Τελικά, οι δραματικές προσπάθειες συγκέντρωσης συμμετοχών
για την κατηγορία Regularity
του 12ου Ιστορικού Ακρόπολις δεν απέδωσε, αφού παρά τα 76 πληρώματα
που αναφέρονταν στην επίσημη λίστα συμμετοχών (η οποία μάλιστα δηλώθηκε επίσημα στη F.I.A.), μόλις 56 πήραν εκκίνηση από την
Ακρόπολη χτες (Τετάρτη) το απόγευμα. Ο αγώνας ξεκίνησε σήμερα το πρωΐ (Πέμπτη)
και στο 1ο σκέλος, μέχρι την
ανασυγκρότηση στην Αλυκή, έγιναν 8 δοκιμασίες ακριβείας (μαζί με τις διπλές
Ε.Δ.), που επεφύλασσαν αρκετές ανατροπές: Για παράδειγμα το Triumph GT 6 του A.Παπανίκου που βρισκόταν στις πρώτες
θέσεις πήρε 139 β.π. στην 4η Ε.Δ., με αποτέλεσμα να βρεθεί στις πίσω θέσεις της κατάταξης, η οποία με τη σειρά της φάνηκε σαν να... μικραίνει, αφού εγκατέλειψαν σχεδόν αμέσως 6 πληρώματα, μειώνοντας τον αριθμό των συμμετεχόντων σε μόλις 50. Στην πρώτη θέση Γενικής στην
τέταρτη Ε.Δ. πέρασε ο M. Παλαβίδης με το Mini, ο οποίος όμως έκανε επίσης ένα λάθος στην 5η Ε.Δ. που του κόστισε σχεδόν
40 β.π., και τον έριξε στην μέση της κατάταξης απο την αρχή του αγώνα, χωρίς ουσιαστικές ελπίδες για το βάθρο της Γενικής. Την εξέλιξη του αγώνα και τα αποτελέσματα όλων των Ε.Δ. μαζί με την
κατάταξη, μπορείτε να παρακολουθείτε "ζωντανά" στο ethea.live ή omae.live results. Ο δικός μας σχολιασμός
θα ακολουθεί στο τέλος κάθε σκέλους και κάθε ημέρας.
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου