Το ηλιόλουστο πρωινό του Σαββάτου της 13ης Απριλίου εκκίνησαν 50 αυτοκίνητα από τους πρόποδες του ιερού βράχου της Ακρόπολης για το 4ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας. Ακολούθησαν οι δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του Αγ. Ιωάννης & Σχίνου και μέχρι το Λουτράκι είχαν ήδη σημειωθεί οι πρώτες εγκαταλείψεις, όπως αυτή του κρυφού φαβορί Λάγγα/Κατρέλου/Volvo 122.
Μετά από σύντομη ανασυγκρότηση, τα αυτοκίνητα πέρασαν στην Πελοπόννησο και ακολούθησαν οι τρείς συνεχόμενες ειδικές Γαλατάς, Στυμφαλία & Καλιανοί. Στη συνέχεια το γραφικό Λεβίδι υποδέχτηκε τα πληρώματα για τη μεγάλη ανασυγκρότηση της ημέρας.
Μετά από σύντομη ανασυγκρότηση, τα αυτοκίνητα πέρασαν στην Πελοπόννησο και ακολούθησαν οι τρείς συνεχόμενες ειδικές Γαλατάς, Στυμφαλία & Καλιανοί. Στη συνέχεια το γραφικό Λεβίδι υποδέχτηκε τα πληρώματα για τη μεγάλη ανασυγκρότηση της ημέρας.
Ακολούθησαν δύο ακόμα ειδικές, η Εξοχή και η Καρυά, ενώ για τεχνικούς λόγους ακυρώθηκε η Δούκα Βρύση που δυσκόλεψε οδηγούς & συνοδηγούς με τις «σερπαντίνες» της. Αργά το απόγευμα άρχισαν να καταφθάνουν τα πρώτα αυτοκίνητα στο όμορφο Ναύπλιο.
Η πρώτη μέρα βρήκε τους «αλάνθαστους» Κίκιζα/Χαδιώ/Porsche 911 να προηγούνται και τους Μπέντα/Γεώργακα/Ford Escort και Χαρμάνη/Φουντελάκη/Alfa Romeo Giulia να ακολουθούν κατα πόδας. Συγχαρητήρια αξίζουν όμως και στους Λουμίδη/Ασημακόπουλο/Mercury Monterey, Λουμίδη/Βενέρη/Cord Phaeton και Ντρέ/Χωριανόπουλο/Porsche που κατάφεραν & τερμάτισαν στο Ναύπλιο μετά απο πολλά τεχνικά προβλήματα.
Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε στις 10 το πρωί με κατεύθυνση προς το Άστρος και τις παρυφές του Πάρνωνα. Μετά από δύο διπλές απαιτητικές ειδικές, Ελληνικό & Αγ. Πέτρο1 τα αυτοκίνητα ξαπόστασαν για λίγο στο γοητευτικό Καστρί. Οι ειδικές συνεχίστηκαν με καταιγιστικό ρυθμό και λίγο πριν τα Βούρβουρα το κιβώτιο ταχυτήτων του Mini του Μητρόπουλο/Μπουνάζου παρέδωσε το πνεύμα. Μετά τον Αγ. Πέτρο 2 και μία μαγευτική διαδρομή τα πληρώματα σταμάτησαν για μιά τελευταία ανασυγκρότηση στην μαγευτική Καστάνιτσα. Ακολούθησαν τα 10 «φιδίσια» κατηφορικά χιλιόμετρα του Αγ. Ανδρέα και μετά από τη συμπλήρωση 600 «αγωνιστικών» χιλιομέτρων κατάφεραν να τερματίσουν μόλις 34 πληρώματα στο πάντα φιλόξενο Αργος, όπου εκεί τα περίμενε ένα ζεστό καλωσόρισμα απο την λέσχη ΑΡΣΟΕ. Να σημειωθεί ότι συμμετείχαν και τρία τοπικά πληρώματα του ΑΡΣΟΕ, τα οποία και διακρίθηκαν στις κατηγορίες τους.
Μπορεί τα Porsche και τα Escort να «πέταγαν», αλλά τελικά μεσουράνησε ένα «αστέρι», η πανέμορφη Mercedes 250 SL των Λάμαρη/Σαβούρη. Το «ασημένιο βέλος» ξεπέρασε τα τεχνικά προβλήματα που είχε με τα φρένα του και τερμάτησε τη δεύτερη μέρα χωρίς λάθη. Πολλά συγχαρητήρια αγίζουν και στους Κίκιζα/Χαδιώ/Porsche 911 και Κονταράτο/Κονταράτου/Porsche 911 που ισοβάθμησαν στην πρώτη θέση με τους νικητές αλλα τελικά έχασαν λόγω παλαιότητας. Αξιοι συγχαρητηρίων είναι όλα τα πληρώματα που τερμάτισαν αλλά και αυτά που αγωνίστηκαν και εγκατέλειψαν χτυπημενα απο βλάβες.
Την Τετάρτη 17/4 παρατέθηκε δείπνο στο εντευκτήριο της ΦΙΛΠΑ, όπου έγινε και η απονομή επάθλων στους νικητές της γενικής κατάταξης και την κατηγοριών του 4ου Κλασσικού Ράλλυ Ελλάδας.
Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί όλους τους κριτές & χρονομέτρες, τον ΣΟΑΙΣΤΑ, τις λέσχες AC3 & ΑΡΣΟΕ για την υποστήριξη τους, καθώς και όλες τις ομάδες & συμμετέχοντες. Ραντεβού το 2014 στο 5ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας.
Η πρώτη μέρα βρήκε τους «αλάνθαστους» Κίκιζα/Χαδιώ/Porsche 911 να προηγούνται και τους Μπέντα/Γεώργακα/Ford Escort και Χαρμάνη/Φουντελάκη/Alfa Romeo Giulia να ακολουθούν κατα πόδας. Συγχαρητήρια αξίζουν όμως και στους Λουμίδη/Ασημακόπουλο/Mercury Monterey, Λουμίδη/Βενέρη/Cord Phaeton και Ντρέ/Χωριανόπουλο/Porsche που κατάφεραν & τερμάτισαν στο Ναύπλιο μετά απο πολλά τεχνικά προβλήματα.
Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε στις 10 το πρωί με κατεύθυνση προς το Άστρος και τις παρυφές του Πάρνωνα. Μετά από δύο διπλές απαιτητικές ειδικές, Ελληνικό & Αγ. Πέτρο1 τα αυτοκίνητα ξαπόστασαν για λίγο στο γοητευτικό Καστρί. Οι ειδικές συνεχίστηκαν με καταιγιστικό ρυθμό και λίγο πριν τα Βούρβουρα το κιβώτιο ταχυτήτων του Mini του Μητρόπουλο/Μπουνάζου παρέδωσε το πνεύμα. Μετά τον Αγ. Πέτρο 2 και μία μαγευτική διαδρομή τα πληρώματα σταμάτησαν για μιά τελευταία ανασυγκρότηση στην μαγευτική Καστάνιτσα. Ακολούθησαν τα 10 «φιδίσια» κατηφορικά χιλιόμετρα του Αγ. Ανδρέα και μετά από τη συμπλήρωση 600 «αγωνιστικών» χιλιομέτρων κατάφεραν να τερματίσουν μόλις 34 πληρώματα στο πάντα φιλόξενο Αργος, όπου εκεί τα περίμενε ένα ζεστό καλωσόρισμα απο την λέσχη ΑΡΣΟΕ. Να σημειωθεί ότι συμμετείχαν και τρία τοπικά πληρώματα του ΑΡΣΟΕ, τα οποία και διακρίθηκαν στις κατηγορίες τους.
Μπορεί τα Porsche και τα Escort να «πέταγαν», αλλά τελικά μεσουράνησε ένα «αστέρι», η πανέμορφη Mercedes 250 SL των Λάμαρη/Σαβούρη. Το «ασημένιο βέλος» ξεπέρασε τα τεχνικά προβλήματα που είχε με τα φρένα του και τερμάτησε τη δεύτερη μέρα χωρίς λάθη. Πολλά συγχαρητήρια αγίζουν και στους Κίκιζα/Χαδιώ/Porsche 911 και Κονταράτο/Κονταράτου/Porsche 911 που ισοβάθμησαν στην πρώτη θέση με τους νικητές αλλα τελικά έχασαν λόγω παλαιότητας. Αξιοι συγχαρητηρίων είναι όλα τα πληρώματα που τερμάτισαν αλλά και αυτά που αγωνίστηκαν και εγκατέλειψαν χτυπημενα απο βλάβες.
Την Τετάρτη 17/4 παρατέθηκε δείπνο στο εντευκτήριο της ΦΙΛΠΑ, όπου έγινε και η απονομή επάθλων στους νικητές της γενικής κατάταξης και την κατηγοριών του 4ου Κλασσικού Ράλλυ Ελλάδας.
Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί όλους τους κριτές & χρονομέτρες, τον ΣΟΑΙΣΤΑ, τις λέσχες AC3 & ΑΡΣΟΕ για την υποστήριξη τους, καθώς και όλες τις ομάδες & συμμετέχοντες. Ραντεβού το 2014 στο 5ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου