Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

ΜΕ 12 Ε.Δ. ΚΑΙ ΤΟΝ Ι. ΚΑΡΟΥΜΠΑ ΠΡΩΤΟ ΓΕΝΙΚΗΣ, ΕΚΛΕΙΣΕ Η 1η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ 12ου ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Παράξενα πράγματα: Ενώ στην 8η Ε.Δ. χρονομετρήθηκαν 50 αυτοκίνητα, στην 9η που άνοιξε το Β' σκέλος, υπήρχαν 56 πληρώματα, που έμειναν μέχρι το τέλος. Προφανώς θα πρόκειται για εφήμερο σφάλμα του on line συστήματος, που ανέφερε μέχρι το 50. Να διορθωθεί παρακαλούμε, για να μην είμαστε κι εμείς ανακριβείς στα σχόλιά μας.
 Το φετεινό Ακρόπολις αποδεικνύεται αρκετά "πονηρό", προφανώς για να αντιμετωπίσει τις μεθόδους που έχουν αναπτύξει τα πληρώματα (δηλαδή μερικά εξ' αυτών, και συγκεκριμένα μόνο στο Ακρόπολις), για  να μετρούν χρόνο και απόσταση με απόλυτη ακρίβεια. Έτσι, οι ποινές σε αυτές τις 12 Ε.Δ. της πρώτης μέρας είναι...γήινες, με τον πρώτο Γενικής Ι. Καρούμπα να έχει 13 β.π., τον δεύτερο Κ. Σούρλα 14.3, και τον τρίτο Δ. Κουνέλη 15.7. Ακολουθεί ο Π. Αντωνόπουλος με 18.5, ενώ απο τους λιγοστούς ξένους που μας τίμησαν φέτος, μόνο ο Michael Haberl με Porsche 911 αντελήφθη πως παίζεται το παιχνίδι στα καθ' ημάς  και ακολουθεί στη πέμπτη θέση Γενικής με 18.9 β.π., δηλαδή με πιθανότητες βάθρου.
 Ενα ακόμη εκ των φαβορί, που μάλιστα βρισκόταν στις πρώτες θέσεις, ο πρωταθλητής Ελλάδος 2012 Γ. Κίκιζας, έκανε το λάθος στην 11η Ε.Δ. και πήρε 34 β.π. πέφτοντας στην 17η θέση, εμπρός από τον Γ. Βάλληνδα που επίσης έκανε λάθη, και τον Μ. Παλαβίδη ο οποίος στην 11η Ε.Δ. κι αυτός, πήρε ακόμα 25 β.π., φτάνοντας τους 77. Πάντως ολόκληρη η πρώτη δεκάδα, την οποία κλείνει ο Ι. Κατσαούνης με 38 β.π., έχει πιθανότητες νίκης , με δεδομένη την δυσκολία και τις "εύκολες" ποινές του αγώνα αλλά και το ότι μένουν ακόμα δύο ημέρες, ή άλλως τα 2/3 της διαδρομής με 28 Ε.Δ., οπότε τα πάντα μπορούν να συμβούν (μέσα στα πλαίσια της λογικής βέβαια).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου