους σ' αυτη την τραγικη για τον μεσο Ελληνα οικονομικη συγκυρια, μαλλον "προσβαλλουν" το σπορ του αυτοκινητου παρα το βοηθουν. Ας ησυχασουν. Ας σιωπησουν. Ας σταματησουν να εκτιθενται. Ας θυμηθουν το 1975, οταν δεν εγιναν καθολου αγωνες ολο το χρονο λογω του ακριβου πετρελαιου: Η Ελλαδα σημερα ειναι σε πολυ χειροτερη κατασταση και μοιρα απο τοτε. Και, τελος, ας καταλαβουν οτι οποιος κι αν ειχε αναλαβει να διοργανωσει τον αγωνα, πανω κατω τα ιδια προβληματα θα αντιμετωπιζε. Γιατι παρα τα οποια λαθη και τις εμμονες καποιων ανθρωπων, αν υπηρχαν χρηματα ο αγωνας θα γινοταν μια χαρα, και ολοι θα δηλωναν εξαιρετικα ευχαριστημενοι...

  Χρονια πολλα και καλο Πασχα σε ολους. Δ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου